Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Волоський Андрій Миронович +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 14:32 |
Рішення про внесення змін.docx | |
26 квітня 2019 14:32 |
Тендерна документація.docx | |
18 квітня 2019 16:48 |
Проект_договору.doc | |
18 квітня 2019 16:48 |
Медико-технічні вимоги.docx |
26 квітня 2019 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
26 квітня 2019 14:32 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||
26 квітня 2019 14:32 |
Тендерна документація.docx
|
||||
18 квітня 2019 16:48 |
Проект_договору.doc
|
||||
18 квітня 2019 16:48 |
Медико-технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не менше одного аналогічного договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000014 ● 69e6468931b645efadef3605349cecc1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-18-000911-c 04.18.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 19 червня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” надає аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо відсутності у «Звіті про результати процедури закупівлі UA-2019-04-18-000911-c» від 30.05.2019 пункт 7-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Аналогічно у «Повідомленні про намір укласти договір» відсутній пункт 8-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі» повідомляємо про наступне, що дана процедура була оголошена до набрання чинності наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579, даний наказ набрав чинності 03.05.2019 р., оголошення про проведення даної процедури оприлюднили 18.04.2019 р., відповідно без урахування даного наказу. Слід зауважити, що відповідно до ст. 19 ЗУ «про публічні закупівлі» Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Що стосується повідомлення про намір укласти договір, то на момент його розміщення через майданчик не було технічної можливості для розміщення даної інформації. Однак дана інформація містилась в складі пропозиції учасника та згодом в договорі на дану закупівлю. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що процедуру відкритих торгів на закупівлю «33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарний ультразвуковий апарат)» проведено з дотриманням норм чинного законодавства.
2019-06-24 20:33:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-09-05-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2019 Львів № 147
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 06.09.2019 по 19.09.2019 перевірку закупівель UA-2019-04-18-000911-c, UA-2019-04-22-002155-c, UA-2019-04-12-000710-c, здійснену КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи”.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Ольгу КОЛОДЧАК.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
2019-09-05 15:14:11
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" #38872631 |
Переможець |
1 198 995,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 19:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 16:31
|
1719.JPG | зміни до договору |
19 липня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 16:39
|
Договір | укладений |
30 травня 2019 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви сторони |
Номер договору про закупівлю: | 1719 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1719 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |