Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Уманьводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03357174 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул. М.Залізняка, 16 |
Контактна особа: |
Ткаченко Олег Васильович +380474432386 drabchuk22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 10:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2019 10:59 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 14:52 |
Зміни.docx | |
26 квітня 2019 14:44 |
Проект договору.docx | |
26 квітня 2019 14:44 |
Додаток 3 із змінами.docx | |
26 квітня 2019 14:44 |
Додаток 2.docx | |
26 квітня 2019 14:44 |
Додаток 1.docx | |
26 квітня 2019 14:44 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 4.docx | |
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 3.docx | |
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 2.docx | |
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 1.docx | |
19 квітня 2019 10:54 |
Тендерна документація.docx |
26 квітня 2019 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2019 14:52 |
Зміни.docx
|
||||||
26 квітня 2019 14:44 |
Проект договору.docx
|
||||||
26 квітня 2019 14:44 |
Додаток 3 із змінами.docx
|
||||||
26 квітня 2019 14:44 |
Додаток 2.docx
|
||||||
26 квітня 2019 14:44 |
Додаток 1.docx
|
||||||
26 квітня 2019 14:44 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
||||||
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 4.docx
|
||||||
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 3.docx
|
||||||
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 2.docx
|
||||||
19 квітня 2019 10:54 |
Додаток 1.docx
|
||||||
19 квітня 2019 10:54 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. У Документації Замовника передбачено постачання товару на умовах DDP.
Включення до Документації переліку документів (у тому числі дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, повністю відповідає вимогам статті 16 Закону.
Гіпохлорит натрію є небезпечним вантажем. Враховуючи, що закупівля оголошена з урахуванням поставки продукції на умовах DDP на склади Замовника, то наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою.
Державною службою з питань праці надаються зазначені дозволи у відповідності до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107.
2. Відповідно до абз.3 п. 9 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів (затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від04.08.2018р. №656) при перевезенні небезпечних вантажів на транспортній одиниці мають бути, крім перелічених у ПДР, такі документи: свідоцтво продопущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечнихвантажів, передбачене розділом 9.1.3 додатка B до ДОПНВ, на кожну транспортну одиницю або транспортний засіб, що входить до її складу.
Відповідно до п. 15 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, порушення категорії небезпеки I є відсутність дійсного свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечнихвантажів. Гіпохлорит натрію є небезпечних вантажем.
3. КП «Уманьводоканал» Уманської міської ради є стратегічним підприємством, оскільки здійснює забезпечення населення питною водою. На території України є один виробник гіпохлориту натрію. В разі зупинення роботи такого виробника (як це було в червні-липні 2018 року), розірвання договору з Учасником процедури, Замовник буде позбавлений можливості отримувати предмет закупівлі від переможця тендерної процедури. Дана вимога не є дискримінаційною, а є додатковою гарантією для Замовника за будь-яких умов отримувати предмет закупівлі для забезпечення безперебійної діяльності підприємства.
4. Щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше двох одиниць до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-10-000007 ● e44f1ec5d65e47a0be269cf2318c9a24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2019 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2019 № 58
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.06.2019 № 58
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-04-19-000652-c, 19.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-11 16:50:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-19-000652-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
- з яких підстав Додаток 1 до тендерної документації містить умову щодо надання переможцем торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, копії ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору оренди/лізингу? При цьому, у тендерній документації зазначено, що у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки – замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як вичерпний перелік підстав для відхилення переможця визначено пунктом 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
- з яких підстав додатковою угодою від 29.05.2019 № 1 до договору від 22.05.2019 № 1 збільшено ціну за одиницю товару (гіпохлорит натрію марки «Б») більше, ніж на 10 відсотків, тоді як вичерпний перелік зміни істотних умов договору про закупівлю визначений статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-14 15:41:39
відповідь на запит
Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Черкаській області
Нами отриманий запит від 11.06.2019 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-19-000652-c).
Вважаємо за необхідне пояснити наступне:
По питанню першому: У відповідності до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, оскільки право визначення документального підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 1, 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», належить виключно Замовнику, то спосіб такого документального підтвердження по закупівлі UA-2019-04-19-000652-c визначений Замовником без порушення чинного законодавства України.
По питанню другому: У відповідності до ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Автомобільний транспорт становить матеріально-технічну базу Учасника, що віднесено Законом до кваліфікаційних критеріїв. Умовами тендерної документації передбачено умова поставки – DDP склад Замовника. Копії ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору оренди/лізингу підтверджують, з-поміж іншого, право Учасника та його здатність здійснити поставку небезпечного вантажу на умовах DDP склад Замовника.
У відповідності до пп. 4 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям і є невідповідністю умовам тендерної документації в розумінні пп. 4 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
По питанню третьому: Додатковою угодою від 29.05.2019 № 1 до договору від 22.05.2019 № 1 було змінено ціну за одиницю товару (гіпохлорит натрію марки «Б»). Дана зміна ціни не вплинула на збільшення загальної суми закупівлі, а при цьому була зменшена вартість гіпохлориту натрію марки «А», кількість якого вдвічі перевищу кількість гіпохлориту натрію марки «Б».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області усунуто порушення шляхом розірвання додаткової угоди № 1 від 29.05.2019 р. Інші зауваження усунути неможливо, так як між КП «Уманьводоканал» та ТОВ «Марілайф» укладено договір поставки № 1 від 22.05.2019 р. та здійснена оплата. В подальшому зауваження Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області тендерним комітетом будуть взяті до уваги.
2019-06-25 16:16:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 397 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРАГРУП" |
2 399 760,00
UAH з ПДВ
|
2 399 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" #42638760 |
Переможець |
2 397 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:42
|
Акт звіряння | укладений |
02 січня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:12
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 10:54
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 11:30
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
16 липня 2019 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 16:41
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
10 липня 2019 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 10:47
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 15:42
|
дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 15:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 травня 2019 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 15:26
|
Договір | укладений |
22 травня 2019 13:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання додаткової угоди 1 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |