Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Основні неорганічні хімічні речовини (гіпохлорит натрію марки А, гіпохлорит натрію марки Б)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000652-c 11d88912be734a4b9afd7846654132ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олег Васильович

+380474432386 drabchuk22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Уманьводоканал
Код ЄДРПОУ: 03357174
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул. М.Залізняка, 16
Контактна особа: Ткаченко Олег Васильович
+380474432386
drabchuk22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 10:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 10:59
Початок аукціону: 06 травня 2019 14:52
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 т
гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, с. Родниківка, ВНС 4-го підйому
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
40 т
Гіпохлорит натрію марки Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, с. Собківка, КОС с. Собківка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 14:55
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:52
Зміни.docx
26 квітня 2019 14:44
Проект договору.docx
26 квітня 2019 14:44
Додаток 3 із змінами.docx
26 квітня 2019 14:44
Додаток 2.docx
26 квітня 2019 14:44
Додаток 1.docx
26 квітня 2019 14:44
Тендерна документація із змінами.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 4.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 3.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 2.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 1.docx
19 квітня 2019 10:54
Тендерна документація.docx
26 квітня 2019 14:55
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:50
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:57
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:52
Зміни.docx
26 квітня 2019 14:44
Проект договору.docx
26 квітня 2019 14:44
Додаток 3 із змінами.docx
26 квітня 2019 14:44
Додаток 2.docx
26 квітня 2019 14:44
Додаток 1.docx
26 квітня 2019 14:44
Тендерна документація із змінами.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 4.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 3.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 2.docx
19 квітня 2019 10:54
Додаток 1.docx
19 квітня 2019 10:54
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-000652-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НПП Лаваль", Код ЄДРПОУ:36839655
Дата подання: 25 квітня 2019 10:49
Вимога
Вимога міститься у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 14:30
Замовником розглянути Ваша вимога.

1. У Документації Замовника передбачено постачання товару на умовах DDP.

Включення до Документації переліку документів (у тому числі дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, повністю відповідає вимогам статті 16 Закону.

Гіпохлорит натрію є небезпечним вантажем. Враховуючи, що закупівля оголошена з урахуванням поставки продукції на умовах DDP на склади Замовника, то наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою.

Державною службою з питань праці надаються зазначені дозволи у відповідності до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107.

2. Відповідно до абз.3 п. 9 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів (затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від04.08.2018р. №656) при перевезенні небезпечних вантажів на транспортній одиниці мають бути, крім перелічених у ПДР, такі документи: свідоцтво продопущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечнихвантажів, передбачене розділом 9.1.3 додатка B до ДОПНВ, на кожну транспортну одиницю або транспортний засіб, що входить до її складу.

Відповідно до п. 15 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, порушення категорії небезпеки I є відсутність дійсного свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечнихвантажів. Гіпохлорит натрію є небезпечних вантажем.

3. КП «Уманьводоканал» Уманської міської ради є стратегічним підприємством, оскільки здійснює забезпечення населення питною водою. На території України є один виробник гіпохлориту натрію. В разі зупинення роботи такого виробника (як це було в червні-липні 2018 року), розірвання договору з Учасником процедури, Замовник буде позбавлений можливості отримувати предмет закупівлі від переможця тендерної процедури. Дана вимога не є дискримінаційною, а є додатковою гарантією для Замовника за будь-яких умов отримувати предмет закупівлі для забезпечення безперебійної діяльності підприємства.

4. Щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше двох одиниць до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Документи подані скаржником

Документи

26 квітня 2019 14:30
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-10-000007 ● e44f1ec5d65e47a0be269cf2318c9a24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2019 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.06.2019 № 58
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.06.2019 № 58

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-04-19-000652-c, 19.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-11 16:50:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-19-000652-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
- з яких підстав Додаток 1 до тендерної документації містить умову щодо надання переможцем торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, копії ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору оренди/лізингу? При цьому, у тендерній документації зазначено, що у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки – замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як вичерпний перелік підстав для відхилення переможця визначено пунктом 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
- з яких підстав додатковою угодою від 29.05.2019 № 1 до договору від 22.05.2019 № 1 збільшено ціну за одиницю товару (гіпохлорит натрію марки «Б») більше, ніж на 10 відсотків, тоді як вичерпний перелік зміни істотних умов договору про закупівлю визначений статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 15:41:39

відповідь на запит

Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Черкаській області


Нами отриманий запит від 11.06.2019 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-19-000652-c).

Вважаємо за необхідне пояснити наступне:

По питанню першому: У відповідності до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, оскільки право визначення документального підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 1, 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», належить виключно Замовнику, то спосіб такого документального підтвердження по закупівлі UA-2019-04-19-000652-c визначений Замовником без порушення чинного законодавства України.

По питанню другому: У відповідності до ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Автомобільний транспорт становить матеріально-технічну базу Учасника, що віднесено Законом до кваліфікаційних критеріїв. Умовами тендерної документації передбачено умова поставки – DDP склад Замовника. Копії ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору оренди/лізингу підтверджують, з-поміж іншого, право Учасника та його здатність здійснити поставку небезпечного вантажу на умовах DDP склад Замовника.
У відповідності до пп. 4 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям і є невідповідністю умовам тендерної документації в розумінні пп. 4 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
По питанню третьому: Додатковою угодою від 29.05.2019 № 1 до договору від 22.05.2019 № 1 було змінено ціну за одиницю товару (гіпохлорит натрію марки «Б»). Дана зміна ціни не вплинула на збільшення загальної суми закупівлі, а при цьому була зменшена вартість гіпохлориту натрію марки «А», кількість якого вдвічі перевищу кількість гіпохлориту натрію марки «Б».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області усунуто порушення шляхом розірвання додаткової угоди № 1 від 29.05.2019 р. Інші зауваження усунути неможливо, так як між КП «Уманьводоканал» та ТОВ «Марілайф» укладено договір поставки № 1 від 22.05.2019 р. та здійснена оплата. В подальшому зауваження Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області тендерним комітетом будуть взяті до уваги.

2019-06-25 16:16:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРАГРУП" 2 399 760,00
UAH з ПДВ
2 399 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 17:14
Справка налоговая.pdf
13 травня 2019 14:55
Несудмість.pdf
13 травня 2019 14:53
Довідка ЄДР.pdf
04 травня 2019 15:17
Електронний підпис
04 травня 2019 15:15
Проект договору.pdf
04 травня 2019 15:15
Банківська ліцензія.7z
04 травня 2019 15:15
Інші документи.pdf
04 травня 2019 15:15
Протокол НР.7z
04 травня 2019 15:15
Стаття 17.pdf
04 травня 2019 15:15
Лист для клієнтів.7z
04 травня 2019 15:15
Технічні вимоги.pdf
04 травня 2019 15:15
Витяг із Статуту.7z
04 травня 2019 15:15
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2019 15:15
Гарантія 11541-19.7z
04 травня 2019 15:15
Наказ Фролова Ю.М.7z

Публічні документи

04 травня 2019 22:12
Електронний підпис
04 травня 2019 21:54
тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2019 21:54
Технічні вимоги.pdf
04 травня 2019 21:54
довідка ст 17.pdf
04 травня 2019 21:54
ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Переможець 2 397 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 11:55

Документи

08 травня 2019 11:55
Електронний підпис
08 травня 2019 11:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
2 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 11:55
Електронний підпис
08 травня 2019 11:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 15:26
Договір укладений
22 травня 2019 13:38
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:42
Акт звіряння укладений
02 січня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:12
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 10:54
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
17 липня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 11:30
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 липня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 16:41
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
10 липня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 10:47
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 15:42
дод.угода 2.pdf зміни до договору
25 червня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 15:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 травня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання додаткової угоди 1
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 120 836,97
UAH (в тому числі ПДВ 353 472,83 UAH)