Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489291 |
Вебсайт: | http://293kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7 |
Контактна особа: |
Костіна Лариса Юріївна 380445303872 licei_293@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 1 558 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 791,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46746 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 13:09 |
Витяг з протоколу.pdf | |
26 квітня 2019 13:09 |
ТД пож сигналізація оновлено.pdf | |
19 квітня 2019 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 08:56 |
ТД встановлення пож сигн.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доповнення та зміни внесено до Тендерної документації
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256, та на підставі вимог підрозділу 11.3 та розділу 13 чинного ДБН В.2.5-56:2014, необхідно проводити монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, тобто роботи, які є в переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Також, звертаємо увагу, що «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням» не відображені в переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. №406
Вимоги про усунення порушення
ТОВ "Основи Безпеки"
1. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу Додатку 2
2. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутнє підтвердження освіти керівника робіт у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія", чим порушено вимогу п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1
3. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні копії посвідчень працівників по навчанню з охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, під час ведення робіт у електроустановках відповідно до ПБЕЕС, ПУЕ, під роботи на висоті, чим порушено вимогу п. 2.3 Таблиці 1 Додатку 1
4. У складі пропозиції відсутня копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, чим порушено вимогу п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1
5. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутній лист-згода на Кузьменко Олександра Олександровича, Сапсай Андрій Олександрович, Мірошник Олексій Іванович, Кобилінський Олександр Вікторович, персональні дані яких надані у складі пропозиції, чим порушено вимогу Додатку 6
6. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні відповідні гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном від 1 року, чим порушено вимогу п.1 Додатку 2
Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ «Основи Безпеки» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
1. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" подано договірну ціну, що не завірена підписом інженера-кошторисника, чим порушено вимогу Додатку 2
Відповідь: Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С (форма №9) Договірна ціна не передбачає завірення підписом інженера-кошторисника.
2. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутнє підтвердження освіти керівника робіт у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія", чим порушено вимогу п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1
Відповідь: підтвердження освіти керівника робіт ТОВ «Основи Безпеки» подано згідно умов тендерної документації.
3. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні копії посвідчень працівників по навчанню з охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, під час ведення робіт у електроустановках відповідно до ПБЕЕС, ПУЕ, під роботи на висоті, чим порушено вимогу п. 2.3 Таблиці 1 Додатку 1
Відповідь: підтвердження про проходження навчання з охорони праці працівників ТОВ «Основи Безпеки» під час роботи з інструментами та пристроями, під час ведення робіт у електроустановках відповідно до ПБЕЕС, ПУЕ, під роботи на висоті, подано згідно умов тендерної документації.
4. У складі пропозиції відсутня копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, чим порушено вимогу п. 1.4 Таблиці 1 Додатку 1
Відповідь: Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
З набуття чинності Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" ведення ЄДРПОУ здійснюється відповідно до Положення про ЄДРПОУ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 №118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 №499 (зі змінами)).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» № 466/5 від 31.03.2015 пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – ЄДР) переміщено на веб-сайт розпорядника ЄДР, Міністерства юстиції України, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua.
Згідно наказу Міністерства Юстиції Украіни № 1657/5 від 10.06.2016 року «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр у вигляді виписки та (або) витягу, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі.
5. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутній лист-згода на Кузьменко Олександра Олександровича, Сапсай Андрій Олександрович, Мірошник Олексій Іванович, Кобилінський Олександр Вікторович, персональні дані яких надані у складі пропозиції, чим порушено вимогу Додатку 6
Лист-згода від Сапсай Андрія Олександровича складена 03.05.2019 року та надана в порядку та строки визначені тендерною документацією.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Мірошник О.І. та Кобилінський О.В. являються засновниками, а Кузьменко О. О. працівником ТОВ «Основи безпеки». Відповідно до статті 2 ЗУ «Про захист персональних даних»: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Кузьменко О.О., Мірошник О.І. та Кобилінський О.В. не надавали відомості чи сукупність відомостей в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних». Тому надання будь-яких листів-згод зазначених осіб не вимагається.
В розумінні ст.2 ЗУ «Про захист персональних даних» ТОВ «ОСНОВИ БЕЗПЕКИ» є володільцем персональних даних Кузьменка О.О., Мірошника О.І. та Кобилінського О.В. Як володілець персональних даних товариство згідно ст.10 ЗУ «Про захист персональних даних» має право на використання останніх, в тому числі на передачу третім особам. При цьому згідно ст.21 Закону України «Про захист персональних даних», про передачу персональних даних третій особі володілець персональних даних протягом десяти робочих днів повідомляє суб'єкта персональних даних, якщо цього вимагають умови його згоди або інше не передбачено законом. Але такі вимоги щодо захисту персональних даних відносяться до компетенції ТОВ «Основи Безпеки», і контроль їх виконання не поширюється на Замовника.
Всі інші вимоги щодо захисту персональних даних виконано ТОВ «Основи Безпеки» згідно з тендерною документацією.
6. У складі пропозиції ТОВ "Основи Безпеки" відсутні відповідні гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном від 1 року, чим порушено вимогу п.1 Додатку 2
Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ «Основи Безпеки» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідь: відповідні гарантії якості на виконані роботи, встановлене обладнання та використані матеріали терміном від 1 року, ТОВ «Основи Безпеки» подано згідно умов тендерної документації.
Підстав анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ «Основи Безпеки» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» не вбачаємо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-30-000033 ● 13460c02e3084e129e2ae9fe7febb7d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2019 № 182
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-19-000051-a 19.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-17 11:39:19
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити термін надання послуг додатковими угодами від 17.07.2019 № 2 та від 27.08.2019 № 3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-18 12:11:45
Щодо укладання додаткових угод
Відповідь у доданому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-17 14:42:40
Запит про надання пояснень
Прошу пояснити, чому ціна договору по зведеному кошторису становить 1 519 000,00 гривень, при тому що договір від 04.06.2019 № 04/06 підписано на 1 501 252,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-18 12:09:59
Щодо ціни договору
Відповідь у доданому файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Основи Безпеки" |
1 527 075,94
UAH з ПДВ
|
1 519 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХСЕРВІС-ІНЖЕНІРІНГ |
1 558 200,00
UAH з ПДВ
|
1 525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
1 550 409,00
UAH з ПДВ
|
1 550 409,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Основи Безпеки" #39147891 |
Переможець |
1 519 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 20:00
|
ДУ № 4.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 19:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 19:39
|
ДУ № 4.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 19:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2019 16:39
|
ДУ № 3 відкоригована редакці.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2019 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 17:41
|
ДУ пож.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2019 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 10:11
|
Додаткова угода № 2 пож.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2019 15:43
|
Договір та додаткова угода пожеж сигналізація.PDF | зміни до договору |
13 червня 2019 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2019 16:57
|
Договір пожеж сигналізація.PDF | зміни до договору |
07 червня 2019 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 19:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 19:56
|
Договір пожежна сигн.PDF | укладений |
06 червня 2019 19:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (оприлюднення всіх додатків до договору) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір № 04/06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір № 04/06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо зміни термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
1 501 252,00
UAH (в тому числі ПДВ 250 208,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 11.1 Договору №04/06 від 04.06.2019 року про надання «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням» Сторони вирішили припинити дію даного Договору за згодою сторін. |