Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі коренеплідні
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001381-b d11cbbc7c24449fdb6ab6b15ebbe20bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радоуцька Ольга Вікторівна

+380516155471 perv.osvitatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 02144996
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1
Контактна особа: Радоуцька Ольга Вікторівна
+380516155471
perv.osvitatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 14:57
Очікувана вартість: 264 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17600 кг
Овочі коренеплідні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55213, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, Заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Овочі коренеплідні Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 16:09
ТД_Овочі__фрукти_та_горіхи_(овочі_коренеплідні).PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-001381-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТК "ПОДОЛЯНОЧКА, Код ЄДРПОУ:40185406
Дата подання: 19 травня 2019 18:34
Звернення за додатковими роз'ясненнями
Звернення за додатковими роз'ясненнями
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 18:28
Управління освіти Первомайської міської ради (далі – Замовник) розглянуло вимоги ТОВ ТК «ПОДОЛЯНОЧКА», отримані 19.05.2019, щодо перегляду рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА» та визнання переможцем торгів ФОП Ткач І.С. за результатами відкритих торгів за №№ UA-2019-04-18-001381-b, UA-2019-04-18-000821-c, UA-2019-04-18-000819-c, та повідомляє.
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА».
Підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТД «ПОДОЛЯНОЧКА» були наступні недоліки тендерної пропозиції:
- у порушення вимог п.1.2 Розділу 3 тендерної документації, яким передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути датовані поточним роком (за винятком документів, що підтверджують право володіння майном; експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єкту(ів)) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; асортиментного переліку готових страв, виробів, інших харчових продуктів), у складі тендерної пропозиції учасника у відповідності до вимог п.1.4 Додатку 2 тендерної документації надано акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту на складські приміщення (ТОВ «ТД Подоляночка»), датований 21-22.12.2016;
- у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі, не містить інформації про спеціальність вказаних у довідці працівників.
Замовником у протоколі рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД Подоляночка» додатково були вказані законодавчі підстави відхилення вказаної пропозиції. Зокрема, Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 1999 р. №1109 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. №1217) (далі – Положення).
Відповідно до абзацу 2 п.9 Положення обстеження та перевірка об'єктів нагляду проводиться вибірково за планами, що розробляються органами, установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної ситуації, а також за повідомленнями підприємств, установ і організацій та за заявами громадян. Останнім абзацом п.9 Положення визначено, що результати обстеження та перевірки оформлюються актом, форма і порядок складання якого визначаються головним державним санітарним лікарем України.
Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкта за формою 315/0, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах».
Позиція замовника також підтверджується листом Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 21.05.2019 №145/1252, відповідно до якого з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення дітей навчальних та оздоровчих закладів харчовими продуктами та продовольчою сировиною гарантованої якості, не допущення харчових отруєнь та кишкових інфекцій серед дітей організованих колективів, засновники, власники (керівники) закладів дошкільної освіти мають право вимагати від постачальників продуктів документи, які підтверджують якість та безпеку продуктів, дотримання вимог до їх транспортування, зберігання, тощо, та не заперечують вимогам щодо проведення тендерних процедур.
Додатково Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області повідомило, що у разі необхідності, а саме: за зверненням суб’єкту господарювання, на підставі статті 39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», проводить обстеження суб’єкту господарювання в порядку санітарно-епідеміологічного нагляду, за результатами якого оформлюється Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту за формою 315/0, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 №160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» з висновками щодо відповідності об’єкту вимогам санітарного законодавства. Також, відповідно до покладених повноважень, Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області здійснює планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання, за результатами яких оформлюються відповідні акти, інформація з яких, при необхідності, також може бути використана при проведенні тендерних процедур.
Незважаючи на відсутність в тендерній документації визначення поняття/терміну «спеціальність», надані з боку ТОВ «ТД Подоляночка» у складі тендерної пропозиції документи та інформація не містять жодної інформації про спеціальність працівників учасника, що вказує на невідповідність поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Ткач І.С. вимогам тендерної документації.
Рішення про відповідність поданої учасником тендерної пропозицій вимогам тендерної документації приймається виключно на підставі документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції.
Надані ФОП Ткач І.С. у складі тендерних пропозицій документи та інформація вказують на відповідність поданих тендерних пропозицій вимогам, встановленим у тендерних документаціях вказаних торгів.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТК "ПОДОЛЯНОЧКА 223 000,00
UAH з ПДВ
215 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткач Ірина Сергіївна 258 400,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2019 20:40
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

15 травня 2019 17:13
00000001.JPG
15 травня 2019 17:12
2019-05-15-0004.pdf
15 травня 2019 16:48
2019-05-15-0002.pdf
15 травня 2019 16:48
2019-05-15-0001.pdf
03 травня 2019 10:20
Овочі коренеплідні1.pdf
03 травня 2019 10:20
Овочі коренеплідні2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТК "ПОДОЛЯНОЧКА

ФОП Ткач Ірина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТК "ПОДОЛЯНОЧКА
#40185406
Відхилено 215 900,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 14:56
ФОП Ткач Ірина Сергіївна
#2362900185
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 14:58

Документи

11 травня 2019 14:55
Електронний підпис
11 травня 2019 14:53
Протокол

Документи

11 травня 2019 14:58
Електронний підпис
11 травня 2019 14:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткач Ірина Сергіївна
#2362900185
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 14:58
Електронний підпис
11 травня 2019 14:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:16
Додаткова угода 3 укладений
31 березня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 13:27
2.PDF зміни до договору
14 січня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 08:41
153.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 16:40
Договір укладений
27 травня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 245 841,80
UAH