Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-04-18-000955-c 79a356a1ae81480a8fa709df6179ceab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000

0000000000000 000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 000000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000, 0000000000000000000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000
0000000000000
000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:42

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

000000000000000000000
Дата подання: 19 квітня 2019 10:04
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:01
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000006 ● 6553b3b515ea40f2b6963f718da6596c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.05.2019 № 126

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-18-000955-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-13 10:06:10

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000955-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність у річному плані на 2019 рік або змін до нього закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція з очікуваною вартістю 18 350 000,00 грн ?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Замовником завантажено в електронній системі публічних закупівель файл «додаток №3 (опис предмета закупівлі Музиківка) 2019 року відкоригована.doc» де технічні характеристики до предмету закупівлі викладено російською мовою?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки тендерної документації відсутня?
4. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 частини першої статті 17 Закону ?
5. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-15 15:06:07

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Протокол наради тендерного комітету Азово-Чорноморського регіонального управління від 15.05.2019 №12

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 14:26:23

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000955-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника. Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону в п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні)?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРТЛАЙФБУД», яким у тендерній пропозиції не надано (відсутня) інформацію щодо кваліфікації працівників, яка вимагалась Замовником відповідно до пп.2 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРТЛАЙФБУД», всупереч тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «ФАРТЛАЙФБУД» відсутні роботи, які визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт», а саме: в Розділі «Розбирання і відновлення асфальтобетонного покриття» визначено п. 244 «Улаштування покриття товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних щільних крупнозернистих сумішей типу А, Б, щільність щебеневих матеріалів 2,5-2,9 т/м3, одиниця виміру – 1000 м2, кількість – 0,00575» та п.245 «Улаштування покриття товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних щільних дрібнозернистих сумішей типу А, Б, В, щільність щебеневих матеріалів 2,5-2,9 т/м3, одиниця виміру – 1000 м2, кількість – 0,00575»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-24 17:27:46

відповідь на запит Держаудит служби України від 21.05.2019 року

протокол № 14 від 24.05.2019 року

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо проведеного моніторингу

2019-06-06 17:15:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог статті 4)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-06-13-000011 ● 3213cde3b8044d8a9bc4a698f0179a95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.06.2019 № 156

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-18-000955-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 16:54:34

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка, що проводить Азово-Чорноморське регіональне управління Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

Поясніть чи був підписаний договір про закупівлю та коли з ТОВ «Центр Херсон» щодо виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги, 43 в сел. Музиківка (інв. № 10320068)?

У разі його укладання поясніть причину не оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-19 11:44:15

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Протокол тендерного комітету від 18.06.19 №16

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок Південного офісу Держаудитслужби України (Херсонська обл.) Протокол тендерного комітету від 25.06.2019 №20

2019-06-25 16:24:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
000000000000000 0,00
UAH
0,00
UAH
Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH
0,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 15:07
00000000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
0000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
000000000000000000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
00000000000000000000000000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
0000000000000000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
000000000000000
03 травня 2019 15:07
000000000000000
03 травня 2019 15:07
0000000000000000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
00000000000000000000000000000000000000
03 травня 2019 15:07
0000000000000000000000000000

Публічні документи

07 травня 2019 10:32
0000000000000000000000
03 травня 2019 17:37
00000000
03 травня 2019 17:37
00000000000000000000000000
03 травня 2019 17:37
00000000000000000
03 травня 2019 17:37
000000000000000000000
03 травня 2019 17:37
000000000000000000000000
03 травня 2019 17:37
00000000000000
03 травня 2019 17:37
00000000000000000000
03 травня 2019 17:37
000000000000000000000000000000000000000000000
03 травня 2019 17:37
000000000000000000
03 травня 2019 17:37
0000000000
03 травня 2019 17:37
0000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH
11 травня 2019 12:17
000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH
16 травня 2019 14:02

Документи

11 травня 2019 12:17
00000000
11 травня 2019 12:16
0000000000000000000
11 травня 2019 12:16
00000000000000000000
11 травня 2019 12:16
0000000000000000000
11 травня 2019 12:16
0000000000000000000
06 травня 2019 16:04
00000000000000000000000

Документи

16 травня 2019 14:01
00000000
16 травня 2019 14:00
0000000000000000000000000000000
11 травня 2019 12:18
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000
#00000000
0,00
UAH
Документи

Документи

16 травня 2019 14:01
00000000
16 травня 2019 14:00
0000000000000000000000000000000
11 травня 2019 12:18
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
25 червня 2019 16:33
0000000000000000000000 укладений
25 червня 2019 16:32
0000000000000000000000 укладений
25 червня 2019 16:32
0000000000000000000000 укладений
25 червня 2019 16:32
00000000 укладений
14 червня 2019 15:15
000000000000000000000000000000000 укладений
14 червня 2019 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 00000000000000000000000000000000000000000000000