Повітроводи та комплектуючі до них з оцинкованої сталі
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000455-c 18b16cba50904126ac80afc723491161
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Кам'янське вище професійне училище
Код ЄДРПОУ: 02541496
Вебсайт замовника: http://dvpu.dp.ua
Місцезнаходження замовника: 51925, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам"янське, проспект Гімназичний, буд. 10
Контактна особа замовника: Вадим Вікторович Неклеса
+380569230302,+380674955120
dvpu_gosp@ua.fm

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Повітроводи та комплектуючі до них з оцинкованої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51925, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, проспект Гімназичний, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  05 червня 2019
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 квітня 2019 11:21
Електронний цифровий підпис
19 квітня 2019 10:18
Вентиляція інформація.docx
19 квітня 2019 10:18
повітроводи ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище
Дата подання: 21 квітня 2019 03:54
Дата відповіді: 23 квітня 2019 09:39
2019_04_21 Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище Пану Демура Антону Львовичу Заступнику Директору Департаменту освіти і науки, Депутату VII скликання Дніпропетровська обласна рада osvita@adm.dp.gov.ua Копия № 1: Пану Неклеса Вадиму Викторовичу Директору Кам’янське вище професійне училище dvpu_gosp@ua.fm dndz_vpu@ua.fm № 19-4-21/1 вiд 20.04.2019. Шановний Антон Львович, Висловлюю Вам свою вдячність за якісне управління навчальними закладами Дніпропетровської області, за активне просування Туринського процесу, за наукову діяльність і Винахід спосібу затвердіння виробів з полімерних композиційних матеріалів. У повній відповідності технічним завданням Кам'янського вищого професійного училища, представленому на Тендерної майданчику https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6612013/ , наш Завод СВС КЛІМА http://svsklima.com.ua/ готовий за свій рахунок виготовити необхідні вироби системи вентиляції, доставити вироби Замовникові і надати відстрочку оплати в розмірі 10 робочих днів після поставки. Звертаємося до Вас з двома проханнями: 1. У зв'язку з тим, що узгодження змін до договорів між Кам'янським вищим професійним училищем і постачальником товарів не входить в компетенцію Керівника Училища, буду Вам вдячний за узгодження пропонованих нашим Заводом зміна п. 4.1., 5.5., 5.6., і доповнення договору пунктами 6.1.3., 6.1.4. Пропоновані нами зміни конкретизують термін поставки - 10 днів після поставки (без фрази про можливу затримку оплати на невизначений термін, за відсутності бюджетного фінансування), перехід права власності на товар після оплати, відповідальність за збереження товару до оплати. Додаю Файл «Було - стало» і Договір в редакції Замовника; 2. Так як внесення запропонованих змін до типові договори Замовників - Бюджетних підприємств, зменшить ризики для потенційних постачальників товарів і послуг, і, як наслідок, збільшить кількість учасників тендерів і зменшить вартість робіт і послуг, що фінансуються за рахунок податків, які сплачує в тому числі і наш Завод, прошу Вас прийняти мене, і юриста нашого Заводу, в будь-який прийнятний для Вас час з 22 по 24 квітня 2019 р. в Вашому офісі на вул. Володимира Антоновича, 70, для вироблення пропозицій Міністерству освіти і науки та Кабінету Міністрів щодо актуалізації договорів. Будемо Вам вдячні за письмову відповідь на ел. пошту нашого Заводу sale@svsklima.com.ua в термін до 24.4.2019. З повагою, Директор з розвитку Заводу СВС КЛІМА Шведун Д.С. +38 067 6333468. shvedun@svsklima.com.ua http://svsklima.com.ua/ http://www.svsklima.pro/ 2019_04_21 Було - Стало Редакції договору з Кам'янське ВПУ Редакція Замовника Пропонована редакція 4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та акту приймання-передачі товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на його реєстраційний рахунок. 4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару. 5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент прийняття представником ЗАМОВНИКА Товарів. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлені Товари переходить до ЗАМОВНИКА в момент отримання Товарів від ПОСТАЧАЛЬНИКА за належно оформленою накладною. 5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА одночасно з виникненням у нього права власності. 5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент повної оплати за Товар в строки згідно умов п.4.1. даного Договору. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. 5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА в момент передачі Товару ЗАМОВНИКУ. Не було. 6.1.3. Зберігати поставлений Товар належним чином до моменту повної оплати за Товар згідно умов даного Договору; 6.1.4. Повернути Товар ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ за його першою вимогою у випадку порушення ЗАМОВНИКОМ строку оплати за Товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесення змін до роками відпрацьованого договору є недоцільним

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-000455-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВС КЛІМА", Код ЄДРПОУ:34735987
Дата подання: 21 квітня 2019 16:27
Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище
У повній відповідності технічним завданням Кам'янського вищого професійного училища, представленому на Тендерної майданчику https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6612013/ , наш Завод СВС КЛІМА http://svsklima.com.ua/ готовий за свій рахунок виготовити необхідні вироби системи вентиляції, доставити вироби Замовникові і надати відстрочку оплати в розмірі 10 робочих днів після поставки.
Звертаємося до Вас з двома проханнями:
1. У зв'язку з тим, що узгодження змін до договорів між Кам'янським вищим професійним училищем і постачальником товарів не входить в компетенцію Керівника Училища, буду Вам вдячний за узгодження пропонованих нашим Заводом зміна п. 4.1., 5.5., 5.6., і доповнення договору пунктами 6.1.3., 6.1.4. Пропоновані нами зміни конкретизують: термін поставки - 10 днів після поставки (без фрази про можливу затримку оплати на невизначений термін, за відсутності бюджетного фінансування); перехід права власності на товар після оплати; відповідальність за збереження товару до оплати. Додаю Файл «Було - стало» і Договір в редакції Замовника;
2. Так як внесення запропонованих змін до типові договори Замовників - Бюджетних підприємств, зменшить ризики для потенційних постачальників товарів і послуг, і, як наслідок, збільшить кількість учасників тендерів і зменшить вартість робіт і послуг, що фінансуються за рахунок податків, які сплачує в тому числі і наш Завод, прошу Вас прийняти мене, і юриста нашого Заводу, в будь-який прийнятний для Вас час з 22 по 24 квітня 2019 р. в Вашому офісі на вул. Володимира Антоновича, 70, для вироблення пропозицій Міністерству освіти і науки та Кабінету Міністрів щодо актуалізації договорів.
Будемо Вам вдячні за письмову відповідь на ел. пошту нашого Заводу sale@svsklima.com.ua в термін до 24.4.2019.

З повагою,
Директор з розвитку Заводу СВС КЛІМА
Шведун Д.С. +38 067 6333468.
shvedun@svsklima.com.ua
http://svsklima.com.ua/
http://www.svsklima.pro/


2019_04_21 Було - Стало Редакції договору з Кам'янське ВПУ

Редакція Замовника Пропонована редакція
4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та акту приймання-передачі товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на його реєстраційний рахунок. 4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару.
5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент прийняття представником ЗАМОВНИКА Товарів. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлені Товари переходить до ЗАМОВНИКА в момент отримання Товарів від ПОСТАЧАЛЬНИКА за належно оформленою накладною.
5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА одночасно з виникненням у нього права власності. 5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент повної оплати за Товар в строки згідно умов п.4.1. даного Договору. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами.
5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА в момент передачі Товару ЗАМОВНИКУ.
Не було. 6.1.3. Зберігати поставлений Товар належним чином до моменту повної оплати за Товар згідно умов даного Договору;
6.1.4. Повернути Товар ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ за його першою вимогою у випадку порушення ЗАМОВНИКОМ строку оплати за Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 09:42
Внесення змін до роками відпрацьованого договору є недоцільними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" 12 999,00
UAH з ПДВ
12 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 11:57
sign.p7s
25 квітня 2019 11:05
EN 10219-1_2006.pdf
25 квітня 2019 11:05
certifikat_TMS-DD_204-12.pdf
25 квітня 2019 11:05
certifikat_TMS-DD_202-12_14918.pdf
25 квітня 2019 11:05
10018052_ДСТУ_укр.pdf
25 квітня 2019 11:05
Пропозиція.pdf
25 квітня 2019 11:05
Реквізити-Деккер.pdf
25 квітня 2019 11:05
Довідка-ст-17.pdf
25 квітня 2019 11:05
свид._госрегистрации.pdf
25 квітня 2019 11:05
лицензия_новая.pdf
25 квітня 2019 11:05
єдрпоу.pdf
25 квітня 2019 11:05
статут с печатью.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА"
#30178214
Переможець 12 999,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 13:45

Документи

02 травня 2019 13:45
sign.p7s
02 травня 2019 13:44
Протокол 58.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА"
#30178214
12 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 13:45
sign.p7s
02 травня 2019 13:44
Протокол 58.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 травня 2019 13:44
Договір 98.pdf укладений
14 травня 2019 13:38

Актуальні тендери

До пошуку