Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення обов'язкового періодичного медичного огляду працівників певних категорій
Очікувана вартість
12 400,00 UAH
UA-2019-04-18-001163-a 567c8e16f2f94bf09a2d0d59588a1861
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

(044) 468-51-91 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
(044) 468-51-91
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 12 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення обов'язкового періодичного медичного огляду працівників певних категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 15:06
Оголошення.doc
18 квітня 2019 13:03
Проект Договору.docx
19 квітня 2019 15:06
Оголошення.doc
18 квітня 2019 13:03
Оголошення.doc
18 квітня 2019 13:03
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірнв вимоги в п. 4 Оголошення
Дата подання: 19 квітня 2019 13:42
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:07
Стосовно пункту 4 Оголошення про закупівлю, наявність лабораторного відділу у складі клініко-діагностичної лабораторії не є обов’язковою вимогою для діяльності клініко-діагностичної лабораторії лікувального закладу. Виконання бактеріологічних досліджень Субпідрядником, за умови наявності Договору та відбору зразків біологічного матеріалу у приміщенні лікувально-діагностичного закладу «Виконавця», не суперечить вимогам статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 року No1645-111 та іншим вимогам чинного Законодавства. Наявність пункту 4 Оголошення значно звужує кількість учасників конкурсу та має антиконкурентний характер. Також наявність пункту 4 Оголошення може свідчити про елементи Змови Замовника з певним Учасником, що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо: вилучили пункт 4. Оголошення або передбачити в складі тендерної документацї можливість залучення субпідрядника для виконання бактеріологічних досліджень, за умови відбору матеріалу на території Виконавця, що не суперечить вимогам статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 року No1645-111. Аналогічні вимоги до КДЛ вже були оскаржені Постійно діючою комісією Антимонопольного комітетету Рішення № 3271-р/нк-нз від 21.03.2019.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження було прийнято до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державний заклад "Спеціалізована медико-санітарна частина №11 Міністерства охорони здоров'я України" 11 646,90
UAH з ПДВ
11 646,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 16:21
2. Витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2019 16:21
8.1. Наказ № 1 (по 246).pdf
23 квітня 2019 16:21
8. Наказ 2 (280).pdf
23 квітня 2019 16:21
11. Тарифи на послуги.pdf
23 квітня 2019 16:21
10.3. Ліцензія Сінлаб.pdf
23 квітня 2019 16:21
4.1. Право підпису.pdf
23 квітня 2019 16:21
1. Статут оригінал.pdf
23 квітня 2019 16:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державний заклад "Спеціалізована медико-санітарна частина №11 Міністерства охорони здоров'я України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державний заклад "Спеціалізована медико-санітарна частина №11 Міністерства охорони здоров'я України"
#14280983
Переможець 11 646,90
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 14:26

Документи

24 квітня 2019 14:26
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:25
№46 від 24.04.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державний заклад "Спеціалізована медико-санітарна частина №11 Міністерства охорони здоров'я України"
#14280983
11 646,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 14:26
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:25
№46 від 24.04.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 12:42
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:39
ДУ №1 від 12.11.2019 р..pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 11:11
Договір №16-05 від 16.05.2019 року .pdf укладений
21 травня 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Відповідно зменшення ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: №16/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №16/05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 755,70
UAH