Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 1 635 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 17:41 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
18 квітня 2019 17:41 |
Тендерна документація.docx | |
18 квітня 2019 17:41 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000012 ● 5db4749c7d484ebdb182e75770317092
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 13:35 |
28.08.2019 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2019-04-18-002641-а 18.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-06 17:47:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому в порушення п.12 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації не міститься інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить повний перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме:
У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено «строк поставки – до 01.08.2019.» Проте в проекті договору (п.5.4 Додатку 6 до тендерної документації) зазначено - «строк поставки: з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації (форма тендерної пропозиції) міститься умова Замовника - погодження учасника «з проектом Договору, який викладено у Додатку 4 до Документації». Проте, Додаток 4 до тендерної документації відповідно до п.6 р.3 тендерної документації містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі?
5. Чому обмежений доступ для перегляду файлу (Додаток 4 до тендерної документації) в електронній системі закупівель?
6. Згідно з пунктом 2 статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним аналізом дотримання вимог Закону щодо укладання договору про закупівлю встановлено укладання Замовником договору за результатами проведеної процедури закупівлі з порушенням встановлених термінів, а саме рішення про намір укласти договір з учасником який визнаний переможцем торгів – ТОВ "АСАП ДЕМО" опубліковано 21.05.2019, а «Договір поставки» за №01120-БВ19 укладено 11.06.2019, тобто на 21-й день.
Просимо пояснити, чому договір з учасником, який визнаний переможцем торгів, укладено з порушенням термінів, визначених пунктом 2 статті 32 Закону?.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-11 10:50:38
надання пояснень по закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення із таких питань.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-09 11:55:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО», яка не відповідала умовам тендерної документації, а саме: «учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки…». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«АСАП ДЕМО» відсутня сторінка 6 копії паспорту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-11 10:59:24
надання пояснень по закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)»
У межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-002641-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідь із таких питань:
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-26 16:59:24
Інформація на висновок на закупівлю
Інформація на висновок на закупівлю ID: UA-2019-04-18-002641-a
Щодо зауваження, чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме: У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено «строк поставки – до 01.08.2019.» Проте в проекті договору (п. 5.4 Додатку 6 до тендерної документації) зазначено - «строк поставки: з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника». Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації (форма тендерної пропозиції) міститься умова Замовника - погодження учасника «з проектом Договору, який викладено у Додатку 4 до Документації». Проте, Додаток 4 до тендерної документації відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі?
В проекті договору п. 5.4 Додатку 6 до тендерної документації зазначено - «строк поставки: з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника», що відповідає зазначеному в тендерній документації строку поставки, тобто, до 01.08.2019 р., бо строк виконання «до 01.08.2019 р.» входить в період строку надання «з дня укладання договору до 01.08.2019 у робочий час Замовника».
До того ж відповідно до відповіді Уповноваженого органу з питань закупівель (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) № 91/2016 на запит Коваль Марії Олександрівни (копія додається):
«… Договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (пункт 5 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)).
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання.
При цьому відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону тендер (торги) – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури).
Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю є не можливим.».
Закупівля комп’ютерного обладнання ID: UA-2019-04-18-002641-a є відкритими торгами і можливість набуття права власності на товари, в любому випадку, можливе не раніше дати укладання договору, тобто, «з дати укладання договору», вказана дана фраза чи ні в тендерній документації чи договорі, чи вказана в одному з даних документів, бо поставка товарів можлива лише з дня укладання договору. Таким чином, жодних протиріч між інформацією, вказаною в п.п. 4.4 п. 4 розділу І тендерної документації, та інформацією, вказаною в другому абзаці п. 5.4 Додатку 6 «Проект договору», немає, бо в обох документах зазначена ідентична за змістовним складом інформація, що надає учасникам чітку інформацію про кінцеву дату поставки товарів, а саме: до 01.08.2019 р.
Повідомляємо, що під час підготовки тендерної документації та додатків до неї сталася технічна помилка щодо зазначення номерів додатків, що жодним чином не впливає на можливість підготовки та подання учасниками своїх тендерних пропозицій, бо додатки додані до тендерної документації з чіткими назвами і мають відповідну нумерацію. Дана технічна помилка не впливає ні на можливість подання учасниками тендерних пропозицій, ні на розгляд їх уповноваженою особою замовника і прийняття рішення про визначення переможця. Час та дата завершення подання тендерних пропозицій учасниками міститься в електронних формах та сформованому електронною системою закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів.
Щодо зауваження відсутності сторінки 6 копії паспорту повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 розділу VI тендерної документації учасником ТОВ «АСАП ДЕМО» на вимогу замовника щодо підтвердження повноважень з підпису договору за результатами закупівлі надано копію паспорту, а саме: копії сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з місцем проживання).
Згідно п. 1 Розділу V Тимчасового порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України, затв. наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06.06.2019 № 456 третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років.
Згідно п. 5 Розділу V цього Тимчасового порядку на четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та ставиться підпис посадової особи, який скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна до паспорта, скріплюється рельєфним відбитком печатки. Номери гербової печатки та рельєфного відбитка печатки мають збігатися. Відповідний запис вноситься також на зворотний бік заяви.
Тобто 6-та сторінка паспорту громадянина Возного А. В. не містить жодної інформації, так як дана особа не досягла 45-річного віку (свідченням чого є дата його народження та надана копія 5-ї сторінки паспорту, що не містить вклеєної фотографії).
Згідно п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» відповідає вимогам тендерної документації замовника. Тому уповноважена особа замовника з питань публічних закупівель прийняла рішення щодо визначення пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» переможцем, бо його цінова пропозиція є економічно найвигіднішою і немає сенсу витрачати більше бюджетних коштів на придбання товарів внаслідок відхилення пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» через відсутність в складі його тендерної пропозиції пустої сторінки паспорту, яка не містить жодних змістовних складових для перевірки чи аналізу учасника та його уповноваженої особи, у разі якщо б переможцем закупівлі був визначений один з наступних учасників.
Щодо укладення договору про закупівлю повідомляємо наступне:
За результатами проведеної закупівлі було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Асап Демо», з яким було укладено договір поставки від 11.06.2019 № 01120-БВ19.
За результатами службового розслідування було виявлено, що уповноважена особа замовника помилково вказала датою договору 11.06.2019 року.
Даний договір виконано у повному обсязі, комп’ютери поставлені у заклади освіти та використовуються у повсякденній роботі.
На виконання абз. 2 п. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України вартість поставлених комп’ютерів відшкодовано постачальнику.
- відповідь на запит № 91_2016 (запит від Коваль Марія Олександрівна).pdf
- Інформація на висновок - UA-2019-04-18-002641-a.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2019-09-23 10:16:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-05-21-000005
21.05.2020 № 90
Дніпро
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 21.05.2020 року по 03.06.2020 року перевірку закупівель UA-2019-05-28-001579-a; UA-2019-04-25-001163-a; UA-2019-05-03-001748-а; UA-2019-05-17-001922-а; UA-2019-04-08-000593-а; UA-2019-04-18-002641-а, проведених Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506248).
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
2020-05-21 13:52:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" |
1 579 020,00
UAH з ПДВ
|
1 579 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
1 631 790,00
UAH з ПДВ
|
1 631 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шашко Андрій Олександрович |
1 634 961,60
UAH з ПДВ
|
1 634 961,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
1 579 020,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 14:51
|
Договір № 01120-БВ19 від 11.06.2019.pdf | укладений |
11 червня 2019 14:48
|