Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (відеогастроскоп та відеоколоноскоп)»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000002-b ● 3d88590316624b8ab8f0acc5dc35c09d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Олешківська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02004083 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85 |
Контактна особа: |
Карбулецька Тетяна Іванівна +380554221167 tsrlbuhg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 01:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Тендерна документація
24 квітня 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 17:26 |
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx | |
24 квітня 2019 17:26 |
Тендерна_документацiя.docx | |
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_5_до_ТД.doc | |
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_4_до_ТД.doc | |
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_3_до_ТД _зі ЗМІНАМИ.doc | |
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_2_до_ТД.doc | |
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_1_до_ТД.doc |
24 квітня 2019 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_5_до_ТД.doc
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_4_до_ТД.doc
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_3_до_ТД _зі ЗМІНАМИ.doc
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_2_до_ТД.doc
|
|||
24 квітня 2019 17:26 |
Додаток_1_до_ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога по вилученню дискримінаційних вимог до учасників
Дата подання: 23 квітня 2019 14:45
Дата відповіді: 24 квітня 2019 19:36
Шановний Замовнику торгів !
Вивчивши вимоги додатку 3 до тендерної документації, а саме медико-технічні вимоги до 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (Відеогастроскоп та Відеоколоноскоп)» ,- ми наголошує на порушенні базових принципів п.1 статті 3 ( Принципи здійснення закупівель ) Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року ( далі-Закон), а саме :
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
Згідно до вимог п.3 статті 22 Закону ,- тендерна документація повинна містити: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
В складі вимог тендерної документації Замовника торгів відсутнє обґрунтування конструкційних особливостей типу предмета закупівлі , а специфікація до предмету закупівлі не містить вираз "або еквівалент".
Оскільки конструкційні особливості відповідно до класифікатора: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (Відеогастроскоп та Відеоколоноскоп)» виписані Замовником торгів , задовольняють лише Замовника торгів , вони мають бути обґрунтовані ( Чому таке , а не інше ? ). Чим Замовник торгів обґрунтує зазначені медико-технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі ?
Медико – технічні характеристики зазначенні в вимогах додатку 3 до тендерної документації і є конструкційними особливостями зазначеними Замовником та відповідають лише зазначеним медико – технічним характеристикам на Відеогастроскоп та Відеоколоноскоп, що виписані Замовником торгів під конкретного товарного виробника , що призведе до дискримінації інших учасників торгів.
Зазначені медико – технічні характеристики Відеогастроскоп та Відеоколоноскоп не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників , максимальній економії та ефективності , відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель , недискримінації учасників , об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій , запобіганню корупційним діям і зловживанням .
Сукупність вимог тендерного комітету Замовника торгів , щодо відповідності медико-технічним вимогам до Відеогастроскопу та Відеоколоноскопу нівелює вимоги п.1 статті 3 ( Принципи здійснення закупівель ) Закону , усуває та обмежує конкуренцію серед потенційних учасників торгів , дискримінує учасників торгів та не сприяє запобіганню корупційним діям і зловживанням Замовника торгів .
Наявність саме цих медико-технічних вимог до Обладнання для лапароскопічних операцій наведених в вимогах до технічної специфікації Замовника торгів надає нам стійку впевненість в можливих антиконкурентних узгоджених діях Замовника цих торгів і поки , ще не відомого Учасника ( Учасників ) цих торгів .
Наша впевненість в можливих антиконкурентних узгоджених діях Замовника цих торгів і поки , ще не відомого Учасника ( Учасників ) цих торгів грунтується на знанні фукціїнування ринку товарів медичної техніки в процедурах державних закупівель України . Медико-технічні характеристики до Відеогастроскопу та Відеоколоноскопу наведених в вимогах до технічної специфікації Замовника торгів мають вкрай обмежений до них доступ .
До Замовника торгів вище наведені Медико-технічні характеристики до Відеогастроскопу та Відеоколоноскопу може попасти тільки при попередній змові потенційного учасника торгів і Замовника цих торгів , що надасть преференції учасникам антиконкурентних узгоджених дій та дискримінує, а в подальшому дискваліфікує пропозиції інших можливих потенційних учасників цих торгів , що призведе до спотворення результатів торгів.
Вимагання тендерного комітету Замовника торгів надання від потенційних учасників цих торгів відповідності медико-технічним вимогам до Відеогастроскопу та Відеоколоноскопу є протизаконним та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Протизаконні дії Замовника цих торгів призведуть до :
- недопущення інших учасників в процедурі закупівлі , усуненню та обмеженню конкуренції;
- обмежують доступ на ринок інших суб'єктів господарювання;
- суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин;
- суттєвого обмеження конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків;
- усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
- спотворення результатів торгів ;
- не добросовісної конкуренції серед учасників;
- не відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель;
- дискримінації учасників;
- не об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій;
- корупційних дій і зловживань;
- неефективного використання бюджетних коштів.
З огляду на зазначене вище (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів :
1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII.
2.Приведення медико – технічних характеристик , до вимог чинного законодавства України , що не надасть преференції окремим учасникам Закупівлі та не призведе до дискримінації інших учасників торгів .
Зазначені зміни до Медико – технічних вимог Замовника цих торгів призведуть до :
- залучення максимальної кількості потенційних учасників торгів в процедурі закупівлі , посиленню конкуренції;
- відкриють доступ на ринок інших суб'єктів господарювання;
- посилить вхід на ринок медичної техніки ринку інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
- не спотворення результатів торгів ;
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності ;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- запобіганню корупційним діям і зловживанням;
- ефективного використання бюджетних коштів.
У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , вимагаємо від тендерного комітету Замовника торгів врахувати вище наведене , вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію ( кваліфікаційні та медико-технічні вимоги ) у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання було опрацьовано тендерним комітетом. Після чого прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію , додаток 3 , та оприлюднено зміни на веб-порталі Уповноваженого органу.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - відеогастроскоп |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 535 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 350,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
відеоколоноскоп
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська, 85
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Порушення Закону України
Дата подання: 19 квітня 2019 13:01
Дата відповіді: 24 квітня 2019 19:34
Шановний Замовнику! Згідно Закону України "Про публічні Закупівлі" ст. 5 містить наступну інформацію: Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Опублікована Вами Закупівля має дискримінаційні вимоги , такі як : Дані про пацієнтів: 40 пацієнта/ Процедура : 20 типів
прізвище лікаря: 20 лікарів, Розмір ( ШхВхГ) 310х171х435 ; Вага Не більше 13 кг, Діаметр дистального кінця: не більше 9,2 мм, Стійка ендоскопічна -1 шт.;Розмір - 147х56х53 см, Живлення - 230 В; Потужність - 184 Вт, та багато інших параметрів розміщених у Додатку_3_до_ТД є дискримінаційними. Тому, велике прохання прибрати дискримінаційні вимоги, та викласти Закупівлю, згідно Закону України "Про публічні Закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання було опрацьовано тендерним комітетом. Після чого прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію , додаток 3 , та оприлюднено зміни на веб-порталі Уповноваженого органу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Єрохін Дмитро Вікторович #3227610454 |
Відхилено |
534 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 14:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ НТП "Технопарк-Сервіс" #20299188 |
Відхилено |
535 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 11:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 травня 2019 11:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі