Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в будівлі № 6 КНП «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва» за адресою: м. Київ, Харківське шосе, 121
Очікувана вартість
1 076 803,00 UAH
UA-2019-04-19-000605-a 7e502e541e8742e487a4dc6102768f77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Ольга Володимирівна

380445644409 poliklinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26064374
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Сіренко Ольга Володимирівна
380445644409
poliklinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 11:06
Очікувана вартість: 1 076 803,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в будівлі № 6 КНП «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва» за адресою: м. Київ, Харківське шосе, 121
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  14 червня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 квітня 2019 09:36
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:47
Чому сертифікати відповідності повинні бути видані саме Укрсепро? Сертифікати відповідності на пожежне обладнання, наприклад, також видає центр сертифкіації ДСНС України, які є безпосереднім суб'єктом діяльності в пожежній сфері. Також такі сертифікати видає Центр сертифікації Департаменту поліції охорони. І інше коло суб'єктів. Зазначені сертифікати учасники можуть взяти у виробника. Ми не можемо вказувати виробнику ДЕ проходити сертифікацію (і законодавець також не вказує, ким проводиться сертифікація). А якщо виробник пройшов сертифікацію не в УКРСЕПРО? То ми маємо попросити виробника пройти сертифікацію саме в УКРСЕПРО, щоб прийняти участь у Вашій закупівлі??? Щодо листа адресованого учаснику - облданання,яке Вами використовується - його більше 30 позицій. Ми повинні до кожного звернутися і попросити дати роз'яснення, чому це виробник пройшов сертифікацію в іншому органі, а не в УКРСЕПРО? Тому Ваша вимога незаконна, дискримінаційна і взагалі не зрозуміло на підставі якого НПА складена. Ми просимо Вас виключити припис про суб'єкта видачі сертифікатів, адже зараз є ряд органів, які проводять сертифікацію. І УКРСЕПРО тут ні до чого. Просимо сформулювати вимогу наступним чином - надати сертифікат відповідності на обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У викладених умовах ВІДСУТНЯ КАТЕГОРИЧНІСТЬ НАЯВНОСТІ СЕРТИФІКАТІВ ВИКЛЮЧНО УКРСЕПРО. Основна вимога: ПРОДУКЦІЯ ПОВИННА БУТИ СЕРТИФІКОВАНА.
Висновки СЕС
Дата подання: 25 квітня 2019 09:38
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:46
СЕС уже давно ліквідовано і висновків вона не видає. Тим паче такі висновки раніше давали на товар, а Ви закуповуєте послуги. Яким чином учасники зараз мають отримати висновки СЕС, якщо СЕС не існує? Тому вимагаємо виключити дану вимогу, оскільки вона застаріла і зараз її виконати неможливо.
Відповідь: Згодні. У зв’язку із ліквідацією СЕС просимо надати висновки/сертифікати Держпродспоживслужби на ТОВАР, ЯКИЙ БУДЕ ВИКОРИСТАНО ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГИ.
Вимога
Дата подання: 25 квітня 2019 09:48
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:45
Якщо учасник має витяг ПДВ, датований 2018 роком, то навіщо отримувати його ще раз, але в 2019 році? Витяги ПДВ не мають терміну дії, то чому його потрібно отримати повторно? Ваша вимога безпідставна, тому ми просимо її виключити.
Відповідь: Цю вимогу виставлено, щоб переконатися чи є учасник платником ПДВ на сьогоднішній день.
Уточнення
Дата подання: 25 квітня 2019 09:49
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:44
Чи можна надати аналогічний договір на монтаж або встановлення пожежної сигналізації? Адже за своєю суттю також відбувається демонтаж старого обладнання та монтаж нового. Просимо надати роз'яснення.
