Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія на 2019 р.
Очікувана вартість
246 100,00 UAH
UA-2019-04-18-002772-a 419bf861d13d473f80c08dfe765cc795
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гула Сергій Анатолійович

+380432665040 buhalter_vtek@list.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ
Код ЄДРПОУ: 01565891
Вебсайт: http://vtec.vn.ua
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вул. Київська,80
Контактна особа: Гула Сергій Анатолійович
+380432665040
buhalter_vtek@list.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» є єдиним виконавцем з продажу електричної енергії за умовами універсальної послуги. Відповідно, не укладання договору з вищезазначеним підприємством може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема, порушень санітарних правил та норм в 2019 р., а також до створення загрози енергетичної безпеки закладу. Умови застосування переговорної процедури закупівлі: cт. 35, п 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», абзац 11 Пункту 13 розділу XVII ЗУ «Про ринок електричної енергії».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 22:36
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133315 кВт*год
Ціна за одиницю: 1.85UAH з ПДВ
Електрична енергія на 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Київська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

18 квітня 2019 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000051 ● 3232c3bd496f43dca8739dbec7fbe1a0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 18:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.05.2019 №27
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2019 №27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-04-18-002772-a 18.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 13:56:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-03 11:59:31

Відповідь

Відповідь на запитання 28.05.2019 13:56.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Враховуючи реформування енергетичного ринку України, на законодавчому рівні здійснено ряд заходів щодо демонополізації ринку електричної енергії. У листі Мінекономрозвитку від 13.12.2018 р. №3304-04/54502-07 (що має рекомендаційний характер) зазначено, що постачання електричної енергії в розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» від 17.04.2017 № 2019-VIII не належить до сфери природних монополій. Водночас здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі електричної енергії, споживачами, які є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкритими торгами. Переговорна процедура закупівлі застосовується як випадок у вичерпному переліку. Поряд із цим у листі не наведено цей вичерпний перелік або ж посилання такий. Тому, враховуючи цю обставину, Замовник в цьому випадку користується підставами застосування переговорної процедури закупівлі, що визанчені Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право застосовувати для закупівлю переговорну процедуру у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Законом України «Про ринок електричної енергії» від 17.04.2017 № 2019-VIII визначено, що визначений відповідно до цього Закону електропостачальник виконує зобов’язання щодо надання універсальної послуги. На сьогодні ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» є єдиним виконавцем з продажу електричної енергії за умовами універсальної послуги в межах розташування Замовника. Так, на офіційному сайті НАКРЕКП наведено перелік суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення, які виконують функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території. Відповідно до цієї інформації обов’язок забезпечення «універсальною послугою» споживачів на території Вінницької області покладено на ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (http://www.nerc.gov.ua/?news=7842 посилання на сайт).
Відповідно до пункту 1 ст. 63 Законом України «Про ринок електричної енергії» універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Поряд із цим, відповідно до положень Закону України від 23.11.2018 р. № 2628 тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 Закону. Таким чином забезпечення постачання універсальної послуги для бюджетних установ на сьогодні не є конкурентною послугою, а належить виключно до сфери діяльності ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»
Відповідно, не укладання договору з вищезазначеним підприємством могло б призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема, порушень санітарних правил та норм в 2019 р., а також до створення загрози енергетичної безпеки закладу. Тому, умовами застосування переговорної процедури закупівлі були такі: cт. 35, п 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», абзац 11 Пункту 13 розділу XVII ЗУ «Про ринок електричної енергії».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-31 14:00:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань.
1. З яких причин договір про закупівлю електричної енергії від 15.05.2019 №ВІ-101100 укладений з ТОВ «Енера Вінниця» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною (п.12.1 договору)?
2. З яких підстав у пункті 1.3 розділу І. «Предмет договору» договору про закупівлі електричної енергії від 15.05.2019 №ВІ-101100, зазначена кількість електричної енергії 130696 кВт*год, в той час, як у пункті 6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» повідомлення про намір укласти договір (UA-2019-04-18-002772-a) зазначена кількість електричної енергії - 133315 кВт*год?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-03 12:00:44

Відповідь

Відповідь на запитання 28.05.2019 13:56.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Враховуючи реформування енергетичного ринку України, на законодавчому рівні здійснено ряд заходів щодо демонополізації ринку електричної енергії. У листі Мінекономрозвитку від 13.12.2018 р. №3304-04/54502-07 (що має рекомендаційний характер) зазначено, що постачання електричної енергії в розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» від 17.04.2017 № 2019-VIII не належить до сфери природних монополій. Водночас здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі електричної енергії, споживачами, які є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкритими торгами. Переговорна процедура закупівлі застосовується як випадок у вичерпному переліку. Поряд із цим у листі не наведено цей вичерпний перелік або ж посилання такий. Тому, враховуючи цю обставину, Замовник в цьому випадку користується підставами застосування переговорної процедури закупівлі, що визанчені Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право застосовувати для закупівлю переговорну процедуру у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Законом України «Про ринок електричної енергії» від 17.04.2017 № 2019-VIII визначено, що визначений відповідно до цього Закону електропостачальник виконує зобов’язання щодо надання універсальної послуги. На сьогодні ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» є єдиним виконавцем з продажу електричної енергії за умовами універсальної послуги в межах розташування Замовника. Так, на офіційному сайті НАКРЕКП наведено перелік суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення, які виконують функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території. Відповідно до цієї інформації обов’язок забезпечення «універсальною послугою» споживачів на території Вінницької області покладено на ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (http://www.nerc.gov.ua/?news=7842 посилання на сайт).
Відповідно до пункту 1 ст. 63 Законом України «Про ринок електричної енергії» універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Поряд із цим, відповідно до положень Закону України від 23.11.2018 р. № 2628 тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 Закону. Таким чином забезпечення постачання універсальної послуги для бюджетних установ на сьогодні не є конкурентною послугою, а належить виключно до сфери діяльності ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»
Відповідно, не укладання договору з вищезазначеним підприємством могло б призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема, порушень санітарних правил та норм в 2019 р., а також до створення загрози енергетичної безпеки закладу. Тому, умовами застосування переговорної процедури закупівлі були такі: cт. 35, п 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», абзац 11 Пункту 13 розділу XVII ЗУ «Про ринок електричної енергії».



Відповідь на запитання 31.05.2019 14:00.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Щодо першого запитання, то договір про закупівлю електричної енергії від 15.05.2019 №ВІ-101100 укладений з ТОВ «Енера Вінниця» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною (п.12.1 договору) лише тому, що зазначені додатки не є істотними умовами цього договору і були важливими лише для Постачальника тобто для ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», що іменується за договором Учасник. Адже в самому договорі зазначено, що цими додатками є: Заява приєднання та кошторис, затверджений повноважною державною установою, затверджену копію якого замовник був зобов’язаний надати Учаснику при підписанні договору. Вони є важливими для Учасника щоб засвідчити фінансову спроможність Замовника в майбутньому виконати свої фінансові зобов’язання. Таким чином, наявність чи відсутність цих додатків не впливають на інформативність щодо предмету закупівлі, їх кількості та строків постачання і тому, на наш погляд не несуть у собі елементу порушення публікації договору.
Щодо другого запитання, то причина різниці в кількості КВт*год, що зазначені при оголошенні закупівлі та вказані у договорі про закупівлю полягає в наступному. Заявлена ціна закупівлі і ціна договору залишається незмінною, однак у процесі споживання можуть змінюватися показники спожитої кількості КВт*год. Адже зазначена кількість електроенергії є середнім значенням кількості запланованого споживання електроенергії. Замовник закупляє різні види енергії, наприклад, для непромисловості тариф становить 3,07 грн. за КВт*год, для гуртожитків – 0,9 грн. за КВт*год, для технічних цілей – 1, 68 грн. за КВт*год. Закономірно, що прогнозування споживання є орієнтовним, а збільшення споживання по одному напрямку призведе до зменшення споживання в іншому напрямку, що, враховуючи різні вартості споживання за напрямками, відобразиться на загальному значенні кількості спожитої енергії. Враховуючи це, вважаємо, що зазначений показник кількості планового споживання енергії є орієнтовним і не може визначитися остаточно, зважаючи на специфіку електроенергії як товару. Тому наявна різниця аж ніяк не є свідченням порушення, оскільки загальна сума договору є і буде незмінною.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи результати моніторингу, кількість та характер виявлених порушень та необхідність їх усунення, Замовником прийнято рішення про розірвання договору за цією закупівлі (в частині невиконаних фінансових та юридичних зобов'язань). Документи, що підтверджують усунення Замовником порушень додаємо.

2019-06-07 15:40:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору від 15.05.2019 №ВІ-101100 (додаткова угода від 07.06.2019)

2019-06-11 10:16:30

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
Переможець 246 100,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 22:36

Документи

18 квітня 2019 22:35
Електронний підпис
18 квітня 2019 22:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 22:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
246 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 22:35
Електронний підпис
18 квітня 2019 22:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2019 09:57
Додаткова угода укладений
07 червня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:42
додаткова угода.pdf зміни до договору
07 червня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 21:11
Додаткова угода зміни до договору
15 травня 2019 21:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія на 2019 р. 133315 кВт*год 1,85
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обумовлені необхідністю усунення порушень у ході проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: ВІ 101100
Договір:
Номер додаткової угоди: ВІ 101100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія на 2019 р. 133315 кВт*год 1,85
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 192,72
UAH (в тому числі ПДВ 10 032,12 UAH)
Причини розірвання договору: Усунення порушень