Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці
Construction of a detour of city Dynaivtsi on the section of the road T-23-08 Hykiv - Dynaivtsi - Mohyliv-Podilskyi the state road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi
Очікувана вартість
192 299 019,00 UAH
UA-2019-04-19-000957-a 4eb2088ddd33465fb7285b8aacf61741
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:52
Очікувана вартість: 192 299 019,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 922 990,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 19 квітня 2019 14:02
Enquiries until: 09 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 15 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 червня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 192 299 019 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 922 990 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Construction of a detour of city Dynaivtsi on the section of the road T-23-08 Hykiv - Dynaivtsi - Mohyliv-Podilskyi the state road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 23 квітня 2019 15:29
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:07
Згідно Тендерної документації Замовник встановив наступні вимоги, які ми вважаємо дискримінаційними, а саме: п.5 (15) «Час транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту випуску до моменту укладання не повинен перевищувати трьох годин: і навів роз’яснювальну таблицю з критеріями (Умови транспортування по автомобільним дорогам) та (Відстань транспортування, км не більше)», та навів цю ж таблицю у ДОДАТКУ №2 п.2.3. У зв’язку з неодноразовими рішеннями Органу оскарження (№10905-р/пк-пз від 24.10.2018, №10948-р/пк-пз від 25.10.2018, №3877-р/пк-пз від 02.04.2019, №3963-р/пк-пз від 03.04.2019, №4400-р/пк-пз від 10.04.2019, №4399-р/пк-пз від 11.04.2019) на аналогічні порушення, що призводять до дискримінаційних дій по відношенню до учасників тендера, просимо надати відповідь на настунпе запитання : Чи внесе Замовник зміни до тендерної документації з метою усунення порушень стосовно дискримінаційних умов вказаних у п.5 (15) та ДОДАТКУ №2 п.2.3 тендерної документації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація №24/1 від 18.04.2019 року, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону в Інших документах, підпункт 15 розроблений на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, розділ 5. Технічні вимоги, пункт 5.4. Вимоги до виробництва, укладання та ущільнення асфальтобетонної суміші, підпункт 5.4.4. Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування, робочого проекту, який пройшов експертизу та затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України. А також зміна №1 до ДБН В.2.3-4:2015 затверджена Мінрегіонбуд від 21.03.2019 року.
тендерна документація
Дата подання: 24 квітня 2019 10:35
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:02
Відповідно до інформації з системи www.prozorro.gov.ua, дата оголошення процедури закупівлі 19 квітня 2019 року: - у п. 5 розділу IIІ Тендерної документації Замовник вказав про наступне: «п.5 Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: - п.5 (14) до аналогічного договору (з додатками, що є невід'ємною частиною договору) надається скан-копія листа-відгука від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору, «датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції». Іноземний учасник (Учасник-неризедент), як юридична особа, має великий досвід виконання аналогічних договорів, бажає взяти участь у процедурі закупівлі та має позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи який видається один раз по факту передачі об’єкта Замовнику. Видача листа-відгуку одноразово, після закінчення будівництва об’єкту, є загальноприйнятою у Європі практикою ділового обороту. На думку Учасника-нерезидента вимога щодо 7 (семи) днів датування листа-відгуку («датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції») є дискримінаційною вимогою (положенням), оскільки не може бути виконане Учасником-нерезидентом. Просимо усунути цю вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання листу-відгуку що датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції» оскільки ця вимога є дискримінаційною та не може бути виконана Учасником-нерезидентом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація №24/1 від 18.04.2019 року, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону в Інших документах, підпункт 14 передбачено на підставі листа від 15.04.2019 року №935/1/9.3.-5 Державного агентства автомобільних доріг України.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-19-000957-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 15 травня 2019 23:47
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2019 15:22
Рішення від 17.05.2019 № 6094 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 15:22
рішення від 04.06.2019 № 7180.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-04-19-000957-a (день прийняття рішення по скарзі: 07-06-19, 19:41:34). 04.06.2019 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №7180-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» №15/09 від 15.05.2019 року, ідентифікатор скарги: №UA-2019-04-19-000957-a.a1. Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-04-19-000957-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації на «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” частина 2, стаття 23: «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону». Перелік змін: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 24/1 від 18.04.2019 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону Інші документи: 11) довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства при виконані робіт, що є предметом закупівлі, а саме: - довідка про захист довкілля, - заходи із захисту довкілля; довідка про обов’язок дотримання Учасником вимог чинного законодавства про захист довкілля та довідка про заходи із захисту довкілля (перелік заходів) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, при виконані робіт, що є предметом закупівлі; 14) - лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору, датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції; - позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору в попередні періоди; 15) Час транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту випуску до моменту укладання не повинен перевищувати трьох годин: Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км не більше З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобет н, чорний щебінь) 150 З перехідним типом дорожнього одягу 110 В межах населеного пункту 75 17) Для документального підтвердження наявності працівників, Учасник надає копію таблиці 6 звіту по ЄСВ по кожному працівнику із відміткою органу ДФС про отримання за останній звітний період. ДОДАТОК №2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Час транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту випуску до моменту укладання не повинен перевищувати трьох годин: Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км не більше З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобет н, чорний щебінь) 150 З перехідним типом дорожнього одягу 110 В межах населеного пункту 75 ДОДАТОК №3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2014 - 2018 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2018 роки (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) до тендерної пропозиції мають бути долучені до договору відповідно завірені копія (копії) довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору та лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору на виконання аналогічних робіт датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2018 роки (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) до тендерної пропозиції мають бути долучені до договору скан-копія (скан-копії) довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору та позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору в попередні періоди. ДОДАТОК №4 Інформаційна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до робіт, на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Для документального підтвердження наявності працівників, Учасник надає копію таблиці 6 звіту по ЄСВ по кожному працівнику із відміткою органу ДФС про отримання за останній звітний період. Розмістити зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації в особистому кабінеті на Майданчику e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-04-19-000957-a «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт».
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2019 14:49
Номер скарги: UA-2019-04-19-000957-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 08 липня 2019 21:58
Скарга до АМКУ
Оскарження Рішення Замовника про результати розгляду тендерних пропозицій.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2019 20:56
Рішення від 11.07.2019 № 9289 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:55
Рішення від 26.07.2019 № 10185.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення №10185-р/пк-пз від 26.07.2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України зобов’язано Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції акціонерного товариства «МІРБУД» щодо відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-04-19-000957-a по предмету закупівлі: «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт». Допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника АТ «МІРБУД» щодо відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-04-19-000957-a по предмету закупівлі: «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» на підставі Рішення №10185-р/пк-пз від 26.07.2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 23 серпня 2019 16:08
Номер скарги: UA-2019-04-19-000957-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 08 липня 2019 23:28
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр" (див. додану скаргу).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2019 20:57
Рішення від 11.07.2019 № 9293 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:57
Рішення від 29.07.2019 №10271.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 21:07