Відповідь: Так, можна. Аналогічний договір на монтаж або встановлення пожежної сигналізації задовольнить наші вимоги
ПДВ
Дата подання: 25 квітня 2019 18:09
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:12
Так є ж електронний реєстр, в якому Ви за секунду можете перевірити цю інформацію за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv. Вводите код ЄДРПОУ та Вам показує установу та чи є вона платнкиом ПДВ. Навіть якщо учасник отримає новий витяг. Сьогодні він платник ПДВ, а за два дні - ні. А у електронному реєстрі Ви можете перевірити реально дійсну інформацію станом на ЗАРАЗ. Тому все ж таки виключити вимогу про витяг датований саме в 2019 році.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вправі ставити такі вимоги, які вважає за потрібне. Ми не вбачаємо необхідності в користуванні електронним реєстром. Нам ДОСИТЬ просто СКАНКОПІЇ ВИПИСКИ.
висновки/сертифікати Держпродспоживслужби
Дата подання: 25 квітня 2019 18:43
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:12
В продовження питання: Ви вимагаєте сертифікати на обладнання (по суті товар). Добре, не важливо ким виданий. Але до чого тут висновки/сертифікати Держпродспоживслужби??? Ви самі то такі висновки бачили? Спробуйте знайти висновки/сертифікати Держпродспоживслужби на сповіщувач пожежний димовий або на акумулятор чи блок живлення? Ви знайдете лише сертифікати. Тому не зрозуміло до чого тут взагалі Ваша вимога. Надайте обгрунтоване посилання на законодавчий акт в якому визначено, що Держпродспоживслужби видає висновки чи сертфиікати на пожежне облданання! Очікуємо на відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дійсно, навряд знайдуться висновки чи сертфиікати ДПСС на пожежне (чи протипожежне) обладнання. Але, крім суто пожежного обладнання, при монтажі системи сигналізації використовується дріт, пластикові труби та короби (кабель-канали) для прокладання кабелів. Можливо, при виконанні робіт використовуватимуться якісь паяльні флюси. Дуже не хочеться бачити вказану продукцію китайського виробництва.
Щодо укрсепро
Дата подання: 25 квітня 2019 18:46
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:11
Раз Вам не обов'язково мати саме сертифікати УКРСЕПРО, то внесіть зміни в документацію! Ваші відповіді - це не документація! І учасники мають надавати документи саме по тим позиціям, які зазначені в документації!
Відповідь: Вносити чи не вносити зміни до тендерної документації – справа Замовника. Якщо у Учасника (або претендента на участь) виникають питання – він ставить їх в період уточнень, а Замовник надає на них відповіді. Зараз якраз період уточнень. Відповіді, які мають таку саме силу як і тендерна документація, нами надано. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 880 800,00
UAH з ПДВ
869 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЗС ГРУП" 1 075 301,60
UAH з ПДВ
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 16:49
Електронний підпис
15 травня 2019 16:47
Оновлена специфікація.pdf
15 травня 2019 12:57
Оновлена пропозиція.pdf
15 травня 2019 12:32
Довідка МВС.pdf
06 травня 2019 10:26
Електронний підпис
06 травня 2019 10:24
Сертифікати.pdf
06 травня 2019 10:24
Установчі.pdf
06 травня 2019 10:24
Пропозиція.pdf
06 травня 2019 10:24
Лист згода.pdf
06 травня 2019 10:24
Кошторис.pdf
06 травня 2019 10:24
Кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 11:37
Електронний підпис
06 травня 2019 09:49
Тех паспорта авто.pdf
06 травня 2019 09:49
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2019 09:49
Сертификат сметщик.pdf
06 травня 2019 09:49
Сертификат проектант.pdf
06 травня 2019 09:49
Отзыв.pdf
06 травня 2019 09:48
НДС.pdf
06 травня 2019 09:48
Кошториси.pdf
06 травня 2019 09:48
Календарний графік.pdf
06 травня 2019 09:48
Договор на авто.pdf
06 травня 2019 09:48
Договір.pdf
06 травня 2019 09:48
Витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2019 09:48
Акт КБ-2 КБ-3 Урловска.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ТОВ "ТЗС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Переможець 869 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
869 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 17:05
Додатки до договору №60 від 24.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 17:05
Договір №60 від 24.05.2019 ПП ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ Капітальни.pdf укладений
24 травня 2019 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 869 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 144 833,33 UAH)