Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
13 050,00 UAH
UA-2019-04-18-001233-b 6d674bab2c5947f781892f18c294f761
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Журавська Вікторія Петрівна

380444240067 37498625@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498625
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97
Контактна особа: Журавська Вікторія Петрівна
380444240067
37498625@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 13:43
Очікувана вартість: 13 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Оголошенні. Додатки до оголошення: Додаток № 1 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Додаток № 2 – Проект договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції.
Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 пачок
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97, 4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 10:56
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відносно першого питання – запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 1 до оголошення вимогам та характеристикам; 2) Відносно другого питання - відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься. Крім того Замовник ніяким чином не обмежує коло Учасників, незалежно від організаційно-правової форми господарювання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" 12 180,00
UAH з ПДВ
11 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 12 536,70
UAH з ПДВ
11 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 17:35
Електронний підпис
23 квітня 2019 17:34
Технічна специфікація.pdf
23 квітня 2019 17:34
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2019 17:34
Лист_згода.pdf
23 квітня 2019 17:34
Виписка.pdf
23 квітня 2019 17:34
Berga Speed.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 11:16
Електронний підпис
23 квітня 2019 11:16
Статут_11.03.2019.pdf
23 квітня 2019 11:16
Протокол_11.03.2019.pdf
23 квітня 2019 11:16
Витяг ПДВ_11.03.2019.pdf
23 квітня 2019 11:16
Витяг ЄДРПОУ_11.03.2019.pdf
23 квітня 2019 11:16
Виписка_11.03.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"
#38612830
Переможець 11 832,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"
#38612830
11 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ Хамелеон Трейд.pdf укладений
03 травня 2019 15:52