Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням
Очікувана вартість
1 558 200,00 UAH
UA-2019-04-19-000051-a cb1311598dc045809e86439db548e67b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костіна Лариса Юріївна

380445303872 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Костіна Лариса Юріївна
380445303872
licei_293@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 14:06
Очікувана вартість: 1 558 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 791,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46746 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, Вул.Милославська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 13:09
Витяг з протоколу.pdf
26 квітня 2019 13:09
ТД пож сигналізація оновлено.pdf
19 квітня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 08:56
ТД встановлення пож сигн.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 25 квітня 2019 10:10
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:57
Ви посилаєтесь на пункт 14 постанови КМУ № 852, але чомусь там йдеться про 2 працівники (14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.). А у Вас в вимозі їх чомусь стає 4. Ваша вимога не відповідає чинному законодавству. І якщо Ви вже вимагаєте, щоб працінвики відповідали постанові № 852, то виправте кількість на не менше 2х осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в Тендерну документацію внесено
Вимога
Дата подання: 25 квітня 2019 10:15
Дата відповіді: 26 квітня 2019 13:08
У Вас зазначено: Ліцензія ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ (надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення відповідних робіт та ступеня ризику). - такої ліцензії сьогодні не існує, оскільки зараз ліцензії на пожежну діяльність видає ДСНС і ступенів ризику вже не існує також (це стара форма ліцензії). Тому просимо виключити вимогу, яку Ви прописали і зазначити - надати ліцензію на виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в Тендерну документацію внесено
Вимога
Дата подання: 25 квітня 2019 10:18
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:58
Авторизаційний лист від виробника (-ів) або його (їх) офіційних представників на території України про те, що учасник торгів має право і можливість постачати, монтувати та обслуговувати обладнання на території України, на обладнання, що постачається, розповсюджуються гарантійні умови виробника. Лист надається у сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF). - на підставі якого НПА сформована дана вимогга? І якщо виробник знаходиться за кордоном, то як ми маємо отримати від нього цього листа? Обладнання завозять постачальники. Учасники даної закупівлі на пряму не спілкуються з авиробником. Тому вимагаємо виключити вимога про надання авторизаціного диста, бо вона незаконна та дискримінуюча!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в Тендерну документацію внесено
Вимога
Дата подання: 25 квітня 2019 10:19
Дата відповіді: 26 квітня 2019 13:08
Перед початком робіт Виконавець повинен отримати в ДЕРЖАВНІЇ АРХІТЕКТУРНОБУДІВЕЛЬНІЙ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ дозвіл на виконання робіт. - на підставі якого закону ми маємо отримувати дозвіл від ДАБІ на провадження робіт??? Ми ж не провадимо будівельну ліцензію і відношення до ДАБІ не маємо. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: На підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в Державній архітектурно-будівельній інспекціії України та відповідно порядку отримання права на виконання будівельних робіт на об’єктах с класом ризику СС2 та СС3 (об’єктах IV-V категорії складності).
Доповнення та зміни внесено до Тендерної документації
ДАБІ
Дата подання: 25 квітня 2019 10:22
Дата відповіді: 25 квітня 2019 21:10
щодо ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на діяльність з будівництва об'єктів IV і V категорії складності (клас наслідків СС2, СС3), звертаємо увагу, що дана вимога вже оскаржувалася в АМКУ у закупівлі UA-2019-02-18-000284-c і скаргу було задоволено. Згідно технічного завдання Замовник закуповує такі послуги: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Також просимо врахувати, що для отримання ліцензії ДАБІ (будівельної) потрібно мати, як мінімум, столярний цех, ремонтні майстерні, працівників відповідної кваліфікації – землекопи, бетонери, будівельники, гірники і так далі. В той же час, для робіт і послуг протипожежного призначення ці робітники не потрібні, відповідно не зрозуміло, чому ми повинні мати таку ліцензію, якщо не здійснюємо таку діяльність. Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту будівлі». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. Відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Також наголошуємо, що надання послуг в межах даної закупівлі надається на підставі ліцензії згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В нових ліцензійних умовах ліцензія на надання послуг протипожежного призначення включає в себе такі види робіт: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Другий пункт саме і належить до предмету закупівлі Замовника. У підсумку маємо те, що вимога про надання ліцензії ДАБІ не поширюються на оголошену Замовником закупівлю через те, що: 1) будівельна діяльність не провадиться у рамках процедури закупівлі; 2) учасники не є суб’єктами будівельної діяльності; 3) для монтажу систем пожежної сигналізації є своя окрема ліцензія відповідно до ліцензійних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі п.2 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та відповідно до п.5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», а також, згідно розрахунку класу наслідків проекту 24/11/2017-СПС (Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності Комунальний заклад «Спеціалізована школа I-II ступенів з поглибленим вивченням природних наук -ліцей 293» за адресою: вул. Милославська, 7 Деснянського району міста Києва), об’єкт «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням в Комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва» відноситься до об’єктів із значними (СС3) наслідками.
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256, та на підставі вимог підрозділу 11.3 та розділу 13 чинного ДБН В.2.5-56:2014, необхідно проводити монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, тобто роботи, які є в переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Також, звертаємо увагу, що «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням» не відображені в переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. №406
Уточнення
Дата подання: 25 квітня 2019 10:23
Дата відповіді: 25 квітня 2019 21:06
Судячи з технічного завдання Ви також закуповуєте послуги зі спостереження в межах даної закупівлі, але договір у Вас лише на монтаж і код закупівлі також включає лише монтаж.
Відповідь: У вимогах тендерної документації слід розуміти, як вимогу встановлення обладнання, необхідного для передачі тривожних сповіщень на пульт спостереження згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 перевірку працездатності передачі таких сповіщень, та введення в експлуатацію, підготовку виконавчих документів для заключення договору між Комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва» та організацією, яка надає відповідні послуги (цілодобового спостереження).
Питання
Дата подання: 25 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 25 квітня 2019 21:05
Послуги зі спостереження включено в вартість закупівлі?
Відповідь: Послуги зі спостереження не включені в вартість закупівлі, ці послуги будуть сплачуватися Комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва» на підставі договору з відповідною організацією.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-000051-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 11 травня 2019 08:05
Оскарження переможця
Розглянувши пропозиції учасників повідомляємо про невідповідність пропозицій учасників умовам тендерної документації.
ТОВ "Основи Безпеки"
1. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу Додатку 2
2. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутнє підтвердження освіти керівника робіт у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія", чим порушено вимогу п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1
3. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні копії посвідчень працівників по навчанню з охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, під час ведення робіт у електроустановках відповідно до ПБЕЕС, ПУЕ, під роботи на висоті, чим порушено вимогу п. 2.3 Таблиці 1 Додатку 1
4. У складі пропозиції відсутня копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, чим порушено вимогу п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1
5. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутній лист-згода на Кузьменко Олександра Олександровича, Сапсай Андрій Олександрович, Мірошник Олексій Іванович, Кобилінський Олександр Вікторович, персональні дані яких надані у складі пропозиції, чим порушено вимогу Додатку 6
6. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні відповідні гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном від 1 року, чим порушено вимогу п.1 Додатку 2
Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ «Основи Безпеки» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2019 15:17
Розглянувши вимогу ТОВ "АПС-КИЇВ" про невідповідність пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" умовам тендерної документації, тендерний комітет повідомляє наступне:


1. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу Додатку 2
Відповідь: Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С (форма №9) Договірна ціна не передбачає завірення підписом інженера-кошторисника.

2. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутнє підтвердження освіти керівника робіт у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія", чим порушено вимогу п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1
Відповідь: підтвердження освіти керівника робіт ТОВ «Основи Безпеки» подано згідно умов тендерної документації.

3. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні копії посвідчень працівників по навчанню з охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, під час ведення робіт у електроустановках відповідно до ПБЕЕС, ПУЕ, під роботи на висоті, чим порушено вимогу п. 2.3 Таблиці 1 Додатку 1
Відповідь: підтвердження про проходження навчання з охорони праці працівників ТОВ «Основи Безпеки» під час роботи з інструментами та пристроями, під час ведення робіт у електроустановках відповідно до ПБЕЕС, ПУЕ, під роботи на висоті, подано згідно умов тендерної документації.


4. У складі пропозиції відсутня копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, чим порушено вимогу п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1
Відповідь: Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
З набуття чинності Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" ведення ЄДРПОУ здійснюється відповідно до Положення про ЄДРПОУ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 №118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 №499 (зі змінами)).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» № 466/5 від 31.03.2015 пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – ЄДР) переміщено на веб-сайт розпорядника ЄДР, Міністерства юстиції України, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua.
Згідно наказу Міністерства Юстиції Украіни № 1657/5 від 10.06.2016 року «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр у вигляді виписки та (або) витягу, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі.

5. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутній лист-згода на Кузьменко Олександра Олександровича, Сапсай Андрій Олександрович, Мірошник Олексій Іванович, Кобилінський Олександр Вікторович, персональні дані яких надані у складі пропозиції, чим порушено вимогу Додатку 6
Лист-згода від Сапсай Андрія Олександровича складена 03.05.2019 року та надана в порядку та строки визначені тендерною документацією.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Мірошник О.І. та Кобилінський О.В. являються засновниками, а Кузьменко О. О. працівником ТОВ «Основи безпеки». Відповідно до статті 2 ЗУ «Про захист персональних даних»: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Кузьменко О.О., Мірошник О.І. та Кобилінський О.В. не надавали відомості чи сукупність відомостей в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних». Тому надання будь-яких листів-згод зазначених осіб не вимагається.
В розумінні ст.2 ЗУ «Про захист персональних даних» ТОВ «ОСНОВИ БЕЗПЕКИ» є володільцем персональних даних Кузьменка О.О., Мірошника О.І. та Кобилінського О.В. Як володілець персональних даних товариство згідно ст.10 ЗУ «Про захист персональних даних» має право на використання останніх, в тому числі на передачу третім особам. При цьому згідно ст.21 Закону України «Про захист персональних даних», про передачу персональних даних третій особі володілець персональних даних протягом десяти робочих днів повідомляє суб'єкта персональних даних, якщо цього вимагають умови його згоди або інше не передбачено законом. Але такі вимоги щодо захисту персональних даних відносяться до компетенції ТОВ «Основи Безпеки», і контроль їх виконання не поширюється на Замовника.
Всі інші вимоги щодо захисту персональних даних виконано ТОВ «Основи Безпеки» згідно з тендерною документацією.


6. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні відповідні гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном від 1 року, чим порушено вимогу п.1 Додатку 2
Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ «Основи Безпеки» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідь: відповідні гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном від 1 року, ТОВ «Основи Безпеки» подано згідно умов тендерної документації.

Підстав анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ «Основи Безпеки» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» не вбачаємо.
Розгорнути Згорнути
Повідомлення щодо оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000033 ● 13460c02e3084e129e2ae9fe7febb7d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.09.2019 № 182
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-19-000051-a 19.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 11:39:19

Запит про надання пояснень

За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити термін надання послуг додатковими угодами від 17.07.2019 № 2 та від 27.08.2019 № 3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-18 12:11:45

Щодо укладання додаткових угод

Відповідь у доданому файлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 14:42:40

Запит про надання пояснень

Прошу пояснити, чому ціна договору по зведеному кошторису становить 1 519 000,00 гривень, при тому що договір від 04.06.2019 № 04/06 підписано на 1 501 252,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-18 12:09:59

Щодо ціни договору

Відповідь у доданому файлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Основи Безпеки" 1 527 075,94
UAH з ПДВ
1 519 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХСЕРВІС-ІНЖЕНІРІНГ 1 558 200,00
UAH з ПДВ
1 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 1 550 409,00
UAH з ПДВ
1 550 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 17:23
Електронний підпис
08 травня 2019 17:15
skan_copy0319.pdf
06 травня 2019 00:19
Електронний підпис
06 травня 2019 00:11
Лист відгук2.pdf
04 травня 2019 23:18
дозв ДСГПБУ.pdf
04 травня 2019 23:18
Повноваж.pdf
04 травня 2019 23:18
згода ОПД.pdf
04 травня 2019 23:18
проект Дог.pdf
04 травня 2019 23:18
ТП.pdf
04 травня 2019 23:18
Кошторис.pdf
04 травня 2019 23:17
Сертифікати.pdf
04 травня 2019 23:17
Ліцензії.pdf
04 травня 2019 23:17
серт Кошторисн.pdf
04 травня 2019 23:17
Авториз лист.pdf
04 травня 2019 23:17
Довкілля.pdf
04 травня 2019 23:17
Тех вимоги.pdf
04 травня 2019 23:17
до Тех вимог.pdf
04 травня 2019 23:17
ст 17.pdf
04 травня 2019 23:17
Витяг.pdf
04 травня 2019 23:17
Виписка.pdf
04 травня 2019 23:17
дов Статут.pdf
04 травня 2019 23:17
ПДВ.pdf
04 травня 2019 23:17
дов ОБ.pdf
04 травня 2019 23:17
Ан дог_акти.pdf
04 травня 2019 23:17
Персонал.pdf
04 травня 2019 23:17
дов Зв.pdf
04 травня 2019 23:17
Повірка1.pdf
04 травня 2019 23:17
Повірка2.pdf
04 травня 2019 23:17
МТБ.pdf

Публічні документи

04 травня 2019 16:55
Електронний підпис
04 травня 2019 16:04
37_Листи.PDF
04 травня 2019 16:04
35_Акт огляду об єкту.PDF
04 травня 2019 16:04
33_Тендерна пропозиція.PDF
04 травня 2019 16:04
28_Лист Гарантія (6).PDF
04 травня 2019 16:04
27_Лист Гарантія (5).PDF
04 травня 2019 16:04
26_Лист Гарантія (4).PDF
04 травня 2019 16:04
25_Лист Гарантія (3).PDF
04 травня 2019 16:04
24_Лист Гарантія (2).PDF
04 травня 2019 16:04
23_Лист Гарантія (1).PDF
04 травня 2019 16:04
22_Договір на закупівлю.PDF
04 травня 2019 16:04
19_Технічні вимоги.PDF
04 травня 2019 16:04
15_Авторизаційний Лист.PDF
04 травня 2019 16:04
8_Витяг з ЄДР.PDF
04 травня 2019 16:03
5_ Лист відгуку.PDF
04 травня 2019 16:03
0_Реєстр документів.PDF

Публічні документи

03 травня 2019 17:46
Електронний підпис
03 травня 2019 17:45
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 17:45
Статут.pdf
03 травня 2019 17:45
Сертифікати 5.pdf
03 травня 2019 17:45
Сертифікати 4.pdf
03 травня 2019 17:45
Сертифікати 3.pdf
03 травня 2019 17:45
Сертифікати 2.pdf
03 травня 2019 17:45
Сертифікати 1.pdf
03 травня 2019 17:45
Протокол №14.pdf
03 травня 2019 17:45
Проект договору.pdf
03 травня 2019 17:45
Постачальники.pdf
03 травня 2019 17:45
Ліцензія.pdf
03 травня 2019 17:45
Ліцензія ДАБІ.pdf
03 травня 2019 17:45
Лист гарантія ст.17.PDF
03 травня 2019 17:45
Лист гарантія акт.pdf
03 травня 2019 17:45
Інж. Зінченко.pdf
03 травня 2019 17:45
Документи ПДВ.pdf
03 травня 2019 17:45
ДОЗВОЛИ.pdf
03 травня 2019 17:45
Договірна ціна.pdf
03 травня 2019 17:45
Довідки ст.17.pdf
03 травня 2019 17:45
Довідка МТБ.pdf
03 травня 2019 17:45
Довідка МВС.pdf
03 травня 2019 17:45
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2019 17:45
Довідка ДПІ.PDF
03 травня 2019 17:45
Декларація МТБ.pdf
03 травня 2019 17:45
Гарантія.zip
03 травня 2019 17:45
Гарант на обладнання.pdf
03 травня 2019 17:45
ВІДОМОСТІ АПС-КИЇВ.pdf
03 травня 2019 17:45
Витяг ЄДР.pdf
03 травня 2019 17:45
АКТ 797.pdf
03 травня 2019 17:45
Авторізований лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Основи Безпеки"

ТОВ ТЕХСЕРВІС-ІНЖЕНІРІНГ

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Основи Безпеки"
#39147891
Переможець 1 519 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 17:13

Документи

08 травня 2019 17:12
Електронний підпис
08 травня 2019 17:10
Протокол.PDF
08 травня 2019 17:10
Повідомленння.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Основи Безпеки"
#39147891
1 519 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 17:12
Електронний підпис
08 травня 2019 17:10
Протокол.PDF
08 травня 2019 17:10
Повідомленння.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 20:00
ДУ № 4.pdf укладений
29 жовтня 2019 19:56
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 19:39
ДУ № 4.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 19:38
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2019 16:39
ДУ № 3 відкоригована редакці.pdf зміни до договору
28 вересня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 18:09
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 18:09
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 17:41
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 17:41
ДУ пож.PDF зміни до договору
30 серпня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 10:11
Додаткова угода № 2 пож.pdf зміни до договору
17 липня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 15:43
Договір та додаткова угода пожеж сигналізація.PDF зміни до договору
13 червня 2019 15:36
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 16:57
Договір пожеж сигналізація.PDF зміни до договору
07 червня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 19:58
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 19:56
Договір пожежна сигн.PDF укладений
06 червня 2019 19:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (оприлюднення всіх додатків до договору)
Номер договору про закупівлю: Договір № 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 04/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 04/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо зміни термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Договір № 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення дії Договору
Номер договору про закупівлю: Договір № 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 501 252,00
UAH (в тому числі ПДВ 250 208,67 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №04/06 від 04.06.2019 року про надання «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням» Сторони вирішили припинити дію даного Договору за згодою сторін.