Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
245 090 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000530-b ● ca564f07e2364163af58958254a91bc2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 245 090 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 225 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1225450 UAH |
Publication date: | 19 квітня 2019 14:43 |
Enquiries until: | 28 червня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 245 090 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 225 450 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 80 |
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Виконання робіт, надання послуг на дорогах загального користування: | 30% |
Міжнародні (М): | 30% |
Національні, Регіональніні, Територіальні (Н,Р,Т): | 15% |
Обласні, Сільськи (О,С), Комунальні та інші: | 0% |
27 червня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 15:45 |
27) Зміни до ТД - 3.docx | |
27 червня 2019 15:36 |
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна - зміни - 3.docx | |
26 червня 2019 17:45 |
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна - зміни - 2.docx | |
26 червня 2019 17:45 |
27) Зміни до ТД - 2.docx | |
03 червня 2019 10:21 |
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна - зміни.docx | |
03 червня 2019 10:21 |
27) Зміни до ТД.docx | |
19 квітня 2019 14:41 |
ims.ims | |
19 квітня 2019 14:41 |
Зведені обсяги М-12 495+360-499+860.xls | |
19 квітня 2019 14:41 |
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна.docx | |
19 квітня 2019 14:41 |
27) Проект договору М-12 495+360-499+860.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 24 квітня 2019 11:57
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:13
Відповідно до інформації з системи www.prozorro.gov.ua, дата оголошення процедури закупівлі 19 квітня 2019 року, у п.5 Тендерної документації Замовник вказав про наступне: «п.5 Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи»: довідка про обсяги виконання аналогічних договорів (Додаток 1, табл. 4); де у поясненні до таблиці 4 Замовник вимагає «Крім заповненої таблиці учасники подають засвідчені належним чином копії наступних документів», а саме: відгук(и) від Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг), виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі - (п.5 та п.6 пояснень).
Іноземний учасник (Учасник-неризедент), як юридична особа, має великий досвід виконання аналогічних договорів, бажає взяти участь у процедурі закупівлі та має позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи, який видається один раз по факту передачі об’єкта Замовнику. Видача листа-відгуку одноразово, після закінчення будівництва об’єкту, є загальноприйнятою у Європі практикою ділового обороту. На думку Учасника-нерезидента вимога, щодо датування листа-відгуку («виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі») є дискримінаційною вимогою (положенням), оскільки не може бути виконане Учасником-нерезидентом.
Просимо усунути цю вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання листу-відгуку, що датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оскільки ця вимога є дискримінаційною та не може бути виконана Учасником-нерезидентом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо надання відгуку не є дискримінаційною. Замовник розглядає документи, які надають Учасники, об’єктивно та неупереджено.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо надання відгуку не є дискримінаційною. Замовник розглядає документи, які надають Учасники, об’єктивно та неупереджено.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 26 квітня 2019 13:08
Відповідно до п.4.1 Тендерної документації вказано назву предмета закупівлі українською а також англійською мовами:
«Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
(45233142-6 Ремонт доріг)
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region».
Яку назву у Тендерній пропозициї повинен вказувати Учасник: чи українсько. Мовою, чи українською та англійською мовами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Українською.
Додатково щодо першого питання:
Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародних договорів згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іншими нормативними актами.
Водночас, у іноземних країнах відсутній загальний порядок та практика видачі відгуків/рекомендаційних листів.
Враховуючи викладене вище, відсутні перешкоди для іноземного учасника (учасника-нерезидента), як юридичної особи, яка має великий досвід виконання аналогічних договорів, і бажає взяти участь у процедурі закупівлі, отримати позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи на дату оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Додатково щодо першого питання:
Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародних договорів згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іншими нормативними актами.
Водночас, у іноземних країнах відсутній загальний порядок та практика видачі відгуків/рекомендаційних листів.
Враховуючи викладене вище, відсутні перешкоди для іноземного учасника (учасника-нерезидента), як юридичної особи, яка має великий досвід виконання аналогічних договорів, і бажає взяти участь у процедурі закупівлі, отримати позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи на дату оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 02 травня 2019 07:58
У Тендерній документації в Розділі ІІІ вказано що:
«Банківська гарантія обов’язково має містити наступну інформацію:
…..
- номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу;
….»
Який саме номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу повинен вказувати Учасник? Просимо подати конкретний номер.
Відповідь: UA-2019-04-19-000530-b
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 07:55
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:17
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах).
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі).
Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 15 травня 2019 22:45
Дата подання: 15 травня 2019 22:45
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 травня 2019 21:33
рішення від 17.05.2019 № 6099 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 21:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2019 № 7179.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 19:29
рішення від 04.06.2019 № 7179.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 23:21
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 08 червня 2019 17:07
Дата подання: 08 червня 2019 17:07
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (див. додані файли).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:15
Рішення від 12.06.2019 № 7603 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2019 № 8610.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 17:45
Рішення від 01.07.2019 № 8610.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:11
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 20:24
Дата подання: 03 липня 2019 20:24
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. у доданому файлі).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 21:15
Рішення від 08.07.2019 № 9043.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 21:14
Про перенесення розгляду скарги № 5539.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 12:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9709.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 17:53
рішення від 18.07.2019 № 9709.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 23:06
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 28 липня 2019 23:24
Дата подання: 28 липня 2019 23:24
Скарга на рішення про допуск учасників замовником
Оскаржувані рішення Замовника порушують право Скаржника на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, яка є одним з принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим рішення Замовника підлягає скасуванню.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:41
Рішення від 31.07.2019 № 10345 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 19:41
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарг ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІДВЕНЬ.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2019 № 10908.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2019 16:23
Рвшення від 08.08.19 № 10908.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 22:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 липня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
198 025 000,00
UAH з ПДВ
|
196 799 550,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 137 759 685 | Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
196 950 000,00
UAH з ПДВ
|
195 724 550,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 137 007 185 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
195 724 550,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 08:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 11:37
|
27) ду 2 до дог 125 19.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 14:51
|
Договір 125 19-П.pdf | укладений |
28 серпня 2019 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 188 380 111,48 (Сто вісімдесят вісім мільйонів триста вісімдесят тисяч сто одинадцять) грн. 48 коп., в т.ч. ПДВ складає 31 396 685,25 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування, з них на 2019 рік 188 380 111,48 грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами. |
Номер договору про закупівлю: | 125/19-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |