Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 000000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000, 0000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 15:42 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000006 ● 6553b3b515ea40f2b6963f718da6596c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 126
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-18-000955-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-13 10:06:10
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000955-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність у річному плані на 2019 рік або змін до нього закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція з очікуваною вартістю 18 350 000,00 грн ?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Замовником завантажено в електронній системі публічних закупівель файл «додаток №3 (опис предмета закупівлі Музиківка) 2019 року відкоригована.doc» де технічні характеристики до предмету закупівлі викладено російською мовою?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки тендерної документації відсутня?
4. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 частини першої статті 17 Закону ?
5. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-15 15:06:07
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Протокол наради тендерного комітету Азово-Чорноморського регіонального управління від 15.05.2019 №12
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-21 14:26:23
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000955-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника. Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону в п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні)?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРТЛАЙФБУД», яким у тендерній пропозиції не надано (відсутня) інформацію щодо кваліфікації працівників, яка вимагалась Замовником відповідно до пп.2 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРТЛАЙФБУД», всупереч тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «ФАРТЛАЙФБУД» відсутні роботи, які визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт», а саме: в Розділі «Розбирання і відновлення асфальтобетонного покриття» визначено п. 244 «Улаштування покриття товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних щільних крупнозернистих сумішей типу А, Б, щільність щебеневих матеріалів 2,5-2,9 т/м3, одиниця виміру – 1000 м2, кількість – 0,00575» та п.245 «Улаштування покриття товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних щільних дрібнозернистих сумішей типу А, Б, В, щільність щебеневих матеріалів 2,5-2,9 т/м3, одиниця виміру – 1000 м2, кількість – 0,00575»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-24 17:27:46
відповідь на запит Держаудит служби України від 21.05.2019 року
протокол № 14 від 24.05.2019 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо проведеного моніторингу
2019-06-06 17:15:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог статті 4)
- UA-M-2019-06-13-000011 ● 3213cde3b8044d8a9bc4a698f0179a95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2019 № 156
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-18-000955-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 16:54:34
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги,43 в с. Музиківка, що проводить Азово-Чорноморське регіональне управління Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
Поясніть чи був підписаний договір про закупівлю та коли з ТОВ «Центр Херсон» щодо виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі гуртожитку під 36-ти квартирний житловий будинок по вул. 40 років Перемоги, 43 в сел. Музиківка (інв. № 10320068)?
У разі його укладання поясніть причину не оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-19 11:44:15
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Протокол тендерного комітету від 18.06.19 №16
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок Південного офісу Держаудитслужби України (Херсонська обл.) Протокол тендерного комітету від 25.06.2019 №20
2019-06-25 16:24:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH
|
11 травня 2019 12:17
|
000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH
|
16 травня 2019 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
25 червня 2019 16:33
|
0000000000000000000000 | укладений |
25 червня 2019 16:32
|
0000000000000000000000 | укладений |
25 червня 2019 16:32
|
0000000000000000000000 | укладений |
25 червня 2019 16:32
|
00000000 | укладений |
14 червня 2019 15:15
|
000000000000000000000000000000000 | укладений |
14 червня 2019 15:14
|