Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс: мультимедійний проектор+інтерактивна дошка+ноутбук - 25 комплектів)
Очікувана вартість
1 130 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000968-a ae0c204f88f44bff9b4d27cc5d8a561b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:23
Очікувана вартість: 1 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплекти
інтерактивний комплекс: мультимедійний проектор+інтерактивна дошка+ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-000968-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 квітня 2019 17:29
Вимога
Шановний Замовнику!

Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці гарачих клавіш УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2019 11:58
Замовник розглянув Ваше звернення за роз"ясненнями та задовольнив внесеними змінами дані вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-000968-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 травня 2019 17:31
Порушання вимог зі сторони переможця
Шановний тендерний комітет!
15 травня2019 року було оприлюднено «Повідомлення про намір укласти договір» з Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС».
Уважно переглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ ІНТЕР СИСТЕМС, ми прийшли до висновку, що дана пропозиція являється такою, що не відповідає вимогам замовника тендеру та вимогам Законодавства України, а саме:

1. Просимо звернути увагу Замовника на те що, згідно пункту 7 «Загальні умови поставки товарів» тендерної документації вказана інформація: «Якість товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації. Для підтвердження відповідності запланованого для постачання товару вимогам даної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції чинні на момент подання пропозицій копії сертифікатів якості, декларацій виробника, посвідченнь якості ,завірені виробником або постачальником. Разом з цим, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про походження товару, повне найменування виробника, його адресу».
Шановний Замовнику, учасник ТОВ ІНТЕР СИСТЕМС не надав Сертифікат якості на інтерактивні дошки, що порушує, по-перше, вимоги Замовника, по-друге, ставить під сумнів якість інтерактивних дошок. Дане порушення недопустиме у відкритих торгах у закупівлях за державні кошти!

2. Згідно пункту 7 «Загальні умови поставки товарів», Учасниками повинно бути надано декларації від виробників, просимо звернути увагу, що печатка незалежного органу на декларації ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» не читабельна. Що знову ставить під сумнів якість інтерактивних дошок Intech.

3. Згідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інтерактивна дошка повинна бути обладнана гарачими клавішами «Україномовним Інтерфейсом». Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Просимо звернути увагу, що учасник ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» надав посилання на іноземний сайт, де відсутня інформація, що на інтерактивній дошці саме україномовні клавіши, фото неякісне, клавіши неможливо ідентифікувати!
Просимо тендерний комітет КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області уважно проаналізувати кожне порушення зі сторони учасника-переможця.
На виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», враховуючи вищенаведене, вважаємо пропозицію учасника ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМС” такою, яка не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2019 11:07
Згідно вимог тендерної документації (ТД) :«Для підтвердження відповідності запланованого для постачання товару вимогам даної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції, чинні на момент подання пропозицій копії сертифікатів якості, декларацій виробника, посвідченнь якості, завірені _виробником або постачальником_».
Учасник ТОВ ІНТЕР СИСТЕМС не надав Сертифікат якості на інтерактивні дошки, при цьому не надав Посвідчення Якості, але надав інший документ, саме Декларацію виробника,завірену виробником або постачальником, що не порушує вимог ТД. Якість інтерактивних дошок необхідно буде підтвердити по факту поставки, шляхом надання копій необхідних документів, завірених виробником або постачальником.
Увагу звернено на те, що учасник ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» надав посилання на іноземний сайт. У складі тендерної документації учасником надано достатньо інформації та надано відповідні гарантії про те, що на інтерактивна дошка обладнана гарячими клавішами "Україномовним Iнтерфейсом".

Документи

24 квітня 2019 11:57
ЗТД від 24.04.2019 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 988 875,00
UAH з ПДВ
979 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 1 037 274,00
UAH з ПДВ
979 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 15:58
Довідка.pdf.p7s
15 травня 2019 15:57
Довідка на ТОВ.pdf
15 травня 2019 15:57
Довідка на директора.pdf
15 травня 2019 15:57
Довідка ЄДР юр особа.pdf
15 травня 2019 15:57
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 11:46
Електронний підпис
10 травня 2019 11:45
Висновок СЕС ноутбук.pdf
10 травня 2019 11:45
ISO 9001 Vivitek.pdf
10 травня 2019 11:45
ISO 14001 Vivitek.pdf
10 травня 2019 11:45
Висновок СЕС.pdf
10 травня 2019 11:45
ISO9001 Intech.pdf
10 травня 2019 11:45
ISO14001 Intech.pdf
10 травня 2019 11:45
Статут.pdf
10 травня 2019 11:45
Паспорт директора.pdf
10 травня 2019 11:45
Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2019 11:45
Витяг з ЄДР від 18.02.19.pdf
10 травня 2019 11:45
Виписка з ЄДР.pdf
10 травня 2019 11:45
Уповноважена особа.pdf
10 травня 2019 11:45
Технічні вимоги згода.pdf
10 травня 2019 11:45
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 11:45
Таблиця відповідності.pdf
10 травня 2019 11:45
Проект договору.pdf
10 травня 2019 11:45
Інформаційна довідка.pdf
10 травня 2019 11:45
Згода на обробку ПД.pdf
10 травня 2019 11:45
Довідка стаття 17.pdf
10 травня 2019 11:45
Довідка працівники.pdf
10 травня 2019 11:45
Довідка МТБ.pdf
10 травня 2019 11:45
Довідка ліцензування.pdf
10 травня 2019 11:45
Довідка досвід.pdf
10 травня 2019 11:45
Довідка довкілля.pdf
10 травня 2019 11:45
Гарантійний лист ОС.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 15:21
Електронний підпис
03 травня 2019 15:20
28. Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 15:20
25. Гарантійний лист.pdf
03 травня 2019 15:20
24. Гарантійний лист.pdf
03 травня 2019 15:20
23. Порівняльна таблиця.pdf
03 травня 2019 15:20
20. Гарантійний лист.pdf
03 травня 2019 15:20
19. Санкції.pdf
03 травня 2019 15:20
16. Довідка ст.17 (1).pdf
03 травня 2019 15:20
14. Аналогічні договори.pdf
03 травня 2019 15:20
13. Довідка до досвіду.pdf
03 травня 2019 15:20
12.ГРИФ.pdf
03 травня 2019 15:20
6. Паспорт директора.pdf
03 травня 2019 15:20
5. Витяг ПДВ(стат.док).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 979 990,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 11:27

Документи

15 травня 2019 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
979 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 16:29
договір №133 від 03.06.2019 р. укладений
04 червня 2019 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 979 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 331,67 UAH)