Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 493 071,19 UAH
UA-2019-04-18-001974-a 3fe8d74b8f6e48d2bdd080ebb4b34d06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 2 493 071,19 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів

Тендерна документація

06 червня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 17:25
Зміни до тендеру_2695_06.06.2019.doc
06 червня 2019 17:25
2695 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_06.06.2019.docx
05 червня 2019 16:53
2695 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_05.06.2019.docx
18 квітня 2019 15:33
2695 ТД зч до пас.вагонів.docx
05 червня 2019 16:53
Зміни до тендеру_2695_05.06.2019.doc
18 квітня 2019 15:33
Додаток №9 (для Лотів №2 та №3).docx
18 квітня 2019 15:33
Додаток №9 (для Лотів №1 та №4).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-001974-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 25 квітня 2019 14:21
дані на продукцію
Додатком №4 тендерної документації передбачено заповнення учасником Даних на товар у визначеній документацією формі.
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 17:26
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001974-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 25 квітня 2019 14:25
щодо тд
Наше підприємство являється представником виробника автогальмівного обладнання, продукція якого успішно використовується підприємствами АО "Укрзалізниця".
Для збільшення рівня конкуренції просимо Вас виключити підпункт "г" та внести зміни у підпункт "в" пункту 3.2 "Для продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю" тендерної документації та викласти його наступним:чином:
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 16:55
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4
Опис предмету закупівлі:
Лот 4
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 095,62 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,48 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 червня 2019 13:48
Закінчення: 18 червня 2019 14:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

32 шт
Кран кінцевий 1 1/4"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 30 095,23
UAH з ПДВ
30 095,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ГРАНД" 30 095,62
UAH з ПДВ
30 095,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 15:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_2695.rar
12 червня 2019 15:13
Кваліфікаціна част.rar
12 червня 2019 15:13
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.rar
12 червня 2019 15:13
ДОДАТОК 1_ТЕХН ЛОТ _4.rar

Публічні документи

13 червня 2019 16:34
Технічна частина.pdf
13 червня 2019 16:34
Лист про довкілля.pdf
13 червня 2019 16:34
Лист згода.pdf
13 червня 2019 16:34
Кваліфікаційна част.pdf
13 червня 2019 16:34
пропозиція цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "М-ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 30 095,23
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:51

Документи

17 липня 2019 16:51
Електронний підпис
17 липня 2019 16:51
Протокол 2695.pdf
17 липня 2019 16:51
Намір 2695.pdf
19 червня 2019 15:19
Електронний підпис
19 червня 2019 15:19
_1974.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
30 095,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 16:51
Електронний підпис
17 липня 2019 16:51
Протокол 2695.pdf
17 липня 2019 16:51
Намір 2695.pdf
19 червня 2019 15:19
Електронний підпис
19 червня 2019 15:19
_1974.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 17:11
ЗпВД ЦЗВ-03-08019-01.pdf укладений
09 січня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 18:26
ЦЗВ-03-08019-01.pdf укладений
05 серпня 2019 18:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 809,52
UAH (в тому числі ПДВ 3 134,92 UAH)