Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі»
Очікувана вартість
14 597 225,00 UAH
UA-2019-04-18-001557-a cbfb42e0549546e1a6b520c3f939cb3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 12:13
Очікувана вартість: 14 597 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 986,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72986.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, м. Київ, Оболонська площа, 6 в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 14:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 14:34
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 14 561 513,28
UAH з ПДВ
14 561 513,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 14 597 225,00
UAH з ПДВ
14 597 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 11:53
Електронний підпис
08 травня 2019 16:08
Електронний підпис
08 травня 2019 16:07
Цінова пропозиція
08 травня 2019 16:05
Довідка МВС
08 травня 2019 16:05
Довідка корупція
08 травня 2019 16:05
Довідка ДФС
08 травня 2019 16:05
Витяг корупція директор
02 травня 2019 17:10
Електронний підпис
02 травня 2019 12:03
Прайсы.rar
02 травня 2019 12:03
Технічна частина.rar
02 травня 2019 12:03
Додаток 3_Лист-згода.pdf
02 травня 2019 12:03
Довідка_субпідрядник.pdf
02 травня 2019 12:03
Відповідність досвід.rar
02 травня 2019 12:03
Відповідність 2.rar
02 травня 2019 12:03
Відповідність 1.rar
02 травня 2019 12:03
Cтатут_.rar
02 травня 2019 12:03
Cтаття 17_ кваліфікація.rar
02 травня 2019 12:03
1.rar

Публічні документи

02 травня 2019 10:28
Електронний підпис
02 травня 2019 10:26
Кошториси.zip
02 травня 2019 10:26
+Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 10:26
Статут (оригінал).pdf
02 травня 2019 10:26
Банківська Гарантія.zip
02 травня 2019 10:26
Проект договору.pdf
02 травня 2019 10:26
Витягу з ЄДР (оригінал).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВІН ТРАНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 14 561 513,28
UAH з ПДВ
08 травня 2019 12:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/164-р/к

Дата рішення у справі

03.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

08 травня 2019 12:07
Електронний підпис
08 травня 2019 12:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
14 561 513,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 12:07
Електронний підпис
08 травня 2019 12:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:57
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 16:22
ДУ 3.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:49
ДУ 2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 12:45
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 10:43
ДУ 1.pdf зміни до договору
21 червня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 19:50
договір укладений
28 травня 2019 19:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 8 722 725,30 грн (вісім мільйонів сімсот двадцять дві тисячі сімсот двадцять п’ять грн 30 коп.), з ПДВ та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором згідно з Договірною ціною, яка є невід`ємною частиною цього Договору (Додаток 1) складає 5 838 787,98 грн (п’ять мільйонів вісімсот тридцять вісім тисяч сімсот вісімдесят сім грн 98 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 973 131,33 грн – фінансування яких передбачено у 2019 році згідно Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813.» Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти в новій редакції, що додаються до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 103/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 103/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 103/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Скоригований Календарний графік (Додаток 7 до Договору) у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 103/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 190 051,27
UAH (в тому числі ПДВ 698 341,88 UAH)