Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо свійської птиці охолоджене
poultry meat is chilled
Очікувана вартість
2 655 846,00 UAH
UA-2019-04-19-000337-a b514a196cde54f06853aca206943c916
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська область обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of the Bila Tserkva City Council
National ID: 02143809
Contact point: Iryna Zinchenko
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:41
Очікувана вартість: 2 655 846,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 19 квітня 2019 10:41
Enquiries until: 10 травня 2019 00:00
Complaints submission until: до 16 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 травня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 2 655 846 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 560 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
Тушка курки бройлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chicken Broiler Chicken
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
5000 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chicken fillet
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
5859 кілограми
Четвертина куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Quarter of chicken
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 10:44
Договір кури 2019р..docx
19 квітня 2019 10:42
ТД кури 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до ТД
Дата подання: 03 травня 2019 13:47
Дата відповіді: 03 травня 2019 14:22
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005.IDT) обовязково запроваджується для підприємств з малими потужностями з 20.09.2019р. Чи влаштує Замовника лист пояснення про відсутність сертифікату з даних причин (малі потужності)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так влаштовує.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000022 ● 28185fb42a134a8db65484b89ad53d3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-19-000337-a 19.04.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-04 10:25:48

заперечення щодо висновку

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2019
UA-2019-04-19-000337-ab514a196cde54f06853aca206943c916
Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна, Київська область обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Макаренко Володимир Васильович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 червня 2019 11:30
Протокол розгляду 2019р..doc
04 червня 2019 11:30
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2019 12:54
Відмова
12 червня 2019 12:07
пакет переможця
12 червня 2019 12:07
пакет переможця
17 травня 2019 19:11
Електронний підпис
17 травня 2019 19:11
Електронний підпис
17 травня 2019 19:08
цінова пропозиція.pdf
17 травня 2019 19:08
Технічна частина.pdf

Документи

04 червня 2019 11:27
Протокол розгляду 2019р..doc
04 червня 2019 11:28
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 20:12
ст.17
03 липня 2019 20:03
банкрутство
03 липня 2019 20:03
корупція
03 липня 2019 20:03
ОДПІ
03 липня 2019 20:03
МВС
02 липня 2019 11:07
остаточна пропозиція
19 травня 2019 13:57
Електронний підпис
19 травня 2019 13:57
Електронний підпис
19 травня 2019 13:54
пропозиція.pdf
19 травня 2019 13:54
Пропоз кури2.zip
19 травня 2019 13:54
Пропоз кури1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Макаренко Володимир Васильович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 2 527 840,62
UAH з ПДВ
2 152 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макаренко Володимир Васильович 2 619 712,50
UAH з ПДВ
2 152 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 12:54
Відмова
12 червня 2019 12:07
пакет переможця
12 червня 2019 12:07
пакет переможця
17 травня 2019 19:11
Електронний підпис
17 травня 2019 19:11
Електронний підпис
17 травня 2019 19:08
цінова пропозиція.pdf
17 травня 2019 19:08
Технічна частина.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 20:12
ст.17
03 липня 2019 20:03
банкрутство
03 липня 2019 20:03
корупція
03 липня 2019 20:03
ОДПІ
03 липня 2019 20:03
МВС
02 липня 2019 11:07
остаточна пропозиція
19 травня 2019 13:57
Електронний підпис
19 травня 2019 13:57
Електронний підпис
19 травня 2019 13:54
пропозиція.pdf
19 травня 2019 13:54
Пропоз кури2.zip
19 травня 2019 13:54
Пропоз кури1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Макаренко Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Рішення скасоване 2 152 400,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 2 152 400,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Макаренко Володимир Васильович
#2161814953
Переможець 2 152 488,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 10:49

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 червня 2019 11:26
Електронний підпис
12 червня 2019 11:25
Протокол розгляду.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 липня 2019 10:49
Електронний підпис
03 липня 2019 10:47
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макаренко Володимир Васильович
#2161814953
2 152 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 10:49
Електронний підпис
03 липня 2019 10:47
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 14:18
Дод.6 дог.238.pdf зміни до договору
11 січня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:46
Дод.238.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 11:15
Дод.4 кури.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 11:10
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:51
зменшення кури 238.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 10:44
додаткова зменшення кури.pdf зміни до договору
19 липня 2019 10:42
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 15:30
додаткова кури.pdf зміни до договору
15 липня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 15:06
договір 238 кури.pdf укладений
15 липня 2019 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.4 Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 238/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можлива зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 266 860,90
UAH