Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №128» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою м. Дніпро, вул. Гавриленко,4. Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 085 916,40 UAH
UA-2019-04-18-001168-a 0153c711c1084ee6bc1c9eacc78461c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:00
Очікувана вартість: 3 085 916,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 429,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(завершення робіт з капітального ремонту)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №128» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою м. Дніпро, вул. Гавриленко,4. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленко, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 13:06
Додаток 4 - Проект договору.docx
18 квітня 2019 13:06
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
18 квітня 2019 13:06
Додаток 4.2 - Відомість ресурсів.rtf
18 квітня 2019 13:06
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.docx
18 квітня 2019 13:05
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000013 ● 8fd11a300de042ef986005428ce6dcc1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2019-04-18-001168-а 18.04.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-09 15:58:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д,1.1-1:2013, Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №128» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою м.Дніпро, вул.. Гавриленко, 4, Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-001168-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Чому в порушення п.12 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації не міститься інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМФОРТ-ДНІПРО», яка не відповідала умовам тендерної документації, а саме: учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності матеріально-технічної бази:
- не надав усі додатки, зміни та доповнення до договору суборенди нерухомого майна (приміщення за адресою вул.. Будівельників, 43) від 02.05.2018 №1/БД, які відповідно до п.11.4 цього договору є його невід’ємними частинами;
- у договорі оренди (приміщення за адресою Донецьке шосе, 122к) від 01.04.2019 №А01/004/01/19 строк оренди приміщення складає 12 місяців з моменту підписання акту прийому-передачі (01.04.2019), що не відповідає умовам п.5 р.ІІІ тендерної документації (термін оренди - не менше, ніж до 31.12.2020 р.)?
5. Чому умови договору підряду від 24.05.2019 №15ПД/19 (п.3.7) відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДКОМФОРТ-ДНІПРО»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 11:07:17

Надання пояснень по закупівлі «ДСТУ Б.Д,1.1-1:2013, Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №128» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою м. Дніпро, вул.. Гавриленко, 4, Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) за номером ID: UA-2019-04-18-001168-а

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д,1.1-1:2013, Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №128» Дніпровської міської ради, розташованого за адресою м. Дніпро, вул.. Гавриленко, 4, Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-001168-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення із таких питань.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-27 17:16:31

Інформація на висновок по закупівлі – UA-2019-04-18-001168-a

Щодо зауваження, що на порушення пункту 12, пункту 13, пункту 7 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації: не міститься інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в проекті договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, не зазначено порядок змін його умов (випадки зміни істотних умов договору).
Повідомляємо, що час та дата завершення подання тендерних пропозицій учасниками міститься в електронних формах та сформованому електронною системою закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів і при цьому інформація, вказана в електронній системі закупівель Prozorro є первісною і такою, що приймається учасниками до уваги щодо подання ними своїх тендерних пропозицій. Пункт 12.2 проекту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації, містить умови «Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України». Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, до якого входить стаття 36 щодо можливості змін істотних умов договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, є законом, що регулює відносини при проведенні публічних закупівель, є чинним законом на момент проведення закупівлі і на даний час та входить до законодавчої бази України, тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII є відповідною нормою чинного законодавства України. Таким чином, проект договору містить порядок змін його умов (випадки зміни істотних умов договору), бо жодна з норм чинного законодавства України не містить вимог щодо їх обов’язкового переліку у договорі, тим більше, що в договорі зазначено умови співпраці з дотриманням норм чинного законодавства України. Пункт 7 розділу І тендерної документації містить інформацію щодо мови, якою, замовник готує тендерну документацію та додатки до неї, а учасникам надана можливість вибору мови, що не завадило ні учасникам подати свої тендерні пропозиції, ні замовнику здійснити їх розгляд та визначити переможця закупівлі. Технічна помилка замовника щодо відсутності зазначення мови, якою учасники можуть подавати свої тендерні пропозиції, жодним чином не вплинуло на проведення закупівлі та прийняття рішення про її результати.

