Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-73110000-6 – Дослідницькі послуги (послуги з проведення судово-медичних експертиз)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001765-a ● 70ff5f64e11a4094b2e493815f090c3e
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Генеральна прокуратура України |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Вадим Григорчук +380442808727 grigorchuk@gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Управлінням спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України розслідуються особливо складні та резонансні кримінальні правопорушення про вчинення масових вбивств учасників мирних акцій протесту, які відбулися упродовж листопада 2013 року – лютого 2014 року у м. Києві, пов’язані із звинуваченням колишніх високопосадовців, стан розслідування яких перебуває на особистому контролі Президента України та пильною увагою громадськості.
Слід зазначити, що під час досудового розслідування до різних підрозділів Київського міського клінічного бюро судово-медичних експертиз (далі – КМКБ СМЕ), слідчими управління спеціальних розслідувань призначено майже 2000 експертиз у кримінальних провадженнях за фактами вчинення правопорушень щодо учасників Революції Гідності.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про судову експертизу» виключно державними спеціалізованими установами здійснюється судово-експертна діяльність, пов’язана з проведенням криміналістичних, судово-медичних і судово-психіатричних експертиз.
До державних спеціалізованих установ належать:
- науково-дослідні установи судових експертиз Міністерства юстиції України;
- науково-дослідні установи судових експертиз, судово-медичні та судово-психіатричні установи Міністерства охорони здоров’я України;
- експертні служби Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства оборони України, Служби безпеки України та Державної прикордонної служби України.
Слід зазначити, що між КМКБ СМЕ та Генеральною прокуратурою України за 2017-2018 роки укладено 8 договорів про надання послуг з проведення судово-медичних експертиз, а саме:
від 06.02.2017 № 3/спец, на загальну суму 4 976,80 грн.;
від 06.02.2017 № 8/спец, на загальну суму 27 934,50 грн.;
від 07.04.2017 № 12/спец, на загальну суму 35 264,60 грн.;
від 24.05.2017 № 05/17-9/спец, на загальну суму 199 000, 00 грн.;
від 19.07.2017 № 07/17-07/спец, на загальну суму 3 500 000 грн.
від 01.03.2018 № 5/спец, на загальну суму 3 238, грн.;
від 27.04.2018 № 20/спец, на загальну суму 1 619,10 грн.;
від 14.06.2018 № 06/18-07/спец, на загальну 1 500 000,00 грн.
КМКБ СМЕ має ліцензію МОЗ України на здійснення медичної практики від 18.08.2011 № 29 та ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками на придбання, зберігання, знищення, використання наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів від 01.08.2013 № 210. Експертами бюро вже проведено значний обсяг досліджень у кримінальних провадженнях про злочини стосовно учасників Революції Гідності, вони володіють узагальненими знаннями щодо механізму та обставин спричинення тілесних ушкоджень потерпілим, що є важливим чинником під час проведення подальших судово-медичних експертиз та встановлення обставин скоєння злочинів.
Враховуючи вищезазначене, підтверджується наявність підстав для застосування Генеральною прокуратурою України у 2019 році переговорної процедури закупівлі послуг з проведення судово-медичних експертиз «ДК 021:2015-73110000-6 – Дослідницькі послуги» у Київського міського клінічного бюро судово-медичних експертиз відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Управлінням спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України розслідуються особливо складні та резонансні кримінальні правопорушення про вчинення масових вбивств учасників мирних акцій протесту, які відбулися упродовж листопада 2013 року – лютого 2014 року у м. Києві, пов’язані із звинуваченням колишніх високопосадовців, стан розслідування яких перебуває на особистому контролі Президента України та пильною увагою громадськості.
Слід зазначити, що під час досудового розслідування до різних підрозділів Київського міського клінічного бюро судово-медичних експертиз (далі – КМКБ СМЕ), слідчими управління спеціальних розслідувань призначено майже 2000 експертиз у кримінальних провадженнях за фактами вчинення правопорушень щодо учасників Революції Гідності.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про судову експертизу» виключно державними спеціалізованими установами здійснюється судово-експертна діяльність, пов’язана з проведенням криміналістичних, судово-медичних і судово-психіатричних експертиз.
До державних спеціалізованих установ належать:
- науково-дослідні установи судових експертиз Міністерства юстиції України;
- науково-дослідні установи судових експертиз, судово-медичні та судово-психіатричні установи Міністерства охорони здоров’я України;
- експертні служби Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства оборони України, Служби безпеки України та Державної прикордонної служби України.
Слід зазначити, що між КМКБ СМЕ та Генеральною прокуратурою України за 2017-2018 роки укладено 8 договорів про надання послуг з проведення судово-медичних експертиз, а саме:
від 06.02.2017 № 3/спец, на загальну суму 4 976,80 грн.;
від 06.02.2017 № 8/спец, на загальну суму 27 934,50 грн.;
від 07.04.2017 № 12/спец, на загальну суму 35 264,60 грн.;
від 24.05.2017 № 05/17-9/спец, на загальну суму 199 000, 00 грн.;
від 19.07.2017 № 07/17-07/спец, на загальну суму 3 500 000 грн.
від 01.03.2018 № 5/спец, на загальну суму 3 238, грн.;
від 27.04.2018 № 20/спец, на загальну суму 1 619,10 грн.;
від 14.06.2018 № 06/18-07/спец, на загальну 1 500 000,00 грн.
КМКБ СМЕ має ліцензію МОЗ України на здійснення медичної практики від 18.08.2011 № 29 та ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками на придбання, зберігання, знищення, використання наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів від 01.08.2013 № 210. Експертами бюро вже проведено значний обсяг досліджень у кримінальних провадженнях про злочини стосовно учасників Революції Гідності, вони володіють узагальненими знаннями щодо механізму та обставин спричинення тілесних ушкоджень потерпілим, що є важливим чинником під час проведення подальших судово-медичних експертиз та встановлення обставин скоєння злочинів.
Враховуючи вищезазначене, підтверджується наявність підстав для застосування Генеральною прокуратурою України у 2019 році переговорної процедури закупівлі послуг з проведення судово-медичних експертиз «ДК 021:2015-73110000-6 – Дослідницькі послуги» у Київського міського клінічного бюро судово-медичних експертиз відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 15:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 квітня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з проведення судово-медичних експертиз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03141, Україна, Київ, м. Київ, вул. Докучаєвська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Тендерна документація
18 квітня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ КЛІНІЧНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ #23698049 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH
|
18 квітня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:23
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 11:19
|
Договір.pdf | укладений |
20 травня 2019 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22/спец |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |