Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (лот №1 - системний блок, лот №2 - планшет)
Очікувана вартість
302 000,00 UAH
UA-2019-04-18-002169-a 3b41c9b99d3f42a6b06e5e9f0dfc45d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дуля Валерій Володимирович

+380445260116 tender@ukrcsm.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ"
Код ЄДРПОУ: 02568182
Вебсайт: http://www.ukrcsm.kiev.ua
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
Контактна особа: Дуля Валерій Володимирович
+380445260116
tender@ukrcsm.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 302 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

18 квітня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 16:01
Додаток 4.doc
18 квітня 2019 16:01
ТД.doc
18 квітня 2019 16:01
Додаток 5.doc
18 квітня 2019 16:01
Додаток 6.doc
18 квітня 2019 16:01
Додаток 2.doc
18 квітня 2019 16:01
Додаток 3.doc
18 квітня 2019 16:01
Додаток 7.doc
18 квітня 2019 16:01
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 квітня 2019 14:33
Дата відповіді: 23 квітня 2019 15:04
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У додатку 3 (графа таблиці - характеристики) до тендерної документації чітко визначені вимоги Замовника стосовно встановлення ЛІЦЕНЗІЙНОЇ версії операційної системи Microsoft Windows 10 Pro. Замовник не обмежує учасників у способі підтвердження відповідності запропонованого предмета закупівлі визначеним у додатку 3 вимогам щодо характеристик. Замовник і без встановлення будь-яких додаткових вимог відповідно до норм частини 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником. Вважаємо, що встановлення додаткових вимог може обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників, що суперечить вимогам частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Також наявність саме ліцензійної операційної системи буде додатково перевірено під час приймання комп"ютерної техніки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-002169-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 15 травня 2019 09:11
Технічні помилки та описки
Шановний Замовник!
У нашій комерційній пропозиції, була технічна помилка а саме замiсть материнської плати ASUS PRIME H310M-K s.1151 була зазначена ASUS PRIME A320M-R SI зовсiм iншого чипсету а саме AM4 .В Розділi 5 пункту 3 тендернiй документації Замовника Зазначено наступне «Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки……………..»
Також в складі нашої комерційної пропозиції є довiдка "вiдповiднiсть (якісним) та кiлькiснім Вимогам до предмету закупівлі" згідно з якою ми підтверджуємо відповідність нашої пропозиції до вимог замовника а саме "чіпсету: Intel H310"
Прохання переглянути ваше рішення про нашу дискваліфікацію оскільки ми виконали всi технічнi та якiснi вимоги цієї закупівлі та виконали усі пункти Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 11:46
Шановний Учаснику! Надана Вами у тендерній пропозиції інформація стосовно материнської плати не може бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок тому, що вона саме СУТТЄВО вплинула на зміст пропозиції. Така позиція замовника підтверджується частиною 2 рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4912-р/пк-пз від 23.05.2018.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.- системний блок
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 504,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 травня 2019 14:52
Закінчення: 10 травня 2019 15:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18 шт
лот №1 - системний блок
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 10:53
Дата відповіді: 19 квітня 2019 11:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з тендерною документацією до розгляду будуть прийматися аналоги (еквіваленти) предмету закупівлі
"Машини для обробки даних (лот №1 - системний блок, лот №2 - планшет)", які повинні відповідати технічним вимогам відповідно до Додатку 3 тендерної документації.

2) Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ч.1 п. 35 ст.1 учасником процедури закупівлі є: фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію.
Оцінка пропозицій кожного з учасників закупівлі буде здійснюватися згідно з п.6.1 Загальних положень та п.1 розділу 5 тендерної документації та ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 244 620,00
UAH з ПДВ
244 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 224 478,00
UAH з ПДВ
222 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" 227 790,00
UAH з ПДВ
223 469,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 11:34
Довідка з ДФС.pdf
07 травня 2019 17:34
Довідка про активи.pdf
07 травня 2019 17:34
Статут Комел 2018 (копія).pdf
07 травня 2019 17:34
Технічні вимоги лот 1.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 23:24
Електронний підпис
07 травня 2019 23:18
Електронний підпис
07 травня 2019 23:16
довідка санкції.pdf
07 травня 2019 23:16
Витяг_ПДВ.pdf
07 травня 2019 23:16
копія статуту.pdf
07 травня 2019 23:16
Протокол №12-25-18.pdf
07 травня 2019 23:16
статут.pdf
07 травня 2019 23:16
наказ на директора.pdf
07 травня 2019 23:16
протокол директора.pdf
07 травня 2019 23:16
443183_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 травня 2019 09:54
Електронний підпис
08 травня 2019 09:53
Висновок СЕЕ.pdf
08 травня 2019 09:53
dok_tender_Udovin_N.pdf
08 травня 2019 09:53
Інструкція ПК.pdf
08 травня 2019 09:53
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 222 966,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:51
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3304108999
Відхилено 223 469,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:52
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 244 620,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:53

Документи

14 травня 2019 15:51
Електронний підпис
14 травня 2019 15:51
Протокол розгляду.pdf

Документи

14 травня 2019 15:52
Електронний підпис
14 травня 2019 15:52
Протокол розгляду.pdf

Документи

14 травня 2019 15:53
Електронний підпис
14 травня 2019 15:53
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
244 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 15:53
Електронний підпис
14 травня 2019 15:53
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 11:10
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 10:48
Дог_Комел_системний_блок.pdf укладений
30 травня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 244 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 770,00 UAH)