Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (жорсткі диски)
Очікувана вартість
131 880,00 UAH
UA-2019-04-19-000573-b ● afff11181f234766b908b8e3d7fcc9b7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 voz@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 15:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 15:04 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 131 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
постачання еквівалентного Обладнання не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
жорсткі диски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 425
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 3 дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 15:02 |
Документація ЕЗ жорсткі диски.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 10:22
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п. 3.1. Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Обладнання. Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі обладнання, торгова марка або модель якого відрізняється від обладнання що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
2) Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
2) Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
Жорсткі диски
Дата подання: 22 квітня 2019 12:43
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:30
Добрий день
Напишіть партномер жорсткого диска який вам потрібен (який вже стоїть у вашому СХД).
Відповідь: ДП "Енергоринок" не має змоги надати інформацію щодо парт-номерів обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки виробник зазначеного обладнання не оприлюднює такої інформації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон #37096369 |
Відхилено |
112 000,32
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 15:28
|
ТОВ Макотек #35031823 |
Переможець |
131 850,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 16:45
|
Договір | укладений |
29 травня 2019 16:44
|