Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
200 300,00 UAH
UA-2019-04-18-000733-b ca88bd20a9d14d699618014b2b18c884
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380679631065 takunus@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ Тальянківський агротехнічний коледж Уманського національного університету садівництва
Код ЄДРПОУ: 00729103
Місцезнаходження: 20434, Україна , Черкаська обл., с. Тальянки, Свято-Покровська, 80
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380679631065
takunus@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:56
Очікувана вартість: 200 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 003,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Паливна деревина твердих порід згідно технічної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 метри кубічні
Паливна деревина твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20434, Україна, Черкаська область, с. Тальянки, Свято-Покровська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі
Дата подання: 22 квітня 2019 08:46
Дата відповіді: 22 квітня 2019 14:11
3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (за формою відповідно до додатку 4.3. до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання аналогічного договору). Крім довідки, учасник у складі тендерної пропозиції надає не менше одного договору з підтверджуючими документами шляхом підвантаження в Систему копії аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору, разом з копіями документів, що підтверджують отримання послуг замовником згідно договору. *Аналогічним договором є договір на виконання послуг: Код ДК 021:2015 (77110000-4) – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції. Але предметом закупівлі є паливна деревина твердих порід (код за ДК 021:2015 – 03410000-7 (Деревина).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що файл "Додаток 4" помилково був завантажений інший, наразі помилку усунено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000041 ● 83b709af6f554a95a5d7896e6d77b0b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.06.2019 № 60
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.06.2019 № 60

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-04-18-000733-b, 18.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-14 12:26:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000733-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав не розміщено та не відображено в електронній системі у вигляді нової редакції зміни до тендерної документації разом із переліком змін, тоді як було змінено умови щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям?
- з яких підстав тендерну пропозицію ДП «Уманський лісгосп» визнано переможцем та 14.06.2019 укладено договір з останнім, тоді як документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надано ДП «Уманський лісгосп» у строк, що перевищує п’ять днів, з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-19 09:02:11

Відповідь на запит

Надаємо пояснення із питань, які виникли при аудиті закупівлі.
1) з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі?

У «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі у зв’язку з тим, що 03.05.2019 року набув чинності наказ МЕРТУ № 463 про внесення змін в Наказ Мінекономрозвитку №490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Відповідно до цих змін, при створенні оголошення про проведення закупівлі обов'язковими для заповнення є поля:
"41. Вид предмета закупівлі.";
"91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).";
"102. Джерело фінансування закупівлі.".
Оголошення про проведення відкритих торгів було опубліковане 18 квітня 2019 року, тому на той час не передбачалося в системі внесення інформації про умови оплати договору та джерела фінансування.

2) з яких підстав тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Тендерна документація готувалася до оголошення відкритих торгів у електронній системі, тому щоб не помилитися з датою на момент оприлюднення документів прописали, що «кінцевий строк подання тендерних пропозиції визначається електронною системою».

3) з яких підстав тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»зазначені у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 5.

4) з яких підстав не розміщено та не відображено в електронній системі у вигляді нової редакції зміни до тендерної документації разом із переліком змін, тоді як було змінено умови щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям?

Під час оприлюднення тендерної документації окремими файлами була допущена механічна помилка, яка призвела то того, що файл «Додаток 4 до ТД кваліфікаційні критерії» завантажили з іншої закупівлі, документи до якої готувалися одночасно та мали однакові назви. Тендерну документацію не змінювали, а тільки завантажили вірний файл.

5) з яких підстав тендерну пропозицію ДП «Уманський лісгосп» визнано переможцем та 14.06.2019 укладено договір з останнім, тоді як документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надано ДП «Уманський лісгосп» у строк, що перевищує п’ять днів, з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?

Рішення про визнання переможцем ДП «Уманський лісгосп» було ухвалено 28.05.2019р., довідки надано 04.06.2019р. термін порахували не в календарних днях, а в робочих. Крім того переможець надав пояснення, що організація яка надавала довідку про відсутність заборгованостей зі сплати податків і зборів у неділю і понеділок не працюють.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок аудиторської перевірки Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області договір розірвано 20.06.2019 р. в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-06-21 13:17:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

замовником розірвано договір

2019-06-21 14:28:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ 189 440,00
UAH з ПДВ
166 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Уманський лісгосп 199 800,00
UAH з ПДВ
184 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 197 580,00
UAH з ПДВ
197 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 12:35
Електронний підпис

Публічні документи

04 червня 2019 14:18
Довідка про сплату
04 червня 2019 11:22
довідка про не судимість
30 травня 2019 13:53
Додаток № 1
29 травня 2019 17:00
Електронний підпис
05 травня 2019 17:14
Електронний підпис
05 травня 2019 17:09
Згода на обробку даних.pdf
05 травня 2019 17:09
Витяг з ЄДР.pdf
05 травня 2019 17:09
Паспорт директора.pdf
05 травня 2019 17:09
Наказ про директора.pdf
05 травня 2019 17:09
Проект договору.pdf
05 травня 2019 17:09
Довідка ч2ст. 17.pdf
05 травня 2019 17:09
Довідка п9ч1ст. 17.pdf
05 травня 2019 17:09
Довідка п8ч1ст. 17.pdf
05 травня 2019 17:09
Довідка п6ч1ст. 17.pdf
05 травня 2019 17:09
Довідка п4ч1ст. 17.pdf
05 травня 2019 17:09
Довідка п3ч1ст. 17.pdf
05 травня 2019 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2019 17:09
Статут.pdf
05 травня 2019 17:09
Реєстр.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:58
Електронний підпис
03 травня 2019 12:58
тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 12:58
проект договору.pdf
03 травня 2019 12:58
копія виписки з ЄДР.pdf
03 травня 2019 12:57
захист довкілля.pdf
03 травня 2019 12:57
вимоги ч2 ст17.pdf
03 травня 2019 12:57
вимоги п6 ч1 ст17.pdf
03 травня 2019 12:57
вимоги п5 ч1 ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ

ДП Уманський лісгосп

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ
#2535905156
Рішення скасоване 166 130,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 14:57
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ
#2535905156
Відхилено 166 130,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:06
ДП Уманський лісгосп
#00993389
Переможець 184 260,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:09

Документи

17 травня 2019 12:32
Електронний підпис
17 травня 2019 12:27
протокол 38.pdf
10 травня 2019 14:13
Протокол 35.docx

Документи

28 травня 2019 15:04
Електронний підпис
28 травня 2019 15:03
протокол 39.pdf

Документи

28 травня 2019 15:09
Електронний підпис
28 травня 2019 15:07
протокол 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Уманський лісгосп
#00993389
184 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2019 15:09
Електронний підпис
28 травня 2019 15:07
протокол 40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 17:10
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 08:41
Договір 710.pdf укладений
14 червня 2019 08:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель