Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance and current repair of motor roads in public use of state significance in Vinnytsia region (additionally)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 18 квітня 2019 14:42 |
Enquiries until: | 14 травня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 20 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 травня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 50 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 11:06 |
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни - 2.docx | |
16 травня 2019 11:06 |
26) Зміни - 2.docx | |
10 травня 2019 10:46 |
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx | |
10 травня 2019 10:46 |
26) Зміни.docx | |
18 квітня 2019 14:39 |
26) ТД євроторги САД Вінниця.docx | |
18 квітня 2019 14:39 |
26) Проект договору.docx |
16 травня 2019 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
16 травня 2019 11:06 |
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни - 2.docx
|
||||||||||||||||||
16 травня 2019 11:06 |
26) Зміни - 2.docx
|
||||||||||||||||||
10 травня 2019 10:46 |
26) ТД євроторги САД Вінниця - зміни.docx
|
||||||||||||||||||
10 травня 2019 10:46 |
26) Зміни.docx
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2019 14:39 |
26) ТД євроторги САД Вінниця.docx
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2019 14:39 |
26) Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000017 ● 894c3924e48449c78765e4ac54ca4c77
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2019 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-04-18-001033-b 18.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-22 12:38:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з експлуатаційного утримання та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-001033-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. З яких підстав рішення тендерного комітету щодо затвердження тендерної документації прийнято 15 травня 2019 року (протокол № 26-з/з2), тоді як тендерна документація та оголошення про процедуру закупівель оприлюднені в електронній системі закупівель 18 квітня 2019 року ?
2. Яким чином замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників процедури закупівель, яких відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 27 травня 2019 року №26-р) допущено до участі в аукціоні, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема кваліфікаційним критеріям, в частині включення до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, машин та механізмів, які необхідно використовувати при надані послуг, кількість яких має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг (додаток 1 до тендерної документації), а саме :
- учасниками ТОВ СУАП «Інтервіас Україна», ТОВ «ШЛЯХБУД» та ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» зазначено лише мінімально-необхідну кількість техніки (фрези і котки), тоді як даними учасниками в своїх технічних завданнях, які ними оприлюднені в повному обсязі, для забезпечення виконання відповідних обсягів робіт зазначена наступна техніка: бітумізатор Б400.02 Е Крокус (пункт 19 технічного завдання), машина MADPATCHER MP (пункти 20-23 технічного завдання), маркірувальна машина Hofmann (пункт 26 технічного завдання)
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-27 14:13:35
Пояснення на запит
1. Рішення тендерного комітету щодо затвердження тендерної документації прийнято 18 квітня 2019 року (протокол № 26-з)!
В подальшому до тендерної документації були внесені зміни та затверджувались її нові редакції, які були затверджені відповідними протоколами № 26-з/з від « 10 » травня 2019 року та № 26-з/з2 від « 15 » травня 2019 року.
Вся інформація про внесення змін до тендерної документації оприлюднена на порталі prozorro.gov.ua у відповідності з статтями 23 та 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином Замовник сам на свій розсуд встановлює кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Замовник визначив мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково має бути у учасника.
Учасниками ТОВ СУАП «Інтервіас Україна», ТОВ «ШЛЯХБУД» та ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» зазначено кількість техніки, яка вимагалась відповідно табл. 1, Додатку 1 Тендерної документації.
Учасники ТОВ СУАП «Інтервіас Україна», ТОВ «ШЛЯХБУД» та ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» повністю відповідають кваліфікаційним критеріям, які зазначені в тендерній документації.
При виконанні робіт учасники мають забезпечити наявність необхідної техніки, кількість якої має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
48 500 209,00
UAH з ПДВ
|
47 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
48 820 335,00
UAH з ПДВ
|
47 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШЛЯХБУД" |
49 486 000,00
UAH з ПДВ
|
48 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" #41792106 |
Переможець |
47 750 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 13:39
|
26 )ду 4 до дог.94 19 (1).pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 10:18
|
26) д.у 1 до дог. 94 19 (1).pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 11:56
|
Договір 94 19.pdf | укладений |
25 червня 2019 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2 Статті І Договору викласти в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області (додатково)). 2. Пункт 3.1. Статті ІІІ Договору викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить: 47 750 000,00 (сорок сім мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ складає 7 958 333, 33 грн., за рахунок коштів державного бюджету – 15 000 000,00 (п’ятнадцять мільйонів) грн., за рахунок інших джерел фінансування - 32 750 000,00 (тридцять два мільйони сімсот п’ятдесят тисяч) грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами. |
Номер договору про закупівлю: | 94/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору становить: 3 620 343,94 (три мільйони шістсот двадцять тисяч триста сорок три) грн., 94 коп., в т.ч. ПДВ складає 603 390,66 грн., за рахунок коштів державного бюджету України. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами. |
Номер договору про закупівлю: | 94/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |