Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутичі для розміщення персоналу» (ДК021:2015 код 45300000-0 будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
4 625 863,00 UAH
UA-2019-04-18-000950-b 4f6e3adcf9a2493a9d8c4e99d58f2d2c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухоставська Марина Миколаївна

(04593) 4-35-66 suhostavskay@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Сухоставська Марина Миколаївна
(04593) 4-35-66
suhostavskay@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2018 році було проведено закупівлю будівельних робіт по об'єкту «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутич для розміщення персоналу» (пункт 1.1.4.14 «Виробничої програми робіт ДСП ЧАЕС на 2018 р.») із застосуванням процедури відкритих торгів (№закупівлі). За результатами торгів був визначений переможець ТОВ ВКФ «Гір ом комплект» та укладено договір підряду № 9 від 06.03.2018 року на виконання робіт по вказаному об'єкту, термін дії договору- по грудень 2019 року. Станом на 20.12.2018 року, з урахуванням додаткових угод до договору підряду № 9 від 06.03.2018 року, вартість договору складає - 22 574 466,37 грн., а очікувана вартість додаткових робіт - 4 625 863,00 гри., що становить 20,5% від вартості головного (первинного) договору. Відповідно до умов договору підряду Підрядник повинен забезпечити виконання робіт у відповідності до робочого проекту (шифр) № 22/03-13. В процесі виконання робіт виникли додаткові обсяги робіт, які не були передбачені початковим проектом (додаток 3 до обґрунтування -«Відомість додаткових обсягів робіт»). У зв'язку з чим, ТОВ «ЕСКО Енерго Проект» було виконано коригування робочого проекту «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутич для розміщення персоналу». Замовником направлено відкоригований проект на експертизу в ДП «Укрдержбудекспертиза» . Відкоригований робочий проект (шифр) № 22/03-13 затверджено наказом ДСП ЧАЕС за № 15 від 11.01.2019 року в установленому порядку на підставі експертного звіту від 30.11.2018 року за № 00-1528- 18/ЦБ щодо розгляду проектної документації за робочим проектам «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутичі для розміщення персоналу» (Коригування). /. Причини та обставини, якими керувався Замовник під час вибору застосування переговорної процедури закупівлі Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проектом не були зазначені у початковому проекті, але через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту, тому що є технічно та економічно пов'язаними з роботами, які викопуються за Договором підряду № 9 від 06.03.2018 року, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об'єкту. 1.1 Технічне підтвердження пов'язаності додаткових робіт з головним (первинним договором) Причини виникнення додаткових робіт:• Виявлення додаткових робіт в ході виконання демонтажних та будівельних робіт (бетонні, земляні, фасадні, лицювальні та оздоблювальні роботи, розбивка та відновлення асфальтобетонних покриттів, демонтаж труб, повітропроводів, кабельної продукції тощо, зміна кабельних трас, влаштування додаткових розподільчих електрощитів, підшивка карнизів, вогнезахисна обробка металоконструкцій тощо). • Виявлення додаткових робіт після внесення змін в проектну документацію з метою приведення проектних рішень у відповідність з вимогами нормативних документів (система вогиезатримуючих клапанів, система управління вогнезатримуючими клапанами, система водяного пожежогасіння, системи протипожежного захисту, заміна покриттів підлоги, конструктивні рішення по центральному ґанку, комплект технологічних меблів тощо); Додаткові роботи мають частковий харакгер і безпосередньо технологічно пов'язані з роботами, відображеними в головному (первинному) договорі. Вказані роботи можливо було зафіксувати тільки після початку робіт, так як вони носили прихований характер (а саме, виникли в процесі будівництва при порівнянні обсягів фактичних вимірювань з кошторисом). Додаткові будівельні роботи технічно пов'язані з роботами за головним договором. Оскільки додаткові роботи становлять невід'ємну частину від початкового проекгу та без виконання даних робіт неможливе завершення повного обсягу будівельних робіт та прийняття в експлуатацію об'єкту «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутич для розміщення персоналу», тому додаткові роботи по об'єкту неможливо виділити в окремий комплекс робіт (окремий проект), так як вони є технологічним продовженням і складовою частиною раніше прийнятих основних проектних рішень. На даний час загальний обсяг виконаних робіт по об'єкту становить 79,5 відсотків обсягу, передбаченого проектом. Для завершення повного комплексу робіт по об'єкту необхідно завершити 20,5 відсотків обсягу, передбаченого проектом, паралельно з виконанням додаткових робіт, так як вони технологічно пов'язані між собою. 1.2 Економічне підтвердження пов'язаності додаткових робіт з головним (первинним договором) Результати експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутичі для розміщення персоналу» (Коригування) № 00-1528- 18/ЦБ від 30.11.2018 року ДП «Укрдержбудекспертиза» підтверджують, що вартість додаткових робіт включена до вартості проекту будівництва, що підтверджує, що без виконання додаткових робіт неможливо забезпечити введення в експлуатацію об'єкту будівництва, що передбачено головним договором, а це, в свою чергу, підтверджує необхідність виконання цих додаткових робіт саме існуючим виконавцем. 1.3. Аналіз ризиків виконання додаткових робіт іншим Виконавцем 1.3.1 Виконання додаткових робіт іншим Виконавцем Виконання додаткових робіт іншим Виконавцем можливе за наступних умов: • Передача прав Генерального підрядника іншому Виконавцю, так як законодавством не передбачено двох Генеральних підрядників на об'єкті будівництва. Для цього необхідно розірвати діючий договір з ТОВ ВКФ «Промкомплект». • Укладання нового договору з іншим Виконавцем, шляхом проведення відкритих торгів, при цьому в обсяг робіт іншого Виконавця включити як додаткові роботи так і обсяг залишкових робіт в об'ємі 20,5 відсотків обсягу, передбаченого первинним проектом, включаючи проведення пусконалагоджувальних робіт та індивідуальних і комплексних випробувань.• Надання заяви про зміну Генерального підрядника в Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Київській області про внесення змін в «Дозвіл на виконання будівельних робіт» за № КС 112181131262 від 23.04.2018, в якому зазначений генпідрядник - ТОВ ВКФ «Промкомплект». • Взяття іншим Виконавцем на себе гарантійних зобов'язань Генерального підрядника - ТОВ ПКФ «Промкомплект» перед Замовником щодо виконання робіт за головним договором на суму 22 574 466,37 грн. (на більшу частину виконаних будівельно-монтажних робіт, робіт по монтажу інженерних мереж та обладнання, тобто, досягнення об'єктом будівництва показників, визначених у затвердженому проекті будівництва, закінчення гарантійного вводу в експлуатацію об'єкта в цілому та можливість експлуатації об'єкта протягом не менше 10 років (ст.884 Цивільного Кодексу України); • Взяття іншим Виконавцем на себе гарантійних зобов'язань генерального підрядника - ТОВ ПКФ «Промкомплект» перед Замовником за якість виконаних робіт та усунення всіх дефектів, які можуть з'явитися протягом не менше 12 місяців від дня прийняття об'єкта в експлуатацію Замовником; 1.3.2 Наслідки заміни попереднього виконавця робіт Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до негативних наслідків, а саме: • проблем технічного характеру з завершенням розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов'язаними, та оформлення виконавчої документації на дані роботи; • проблем технічного характеру при проведенні пусконалагоджувальних робіт, індивідуальних та комплексних випробувань; • втрата гарантійних зобов'язань Генерального підрядника - ТОВ ПКФ «1 Іромкомплект» перед Замовником щодо виконання робіт за головним договором на суму 22 574 466,37 грн. (на більшу частину виконаних будівельно-монтажних робіт, робіт по монтажу інженерних мереж та обладнання, тобто, досягнення об'єктом будівництва показників, визначених у затвердженому проекті будівництва, закінчення гарантійного вводу в експлуатацію об'єкта в цілому та можливість експлуатації об'єкта протягом не менше 10 років (ст.884 Цивільного Кодексу України); • втрата гарантійних зобов'язань генерального підрядника - ТОВ ПКФ «Промкомплект» перед Замовником за якість виконаних робіт та усунення всіх дефектів, які можуть з'явитися протягом не менше 12 місяців від дня прийняття об'єкта в експлуатацію Замовником; • неможливість оформлення виконавчої документації, необхідної для введення об'єкта в експлуатацію, у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» та Постанови КМУ № 461 від 13.04.2011р., а саме: з підписанням акту готовності об'єкта, оскільки його підписує один генпідрядник і несе відповідальність за виконання робіт. Згідно чинного законодавства у дозволі і сертифікаті зазначається один генпідрядник, який несе відповідальність за відповідність закінченого будівництвом об'єкту проектній документації та чинному законодавству, тому неможливо отримати ще один дозвіл на виконання будівельних робіт на даному об'єкті будівництва, оскільки чинним законодавством передбачено лише заміна генерального підрядника після отримання дозволу на виконання будівельних робіт, а в дозволі на виконання будівельних робіт за № КС 112181131262 від 23.04.2018 зазначений генпідрядник - ТОВ ВКФ «Промкомплект».В свою чергу, роботи, що є розрізненими (та, які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, може негативно вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, в цілому. Також, одним із факторів застосування переговорної процедури являється наявність у виконавця головного договору ТОВ ВКФ «Промкомплект» на будівельному майданчику матеріалів, техніки, ресурсів та обладнання, що забезпечує виконання робіт у найкоротші терміни, без порушень технологічних процесів і не вимагає додаткових коштів на перебазування матеріально-технічних ресурсів. 2. Висновок: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи, не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність їх виконання, так як технологія будівництва унеможливлює завершення робіт, передбачених початковим проектом в цілому, вони є пов'язаними технічно, оскільки їх виконання повинно проводитись послідовно із складанням актів прихованих робіт, вартість додаткових робіт становить 25,4% від вартості головного (первинного) договору. Керуючись п. 6 ч. 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VJII, пропоную здійснити закупівлю додаткових робіт по об'єкту «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутичі для розміщення персоналу» із застосуванням переговорної процедури та провести переговори з виконавцем робіт головного (первинного) договору підряду №9 від 06.03.2018 року - ТОВ ВКФ « П р о м ко м п л е кт».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 29 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Додаткові будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС у м. Славутичі для розміщення персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

18 квітня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 14:17
обгрунт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Промкомплект"
#24213675
Переможець 4 625 847,34
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 14:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Промкомплект" #24213675

№ рішення у справі

60/55-р/к

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

18 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
18 квітня 2019 14:30
Повід. про намір дог.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Промкомплект"
#24213675
4 625 847,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
18 квітня 2019 14:30
Повід. про намір дог.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 13:41
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 15:53
Дод.угода 2 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2019 15:53
1_Дод.угода 2.pdf укладений
20 серпня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 15:49
Дод.угода 1 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 10:36
Договір.pdf укладений
08 травня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", умови договору
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до умов Договору підряду
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 263 905,57
UAH (в тому числі ПДВ 710 650,93 UAH)