Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні костюми для працівників екстреної медичної допомоги
Очікувана вартість
1 643 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001654-b 28cec24f26ec43398febbd74faa0db68
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рак Христина Зіновіївна

380686992757 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Вебсайт: http://telemed.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Рак Христина Зіновіївна
380686992757
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 11:53
Очікувана вартість: 1 643 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 4 штуки слід розуміти кількість та обсяги найменувань та обсяги найменувань згідно технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Медичні костюми для працівників екстреної медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:31
рішення про внесення змін.docx
24 квітня 2019 15:30
Тендерна документація.doc
24 квітня 2019 15:29
Технічне завдання.docx
23 квітня 2019 12:00
рішення про внесення змін.docx
23 квітня 2019 12:00
Проект договору.docx
24 квітня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:31
рішення про внесення змін.docx
24 квітня 2019 15:30
Тендерна документація.doc
18 квітня 2019 18:16
Тендерна документація.doc
24 квітня 2019 15:29
Технічне завдання.docx
18 квітня 2019 18:16
Технічне завдання.docx
23 квітня 2019 12:00
рішення про внесення змін.docx
23 квітня 2019 12:00
Проект договору.docx
18 квітня 2019 18:18
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів поставки товару
Дата подання: 19 квітня 2019 17:23
Дата відповіді: 23 квітня 2019 11:53
На підставі п. 4.5 проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації), поставка Товару здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня, з моменту отримання замовлення Постачальником. Окрім цього, в умовах Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що під час виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення за юридичною адресою Замовника (основного та відокремлених підрозділів) однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів щодня з 8:00 до 20:00 год. Також звертаємо Вашу увагу на те, що продукція, яка є предметом закупівлі, є пошивною та її пошиття здійснюється за індивідуальними замірами співробітників Замовника. Враховуючи вимогу Замовника, про здійснення однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів, повідомляємо, що пошити товар, забезпечити примірку кожного виробу та здійснити його поставку за один робочий день з моменту отримання замовлення Постачальником неможливо. Також зазначаємо, що доставка готової продукції до міста Львова з міст, які є значно віддаленими, займе приблизно один робочий день. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до проекту Договору в частині терміну поставки Товару, вказавши термін поставки товару Постачальником достатній для пошиття товару, забезпечення примірки та здійснення доставки товару за замовленням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно опису документів, що надаються державному реєстратору
Дата подання: 22 квітня 2019 10:43
Дата відповіді: 23 квітня 2019 12:17
Доброго дня. Пунктом 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник зазначає, що у разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Просимо надати відповідь чи буде підставою відхилення ненадання учасником у складі тендерної документації опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації? Чи може учасник замість опису документів надати довідку в довільній формі із зазначенням унікального коду доступу, веб-сайту за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Надання зазначених Вами документів є правом учаника. Якщо поданий у складі пропозиції унікальний код надасть доступ до необхідної інформації для підтвердження вимоги встановленої ч. 1 розділу 3 додатку 1 тендерної докуметації, це не буде підставою для відхилення.
Щодо примірки
Дата подання: 23 квітня 2019 14:51
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:27
Доброго дня. Під час виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення за юридичною адресою Замовника (основного та відокремлених підрозділів) однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів щодня з 8:00 до 20:00 год. Просимо повідомити безкоштовну примірку потрібно проводити однієї одиниці кожного найменування (4 вироби) чи всього обсягу товару 1780 виробів (4*445)???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Необхідно здійснити примірку усього обсягу товару (1780 виробів).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Курганов Вадим Вадимович 1 446 250,00
UAH з ПДВ
1 360 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРНІКА ЛТД" 1 597 550,00
UAH з ПДВ
1 360 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОСЕ" 1 541 925,00
UAH з ПДВ
1 541 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРІАДНА" 1 642 851,00
UAH з ПДВ
1 642 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 22:02
Тканина Голандія опис
07 травня 2019 21:25
Сертифікат фурнітура
07 травня 2019 21:25
сертифікат грета
07 травня 2019 21:25
сертифікат саржа
07 травня 2019 21:25
лист авторизація
07 травня 2019 21:25
Аналогічний договір
06 травня 2019 15:53
Лист гарантія товар.pdf
06 травня 2019 15:53
Лист представника.pdf
06 травня 2019 15:53
Довідка МТБ та кадри.pdf
06 травня 2019 15:53
Додаток 3 Лист-згода.pdf
06 травня 2019 15:53
Довідка МТБ та кадри.pdf
06 травня 2019 15:53
Лист гарантія.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 14:04
специфікація.docx
03 травня 2019 14:04
специфікація.PDF
03 травня 2019 14:04
Проект договору (1).docx
03 травня 2019 14:04
гарантійний лист.PDF

Публічні документи

06 травня 2019 15:45
РОСЕ До подачі 2.rar
06 травня 2019 15:45
РОСЕ До подачі 1.rar
06 травня 2019 11:59
До подачі 2.rar
06 травня 2019 11:59
До подачі 1.rar

Публічні документи

06 травня 2019 15:17
Висновки сертифікати.pdf
06 травня 2019 15:17
Опис і ескізи товару.pdf
06 травня 2019 15:17
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 15:17
Статут і свідоцтва.pdf
06 травня 2019 15:17
Ст 17.pdf
06 травня 2019 15:17
Ст 16.pdf
06 травня 2019 15:17
Листи і довідки ч2.pdf
06 травня 2019 15:17
Листи і довідки ч1.pdf
06 травня 2019 15:17
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Курганов Вадим Вадимович

ТЗОВ "АРНІКА ЛТД"

ТОВ "РОСЕ"

ПП "АРІАДНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Курганов Вадим Вадимович
#3365704159
Відхилено 1 360 810,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРНІКА ЛТД"
#20777400
Відхилено 1 360 999,99
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:22
ТОВ "РОСЕ"
#37801004
Відхилено 1 541 925,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:28
ПП "АРІАДНА"
#31695004
Відхилено 1 642 851,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:43

Документи

14 травня 2019 16:17
Електронний підпис
14 травня 2019 16:16
Протокол1.pdf

Документи

14 травня 2019 16:21
Електронний підпис
14 травня 2019 16:21
Протокол1.pdf

Документи

14 травня 2019 16:28
Електронний підпис
14 травня 2019 16:27
Протокол1.pdf

Документи

14 травня 2019 16:42
Електронний підпис
14 травня 2019 16:37
Протокол1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
14 травня 2019 16:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі