Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Постільна білизна)»
Очікувана вартість
3 936 700,00 UAH
UA-2019-04-19-000452-a d0fb802938b64fa382b804964a7c95f8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 13:21
Очікувана вартість: 3 936 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 683,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39367 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Постільна білизна)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18987 штуки
«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Постільна білизна)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:08
Перелік змін постіль (2).docx
06 травня 2019 14:07
ТД постіль із ЗМІНАМИ (1).doc
25 квітня 2019 15:12
ТД постіль із ЗМІНАМИ.doc
06 травня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:08
Перелік змін постіль (2).docx
25 квітня 2019 15:12
Перелік змін постіль.docx
25 квітня 2019 14:27
Перелік змін постіль.docx
06 травня 2019 14:07
ТД постіль із ЗМІНАМИ (1).doc
25 квітня 2019 15:12
ТД постіль із ЗМІНАМИ.doc
25 квітня 2019 14:31
ТД постіль із ЗМІНАМИ.doc
19 квітня 2019 11:19
ТД постіль (квітень) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 10:36
Дата відповіді: 24 квітня 2019 11:21
Шановний замовник, поясніть будь ласка яким чином сталося так, що тендерні документації за процедурами UA-2019-04-19-000452-a та UA-2019-03-19-000222-c (ця процедура не відбулась через дискваліфікацію усіх учасників) затверджені начебто одним протоколом тендерного комітету від «21» березня 2019 року № 34 а по тексту мають суттєві відміннсості стосовно предмету закупівлі та кваліфікаційних критеріїв?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни.
Запитання щодо виробів
Дата подання: 22 квітня 2019 17:44
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:09
Доброго дня! Минулого разу дитячий комплект постільної білизни мав бути с підковдрою розміром 110*145 см. У цій процедурі вимагається підковдра вже 120*145 см. Скажіть будь ласка, чим викликана така зміна, при тому що розмір ковдри залишився незмінним 110*145 см.?
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Питання по ппротоколах випробувань
Дата подання: 22 квітня 2019 17:47
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:08
Які показники повинні бути у протоколі випробувань на ковдру зимову? Поверхнева густина повинна бути випробувана у виробу, наповнювача, тканини?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Основні показники по яким випробується виріб зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації. Поверхнева густина (мається на увазі тканини чохла).
Запитання про зразки
Дата подання: 22 квітня 2019 17:54
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:07
Скажіть будь ласка, за якими критеріями чи параметрами ви перевіряєте надані зразки і навіщо? відповідно до вимог тендерної документації повинні бути протоколи випробувань, Чи не доцільніше вимагати від учасніків надання зразків, які були випробувані акрдитованою лабораторією та опломбовані нею (для тих виробів, на які вимагаються протоколи випробувань). Без читкого зазначення критерієв перевірки зразків, Ви ставите всіх учасників у нерівні умови, оскільки вістутня впевненість у неупередженності оцінці зразків. До тогож, згідно розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм є ціна, а зразок не є складовою частиною тендерної пропозиції і не може бути підставою відхилення пропозиції, до того ж відповідна практика колегії АМКУ вже є
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник вимагає протягом 2-х (двох) днів надати зразок товару для погодження технічних, якісних характеристик, а також малюнків, кольорової гами, яскравості, наповнення. Замовник хоче сам переконатися в якості продукції.
Терміни поставки
Дата подання: 23 квітня 2019 17:11
Дата відповіді: 24 квітня 2019 11:20
Добрий день. В ТД вказано термін поставки до 20.05.2019. Торги Ви перенесли , а термін не змінили. Якщо аукціон відбудеться 07.05.2019. Договір буде підписаний не раніше 17.05.2019. А коли відшивати таку кількість? Внесіть зміни в ТД.
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Запитання про зразки
Дата подання: 24 квітня 2019 15:48
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:17
Доброго дня. У своїй відповіді Ви повідомили, що зразки надаються для того, щоб Замовник переконався у їх якості. Будь ласка, зазначте в тендерній документації по яким саме параметрам Замовник буде оцінювати зразки для однозначного трактування всіми учасниками умов тендерної документації і запобіганню упередженності при оцінці зразків
Відповідь: По таким параметрам як малюнки, кольорова гама, яскравість, наповнення та відповітність якісним та технічним характеристикам.
протоколи випробувань
Дата подання: 25 квітня 2019 14:48
Дата відповіді: 25 квітня 2019 15:13
Доброго дня. у таблицы Додатку 3 виправили розмір підковдри на 110*145 см., проте протокол випробувань вимагаєте все одно на 120*145 см., виправте будь ласка
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-000452-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:40333461
Дата подання: 22 квітня 2019 11:40
Дискримінаційні вимоги
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги відносно підпису документів тільки КЕП, так як згідно чинного законодавства електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, які надавались до 07.11.2018 р., можна використовувати до закінчення строку їх дії, але не пізніше 07.11.2020 р. Ця вимога суперечить вимогам ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2019 15:11
Будуть внесені зміни відповідні зміни в тендерну документацію.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000452-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:40333461
Дата подання: 22 квітня 2019 11:47
Дискримінаційні вимоги
Вимагаємо прибрати із п.1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації дсикримінаційні вимоги стосовно надання тільки договору надання транспортних впослуг, транспортно-експедиційного обслуговування, так як це обмежує конкуренцію і унеможливлює участь компаній які мають власні або орендовані транспортні засоби. Це суперечить вимогам ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2019 15:10
Будуть внесені зміни відповідні зміни в тендерну документацію.
Вимога/скарга задоволена.

Документи подані скаржником

01 травня 2019 22:52
Інформаційний лист.pdf
01 травня 2019 22:52
Платіжне доручення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-19-000452-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:40333461
Дата подання: 01 травня 2019 22:54
Скарга на умови закупівлі
Скарга у додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 20:09
рішення від 06.05.2019 № 5452 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 20:09
рішення від 17.05.2019 № 6145.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 01:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін за рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No6145-р/пк-пзвід 17.05.2019
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2019 11:28

Документи подані скаржником

01 травня 2019 22:53
Інформаційний лист.pdf
01 травня 2019 22:53
Платіжне доручення.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 травня 2019 16:55
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень
Документи:
23 травня 2019 16:54
76.pdf