Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нафта і дистиляти
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-04-19-001194-c 111d518247a245e9b8014007a106ec0c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Валерій Анатолійович

0686284710 koz.buh.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козелецька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02006277
Місцезнаходження: 17000, Україна , Чернiгiвська обл., КОЗЕЛЕЦЬ, вул.сім'ї Розумовських,45
Контактна особа: Олійник Валерій Анатолійович
0686284710
koz.buh.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 12:53
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

нафта і дистиляти

нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8600 л.
нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернiгiвська область, КОЗЕЛЕЦЬ, вул.Розумовських,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 12:27
закупівля нафти та дистилянтів - відкриті торги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000008 ● 2c7942ddd7744fb89dfab7f4440d3f6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.04.2019 № 28
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 24.04. 2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-04-19-001194-c 19.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель О. ДАВИДОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 квітня 2019 11:15
Коментар щодо відміни: В звязку з неможливістю усунення виявлених порушень
Документи:
26 квітня 2019 11:14
протокол відміни бензин.doc