Документи подані скаржником

15 травня 2019 23:53
атестат АБЗ

Документи подані замовником

12 червня 2019 14:44
Протокол № 24І3 12.06.2019.pdf

Документи подані скаржником

08 липня 2019 21:57
офіційний листа
08 липня 2019 21:57
Додаток 1
08 липня 2019 21:58
Додаток 2
08 липня 2019 21:58
Додаток 3
08 липня 2019 21:58
Додаток 4
08 липня 2019 21:58
Додаток 5
08 липня 2019 21:58
Додаток 6
08 липня 2019 21:58
Додаток 7
08 липня 2019 21:58
Додаток 8
08 липня 2019 21:58
Додаток 9

Документи подані замовником

23 серпня 2019 16:07
Протокол 24І5 від 23.08.2019.pdf

Документи подані скаржником

08 липня 2019 23:28
Скарга на відхилення
26 липня 2019 13:34
клопотання

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 серпня 2019
UA-2019-04-19-000957-a4eb2088ddd33465fb7285b8aacf61741
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
MIRBUD S.A Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
MIRBUD S.A Документи
Рішення скасоване
Документи
MIRBUD S.A Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 липня 2019 17:18
Електронний підпис

Публічні документи

20 вересня 2019 10:03
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:08
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:06
Документи переможця.pdf
30 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
12 червня 2019 16:39
Електронний підпис
12 червня 2019 16:39
Електронний підпис
12 червня 2019 16:37
таблиця 6 звіту ЄСВ.pdf
12 червня 2019 15:14
Електронний підпис
12 червня 2019 15:13
Електронний підпис
17 травня 2019 17:44
Електронний підпис
17 травня 2019 17:44
Електронний підпис
17 травня 2019 17:40
транспортна схема.pdf
17 травня 2019 17:40
проект договору.PDF
17 травня 2019 17:40
Ліцензія + дозвола.pdf
17 травня 2019 17:40
Договір оренди АБЗ.PDF
17 травня 2019 17:40
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
17 травня 2019 17:40
відгук від 15.05..pdf

Документи

03 липня 2019 17:24
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 16:33
15.8 Свідоцтво.pdf
20 травня 2019 14:46
13 Проект договору.pdf
20 травня 2019 14:46
11 Сертифікат ISO 9001.pdf
20 травня 2019 14:46
10 Договір лабораторія.pdf
20 травня 2019 14:46
4 Довідка про санкції.pdf
20 травня 2019 14:46
1 Довідка про Ст.17.pdf

Документи

03 липня 2019 17:20
Електронний підпис

Публічні документи

19 червня 2019 14:28
Електронний підпис
19 червня 2019 14:28
Електронний підпис
19 червня 2019 11:59
13. Розрахунки (ч 1)_0001.pdf
19 червня 2019 11:59
14.Транспортна схема.pdf
19 червня 2019 11:59
4.2 Гарантійні листи .pdf
19 червня 2019 11:58
7.3. Лист відгук -80.pdf
19 червня 2019 11:58
7.2. Лист відгук.PDF

Документи

03 липня 2019 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

19 червня 2019 14:51
Електронний підпис
19 червня 2019 14:20
Електронний підпис
19 червня 2019 14:17
17. Досвід.pdf
19 червня 2019 14:17
9. Строк дії пропозиції.pdf
19 червня 2019 14:17
7. Ст 17.pdf
19 червня 2019 14:17
15. Проект договору.pdf
19 червня 2019 14:17
6. Довкілля.pdf
19 червня 2019 14:16
2.1 Транспортна схема.pdf
19 червня 2019 14:16
2. Підтвердження АБЗ.pdf
19 червня 2019 14:16
1. Підтвердження МТБ.pdf

Документи

23 серпня 2019 16:03
Протокол 24І5 від 23.08.2019.pdf
23 серпня 2019 16:05
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 16:33
15.8 Свідоцтво.pdf
20 травня 2019 14:46
13 Проект договору.pdf
20 травня 2019 14:46
11 Сертифікат ISO 9001.pdf
20 травня 2019 14:46
10 Договір лабораторія.pdf
20 травня 2019 14:46
4 Довідка про санкції.pdf
20 травня 2019 14:46
1 Довідка про Ст.17.pdf

Документи

23 серпня 2019 16:29
Протокол 24І6 від 23.08.2019.pdf
23 серпня 2019 16:30
Електронний підпис

Публічні документи

18 червня 2019 16:33
15.8 Свідоцтво.pdf
20 травня 2019 14:46
13 Проект договору.pdf
20 травня 2019 14:46
11 Сертифікат ISO 9001.pdf
20 травня 2019 14:46
10 Договір лабораторія.pdf
20 травня 2019 14:46
4 Довідка про санкції.pdf
20 травня 2019 14:46
1 Довідка про Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

MIRBUD S.A

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ Миколаївбудцентр

MIRBUD S.A

MIRBUD S.A

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 168 959 754,00
UAH з ПДВ
168 959 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 180 266 177,00
UAH з ПДВ
180 266 177,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 10:03
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:08
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:06
Документи переможця.pdf
30 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
12 червня 2019 16:39
Електронний підпис
12 червня 2019 16:39
Електронний підпис
12 червня 2019 16:37
таблиця 6 звіту ЄСВ.pdf
12 червня 2019 15:14
Електронний підпис
12 червня 2019 15:13
Електронний підпис
17 травня 2019 17:44
Електронний підпис
17 травня 2019 17:44
Електронний підпис
17 травня 2019 17:40
транспортна схема.pdf
17 травня 2019 17:40
проект договору.PDF
17 травня 2019 17:40
Ліцензія + дозвола.pdf
17 травня 2019 17:40
Договір оренди АБЗ.PDF
17 травня 2019 17:40
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
17 травня 2019 17:40
відгук від 15.05..pdf

Публічні документи

19 червня 2019 14:28
Електронний підпис
19 червня 2019 14:28
Електронний підпис
19 червня 2019 11:59
13. Розрахунки (ч 1)_0001.pdf
19 червня 2019 11:59
14.Транспортна схема.pdf
19 червня 2019 11:59
4.2 Гарантійні листи .pdf
19 червня 2019 11:58
7.3. Лист відгук -80.pdf
19 червня 2019 11:58
7.2. Лист відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 168 959 754,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 11:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
168 959 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:52
ДУ № 4 до Договору № 143І19.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 12:46
ДУ № 3 до Договору № 143І19.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 14:35
Додаткова угода №2 до договору №143І19 від 20.09.2019.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 09:36
Додаткова угода № 1 до договору № 143І19.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 09:34
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:52
Договір 143І19 від 20.09.2019.pdf укладений
20 вересня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України “ Про публічні закупівлі”, переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 “ Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 року, прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 143/19 від “20” вересня 2019 року. 1. Змінити п.5.1., п.15.1. на: “п.5.1. Строк виконання робіт — з моменту підписання по 31.12.2021 року.” “п.15.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2021 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим договором.” 2. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №2 — Календарний план виконання робіт у новій редакції. 3. В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника та Підрядника Сторони домовились змінити розділ 14. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 143/19 від “20” вересня 2019 року та викласти його в наступній редакції: « 14. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін: ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи, 77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 2587978 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю “СТЛ+М” 31314, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Давидківці, вул. Ленінградська,15 р/р UA143 2231 3000 0026 0060 0000 6845 ф-я АТ “Укрексімбанк” р/р UA098 2017 2035 5340 1070 0000 2804 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області 4. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 5. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 6. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 7. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 143/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник, переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 “ Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 року, прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 143/19 від “20” вересня 2019 року. 1. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №2 — Календарний план виконання робіт у новій редакції. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 143/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №143/19 від 20.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник, керуючись переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 “ Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 року, та Постановою Кабінету Міністрів України №539 від 01.07.2020 року прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 143/19 від “20” вересня 2019 року. 1. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №2 — Календарний план виконання робіт у новій редакції. 2. В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони домовились змінити розділ 14. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 143/19 від “20” вересня 2019 року та викласти його в наступній редакції: « 14. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін: ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи, 77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 р/р UА 618 2017 2034 3210 0010 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 2587978 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю “СТЛ+М” 31314, ____________________________________________ р/р UA143 2231 3000 0026 0060 0000 6845 ф-я АТ “Укрексімбанк” р/р UA098 2017 2035 5340 1070 0000 2804 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області 4. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 5. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 6. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 7. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 143/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Підрядник, керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі), постановами КМУ від 29.01.2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» і від 01.07.2020 року № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 143/19 від “20” вересня 2019 року “Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дороги Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) код ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013” виклавши його в п.3.1. в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить — 157 362 124,48 грн. (Сто п'ятдесят сім мільйонів триста шістдесят дві тисячі сто двадцять чотири гривні 48 копійок), у тому числі ПДВ — 26 253 275,97 грн.” 2. У зв'язку із цим Сторони Договору прийшли до спільної згоди викласти Додатки до даного Договору “Договірна ціна” і “Календарний план виконання робіт” в новій редакції (додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 143/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 157 362 124,48
UAH (в тому числі ПДВ 26 227 020,75 UAH)