Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, бензин А-92
Очікувана вартість
454 850,00 UAH
UA-2019-04-18-001208-b ● 3ef1a292737b46879631732153cee2f4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 00692009 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.МАКСИМОВИЧА, буд. 19 |
Контактна особа: |
Діденко Оксана Василівна 380432520984 vinoblvetmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 454 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 274,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 09130000-9– Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Вінниця, АЗС у межах м.Вінниця та Вінницького, Літинського, Жмеринського, Козятинського, Гайсинського районів Вінницької області, а також по маршрутах: м. Вінниця - м. Київ, м. Вінниця - м. Львів, м. Вінниця - м. Чернігів, м. Вінниця – м. Одеса, м. Вінниця – м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Вінниця, АЗС у межах м.Вінниця та Вінницького, Літинського, Жмеринського, Козятинського, Гайсинського районів Вінницької області, а також по маршрутах: м. Вінниця - м. Київ, м. Вінниця - м. Львів, м. Вінниця - м. Чернігів, м. Вінниця – м. Одеса, м. Вінниця – м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 16:11 |
Перелік змін.doc | |
02 травня 2019 16:10 |
пд зі змінами.docx | |
02 травня 2019 16:10 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc |
02 травня 2019 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2019 16:11 |
Перелік змін.doc
|
|||
02 травня 2019 16:10 |
пд зі змінами.docx
|
|||
02 травня 2019 16:10 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001208-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 11 травня 2019 10:20
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.5 розділу 3 тендерної документації : « Учасник повинен надати такі документи: Позитивний(і) відгук(и) до договору(ів), що вказаний(і) в довідці з інформацією про якість товару, асортимент, обсяги закупівлі, терміни виконання договору, рекомендації щодо співпраці. Якщо Учасник раніше поставляв товар даного типу по замовленням Замовника даних торгів, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника.».Учасник надає в складі тендерної пропозиції відгук , в якому відсутня інформація щодо терміну виконання, якості товару.
Аналогічний договір не вважається аналогічним за видом закупівлі. Керуючись умовами тендеру, а саме: предметом закупівлі є бензин А-95, бензин А-92, у свою чергу, учасник надає договір на поставку дизельного палива. Відсутність інформації щодо поставки аналогічного товару з аналогічними предметом закупівлі свідчить про відсутність досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС".
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2019 10:30
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На момент подання Вами вимоги (дата подання: 11 травня 2019 10:20), тендерний комітет виконує свої функції, що передбачені ч.3 ст.10 Закону, а саме здійснює дії, що передбачені ст.28 Закону - розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Отож, надалі рекомендуємо дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На момент подання Вами вимоги (дата подання: 11 травня 2019 10:20), тендерний комітет виконує свої функції, що передбачені ч.3 ст.10 Закону, а саме здійснює дії, що передбачені ст.28 Закону - розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Отож, надалі рекомендуємо дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Вимога учасника відхилена
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001208-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 13 травня 2019 10:55
Звертаємось із вимогою щодо надання роз'яснення причини відхилення вимоги.
Звертаємось із вимогою щодо надання роз'яснення причини відхилення вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2019 15:49
Шановний учасник!Звертаємо вашу увагу, що ви- учасник торгів, висунувши вимогу, зазначаєте в електронній системі закупівлі, що вона надана на рішення замовника. Наразі жодних рішень замовником по даній процедурі не прийнято. Попередня ваша вимога відхилена, так як пропозиція учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" перебуває на розгляді та жодних рішень щодо відповідності чи невідповідності вимогам закупівлі по даній тендерній пропозиції не прийнято.
Ще раз , акцентуємо вашу увагу, що відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Рекомендуємо надалі дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Розгорнути
Згорнути
Ще раз , акцентуємо вашу увагу, що відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Рекомендуємо надалі дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Учаснику надано пояснення
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001208-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 13 травня 2019 16:11
Відсутнє пояснення
Відсутнє пояснення
Скасована
Дата: 15 травня 2019 15:01
Причина: Відсутня потреба
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
415 500,00
UAH з ПДВ
|
408 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
415 700,00
UAH з ПДВ
|
408 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
431 500,00
UAH з ПДВ
|
431 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" #42647162 |
Відхилено |
408 300,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 14:34
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
408 800,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 14:46
|
Договір бензин.pdf | укладений |
30 травня 2019 14:43
|