Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з обстеження димових труб котелень Концерну «Міські теплові мережі»
Очікувана вартість
895 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000211-c ● 18ccc764c337499aa402c8d2354fb6e2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
Код ЄДРПОУ: | 32121458 |
Вебсайт: | http://teploseti.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137 |
Контактна особа: |
Нечепоренко Тамара Іванівна +380612123962 concern.nti@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 895 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 посл.
послуги з обстеження димових труб котелень Концерну «Міські теплові мережі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | підписання Замовником акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 15:04 |
1_Додаток 4.doc | |
26 квітня 2019 15:04 |
Додаток 3 зі змінами .doc | |
26 квітня 2019 15:04 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
26 квітня 2019 15:04 |
Додаток 1 зі змінами.doc | |
26 квітня 2019 15:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc | |
26 квітня 2019 15:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 26.04.2019.doc |
26 квітня 2019 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2019 15:04 |
1_Додаток 4.doc
|
|||
26 квітня 2019 15:04 |
Додаток 3 зі змінами .doc
|
|||
26 квітня 2019 15:04 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
|||
26 квітня 2019 15:04 |
Додаток 1 зі змінами.doc
|
|||
26 квітня 2019 15:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc
|
|||
26 квітня 2019 15:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 26.04.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 22 квітня 2019 15:21
Дата відповіді: 24 квітня 2019 13:19
Відповідно до додатка №2 Тендерної документації Ви вимагаєте Виявлення зміни характеристик основи фундаменту та розвитку небезпечних процесів і явищ шляхом виконання контрольних інженерних вишукувань на земельній ділянці та прилеглих до об’єкта ділянках за наявності небезпечних процесів і явищ. З цього виникає запитання чи є в наявності результати минулих інженерно-геологічних вишукувань для того, щоб виявити ці зміни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо технічного завдання
Дата подання: 22 квітня 2019 15:32
Дата відповіді: 24 квітня 2019 13:19
Чи правильно ми зрозуміли , що в рамках цього обстеження необхідно буде, як того вимагає п.3 Додатку №2 Тендерної документації для кожної димової труби викопати шурфи для інструментального обстеження основ і фундаментів ?
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 22 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 24 квітня 2019 13:20
Відповідно до п. 5 Додатку №2 Тендерної документації ви вимагаєте виконати інженерні вишукування на земельній ділянці та прилеглих до об’єктів ділянках, але ж це окремий вид робіт і його має право виконувати сертифікований інженер проектувальник у частині інженерних вишукувань. Ретельно вивчивши Кваліфікаційні вимоги (див.Додаток №1 ) такого фахівця нема. Тому просимо Вас відкоригувати тендерну документацію, якщо треба інженерні вишукування то додайте в Кваліфікаційні вимоги ще одного сертифікованого фахівця а саме інженер- проектувальник у частині інженерних вишукувань. Якщо Інженерно-геологічні вишукування не потрібні то внесіть зміни в п.3 та п. 5 Додатка №2 Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Уточнення інформації стосовно кваліфікації учасників
Дата подання: 24 квітня 2019 11:51
Дата відповіді: 26 квітня 2019 10:38
Поясніть тлумачення пункту 2.3 Додатку 1 до Тендерної документації, що мається на увазі "Сканована(-і) копія(-ї) з оригіналу(-ів) діючих документів, що підтверджують атестацію робітників, які будуть виконувати роботи підвищеної небезпеки відповідно до вимог чинного законодавства", тобто, про яку "атестацію робітників" йде мова?
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 24 квітня 2019 14:11
Дата відповіді: 26 квітня 2019 10:38
Ознайомившись з розділом 4 додатку №1 Тендерної документації потенційний виконавець повинен мати Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи верхолазні відповідно до постанови КМУ № 1107 від 26.10 2011р.Але згідно цієї постанови роботи з «Обстеження, ремонту та чищення димарів, повітропроводів» є також роботами підвищеної небезпеки. Тому підрядна організація також повинна мати дозвіл Держпраці і на цю небезпечну роботу. Вимагаємо привести розділ 4 додатку №1 Тендерної документації у відповідність до постанови КМУ № 1107 від 26.10 2011р. а саме доповнити наявність Дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) у потенційного виконавця на роботи «Обстеження, ремонту та чищення димарів, повітропроводів»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000211-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 13 травня 2019 16:15
Щодо невідповідності ДП «Запорізький ЕТЦ» вимогам тендерної документації та постанови КМУ № 257 від 12.04.2017 р.
Шановний Замовник торгів звертаємо вашу Увагу на те, що тендерна документація ДП «Запорізький ЕТЦ» не відповідає вимогам тендерної документації та порушує вимоги Постанови КМУ № 257 від 12.04.2017р. «Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва” а саме :
1. У складі тендерної пропозиції ДП «Запорізький ЕТЦ» відсутня сканована(і) копія(ї) з оригіналу(-ів) діючого (-их) посвідчення (-нь) працівників, які будуть виконувати верхолазні роботи, що не відповідає вимогам п.п. 2.3. п. 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками» Додатку 1 до тендерної документації;
2. Згідно вимог п.2 постанови КМУ № 257 від 12.04.2017 р. «Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва” ДП «Запорізький ЕТЦ» не має права виконувати подібні роботи оскільки на офіційному сайті Держархбудінспекції відсутня інформація про виконавців зазначеного підприємства.
Розгорнути
Згорнути
1. У складі тендерної пропозиції ДП «Запорізький ЕТЦ» відсутня сканована(і) копія(ї) з оригіналу(-ів) діючого (-их) посвідчення (-нь) працівників, які будуть виконувати верхолазні роботи, що не відповідає вимогам п.п. 2.3. п. 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками» Додатку 1 до тендерної документації;
2. Згідно вимог п.2 постанови КМУ № 257 від 12.04.2017 р. «Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва” ДП «Запорізький ЕТЦ» не має права виконувати подібні роботи оскільки на офіційному сайті Держархбудінспекції відсутня інформація про виконавців зазначеного підприємства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 10:14
Відповідно до статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Окрім того, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Оскільки тендерна пропозиція Державного вищого навчального закладу "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" відхилена, наразі проводиться розгляд наступної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Результати розгляду будуть оприлюднені відповідно до статті 10 Закону.
Окрім того, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Оскільки тендерна пропозиція Державного вищого навчального закладу "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" відхилена, наразі проводиться розгляд наступної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Результати розгляду будуть оприлюднені відповідно до статті 10 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000211-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 17 травня 2019 14:14
Щодо питань охорони праці відповідно Додатку №2 Тендерної документації
Відповідно до ст. 13 Закону України "Про охорону праці" роботодавець забов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці... Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог . Інше законом не передбачено в незалежності надання Учасником будь-яких гараній з питань охорони праці чи ні.Тому саме роботодавець (Учасник) і буде нести відповідальність за забезпечення додержання вимог законодавства при виконанні робіт . Вимога Замовника про надання гаранійного листа про дотримання чинного законодавства України є безпідставною та некчемною.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2019 15:26
Учасником надаються послуги на території Замовника. Відповідно до «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві», затвердженого постановою КМУ від 30.11.2011 №1232, нещасний випадок, що стався на підприємстві з працівником іншого підприємства під час виконання ним завдання в інтересах свого підприємства, розслідується комісією, утвореною підприємством, на якому стався нещасний випадок, за участю представників підприємства, працівником якого є потерпілий. Тому тендерною документацією встановлені вимоги до надання документів щодо додержання законодавства з охорони праці.
Учасник у своїй тендерній пропозиції в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначив, що під час обстеження димових труб учасник повинен дотримуватися чинного законодавства України, вимог Закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок» (НПАОП 0.00-1.69-13.), «Правил технічної експлуатації електричних станцій та мереж» (Затверджені наказом № 258 від 25.07.2006 Міністерства палива та енергетики України), «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» (Затверджені наказом № 71 від 14.02.2007 Міністерства палива та енергетики України), про що учасник надає гарантійний лист у довільній формі. Та гарантійний лист не надано.
Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, Замовник відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відхиляє таку тендерну пропозицію.
Учасник у своїй тендерній пропозиції в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначив, що під час обстеження димових труб учасник повинен дотримуватися чинного законодавства України, вимог Закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок» (НПАОП 0.00-1.69-13.), «Правил технічної експлуатації електричних станцій та мереж» (Затверджені наказом № 258 від 25.07.2006 Міністерства палива та енергетики України), «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» (Затверджені наказом № 71 від 14.02.2007 Міністерства палива та енергетики України), про що учасник надає гарантійний лист у довільній формі. Та гарантійний лист не надано.
Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, Замовник відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відхиляє таку тендерну пропозицію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2019 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" |
739 873,38
UAH з ПДВ
|
524 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Запорізький експертно-технічний центр Держпраці" |
751 234,50
UAH з ПДВ
|
525 864,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОТОНДА - ЛЮКС" |
849 382,20
UAH з ПДВ
|
849 382,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" #02070772 |
Відхилено |
524 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 12:21
|
Державне підприємство "Запорізький експертно-технічний центр Держпраці" #24908201 |
Відхилено |
525 864,16
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 16:04
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОТОНДА - ЛЮКС" #35668037 |
Відхилено |
849 382,20
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 15:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 травня 2019 15:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі