Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області (додатково)
Maintenance and current repair of motor roads in public use of state significance in Vinnytsia region (additionally)
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001033-b 93adcec7e0784aeda02308dd26a44c81
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:59
Очікувана вартість: 50 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 квітня 2019 14:42
Enquiries until: 14 травня 2019 09:00
Complaints submission until: до 20 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 травня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 50 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області (додатково)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Maintenance and current repair of motor roads in public use of state significance in Vinnytsia region (additionally)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 11:06
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни - 2.docx
16 травня 2019 11:06
26) Зміни - 2.docx
10 травня 2019 10:46
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx
10 травня 2019 10:46
26) Зміни.docx
18 квітня 2019 14:39
26) ТД євроторги САД Вінниця.docx
18 квітня 2019 14:39
26) Проект договору.docx
16 травня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 11:06
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни - 2.docx
16 травня 2019 11:06
26) Зміни - 2.docx
10 травня 2019 10:46
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx
10 травня 2019 10:28
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx
10 травня 2019 10:23
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx
08 травня 2019 15:32
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx
10 травня 2019 10:46
26) Зміни.docx
10 травня 2019 10:28
26) Зміни.docx
10 травня 2019 09:52
26) Зміни.docx
08 травня 2019 15:32
26) Зміни.docx
18 квітня 2019 14:39
26) ТД євроторги САД Вінниця.docx
18 квітня 2019 14:39
26) Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-14-000017 ● 894c3924e48449c78765e4ac54ca4c77
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 серпня 2019 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.08.2019 №45
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-04-18-001033-b 18.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-22 12:38:05

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з експлуатаційного утримання та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-001033-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. З яких підстав рішення тендерного комітету щодо затвердження тендерної документації прийнято 15 травня 2019 року (протокол № 26-з/з2), тоді як тендерна документація та оголошення про процедуру закупівель оприлюднені в електронній системі закупівель 18 квітня 2019 року ?
2. Яким чином замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників процедури закупівель, яких відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 27 травня 2019 року №26-р) допущено до участі в аукціоні, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема кваліфікаційним критеріям, в частині включення до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів, які необхідно використовувати при надані послуг, кількість яких має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг (додаток 1 до тендерної документації), а саме :
- учасниками ТОВ СУАП «Інтервіас Україна», ТОВ «ШЛЯХБУД» та ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» зазначено лише мінімально-необхідну кількість техніки (фрези і котки), тоді як даними учасниками в своїх технічних завданнях, які ними оприлюднені в повному обсязі, для забезпечення виконання відповідних обсягів робіт зазначена наступна техніка: бітумізатор Б400.02 Е Крокус (пункт 19 технічного завдання), машина MADPATCHER MP (пункти 20-23 технічного завдання), маркірувальна машина Hofmann (пункт 26 технічного завдання)
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-27 14:13:35

Пояснення на запит

1. Рішення тендерного комітету щодо затвердження тендерної документації прийнято 18 квітня 2019 року (протокол № 26-з)!
В подальшому до тендерної документації були внесені зміни та затверджувались її нові редакції, які були затверджені відповідними протоколами № 26-з/з від « 10 » травня 2019 року та № 26-з/з2 від « 15 » травня 2019 року.
Вся інформація про внесення змін до тендерної документації оприлюднена на порталі prozorro.gov.ua у відповідності з статтями 23 та 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Таким чином Замовник сам на свій розсуд встановлює кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Замовник визначив мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково має бути у учасника.
Учасниками ТОВ СУАП «Інтервіас Україна», ТОВ «ШЛЯХБУД» та ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» зазначено кількість техніки, яка вимагалась відповідно табл. 1, Додатку 1 Тендерної документації.
Учасники ТОВ СУАП «Інтервіас Україна», ТОВ «ШЛЯХБУД» та ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» повністю відповідають кваліфікаційним критеріям, які зазначені в тендерній документації.
При виконанні робіт учасники мають забезпечити наявність необхідної техніки, кількість якої має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 травня 2019
UA-2019-04-18-001033-b93adcec7e0784aeda02308dd26a44c81
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 травня 2019 15:08
26) ПРозгляду ТП.docx
27 травня 2019 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2019 07:24
Електронний підпис
24 травня 2019 07:24
Електронний підпис
23 травня 2019 16:53
Електронний підпис
23 травня 2019 16:53
Електронний підпис
23 травня 2019 16:33
23. Довідка про витрати.pdf
23 травня 2019 16:33
22. Статут.pdf
23 травня 2019 16:33
21. Копія паспорта і код.pdf
23 травня 2019 16:33
20.Ліцензія.PDF
23 травня 2019 16:33
18. Довідка санкції.pdf
23 травня 2019 16:33
15.2. Право підпису.pdf
23 травня 2019 16:33
15.1. протокол + наказ.PDF
23 травня 2019 16:33
15 Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2019 16:33
11. Проект договору.pdf
23 травня 2019 16:33
6. Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 16:33
5. Довідка по ст.17.pdf
23 травня 2019 16:33
4.4. відгук М-12.PDF
23 травня 2019 16:33
4.4 відгук М-21.PDF
23 травня 2019 16:33
4.3 АКТ М-21 КБ-3.pdf
23 травня 2019 16:33
4.2 АКТ М-12 КБ-3.pdf
23 травня 2019 16:33
2.3.2. накладна_41_110.pdf
23 травня 2019 16:33
2.3. контракт_№17_0350_69.pdf
23 травня 2019 16:33
1 Договір+акт +накладна.pdf

Документи

27 травня 2019 15:10
26) ПРозгляду ТП.docx
27 травня 2019 15:10
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2019 19:36
Електронний підпис
23 травня 2019 19:35
Електронний підпис
23 травня 2019 19:32
22. Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2019 19:32
21. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 травня 2019 19:32
20. Статут.pdf
23 травня 2019 19:32
19. Ліцензія.pdf
23 травня 2019 19:32
14. Проект договору.pdf
23 травня 2019 19:32
8. Довідка ст. 17.pdf
23 травня 2019 19:32
7. Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 19:32
5. Відгук замовника.pdf
23 травня 2019 19:32
2. Документи АБЗ.rar
23 травня 2019 19:32
1. Довідка мат-тех. база.pdf

Документи

27 травня 2019 15:14
26) ПРозгляду ТП.docx
27 травня 2019 15:14
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2019 14:16
документи переможця
23 травня 2019 23:40
Електронний підпис
23 травня 2019 23:40
Електронний підпис
23 травня 2019 23:36
30 Гарантія Атестат.pdf
23 травня 2019 23:36
29 Про санкції ОГ.pdf
23 травня 2019 23:36
28 Про санкції.pdf
23 травня 2019 23:36
27 Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 23:36
24 Проект договору.pdf
23 травня 2019 23:36
22 Про ціну.pdf
23 травня 2019 23:36
21 Про заходи довкілля.pdf
23 травня 2019 23:36
20 Витяг ЄДР.pdf
23 травня 2019 23:36
19 Статут.pdf
23 травня 2019 23:36
17 Про підпис.pdf
23 травня 2019 23:36
16 Ліцензія.pdf
23 травня 2019 23:36
15 Про учасника.pdf
23 травня 2019 23:36
14 Довідка по ст17.pdf
23 травня 2019 23:36
13 Відгук.pdf
23 травня 2019 23:36
12 Копія договора.pdf
23 травня 2019 23:36
11 Довідка про досвід.pdf
23 травня 2019 23:36
10 Про працівників.pdf
23 травня 2019 23:36
9 Про оренду АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
7 бух довідка АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
5 Договір оренди АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
4 Атестат АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
3 Паспорт АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
2 Про АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
1 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЛЯХБУД"

ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" 48 500 209,00
UAH з ПДВ
47 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" 48 820 335,00
UAH з ПДВ
47 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД" 49 486 000,00
UAH з ПДВ
48 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 14:16
документи переможця
23 травня 2019 23:40
Електронний підпис
23 травня 2019 23:40
Електронний підпис
23 травня 2019 23:36
30 Гарантія Атестат.pdf
23 травня 2019 23:36
29 Про санкції ОГ.pdf
23 травня 2019 23:36
28 Про санкції.pdf
23 травня 2019 23:36
27 Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 23:36
24 Проект договору.pdf
23 травня 2019 23:36
22 Про ціну.pdf
23 травня 2019 23:36
21 Про заходи довкілля.pdf
23 травня 2019 23:36
20 Витяг ЄДР.pdf
23 травня 2019 23:36
19 Статут.pdf
23 травня 2019 23:36
17 Про підпис.pdf
23 травня 2019 23:36
16 Ліцензія.pdf
23 травня 2019 23:36
15 Про учасника.pdf
23 травня 2019 23:36
14 Довідка по ст17.pdf
23 травня 2019 23:36
13 Відгук.pdf
23 травня 2019 23:36
12 Копія договора.pdf
23 травня 2019 23:36
11 Довідка про досвід.pdf
23 травня 2019 23:36
10 Про працівників.pdf
23 травня 2019 23:36
9 Про оренду АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
7 бух довідка АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
5 Договір оренди АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
4 Атестат АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
3 Паспорт АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
2 Про АБЗ.pdf
23 травня 2019 23:36
1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 19:36
Електронний підпис
23 травня 2019 19:35
Електронний підпис
23 травня 2019 19:32
22. Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2019 19:32
21. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 травня 2019 19:32
20. Статут.pdf
23 травня 2019 19:32
19. Ліцензія.pdf
23 травня 2019 19:32
14. Проект договору.pdf
23 травня 2019 19:32
8. Довідка ст. 17.pdf
23 травня 2019 19:32
7. Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 19:32
5. Відгук замовника.pdf
23 травня 2019 19:32
2. Документи АБЗ.rar
23 травня 2019 19:32
1. Довідка мат-тех. база.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 07:24
Електронний підпис
24 травня 2019 07:24
Електронний підпис
23 травня 2019 16:53
Електронний підпис
23 травня 2019 16:53
Електронний підпис
23 травня 2019 16:33
23. Довідка про витрати.pdf
23 травня 2019 16:33
22. Статут.pdf
23 травня 2019 16:33
21. Копія паспорта і код.pdf
23 травня 2019 16:33
20.Ліцензія.PDF
23 травня 2019 16:33
18. Довідка санкції.pdf
23 травня 2019 16:33
15.2. Право підпису.pdf
23 травня 2019 16:33
15.1. протокол + наказ.PDF
23 травня 2019 16:33
15 Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2019 16:33
11. Проект договору.pdf
23 травня 2019 16:33
6. Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 16:33
5. Довідка по ст.17.pdf
23 травня 2019 16:33
4.4. відгук М-12.PDF
23 травня 2019 16:33
4.4 відгук М-21.PDF
23 травня 2019 16:33
4.3 АКТ М-21 КБ-3.pdf
23 травня 2019 16:33
4.2 АКТ М-12 КБ-3.pdf
23 травня 2019 16:33
2.3.2. накладна_41_110.pdf
23 травня 2019 16:33
2.3. контракт_№17_0350_69.pdf
23 травня 2019 16:33
1 Договір+акт +накладна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"

ТОВ "ШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"
#41792106
Переможець 47 750 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 14:40

Документи

07 червня 2019 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"
#41792106
47 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 14:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 13:39
26 )ду 4 до дог.94 19 (1).pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 10:18
26) д.у 1 до дог. 94 19 (1).pdf зміни до договору
03 липня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 11:56
Договір 94 19.pdf укладений
25 червня 2019 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2 Статті І Договору викласти в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області (додатково)). 2. Пункт 3.1. Статті ІІІ Договору викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить: 47 750 000,00 (сорок сім мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ складає 7 958 333, 33 грн., за рахунок коштів державного бюджету – 15 000 000,00 (п’ятнадцять мільйонів) грн., за рахунок інших джерел фінансування - 32 750 000,00 (тридцять два мільйони сімсот п’ятдесят тисяч) грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.
Номер договору про закупівлю: 94/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 3 620 343,94 (три мільйони шістсот двадцять тисяч триста сорок три) грн., 94 коп., в т.ч. ПДВ складає 603 390,66 грн., за рахунок коштів державного бюджету України. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.
Номер договору про закупівлю: 94/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 620 343,94
UAH (в тому числі ПДВ 603 390,66 UAH)