Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні костюми для працівників екстреної медичної допомоги
Очікувана вартість
1 643 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001654-b ● 28cec24f26ec43398febbd74faa0db68
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Вебсайт: | http://telemed.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Рак Христина Зіновіївна 380686992757 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 1 643 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Під кількістю 4 штуки слід розуміти кількість та обсяги найменувань та обсяги найменувань згідно технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Медичні костюми для працівників екстреної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 15:31 |
рішення про внесення змін.docx | |
24 квітня 2019 15:30 |
Тендерна документація.doc | |
24 квітня 2019 15:29 |
Технічне завдання.docx | |
23 квітня 2019 12:00 |
рішення про внесення змін.docx | |
23 квітня 2019 12:00 |
Проект договору.docx |
24 квітня 2019 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 квітня 2019 15:31 |
рішення про внесення змін.docx
|
||||||
24 квітня 2019 15:30 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
24 квітня 2019 15:29 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
23 квітня 2019 12:00 |
рішення про внесення змін.docx
|
||||||
23 квітня 2019 12:00 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо термінів поставки товару
Дата подання: 19 квітня 2019 17:23
Дата відповіді: 23 квітня 2019 11:53
На підставі п. 4.5 проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації), поставка Товару здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня, з моменту отримання замовлення Постачальником.
Окрім цього, в умовах Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що під час виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення за юридичною адресою Замовника (основного та відокремлених підрозділів) однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів щодня з 8:00 до 20:00 год.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що продукція, яка є предметом закупівлі, є пошивною та її пошиття здійснюється за індивідуальними замірами співробітників Замовника. Враховуючи вимогу Замовника, про здійснення однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів, повідомляємо, що пошити товар, забезпечити примірку кожного виробу та здійснити його поставку за один робочий день з моменту отримання замовлення Постачальником неможливо. Також зазначаємо, що доставка готової продукції до міста Львова з міст, які є значно віддаленими, займе приблизно один робочий день.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до проекту Договору в частині терміну поставки Товару, вказавши термін поставки товару Постачальником достатній для пошиття товару, забезпечення примірки та здійснення доставки товару за замовленням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно опису документів, що надаються державному реєстратору
Дата подання: 22 квітня 2019 10:43
Дата відповіді: 23 квітня 2019 12:17
Доброго дня.
Пунктом 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник зазначає, що у разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Просимо надати відповідь чи буде підставою відхилення ненадання учасником у складі тендерної документації опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації? Чи може учасник замість опису документів надати довідку в довільній формі із зазначенням унікального коду доступу, веб-сайту за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Надання зазначених Вами документів є правом учаника. Якщо поданий у складі пропозиції унікальний код надасть доступ до необхідної інформації для підтвердження вимоги встановленої ч. 1 розділу 3 додатку 1 тендерної докуметації, це не буде підставою для відхилення.
Щодо примірки
Дата подання: 23 квітня 2019 14:51
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:27
Доброго дня. Під час виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення за юридичною адресою Замовника
(основного та відокремлених підрозділів) однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів щодня з 8:00 до 20:00 год.
Просимо повідомити безкоштовну примірку потрібно проводити однієї одиниці кожного найменування (4 вироби) чи всього обсягу товару 1780 виробів (4*445)???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Необхідно здійснити примірку усього обсягу товару (1780 виробів).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Курганов Вадим Вадимович |
1 446 250,00
UAH з ПДВ
|
1 360 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРНІКА ЛТД" |
1 597 550,00
UAH з ПДВ
|
1 360 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОСЕ" |
1 541 925,00
UAH з ПДВ
|
1 541 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРІАДНА" |
1 642 851,00
UAH з ПДВ
|
1 642 851,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Курганов Вадим Вадимович #3365704159 |
Відхилено |
1 360 810,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРНІКА ЛТД" #20777400 |
Відхилено |
1 360 999,99
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:22
|
ТОВ "РОСЕ" #37801004 |
Відхилено |
1 541 925,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:28
|
ПП "АРІАДНА" #31695004 |
Відхилено |
1 642 851,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 травня 2019 16:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі