Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
1 635 000,00 UAH
UA-2019-04-18-002641-a f7456f6cb4eb4d3483bd5fbc24639bff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 21:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 11:58
Очікувана вартість: 1 635 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49050 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:41
Додаток 6 - Проект договору.docx
18 квітня 2019 17:41
Тендерна документація.docx
18 квітня 2019 17:41
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000012 ● 5db4749c7d484ebdb182e75770317092
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2019-04-18-002641-а 18.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-06 17:47:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Чому в порушення п.12 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації не міститься інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить повний перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме:
У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено «строк поставки – до 01.08.2019.» Проте в проекті договору (п.5.4 Додатку 6 до тендерної документації) зазначено - «строк поставки: з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації (форма тендерної пропозиції) міститься умова Замовника - погодження учасника «з проектом Договору, який викладено у Додатку 4 до Документації». Проте, Додаток 4 до тендерної документації відповідно до п.6 р.3 тендерної документації містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі?
5. Чому обмежений доступ для перегляду файлу (Додаток 4 до тендерної документації) в електронній системі закупівель?
6. Згідно з пунктом 2 статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним аналізом дотримання вимог Закону щодо укладання договору про закупівлю встановлено укладання Замовником договору за результатами проведеної процедури закупівлі з порушенням встановлених термінів, а саме рішення про намір укласти договір з учасником який визнаний переможцем торгів – ТОВ "АСАП ДЕМО" опубліковано 21.05.2019, а «Договір поставки» за №01120-БВ19 укладено 11.06.2019, тобто на 21-й день.
Просимо пояснити, чому договір з учасником, який визнаний переможцем торгів, укладено з порушенням термінів, визначених пунктом 2 статті 32 Закону?.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 10:50:38

надання пояснень по закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а

У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення із таких питань.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-09 11:55:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО», яка не відповідала умовам тендерної документації, а саме: «учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки…». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«АСАП ДЕМО» відсутня сторінка 6 копії паспорту?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 10:59:24

надання пояснень по закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)»

У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідь із таких питань:

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-26 16:59:24

Інформація на висновок на закупівлю

Інформація на висновок на закупівлю ID: UA-2019-04-18-002641-a

Щодо зауваження, чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме: У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено «строк поставки – до 01.08.2019.» Проте в проекті договору (п. 5.4 Додатку 6 до тендерної документації) зазначено - «строк поставки: з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника». Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації (форма тендерної пропозиції) міститься умова Замовника - погодження учасника «з проектом Договору, який викладено у Додатку 4 до Документації». Проте, Додаток 4 до тендерної документації відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі?
В проекті договору п. 5.4 Додатку 6 до тендерної документації зазначено - «строк поставки: з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника», що відповідає зазначеному в тендерній документації строку поставки, тобто, до 01.08.2019 р., бо строк виконання «до 01.08.2019 р.» входить в період строку надання «з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника».
До того ж відповідно до відповіді Уповноваженого органу з питань закупівель (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) № 91/2016 на запит Коваль Марії Олександрівни (копія додається):
«… Договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (пункт 5 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)).
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання.
При цьому відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону тендер (торги) – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури).
Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю є не можливим.».
Закупівля комп’ютерного обладнання ID: UA-2019-04-18-002641-a є відкритими торгами і можливість набуття права власності на товари, в любому випадку, можливе не раніше дати укладання договору, тобто, «з дати укладання договору», вказана дана фраза чи ні в тендерній документації чи договорі, чи вказана в одному з даних документів, бо поставка товарів можлива лише з дня укладання договору. Таким чином, жодних протиріч між інформацією, вказаною в п.п. 4.4 п. 4 розділу І тендерної документації, та інформацією, вказаною в другому абзаці п. 5.4 Додатку 6 «Проект договору», немає, бо в обох документах зазначена ідентична за змістовним складом інформація, що надає учасникам чітку інформацію про кінцеву дату поставки товарів, а саме: до 01.08.2019 р.
Повідомляємо, що під час підготовки тендерної документації та додатків до неї сталася технічна помилка щодо зазначення номерів додатків, що жодним чином не впливає на можливість підготовки та подання учасниками своїх тендерних пропозицій, бо додатки додані до тендерної документації з чіткими назвами і мають відповідну нумерацію. Дана технічна помилка не впливає ні на можливість подання учасниками тендерних пропозицій, ні на розгляд їх уповноваженою особою замовника і прийняття рішення про визначення переможця. Час та дата завершення подання тендерних пропозицій учасниками міститься в електронних формах та сформованому електронною системою закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів.

Щодо зауваження відсутності сторінки 6 копії паспорту повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 розділу VI тендерної документації учасником ТОВ «АСАП ДЕМО» на вимогу замовника щодо підтвердження повноважень з підпису договору за результатами закупівлі надано копію паспорту, а саме: копії сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з місцем проживання).
Згідно п. 1 Розділу V Тимчасового порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України, затв. наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06.06.2019 № 456 третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років.
Згідно п. 5 Розділу V цього Тимчасового порядку на четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та ставиться підпис посадової особи, який скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна до паспорта, скріплюється рельєфним відбитком печатки. Номери гербової печатки та рельєфного відбитка печатки мають збігатися. Відповідний запис вноситься також на зворотний бік заяви.
Тобто 6-та сторінка паспорту громадянина Возного А. В. не містить жодної інформації, так як дана особа не досягла 45-річного віку (свідченням чого є дата його народження та надана копія 5-ї сторінки паспорту, що не містить вклеєної фотографії).
Згідно п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» відповідає вимогам тендерної документації замовника. Тому уповноважена особа замовника з питань публічних закупівель прийняла рішення щодо визначення пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» переможцем, бо його цінова пропозиція є економічно найвигіднішою і немає сенсу витрачати більше бюджетних коштів на придбання товарів внаслідок відхилення пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» через відсутність в складі його тендерної пропозиції пустої сторінки паспорту, яка не містить жодних змістовних складових для перевірки чи аналізу учасника та його уповноваженої особи, у разі якщо б переможцем закупівлі був визначений один з наступних учасників.

Щодо укладення договору про закупівлю повідомляємо наступне:
За результатами проведеної закупівлі було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Асап Демо», з яким було укладено договір поставки від 11.06.2019 № 01120-БВ19.
За результатами службового розслідування було виявлено, що уповноважена особа замовника помилково вказала датою договору 11.06.2019 року.
Даний договір виконано у повному обсязі, комп’ютери поставлені у заклади освіти та використовуються у повсякденній роботі.
На виконання абз. 2 п. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України вартість поставлених комп’ютерів відшкодовано постачальнику.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-05-21-000005

21.05.2020 № 90

Дніпро



Про призначення
перевірки закупівель




Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Провести з 21.05.2020 року по 03.06.2020 року перевірку закупівель UA-2019-05-28-001579-a; UA-2019-04-25-001163-a; UA-2019-05-03-001748-а; UA-2019-05-17-001922-а; UA-2019-04-08-000593-а; UA-2019-04-18-002641-а, проведених Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248).
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

2020-05-21 13:52:07


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 1 579 020,00
UAH з ПДВ
1 579 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 631 790,00
UAH з ПДВ
1 631 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко Андрій Олександрович 1 634 961,60
UAH з ПДВ
1 634 961,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 09:46
Протокол НР.7z
04 червня 2019 09:46
Наказ Фролова Ю.М.7z
04 червня 2019 09:46
Лист для клієнтів.7z
04 червня 2019 09:46
Гарантія 12232-19.7z
04 червня 2019 09:46
Витяг із Статуту.7z
04 червня 2019 09:46
Банківська ліцензія.7z
03 травня 2019 20:42
Електронний підпис
03 травня 2019 20:40
Протокол НР.7z
03 травня 2019 20:40
Наказ Фролова Ю.М.7z
03 травня 2019 20:40
Лист для клієнтів.7z
03 травня 2019 20:40
Гарантія 11485-19.7z
03 травня 2019 20:40
Витяг із Статуту.7z
03 травня 2019 20:40
Банківська ліцензія.7z
03 травня 2019 20:39
7.3. Витяг з ПДВ.pdf
03 травня 2019 20:39
7.2.1. Опис коду доступу.pdf
03 травня 2019 20:39
7.11. СЕС Acer.pdf
03 травня 2019 20:39
7.10.2. Acer Certificates_ISO_14001.pdf
03 травня 2019 20:39
7.10.1. Acer Certificates_ISO_9001.pdf
03 травня 2019 20:39
7.1. Стаття 17.pdf
03 травня 2019 20:39
6.8. Відомості з ЄДР.pdf
03 травня 2019 20:39
6.7. Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2019 20:39
6.6. Виписка з ЄДР.pdf
03 травня 2019 20:39
6.5. Штатний розпис.pdf
03 травня 2019 20:39
6.2.2. Договір оренди Skoda.pdf
03 травня 2019 20:38
3. Специфікація.pdf
03 травня 2019 20:38
2. Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 20:38
11. Проект договору.pdf
03 травня 2019 20:38
10.2. Протокол №7.pdf
03 травня 2019 20:38
10.1.1. Копія Статуту.pdf
03 травня 2019 20:38
10.1. Оригінал Статуту.pdf
03 травня 2019 20:38
1.18. Довідка 118 ГКУ.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 19:31
Електронний підпис
26 квітня 2019 19:31
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
26 квітня 2019 19:31
G0419-1945-GL_tender.pdf
26 квітня 2019 19:31
Dell ноут2 до 14 08 22.jpg
26 квітня 2019 19:31
Dell ноут1 до 14 08 22.jpg
26 квітня 2019 19:31
Acer - Вывод СЭС-1_до 2021.pdf
26 квітня 2019 19:31
фин.результаты 2017г.pdf
26 квітня 2019 19:31
сертификат СКС.jpg
26 квітня 2019 19:31
паспорт+инн.pdf
26 квітня 2019 19:31
Отзыв Гум политика 2017.pdf
26 квітня 2019 19:31
окпо.pdf
26 квітня 2019 19:31
Лицензия с эцп.pdf
26 квітня 2019 19:31
ИНН Жукова цветной.pdf
26 квітня 2019 19:31
Згоди працівників.pdf
26 квітня 2019 19:31
Договір зі згодою.pdf
26 квітня 2019 19:30
Гос рег _ ндс.pdf
26 квітня 2019 19:30
Витяг від 26.03.2019.pdf
26 квітня 2019 19:30
антикор уповноважений.jpg
26 квітня 2019 19:30
антикор программа.jpg

Публічні документи

30 квітня 2019 20:25
шашко довідки_25.04.19.pdf
30 квітня 2019 20:25
Шашко Відомості_25.04.19.pdf
30 квітня 2019 20:25
Шашко витяг.pdf
30 квітня 2019 20:25
ф_н.зв_т.pdf
30 квітня 2019 20:25
св_во ндс _ единый.pdf
30 квітня 2019 20:24
Підписаний_G1117-1061-GL_tender.pdf
30 квітня 2019 20:24
паспорт _ инн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 1 579 020,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
1 579 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 14:51
Договір № 01120-БВ19 від 11.06.2019.pdf укладений
11 червня 2019 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 579 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 263 170,00 UAH)