Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі до принтерів)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000806-c ● cb2a4f7fa1fa4b839cb7bdcadbc95bf5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 20453063 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4 |
Контактна особа: |
Ігнатьо Мар'яна Іванівна +380956041127 zakypivli_gupfu@zk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 11:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 11:21 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі до принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл.Народна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 11:17 |
Оголошення катриджі квітень 2019.doc | |
19 квітня 2019 11:17 |
ПРОЕКТ договору картриджі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 19 квітня 2019 11:34
Дата відповіді: 19 квітня 2019 13:11
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розгляд пропозицій відбувається у відповідності до вимог наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Аналоги не розглядаються. Вимоги до предмету закупівлі чітко встановлені в оголошенні та дадатках до оголошення.
Аналоги не розглядаються. Вимоги до предмету закупівлі чітко встановлені в оголошенні та дадатках до оголошення.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 квітня 2019 10:59
Дата відповіді: 22 квітня 2019 11:18
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня. Приймати участь в закупівлі можуть всі учасники,які подали свою пропозицію, незалежно від того чи є вони платниками ПДВ чи ні. Очікувана вартість предмету закупівлі вказана з урахуванням ПДВ. Всі учасники знаходяться на рівних умовах участі в закупівлі. Найвищим критерієм оцінювання є найнижча запропонована учасником ціна, переможець за даним критерієм автоматично обирається системою. Замовник не може приймати рішення щодо відхилення пропозиції учасника за ціновим критерієм і видом оподаткування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
32 286,00
UAH з ПДВ
|
32 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
49 296,00
UAH з ПДВ
|
49 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
32 286,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2019 10:33
|
Договір | укладений |
16 травня 2019 10:32
|