Щодо зауваження, що учасником у складі свої тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності матеріально-технічної бази не надано усі додатки, зміни та доповнення до договору суборенди нерухомого майна (приміщення за адресою вул. Будівельників, 43) від 02.05.2018 №1/БД, які відповідно до п.11.4 цього договору є його невід’ємними частинами, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним у тендерній документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні були надати у складі тендерної пропозиції: «Договір оренди офісу та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 р. (у разі якщо офіс, складські / виробничі приміщення не є власністю Учасника)». Тобто, учасник повинен був підтвердити: 1) можливість користування приміщеннями; 2) можливість користування такими приміщеннями у термін не менше, ніж до 31.12.2020 р.
Учасник ТОВ «БУДКОМФОРТ-ДНІПРО» у складі свої тендерної пропозиції надав договір суборенди нерухомого майна (приміщення за адресою вул. Будівельників, 43) від 02.02.2018 № 1/БД з Додатком № 1 «План-схема розташування Об’єкту суборенди» та актом приймання-передачі від 02.05.2018. Акт приймання-передачі приміщення відповідно до п. 3.4 договору суборенди від 02.05.2018 № 1/БД підтверджує факт передання приміщень учаснику в суборенду і можливість користування вказаними приміщеннями. Учасником також у складі тендерної пропозиції надана додаткова угода № 5 від 31.12.2018, що підтверджує можливість користування учасником приміщеннями у строк до 31.12.2020 р. Тобто, учасник відповідно до вимог замовника повністю підтвердив: 1) можливість користування приміщеннями; 2) можливість користування такими приміщеннями у термін не менше, ніж до 31.12.2020 р., бо замовником не вимагалося інших документів або доказів на підтвердження наявності складських або виробничих приміщень. При цьому інші укладені додаткові угоди до договору суборенди нерухомого майна від 02.05.2018 № 1/БД не несуть жодної змістовної складової для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації.

Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції договору оренди (приміщення за адресою Донецьке шосе, 122к) від 01.04.2019 № А01/004/01/19, строк оренди приміщення якого складає 12 місяців з моменту підписання акту прийому-передачі (01.04.2019), що не відповідає умовам п.5 розділу ІІІ тендерної документації (термін оренди - не менше, ніж до 31.12.2020 р.).
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні були надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Договір оренди офісу та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 р. (у разі якщо офіс, складські / виробничі приміщення не є власністю Учасника)». Тобто, учасник повинен був підтвердити наявність у нього хоча б одного офісу, а саме: 1) можливість користування приміщенням; 2) можливість користування таким приміщенням у термін не менше, ніж до 31.12.2020 р., бо замовником не встановлено в тендерній документації вимог щодо наявності в учасника більше ніж одного офісу.
Учасником ТОВ «БУДКОМФОРТ-ДНІПРО» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність офісу за адресою м. Дніпро, вул. Будівельників, 25 та офісу за адресою м. Дніпро, Донецьке шосе, 122к. На підтвердження наявності офісу учасником надано договір оренди офісу від 01.01.2019 № 11-19 за адресою м. Дніпро, вул. Будівельників, 25 з терміном оренди до 31.12.2020 року. Тобто, учасник відповідно до вимог замовника повністю підтвердив наявність у нього хоча одного офісу, а саме: 1) можливість користування приміщенням; 2) можливість користування таким приміщенням у термін не менше, ніж до 31.12.2020 р.
Учасником за його бажанням також додатково було надано договір оренди іншого його офісу за адресою м. Дніпро, Донецьке шосе, 122к від 01.04.2019 № А01/004/01/19. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації.».
Таким чином, учасником ТОВ «БУДКОМФОРТ-ДНІПРО» було повністю підтверджено відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, тому учасника ТОВ «БУДКОМФОРТ-ДНІПРО» було визначено переможцем закупівлі.

Зауваження щодо умов укладеного договору.
Проект договору до закупівлі, викладений в Додатку 4, у пункті 3.7 дійсно містить умови надання підряднику попередньої оплати. Разом з тим, цей же пункт проекту договору містить умову «У разі відсутності (затримки) попередньої оплати від Замовника, Підрядник зобов’язується власними силами та засобами виконувати роботи без попередньої оплати». До того ж, замовником в п. 4 розділу VI тендерної документації встановлено вимогу щодо надання «Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт», на виконання якої учасником у складі тендерної пропозиції надано відповідний Лист гарантію від 02.05.2019 вих. № 2/20. Тобто, тендерна пропозиція учасника містить також і умову щодо погодження працювати без перерахування коштів попередньої оплати.
Відповідно до статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто, шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін.
У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
За результатами проведеного аукціону учасником-переможцем закупівлі було надано на адресу департаменту оновлену тендерну пропозицію та проект договору на підпис без зазначення попередньої оплати (що у свою чергу знімає додаткові фінансові зобов’язання із замовника - покращення для нього умов виконання договору). Даний проект, який надано за результатами проведеного аукціону, був погоджений сторонами та укладений.
Договір укладено у відповідності до норм чинного законодавства України та повністю відповідає змісту тендерної пропозиції переможця закупівлі за результатами проведеного аукціону.



Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД" 2 773 709,88
UAH з ПДВ
2 773 709,88
UAH з ПДВ
Документи
БУДКОМФОРТ-ДНЕПР ТОВ 3 082 919,48
UAH з ПДВ
3 082 919,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірінг Буд 3 085 916,40
UAH з ПДВ
3 085 916,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 16:42
Електронний підпис
03 травня 2019 16:21
r_106_ДЦ_ССР.pdf
03 травня 2019 16:21
r_106_ДЦ_ЛСДЦ.pdf
03 травня 2019 16:21
r_106_ДЦ_ИВР.pdf
03 травня 2019 16:21
r_106_ДЦ_ДЦ.pdf
03 травня 2019 16:21
r_106_ДЦ_ ПЗ_ДЦ.pdf
03 травня 2019 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 16:21
Справка ст.17.pdf
03 травня 2019 16:21
Справка об охр ОС.pdf
03 травня 2019 16:21
протокол розбіжностей.pdf
03 травня 2019 16:21
Оподаткування.pdf
03 травня 2019 16:21
Лист-згода.pdf
03 травня 2019 16:21
Достовірність ст.16.pdf
03 травня 2019 16:21
Господарча діяльність.pdf
03 травня 2019 16:21
витяг.pdf
03 травня 2019 16:21
субєкт господарювання.pdf
03 травня 2019 16:21
Справка ст.16.pdf
03 травня 2019 16:21
повязані особи.pdf
03 травня 2019 16:21
засудженість фізособи.pdf
03 травня 2019 16:21
єдиний реєстр.pdf
03 травня 2019 16:21
приказы 7 шт.pdf
03 травня 2019 16:21
приказ маляр.pdf
03 травня 2019 16:21
техніка та механізми.pdf
03 травня 2019 16:21
Техн паспорт.pdf
03 травня 2019 16:21
Перечень механизмов.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 12:14
Dovidka_19112498620900295742.pdf
10 травня 2019 12:08
Dovidka_19112498620900295742.pdf
03 травня 2019 12:52
Електронний підпис
03 травня 2019 12:51
Електронний підпис
03 травня 2019 12:45
документи директора.pdf
03 травня 2019 12:45
працівники.pdf
03 травня 2019 12:45
договор підряду.pdf
03 травня 2019 12:45
охорона праці.pdf
03 травня 2019 12:45
листи_ довідки.pdf
03 травня 2019 12:45
Статут_0001.pdf
03 травня 2019 12:45
договора підряда.pdf
03 травня 2019 12:45
кошторис.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:36
Електронний підпис
03 травня 2019 12:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОГАРТ БУД"

БУДКОМФОРТ-ДНЕПР ТОВ

ТОВ Інжинірінг Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
Відхилено 2 773 709,88
UAH з ПДВ
07 травня 2019 13:58
БУДКОМФОРТ-ДНЕПР ТОВ
#38836305
Переможець 3 082 919,48
UAH з ПДВ
07 травня 2019 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БУДКОМФОРТ-ДНЕПР ТОВ
#38836305
3 082 919,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 14:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 17:42
Дод.угода № 1 від 12.06.2019.pdf зміни до договору
12 червня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:29
договір №15ПД_19 від 24.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): прискорення виконання будівельно-монтажних робіт (дод.угода № 1)
Номер договору про закупівлю: 15ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15ПД/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 082 919,48
UAH (в тому числі ПДВ 513 819,91 UAH)