Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі коренеплідні
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001381-b ● d11cbbc7c24449fdb6ab6b15ebbe20bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 02144996 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Радоуцька Ольга Вікторівна +380516155471 perv.osvitatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 264 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17600 кг
Овочі коренеплідні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55213, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, Заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Овочі коренеплідні | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 16:09 |
ТД_Овочі__фрукти_та_горіхи_(овочі_коренеплідні).PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001381-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТК "ПОДОЛЯНОЧКА, Код ЄДРПОУ:40185406
Дата подання: 19 травня 2019 18:34
Звернення за додатковими роз'ясненнями
Звернення за додатковими роз'ясненнями
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 18:28
Управління освіти Первомайської міської ради (далі – Замовник) розглянуло вимоги ТОВ ТК «ПОДОЛЯНОЧКА», отримані 19.05.2019, щодо перегляду рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА» та визнання переможцем торгів ФОП Ткач І.С. за результатами відкритих торгів за №№ UA-2019-04-18-001381-b, UA-2019-04-18-000821-c, UA-2019-04-18-000819-c, та повідомляє.
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА».
Підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА» були наступні недоліки тендерної пропозиції:
- у порушення вимог п.1.2 Розділу 3 тендерної документації, яким передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути датовані поточним роком (за винятком документів, що підтверджують право володіння майном; експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єкту(ів)) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; асортиментного переліку готових страв, виробів, інших харчових продуктів), у складі тендерної пропозиції учасника у відповідності до вимог п.1.4 Додатку 2 тендерної документації надано акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту на складські приміщення (ТОВ «ТД Подоляночка»), датований 21-22.12.2016;
- у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі, не містить інформації про спеціальність вказаних у довідці працівників.
Замовником у протоколі рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД Подоляночка» додатково були вказані законодавчі підстави відхилення вказаної пропозиції. Зокрема, Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 1999 р. №1109 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. №1217) (далі – Положення).
Відповідно до абзацу 2 п.9 Положення обстеження та перевірка об'єктів нагляду проводиться вибірково за планами, що розробляються органами, установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної ситуації, а також за повідомленнями підприємств, установ і організацій та за заявами громадян. Останнім абзацом п.9 Положення визначено, що результати обстеження та перевірки оформлюються актом, форма і порядок складання якого визначаються головним державним санітарним лікарем України.
Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта за формою 315/0, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах».
Позиція замовника також підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 21.05.2019 №145/1252, відповідно до якого з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення дітей навчальних та оздоровчих закладів харчовими продуктами та продовольчою сировиною гарантованої якості, не допущення харчових отруєнь та кишкових інфекцій серед дітей організованих колективів, засновники, власники (керівники) закладів дошкільної освіти мають право вимагати від постачальників продуктів документи, які підтверджують якість та безпеку продуктів, дотримання вимог до їх транспортування, зберігання, тощо, та не заперечують вимогам щодо проведення тендерних процедур.
Додатково Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області повідомило, що у разі необхідності, а саме: за зверненням суб’єкту господарювання, на підставі статті 39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», проводить обстеження суб’єкту господарювання в порядку санітарно-епідеміологічного нагляду, за результатами якого оформлюється Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту за формою 315/0, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» з висновками щодо відповідності об’єкту вимогам санітарного законодавства. Також, відповідно до покладених повноважень, Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області здійснює планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання, за результатами яких оформлюються відповідні акти, інформація з яких, при необхідності, також може бути використана при проведенні тендерних процедур.
Незважаючи на відсутність в тендерній документації визначення поняття/терміну «спеціальність», надані з боку ТОВ «ТД Подоляночка» у складі тендерної пропозиції документи та інформація не містять жодної інформації про спеціальність працівників учасника, що вказує на невідповідність поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Ткач І.С. вимогам тендерної документації.
Рішення про відповідність поданої учасником тендерної пропозицій вимогам тендерної документації приймається виключно на підставі документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції.
Надані ФОП Ткач І.С. у складі тендерних пропозицій документи та інформація вказують на відповідність поданих тендерних пропозицій вимогам, встановленим у тендерних документаціях вказаних торгів.
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА».
Підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА» були наступні недоліки тендерної пропозиції:
- у порушення вимог п.1.2 Розділу 3 тендерної документації, яким передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути датовані поточним роком (за винятком документів, що підтверджують право володіння майном; експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єкту(ів)) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; асортиментного переліку готових страв, виробів, інших харчових продуктів), у складі тендерної пропозиції учасника у відповідності до вимог п.1.4 Додатку 2 тендерної документації надано акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту на складські приміщення (ТОВ «ТД Подоляночка»), датований 21-22.12.2016;
- у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі, не містить інформації про спеціальність вказаних у довідці працівників.
Замовником у протоколі рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД Подоляночка» додатково були вказані законодавчі підстави відхилення вказаної пропозиції. Зокрема, Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 1999 р. №1109 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. №1217) (далі – Положення).
Відповідно до абзацу 2 п.9 Положення обстеження та перевірка об'єктів нагляду проводиться вибірково за планами, що розробляються органами, установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної ситуації, а також за повідомленнями підприємств, установ і організацій та за заявами громадян. Останнім абзацом п.9 Положення визначено, що результати обстеження та перевірки оформлюються актом, форма і порядок складання якого визначаються головним державним санітарним лікарем України.
Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта за формою 315/0, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах».
Позиція замовника також підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 21.05.2019 №145/1252, відповідно до якого з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення дітей навчальних та оздоровчих закладів харчовими продуктами та продовольчою сировиною гарантованої якості, не допущення харчових отруєнь та кишкових інфекцій серед дітей організованих колективів, засновники, власники (керівники) закладів дошкільної освіти мають право вимагати від постачальників продуктів документи, які підтверджують якість та безпеку продуктів, дотримання вимог до їх транспортування, зберігання, тощо, та не заперечують вимогам щодо проведення тендерних процедур.
Додатково Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області повідомило, що у разі необхідності, а саме: за зверненням суб’єкту господарювання, на підставі статті 39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», проводить обстеження суб’єкту господарювання в порядку санітарно-епідеміологічного нагляду, за результатами якого оформлюється Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту за формою 315/0, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» з висновками щодо відповідності об’єкту вимогам санітарного законодавства. Також, відповідно до покладених повноважень, Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області здійснює планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання, за результатами яких оформлюються відповідні акти, інформація з яких, при необхідності, також може бути використана при проведенні тендерних процедур.
Незважаючи на відсутність в тендерній документації визначення поняття/терміну «спеціальність», надані з боку ТОВ «ТД Подоляночка» у складі тендерної пропозиції документи та інформація не містять жодної інформації про спеціальність працівників учасника, що вказує на невідповідність поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Ткач І.С. вимогам тендерної документації.
Рішення про відповідність поданої учасником тендерної пропозицій вимогам тендерної документації приймається виключно на підставі документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції.
Надані ФОП Ткач І.С. у складі тендерних пропозицій документи та інформація вказують на відповідність поданих тендерних пропозицій вимогам, встановленим у тендерних документаціях вказаних торгів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТК "ПОДОЛЯНОЧКА #40185406 |
Відхилено |
215 900,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 14:56
|
ФОП Ткач Ірина Сергіївна #2362900185 |
Переможець |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 15:16
|
Додаткова угода 3 | укладений |
31 березня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 13:27
|
2.PDF | зміни до договору |
14 січня 2020 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 08:41
|
153.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 16:40
|
Договір | укладений |
27 травня 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |