Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
182 133,00 UAH
UA-2019-04-19-000015-a ● 5168e0325cc647ae9f4b731504454515
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛПУ "Волноваська стоматологічна поліклініка" |
Код ЄДРПОУ: | 30355211 |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., Волноваха, Центральна,25 |
Контактна особа: |
Заболоцька Любов Михайлівна +380502926202 ekostomat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 08:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 08:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 08:26 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 182 133,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 821,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.Центральна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 08:22 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000015-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 22 квітня 2019 18:45
порушення закону
При оголошенні закупівлі Замовником чітко вказані назви засобів без зазначення виразу
« або еквівалент». Це ж який такий Закон дозволяє Замовнику так себе вести, наказ ДП Зовнішторгвидав Ук-раїни від 13.04.2016 №35- відмінений, тож принцип проведення за купівель в тому числі і допорогових за-лишається не змінний, отже Закон Про публічні закупівлі з його принципипами є єдиний для всіх закупівель.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Частиною І статті 2 Закону Укра'іни "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і nocjryr. вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, устано-влених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачаль-ника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропози-цій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар
виключно зазначених препаратів і надання гарантійного листа ( п.11) . Ну а далі ще цікавіше :п.12.
Договір про співпрацю учасника з виробником (офіційним представником,
дистриб’ютором тощо), в якого учасник планує брати товар та який надав учаснику вищезазначений гаран-тійний лист (п.11). Що це за вимога? Яке право ви маєте вимагати цей договір про співпрацю? Чи не надмірна ця вимога?
Що стосується засобів які ви замовили, то вони абсолютно не унікальні, звичайні засоби для дезінфекції ,аналогів яким дуже багато, але ціна значно нижча.. Чи не тому ,зависока ціна, що закупівля має всі ознаки корупційної змови замовника із завідомим учасником, внаслідок чого замовник отримає «подяку» в розмірі 40%. Саме для цього й були викладені дискримінаційні вимоги :до складу , з переліком ДР та їх відсотку, Ев-ропейських стандартів та не зрозуміло до чого тут стандарти Франції, ми нібито проживаємо в Україні і вітчи-зняні засоби відповідають вимогам чинним українському законодавству ,ДСТУ та ГОСТу. Отже , ці вимоги но-сять дискримінаційний характер, навмисні штучні обмеження прописані заради відхилення всіх інших учасни-ків окрім «свого».
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних за-купівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують за-конодавство та умови проведения публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, дода йте вираз «або еквівалент»,в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ ,Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови .
Розгорнути
Згорнути
« або еквівалент». Це ж який такий Закон дозволяє Замовнику так себе вести, наказ ДП Зовнішторгвидав Ук-раїни від 13.04.2016 №35- відмінений, тож принцип проведення за купівель в тому числі і допорогових за-лишається не змінний, отже Закон Про публічні закупівлі з його принципипами є єдиний для всіх закупівель.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Частиною І статті 2 Закону Укра'іни "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і nocjryr. вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, устано-влених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачаль-ника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропози-цій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар
виключно зазначених препаратів і надання гарантійного листа ( п.11) . Ну а далі ще цікавіше :п.12.
Договір про співпрацю учасника з виробником (офіційним представником,
дистриб’ютором тощо), в якого учасник планує брати товар та який надав учаснику вищезазначений гаран-тійний лист (п.11). Що це за вимога? Яке право ви маєте вимагати цей договір про співпрацю? Чи не надмірна ця вимога?
Що стосується засобів які ви замовили, то вони абсолютно не унікальні, звичайні засоби для дезінфекції ,аналогів яким дуже багато, але ціна значно нижча.. Чи не тому ,зависока ціна, що закупівля має всі ознаки корупційної змови замовника із завідомим учасником, внаслідок чого замовник отримає «подяку» в розмірі 40%. Саме для цього й були викладені дискримінаційні вимоги :до складу , з переліком ДР та їх відсотку, Ев-ропейських стандартів та не зрозуміло до чого тут стандарти Франції, ми нібито проживаємо в Україні і вітчи-зняні засоби відповідають вимогам чинним українському законодавству ,ДСТУ та ГОСТу. Отже , ці вимоги но-сять дискримінаційний характер, навмисні штучні обмеження прописані заради відхилення всіх інших учасни-ків окрім «свого».
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних за-купівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують за-конодавство та умови проведения публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, дода йте вираз «або еквівалент»,в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ ,Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови .
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2019 13:01
Технічне завдання містить конкретно визначені деззасоби які плануються до закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
102 825,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 15:11
|
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" #19382607 |
Переможець |
179 388,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 15:08
|
Договір переможця.pdf | укладений |
17 травня 2019 15:06
|