Постачання електричної енергії (активна електроенергія)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000846-c aa1fa158fcb94c1aa620e633bb60f6e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Крихівецька сільська рада Івано-Франківської мііської ради
Код ЄДРПОУ: 04356248
Місцезнаходження замовника: 76493, Україна, Івано-Франківська обл., село, вул.Крихівецька,79. с.Крихівці, м.Івано-Франківськ
Контактна особа замовника: Доцяк Любов Михайлівна
+380342753003
kruxivrada@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 16:30
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

18 квітня 2019 16:24
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2019 16:20
Тендерна документаці Ел.ен 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000019 ● 93ca562c5af141cfa42c476de66430e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 15:35:09
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.06.2019 № 32

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.06.2019 № 32


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-18-000846-c 18.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Крихівецька сільська рада Івано-Франківської мііської ради, 04356248, Україна, село, вул.Крихівецька,79. с.Крихівці, м.Івано-Франківськ
  2. Інформація про предмет закупівлі: Лот № 3 - Постачання електричної енергії (активна електроенергія, ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія») споживач за адресою: всі інші об’єкти села Крихівці, 76493, 375000UAH, 09310000-5, ДК021, 135000, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: aa1fa158fcb94c1aa620e633bb60f6e6, 2019-04-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД замовника, тендерні пропозиції учасника ТзОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (лот 1 - лот 3), протоколи тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договори про постачання електричної енергії від 31.05.2019 № Е/33-19-1, № Е/33-19-2, № Е/33-19-3. За результатами аналізу встановлено, що замовник уклав договори про надання послуг пов’язаних з лісозаготівлею, зокрема: Лот 1 – від 31.05.2019 № Е/33-19-1 ТзОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»; Лот 2 – від 31.05.2019 № Е/33-19-2 ТзОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»; Лот 3 – від 31.05.2019 № Е/33-19-3 ТзОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ». Водночас замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу комерційні пропозиції, які відповідно до пунктів 2.3, 4.1 та 4.12 вищевказаних договорів, є їх додатком, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону, 04 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій та їх розгляду, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Постачання електричної енергії (активна електроенергія, ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія») споживач за адресою пішохідні переходи без засобів обліку, с.Крихівці, 76493
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 06 травня 2019 12:21
Закінчення: 06 травня 2019 13:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 кВт⋅год
Лот №1 – Постачання електричної енергії (активна електроенергія, ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія») споживач за адресою пішохідні переходи без засобів обліку, с.Крихівці, 76493
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Доставка: 76493, Івано-Франківська область, с.Крихівці, площа Двір,1
Дата доставки: до 31 грудня 2019 16:24

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 квітня 2019 16:20
Тендерна документаці Ел.ен 2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ" 5 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ" 4 800,00
UAH з ПДВ
4 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 4 344,00
UAH з ПДВ
4 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 5 000,00
UAH з ПДВ
4 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 4 320,00
UAH з ПДВ
4 070,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 4 188,00
UAH з ПДВ
4 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 15:17
sign.p7s
03 травня 2019 15:14
1.1 Пропозиція.pdf
03 травня 2019 15:14
28 Предмет договору.pdf
03 травня 2019 15:14
24 Відомості НГК БГ.pdf
03 травня 2019 15:14
18 Довідка щодо санкцій.pdf
03 травня 2019 15:14
12 Паспорт Боднарук В Ю.pdf
03 травня 2019 15:14
8 Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2019 15:14
7 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2019 15:14
5 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 травня 2019 15:14
4 Статут БанГаз.pdf
03 травня 2019 15:14
3 Довiдка ст.17.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 10:40
sign.p7s
26 квітня 2019 10:38
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 10:38
Копія Статуту.pdf
26 квітня 2019 10:38
ПРОТОКОЛИ (копії).pdf
26 квітня 2019 10:38
Копія Витяг ЄДР.pdf
26 квітня 2019 10:38
Баланс за 2018 рік.pdf
26 квітня 2019 10:38
Технічна спеціфікація.pdf
26 квітня 2019 10:38
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.9.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.10.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.4.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.6.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.3.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка щодо довкілля.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.2.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка п.8.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка ч.2 ст.17.pdf
26 квітня 2019 10:38
Довідка щодо балансу.pdf
26 квітня 2019 10:38
Гарантійний лист ДСТУ.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:49
sign.p7s
03 травня 2019 11:01
ЛОТ 1.pdf
03 травня 2019 11:01
Установчі.7z
03 травня 2019 11:01
Статут ОККО завірений.pdf
03 травня 2019 11:01
Роздруківка 2.pdf
03 травня 2019 11:01
Документи лотові 2.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 14:50
sign.p7s
03 травня 2019 14:46
Проект договору.pdf
03 травня 2019 14:46
Фін. звітність 1 кв. 2019р.pdf
03 травня 2019 14:46
Технічна специфікація.pdf
03 травня 2019 14:46
копія Статуту.pdf
03 травня 2019 14:46
Копія Витягу ПДВ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Рішення скасоване 4 068,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 17:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Переможець 4 068,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 17:04

Документи

10 травня 2019 16:36
sign.p7s

Документи

10 травня 2019 17:04
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
4 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 17:04
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 травня 2019 17:53
договір про постачання електричної енергії споживачу укладений
31 травня 2019 17:52
договір про постачання електричної енергії СПОЖИВАЧУ укладений
31 травня 2019 17:52
19-1.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 13:44
E33-19-1.PDF зміни до договору
11 липня 2019 14:08
додаткова угода №2 зміни до договору
09 липня 2019 09:58
додаткова угода зміни до договору
08 липня 2019 17:11
sign.p7s зміни до договору
13 червня 2019 14:11
додаток до контракту зміни до договору
13 червня 2019 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення п.3 ст.631 ЦК України з договору
Номер договору про закупівлю: Е/33-19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Е/33-19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів на оплату
Номер договору про закупівлю: Е/33-19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Е/33-19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна регульованих цін відповідно до Постанови НКРЕКП №954 від 07.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: Е/33-19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Е/33-19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір опубліковано відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" додаємо додатки до договору
Номер договору про закупівлю: Е/33-19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Е/33-19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни на ринку електроенергії
Номер договору про закупівлю: Е/33-19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку