Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (абрикос, персик, нектарин, смородина чорна, виноград, груша, черешня, кавун, диня)
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000463-c c7d80b7463ec490fb451b05dba778bcb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 15:38
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кілограм
Абрикос
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Персик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Нектарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
Смородина чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Кавун
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Диня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька,62 (заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради та дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок» Лисичанської міської ради.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 10:20
ТД фрукти свіжі 2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА" 192 800,00
UAH з ПДВ
192 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гришенков Костянтин Васильович" 193 500,00
UAH з ПДВ
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВЧЕНКО М.М. 213 400,00
UAH з ПДВ
213 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Третяков Олександр Олександрович 248 600,00
UAH з ПДВ
248 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 18:38
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 19:06
Електронний підпис
11 травня 2019 19:05
Копія дов. банкрутство.pdf
11 травня 2019 19:05
довідка 001.jpg
11 травня 2019 19:05
CCF08052019_0001.jpg
06 травня 2019 21:25
Електронний підпис
06 травня 2019 21:24
РЕЄСТР.pdf
06 травня 2019 21:24
3.18. Лист.pdf
06 травня 2019 21:24
3.17. Паспорт код.zip
06 травня 2019 21:24
3.13. Проект договору.pdf
06 травня 2019 21:24
3.12. Ст.17.pdf
06 травня 2019 21:24
3.3. Опис товару.pdf
06 травня 2019 21:24
3.2. Потужності.pdf
06 травня 2019 21:24
2.3. свідоцтво тс ГАЗ.jpg
06 травня 2019 21:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

06 травня 2019 12:27
Електронний підпис
06 травня 2019 12:14
Довидка про учасника.pdf
06 травня 2019 12:14
Додаток 7.pdf
06 травня 2019 12:14
Додаток 6.pdf
06 травня 2019 12:14
Додаток 4.pdf
06 травня 2019 12:14
Додаток 3 тех вимоги (1).pdf
06 травня 2019 12:14
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА"

ФОП "Гришенков Костянтин Васильович"

ФОП ІВЧЕНКО М.М.

ФОП Третяков Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АГАФОНОВА ВАЛЕНТИНА ПАВЛІВНА"
#2279014360
Відхилено 192 800,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 10:59
ФОП "Гришенков Костянтин Васильович"
#2256210334
Переможець 193 500,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гришенков Костянтин Васильович"
#2256210334
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 08:18
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 13:50
Доп.угода.2 дог.87.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 09:32
Додаткова угода 1 кавуни Гришенков К.В. 17.09.2019.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 09:56
ДОГОВІР фрукти Гришенков К.В. 2019.docx.pdf укладений
23 травня 2019 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 11.3. Договору у зв'язку з сезонним зниженням цін на товар: кавун, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), встановивши ціну за одиницю товару - кавун – 10,00грн. за 1кг. 2.Внести зміни до специфікації з «16» вересня 2019року та зменшити пропорційно узгодженому зменшенню ціни за одиницю товару суму договору ( Додаток 1 до цієї додаткової угоди – Специфікація). 3. Внести зміни в пункт 3.1. Договору і викласти його в редакції: «3.1. Ціна цього Договору без ПДВ становить 190028,00 грн. 00 коп. (сто дев`яносто тисяч двадцять вісім грн. 00 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 87 464,00
UAH