Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бориславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144714 |
Місцезнаходження: | 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Шевченка,42 |
Контактна особа: |
Протиняк Маряна Ігорівна +380676738490 osvitabor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 585 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 15:52 |
ТД-Меблі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000060 ● 2d6ea04f35234701832a9671fa74a762
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 № 67
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-18-000784-c 18.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що відповідно до листа МЕРТу від 28.05.2019р, передбачено, що технічна можливість заповнення зазначених полів у системі PROZORRO відсутня. Таким чином, джерело фінансування закупівлі вказано замовником в полі "додаткова інформація" та зазначена в оголошенні. Звіт про виконання договору оприлюднено в системі.
2020-05-04 14:52:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
456 300,00
UAH з ПДВ
|
431 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
490 482,00
UAH з ПДВ
|
431 973,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Попадюк Василь Васильович |
531 000,00
UAH з ПДВ
|
431 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
515 250,00
UAH з ПДВ
|
432 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
515 700,00
UAH з ПДВ
|
488 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЧИМРУК НАТАЛІЯ СТЕПАНІВНА |
535 050,00
UAH з ПДВ
|
535 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Переможець |
431 460,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 20:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 16:52
|
Договір | укладений |
24 травня 2019 16:42
|