Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт, благоусрій прибудинкової території по вул. Чорновола, 56 в м.Хмельницькому
Очікувана вартість
1 676 196,80 UAH
UA-2019-04-18-000767-a b37a4b9071c94e69a4a3a8a52c48830f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2019 18:30
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:50
Очікувана вартість: 1 676 196,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 380,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт, благоусрій прибудинкової території по вул. Чорновола, 56 в м.Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Чорновола, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 11:26
додаток 5.docx
18 квітня 2019 11:26
Додаток 4.docx
18 квітня 2019 11:26
технічне завдання додаток 3.pdf
18 квітня 2019 11:26
ДОДАТОК 2.doc
18 квітня 2019 11:26
Додаток_1 (1).doc
18 квітня 2019 11:26
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000032 ● 011f0792fd214f7b9e0fb4b7fb832bc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.05.2019 № 24

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 28.05.2019 №24

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-04-18-000767-a 18.04.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

при публікації тендерної документації було допущеного граматичну помилку у визначенні терміну виконання робіт, разом з тим відповідно до оголошення термін виконання робіт встановлено до 30.08.2020 року.

2019-06-18 17:49:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм абзацу 6 частини другої статті 21 та пункту 6 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» 1 561 579,31
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Траса 1 603 736,29
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2019 11:02
Чорновола тех. ЛК.rar
04 травня 2019 11:02
Чорновола ДЦ_ ИВР.rar
04 травня 2019 11:02
Протокол 6.7 Статут.rar
04 травня 2019 11:02
Довідки.pdf
04 травня 2019 11:02
Відгуки.rar
04 травня 2019 11:02
Бенефеціар.jpg

Публічні документи

14 травня 2019 09:51
Паспорт директор
14 травня 2019 09:51
Гарантійні листи
03 травня 2019 21:59
Відомість ресурсів.pdf
03 травня 2019 21:59
2.16 Довідка з банку.pdf
03 травня 2019 21:59
2.15 пдв.jpg
03 травня 2019 21:59
2.13 Ліцензія.pdf
03 травня 2019 21:59
2.11 Додаток до статуту.pdf
03 травня 2019 21:59
2.10 Статут.pdf
03 травня 2019 21:59
Протокол зборів.pdf
03 травня 2019 21:59
Підтвердження досвіду.pdf
03 травня 2019 21:59
Локальний кошторис 2.pdf
03 травня 2019 21:59
Локальний кошторис 1.pdf
03 травня 2019 21:59
Календарний план.pdf
03 травня 2019 21:59
Зведений.pdf
03 травня 2019 21:59
Договірна ціна.pdf
03 травня 2019 21:59
Договір ст.pdf
03 травня 2019 21:59
Довідка про досвід.pdf
03 травня 2019 21:59
Гарантійні листи.pdf
03 травня 2019 21:59
Довідки.pdf
03 травня 2019 21:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

ТОВ Траса

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»
#40947480
Відхилено 1 398 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 18:26
ТОВ Траса
#23656312
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 18:28

Документи

10 травня 2019 18:26
Електронний підпис
10 травня 2019 18:01
62.pdf

Документи

13 травня 2019 18:28
Електронний підпис
13 травня 2019 18:26
img_0078.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Траса
#23656312
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 18:28
Електронний підпис
13 травня 2019 18:26
img_0078.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 11:37
4.372.pdf укладений
04 грудня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:24
Додаткова угода реквізити.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 11:22
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 10:56
уг 2 дог 372.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 17:54
пояснення до договору 372.pdf укладений
18 червня 2019 17:53
372.pdf укладений
18 червня 2019 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін виконання робіт до 30.11.2019
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 388 170,40
UAH (в тому числі ПДВ 231 361,73 UAH)