Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)
Очікувана вартість
763 780,00 UAH
UA-2019-04-18-002559-a 59f21c1a118e4c58a033021ec25fb122
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:23
Очікувана вартість: 763 780,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 527,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22913 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10720 послуга
учні 1-4 класів, які користуються пільгами, дітодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Вознесенівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
12462 послуга
учні 5-11 класів, які користуються пільгами, дітодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Вознесенівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
510 послуга
вихованці дошкільних підрозділів, віком до 3-х років, дітодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Вознесенівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1224 послуга
вихованці дошкільних підрозділів, віком від 3-х до 6(7) років, дітодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Вознесенівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 17:52
ЗМІНИ 01.07.docx
01 липня 2019 17:52
1-ТД _Послуги їдалень.docx
01 липня 2019 17:52
Додаток_1_Документи.docx
23 травня 2019 17:57
Додаток_2_Основні умови.docx
23 травня 2019 17:57
ЗМІНИ 23.05.19.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_3_Порядок надання.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_4_Технічне завдання.xlsx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_5_Меню.xlsx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_6_Лист-згода.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_7_Проект договору.docx
01 липня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 17:52
ЗМІНИ 01.07.docx
01 липня 2019 17:52
1-ТД _Послуги їдалень.docx
23 травня 2019 17:57
1-ТД _Послуги їдалень.docx
18 квітня 2019 17:14
1-ТД _Послуги їдалень.docx
01 липня 2019 17:52
Додаток_1_Документи.docx
23 травня 2019 17:57
Додаток_1_Документи.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_1_Документи.docx
23 травня 2019 17:57
Додаток_2_Основні умови.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_2_Основні умови.docx
23 травня 2019 17:57
ЗМІНИ 23.05.19.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_3_Порядок надання.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_4_Технічне завдання.xlsx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_5_Меню.xlsx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_6_Лист-згода.docx
18 квітня 2019 17:14
Додаток_7_Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз`яснення до умов тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 15:27
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:48
Добрий день.В додатку 1 таблиці 1 ТД вказано, що учасник у складі тендерної пропозиції надає - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби; На територію, що використовується у виробництві який документ необхідно надати? Що мається на увазі стосовно території?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 69 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 за № 771/97-ВР Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Відповідно до умов тендерної документації вимагається надання документу щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей учасника, які знаходяться у власності або у тимчасовому користуванні учасника - оператора ринку харчових продуктів та використовуються під час надання послуг, в тому числі послуг щодо приготування їжі та її підвозу. Порядок проведення державної реєстрації потужностей затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016 року. Додатково звертаємо увагу що відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та Додатку 1 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 26 квітня 2019 08:29
Оскарження умов Тендерної документації
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 18 квітня 2019р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради номер ідентифікатора закупівлі: UA-2019-04-18-002559-a на очікувану вартість 763 780,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі витупає Департамент освіти і науки Запорізької міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (надалі – Тендерна документація), Додаток 1 – Документи; Додаток 2 – Основні умови; Додаток 3 – Порядок надання послуг; Додаток 4 – Технічне завдання; Додаток 5 – Меню; Додаток 6 – Лист-згода; Додаток 7 – Проект договору). ТОВ «Контракт Продрезерв 5» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та доданих додатків, було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови з огляду на наступне. Згідно розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовник передбачив, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* по наданню аналогічних послуг у галузі громадського харчування по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжі). Крім цього, пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив те, що має наявний досвід роботи у сфері громадського харчування, в тому числі по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжя). Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, Законом не встановлено, поняття аналогічного договору та на якій конкретній території у учасника, повинен бути досвід виконання аналогічного договору. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на сьогоднішній день має досвід роботи та аналогічні договори у галузі громадського харчування по Дніпропетровській області (зокрема у м. Новомосковськ, м. Дніпро, м. Павлоград, м. Кривий ріг) (вказана інформація знаходиться в публічному доступі на офіційному сайті www. zakupki.prom.ua), у зв’язку з чим виникає питання: чому ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не може приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі???? Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, що обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже існує досвід роботи у сфері громадського харчування по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжя) та існують відповідні аналогічні договори. Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Таким чином, Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до умов Тендерної документації. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умови, які містяться у Тендерній документації і не відповідають вимогам чинного законодавства України є дискримінаційними та незаконними, чим порушують наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: П Р О С И М О: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Департамент освіти і науки Запорізької міської ради виключити вимогу про надання учасником в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* по наданню аналогічних послуг у галузі громадського харчування по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжі) та виключити п. 7 Додатку № 2 до тендерної документації, яким Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив те, що має наявний досвід роботи у сфері громадського харчування, в тому числі по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжя) . 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення всіх недоліків Тендерної документації, Зобов’язати Замовника торгів - Департамент освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2019 10:32
рішення від 02.05.2019 № 5240 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 травня 2019 10:32
Рішення від 16.05.2019 № 6066.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до Тендерної документації, строк подання тендерних пропозицій продовжено
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2019 18:03
Номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 24 травня 2019 13:07
Оскарження умов тендерної документації
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 18 квітня 2019р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради номер ідентифікатора закупівлі: UA-2019-04-18-002559-a на очікувану вартість 763 780,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі витупає Департамент освіти і науки Запорізької міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (надалі – Тендерна документація), Додаток 1 – Документи; Додаток 2 – Основні умови; Додаток 3 – Порядок надання послуг; Додаток 4 – Технічне завдання; Додаток 5 – Меню; Додаток 6 – Лист-згода; Додаток 7 – Проект договору). ТОВ «Контракт Продрезерв 5» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та доданих додатків, було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* по наданню аналогічних послуг у галузі громадського харчування по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжі). Крім цього, пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив те, що має наявний досвід роботи у сфері громадського харчування, в тому числі по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжя). Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 26.04.2019р. звернулося зі скаргою до АМК України щодо дискримінаційних умов тендерної документації, за результатами розгляду якої 21.05.2019р. було прийнято рішення Зобов'язати Департамент освіти і науки Запорізької міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-18-002559-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. 23 травня 2019 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації шляхом викладення в новій редакції. Вказані зміни були оформлені Замовником з порушенням вимог передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Пунктом 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Також, до довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, включаючи приміщення (споруди, будівлі) розташовані у м. Запоріжжі; - документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення готових страв та їжі (продовольчої сировини тощо) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби; - договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у квітні 2019 року». Вимога Замовника щодо знаходження складських приміщень та приміщень де буде готуватися їжа розташованих у м. Запоріжжя є дискримінаційними для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм. Також, ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в ТД. Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Законом не встановлено, обмеження стосовно місця знаходження складських приміщень. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на сьогоднішній день має в наявності приміщення в м. Дніпро де виготовляється готова їжа та складські приміщення, які знаходяться у м. Новомосковськ, м. Дніпро, м. Павлоград (вказана інформація знаходиться в публічному доступі на офіційному сайті www. zakupki.prom.ua), у зв’язку з чим виникає питання: чому ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не може приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі???? Вважаємо, що наведена умова в документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають складські приміщення та приміщення, де буде виготовлятися їжа в м. Запоріжжя, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі ТОВ «Контракт Продрезерв 5»). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Аналогічної позиції дотримується АМК України у своїх рішеннях № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р. та № 9033-р/пк-пз від 21.12.2017р. Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, що обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже існують складські приміщення та приміщення, де буде виготовляється їжа в м. Запоріжжя. Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Таким чином, Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до умов Тендерної документації. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умови, які містяться у Тендерній документації і не відповідають вимогам чинного законодавства України є дискримінаційними та незаконними, чим порушують наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: П Р О С И М О: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Департамент освіти і науки Запорізької міської ради виключити вимогу шляхом внесення змін про надання учасником в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Також, до довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, включаючи приміщення (споруди, будівлі) розташовані у м. Запоріжжі; 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення всіх недоліків Тендерної документації, Зобов’язати Замовника торгів - Департамент освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 21:16
рішення від 29.05.2019 № 6817 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 21:16
рішення від 12.06.2019 № 7710.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 00:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесені
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2019 17:56
Номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 04 липня 2019 16:06
Оскарження умов тендерної документації
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 18 квітня 2019р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради номер ідентифікатора закупівлі: UA-2019-04-18-002559-a на очікувану вартість 763 780,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі витупає Департамент освіти і науки Запорізької міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (надалі – Тендерна документація), Додаток 1 – Документи; Додаток 2 – Основні умови; Додаток 3 – Порядок надання послуг; Додаток 4 – Технічне завдання; Додаток 5 – Меню; Додаток 6 – Лист-згода; Додаток 7 – Проект договору). ТОВ «Контракт Продрезерв 5» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та доданих додатків, було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* по наданню аналогічних послуг у галузі громадського харчування по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжі). Крім цього, пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив те, що має наявний досвід роботи у сфері громадського харчування, в тому числі по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжя). Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 26.04.2019р. звернулося зі скаргою до АМК України щодо дискримінаційних умов тендерної документації, за результатами розгляду якої 21.05.2019р. було прийнято рішення Зобов'язати Департамент освіти і науки Запорізької міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-18-002559-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. 23 травня 2019 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації шляхом викладення в новій редакції. Вказані зміни були оформлені Замовником з порушенням вимог передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Пунктом 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Також, до довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, включаючи приміщення (споруди, будівлі) розташовані у м. Запоріжжі; - документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення готових страв та їжі (продовольчої сировини тощо) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби; - договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у квітні 2019 року». 24 травня 2019 року ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вже вдруге звернулося з цього приводу зі скаргою до АМК України щодо зазначених вище дискримінаційних умов тендерної документації, за результатами розгляду якої, 12.06.2019р. було прийнято рішення Зобов'язати Департамент освіти і науки Запорізької міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-18-002559-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Лише 01 липня 2019 Замовником вдруге були внесені зміни до тендерної документації шляхом викладення в новій редакції. Вказані зміни знову були оформлені Замовником з порушенням вимог передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» та Замовником було проігнороване рішення АМК України з огляду на наступне. Так, в п.1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Приміщення*/ Машини/ механізм/ обладнання Площа (м2)/ Марка та модель Кіль-кість Право власності (власне чи орендується) Рік випуску Балансова вартість майна (грн.) *Також, у довідці зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника До довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби; - документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення готових страв та їжі (продовольчої сировини тощо) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби; - договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у червні 2019 року». Вимога Замовника стосовно зазначення в довідці інформації щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв є дискримінаційною для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм. Також, ми вдруге вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в ТД. Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Законом не встановлено, обмеження стосовно місця знаходження приміщення, де буде виготовлятися іжа. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на сьогоднішній день має в наявності приміщення в м. Дніпро де виготовляється готова їжа та складські приміщення, які знаходяться у м. Новомосковськ, м. Дніпро, м. Павлоград (вказана інформація знаходиться в публічному доступі на офіційному сайті www. zakupki.prom.ua), у зв’язку з чим виникає питання: чому ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не може приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі???? Вважаємо, що наведена умова в документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають приміщення, де буде виготовлятися їжа в м. Запоріжжя, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі ТОВ «Контракт Продрезерв 5»). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Аналогічної позиції дотримується АМК України у своїх рішеннях № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р. та № 9033-р/пк-пз від 21.12.2017р. Виходячи з описаного, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційною до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, що обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже існує приміщення, де буде виготовлятися їжа в м. Запоріжжя. Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Таким чином, Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до умов Тендерної документації. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умови, які містяться у Тендерній документації і не відповідають вимогам чинного законодавства України є дискримінаційними та незаконними, чим порушують наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: П Р О С И М О: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Департамент освіти і науки Запорізької міської ради виключити вимогу шляхом внесення змін про надання учасником в складі тендерної пропозиції «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Приміщення*/ Машини/ механізм/ обладнання Площа (м2)/ Марка та модель Кіль-кість Право власності (власне чи орендується) Рік випуску Балансова вартість майна (грн.) *Також, у довідці зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника До довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби; - документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення готових страв та їжі (продовольчої сировини тощо) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби; - договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у червні 2019 року»; 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення всіх недоліків Тендерної документації, Зобов’язати Замовника торгів - Департамент освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 20:03
рішення від 08.07.2019 № 9049 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 20:03
рішення від 19.07.2019 № 9759.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:55
Номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 13 серпня 2019 10:26
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 18 квітня 2019р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради номер ідентифікатора закупівлі: UA-2019-04-18-002559-a на очікувану вартість 763 780,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі витупає Департамент освіти і науки Запорізької міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (надалі – Тендерна документація), Додаток 1 – Документи; Додаток 2 – Основні умови; Додаток 3 – Порядок надання послуг; Додаток 4 – Технічне завдання; Додаток 5 – Меню; Додаток 6 – Лист-згода; Додаток 7 – Проект договору). ТОВ «Контракт Продрезерв 5» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та доданих додатків, було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* по наданню аналогічних послуг у галузі громадського харчування по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжі). Крім цього, пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив те, що має наявний досвід роботи у сфері громадського харчування, в тому числі по Запорізькій області (зокрема у м. Запоріжжя). Так, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 26.04.2019р. звернулося зі скаргою до АМК України щодо дискримінаційних умов тендерної документації, за результатами розгляду якої 21.05.2019р. було прийнято рішення Зобов'язати Департамент освіти і науки Запорізької міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-18-002559-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. 23 травня 2019 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації шляхом викладення в новій редакції. Вказані зміни були оформлені Замовником з порушенням вимог передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Пунктом 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Також, до довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, включаючи приміщення (споруди, будівлі) розташовані у м. Запоріжжі; - документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення готових страв та їжі (продовольчої сировини тощо) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби; - договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у квітні 2019 року». 24 травня 2019 року ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вже вдруге звернулося з цього приводу зі скаргою до АМК України щодо зазначених вище дискримінаційних умов тендерної документації, за результатами розгляду якої, 12.06.2019р. було прийнято рішення Зобов'язати Департамент освіти і науки Запорізької міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-18-002559-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Лише 01 липня 2019 Замовником вдруге були внесені зміни до тендерної документації шляхом викладення в новій редакції. Вказані зміни знову були оформлені Замовником з порушенням вимог передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» та Замовником було проігнороване рішення АМК України з огляду на наступне. Так, в п.1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Приміщення*/ Машини/ механізм/ обладнання Площа (м2)/ Марка та модель Кіль-кість Право власності (власне чи орендується) Рік випуску Балансова вартість майна (грн.) *Також, у довідці зазначити інформацію щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника До довідки додаються: - документи, що підтверджують право власності на зазначені приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019). При цьому до договору оренди додаються документи щодо підтвердження право власності орендодавця на приміщення, що надаються в оренду; - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби; - документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення готових страв та їжі (продовольчої сировини тощо) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2019) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби; - договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у червні 2019 року». Вимога Замовника стосовно зазначення в довідці інформації щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв є дискримінаційною для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм. Також, ми вдруге вважали, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в ТД. 04 липня 2019 року ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вже втретє звернулося з цього приводу зі скаргою до АМК України щодо зазначених вище дискримінаційних умов тендерної документації, за результатами розгляду якої, 19.07.2019р. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення припинити розгляд скарги, з причини. 29 липня 2019 року відбувся аукціон, який завершився о 12-50 год. Керуючись вимогами тендерної документації від 18.04.2019 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі прийняло три учасники: № з/п Найменування учасника Сума пропозиції Переможця (грн.) 1 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 381 943,60 2 ТОВ "БАРХАН-АВТО" 754 614,63 3 ТОВ "МІКА ГРУП" 756 100,00 У відповідності до частини 5 статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду тендерних пропозицій Учасників торгів пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була визнана Замовником такою, що не відповідає умовам тендерної документації. 01 серпня 2019 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, що оформлено протоколом № 45-р/1 оскільки тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин: Як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019р.: «Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме,: - всупереч пункту 1 Таблиці 1 додатку 1 тендерної документації у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо приміщення (приміщень) у м. Запоріжжі, де будуть готуватись страви для навчальних закладів до яких буде здійснюватися підвіз готової їжі та страв». По-перше, згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Законом не встановлено, обмеження стосовно місця знаходження приміщення, де буде виготовлятися їжа. По-друге, згідно ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. Як вбачається з оприлюдненого в системі електронних закупівель «Prozorro» протоколу від 01.08.2019р. в якому передбачається відхилення нашої тендерної пропозиції, то він не підписаний всіма членами тендерного комітету, отже він є недійсним. По-третє, внаслідок таких протиправних дій Замовника, останнім визначено переможцем закупівлі пропозицію, що не є найбільш економічно вигідною - ТОВ "БАРХАН-АВТО", оскільки різниця між нашою безпідставно відхиленою пропозицією та ТОВ "БАРХАН-АВТО" складає 372 671,03 грн.! В результаті таких маніпулятивних дій, що спотворюють здорову конкуренцію між учасниками закупівлі місцевий (обласний) бюджет може зазнати значних збитків в різниці між поданими тендерними пропозиціями учасників закупівлі на суму - 372 671,03 грн., що є неприпустимим в умовах складної економічної ситуації в країні. Вчинення таких протиправних дій вже підтверджується оприлюдненим в системі електронних закупівель «Prozorro» протоколу від 05.08.2019р. в якому передбачається повідомлення про намір укласти Договір із ТОВ "БАРХАН-АВТО". По-четверте, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ "БАРХАН-АВТО", то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:  Так, умовами тендерної документації передбачено, а саме, п. 3 розділу 5 Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Крім цього, згідно п. 2 таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надається Документ щодо повноважень службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протокол (виписка з протоколу) засновників та наказ про призначення, довіреність тощо). Так, учасником - ТОВ "БАРХАН-АВТО" надано в складі тендерної пропозиції рішення учасника про призначення директора, яке не посвідчене нотаріально, всупереч п. 6 ст. 15 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», якою передбачене, що «рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству. Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом». Таким чином, ТОВ "БАРХАН-АВТО" не виконані умови тендерної Документації, стосовно надання документів, щодо повноважень службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протоколу (виписки з протоколу) засновників та наказ про призначення, довіреність тощо), що є порушенням вказаних умов тендерної документації, а відтак, тендерна пропозиція вказаного учасника повинна бути відхилена.  Пунктом 2 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису (ЕЦП/КЕП), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із безумовним та безвідкличним зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою заку
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2019 18:16
рішення від 15.08.2019 № 11252.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 18:16
рішення від 03.09.2019 № 12302.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 20:49

Документи подані скаржником

26 квітня 2019 08:29
ТД.zip
26 квітня 2019 08:29
скарга до АМКУ.PDF
26 квітня 2019 08:29
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

23 травня 2019 18:03
Додаток_1_Документи.docx

Документи подані скаржником

24 травня 2019 13:07
СКАРГА.PDF
24 травня 2019 13:07
ТД зі змінами.zip
24 травня 2019 13:07
рішення від 21.12.2017 № 9033.pdf
24 травня 2019 13:07
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

12 червня 2019 09:07
Пояснення до скарги.pdf
01 липня 2019 17:56
ЗМІНИ 01.07.docx
01 липня 2019 17:56
Додаток_1_Документи.docx

Документи подані скаржником

04 липня 2019 16:06
СКАРГА.PDF
04 липня 2019 16:06
ЗМІНИ ДО ТД.rar
04 липня 2019 16:06
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF

Документи подані замовником

12 липня 2019 17:03
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані скаржником

13 серпня 2019 10:26
Скарга АМК08.08.2019.pdf
13 серпня 2019 10:26
Платіжне доручення.PDF
13 серпня 2019 10:46
Скарга АМК08.08.2019.pdf
13 серпня 2019 10:46
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

02 вересня 2019 14:55
вІДПОВІДЬ.pdf

Документи Органу Оскарження

06 вересня 2019 20:49
рішення від 03.09.2019 № 12302.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 381 943,60
UAH
381 943,60
UAH
Документи
ТОВ "БАРХАН-АВТО" 756 142,20
UAH
754 614,63
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 763 780,00
UAH
756 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 16:09
Електронний підпис
05 липня 2019 15:05
Технічна частина.rar
05 липня 2019 15:05
Банківська гарантія.rar
31 травня 2019 09:20
Електронний підпис
30 травня 2019 11:07
Електронний підпис
30 травня 2019 11:06
Технічна частина.rar
30 травня 2019 08:42
Електронний підпис
30 травня 2019 08:39
Банківська гарантія.rar
03 травня 2019 16:41
Електронний підпис
03 травня 2019 16:38
Технічна частина.rar
03 травня 2019 16:38
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

07 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
07 серпня 2019 17:31
документи переможця.rar
06 липня 2019 16:08
Електронний підпис
06 липня 2019 16:05
Технічна частина т.2.rar
03 травня 2019 18:22
Електронний підпис
03 травня 2019 18:19
Кваліфікаційна частин.rar
03 травня 2019 18:19
Кваліф частина.rar
03 травня 2019 18:19
Технічна частина.rar
03 травня 2019 18:19
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

03 травня 2019 16:33
штатний розпис.pdf
03 травня 2019 16:33
цінова пропозиція.pdf
03 травня 2019 16:33
фін.звітність.pdf
03 травня 2019 16:33
трудові книги.rar
03 травня 2019 16:33
техника безопасности.pdf
03 травня 2019 16:33
ст.17.pdf
03 травня 2019 16:33
склад.rar
03 травня 2019 16:33
пункт устава.pdf
03 травня 2019 16:33
проект договору.pdf
03 травня 2019 16:33
працівники.pdf
03 травня 2019 16:33
платник пдв.pdf
03 травня 2019 16:33
Паспорт.pdf
03 травня 2019 16:33
паспорт 3.pdf
03 травня 2019 16:33
паспорт 2.pdf
03 травня 2019 16:33
паспорт 1.pdf
03 травня 2019 16:33
опис.pdf
03 травня 2019 16:33
ооо мика групп.rar
03 травня 2019 16:33
общие данные.pdf
03 травня 2019 16:33
мойка авто.pdf
03 травня 2019 16:33
меню.pdf
03 травня 2019 16:33
мед.книгі.rar
03 травня 2019 16:33
лицензия.pdf
03 травня 2019 16:33
Код.pdf
03 травня 2019 16:33
измерение температуры.pdf
03 травня 2019 16:33
захист довкілля.pdf
03 травня 2019 16:33
довідка мтб.pdf
03 травня 2019 16:33
демпинг.pdf
03 травня 2019 16:33
аналогічний договір.rar
03 травня 2019 16:33
авто.rar
03 травня 2019 16:33
iso 22000.pdf
03 травня 2019 16:33
iso 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "БАРХАН-АВТО"

ТОВ "МІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Відхилено 381 943,60
UAH
01 серпня 2019 15:45
ТОВ "БАРХАН-АВТО"
#23787238
Переможець 754 614,63
UAH
05 серпня 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАРХАН-АВТО"
#23787238
754 614,63
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 15:56
5551-В, ДУ 4.pdf зміни до договору
21 січня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 09:51
5551-В, ДУ 3.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:03
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 11:12
5551-в, ду 2.pdf зміни до договору
02 січня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 12:16
5551-В_ДУ№1.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 12:07
5551-В.pdf укладений
09 вересня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 5551-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 5551-В, ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 5551-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про зміну умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5551-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5551-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 750 104,20
UAH