Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки комп'ютера - 7 шт
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000661-a 0ad02bb86f09493b9180d07f5dda6b17
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Конопська

+380636646916 1220_vdnepruszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Верхньодніпровської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192261
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., місто Верхньодніпровськ, Верхньодніпровський район, , Пл. Щербицьокго, 5
Контактна особа: Ірина Конопська
+380636646916
1220_vdnepruszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 11:25
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комп’ютер: системний блок (Мат.плата с процессором AsRock J3455M, Intel Celeron J3455 (4x2.3 GHz), 2xDDR3, Intel HD 500, 2xSATA3, 1xPCI-E 16x 2.0, 2xPCI-E 1x 2.0, ALC887, RTL8111E, 4xUSB3.0/8xUSB2.0, VGA/DVI/HDMI, mATX), Корпус Black (400W 80mm, mATX, USB 2.0, USB 3.0, Audio, 1x5,25", 1x3,5", 4 HDD, 4xPCI), SSD 2 шт. (128Gb, Goodram CX400, SATA3, 2.5", 3D TLC, 550/450),
оперативна пам'ять 4 ГБ DDR3).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровськ, площа О.Поля,б.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
2 штука
Комп’ютер: системний блок (Мат.плата с процессором AsRock J3455M, Intel Celeron J3455 (4x2.3 GHz), 2xDDR3, Intel HD 500, 2xSATA3, 1xPCI-E 16x 2.0, 2xPCI-E 1x 2.0, ALC887, RTL8111E, 4xUSB3.0/8xUSB2.0, VGA/DVI/HDMI, mATX), Корпус Black (400W 80mm, mATX, USB 2.0, USB 3.0, Audio, 1x5,25", 1x3,5", 4 HDD, 4xPCI), SSD (128Gb, Goodram CX400, SATA3, 2.5", 3D TLC, 550/450),
оперативна пам'ять 4 ГБ DDR3).

Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровськ, площа О.Поля,б.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 11:03
Проект договор.docx
18 квітня 2019 11:03
Технічні вимоги 7.doc
18 квітня 2019 11:03
Специфікація 7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 11:29
Дата відповіді: 19 квітня 2019 11:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ФОП мають право прийняти участь в торгах, сума вказана остаточна з ПДВ для платників, та за товар для ФОП. Параметри товара повинні бути не нижче за вказані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск 24 972,00
UAH з ПДВ
24 972,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 31 800,00
UAH з ПДВ
30 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 31 239,00
UAH з ПДВ
30 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 21:53
Пропозиція.pdf
23 квітня 2019 21:53
сертифікати ALLVEN.pdf
23 квітня 2019 21:53
реестр документи.pdf
23 квітня 2019 21:53
Статут.pdf
23 квітня 2019 21:53
Статут1_13.pdf
23 квітня 2019 21:53
повноваження.pdf
23 квітня 2019 21:53
Вик договір з відгуком.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 13:08
Сертификаты GTL (1).rar
23 квітня 2019 13:08
Сервіс_центри.pdf
23 квітня 2019 13:08
propozitsiya_31800.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск
#38199744
Відхилено 24 972,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 14:12
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 30 998,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 14:18
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
Переможець 30 999,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 14:20

Документи

03 травня 2019 14:09
ТОВ СІНТ.pdf

Документи

03 травня 2019 14:17
КОМПА КОМ.pdf

Документи

03 травня 2019 14:18
Авакумова.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
30 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 14:18
Авакумова.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
img780.pdf зміни до договору
15 травня 2019 10:53
img778.pdf укладений
11 травня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML