Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи, борошно (Код ДК 021:2015 - 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості»)
Очікувана вартість
504 892,20 UAH
UA-2019-04-18-000480-a 50487c6dc6e74e3fb8b8af8e815cd98a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаревич Віталій Богданович

(044) 465 21 95 NAZVIT@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Назаревич Віталій Богданович
(044) 465 21 95
NAZVIT@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 20:00
Очікувана вартість: 504 892,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Тендерна документація

25 квітня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-000480-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Зовнішторгресурс", Код ЄДРПОУ:39110589
Дата подання: 14 травня 2019 11:49
Пересмотр документации
Прошу пересмотреть предоставленную документацию.
Все необходимые документы предоставлены.
Если вы считаете, что все слепые(подача заявок на участие без документов), то специальные органы помогут разобраться, чем вы занимаетесь.
Наша компания осуществляет поставку на весь регион Мелитопольской обл..
Стоимость объективно ниже, чем у победителя.
Подлог с Вашей стороны на лицо.
Не надо вынуждать подготовку судебного производства. Наши юристы "руки потирают", чтобы проучить таких умных организаторов.
Заранее благодарю за понимание.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2019 14:28
Згідно статтей Закону України "Про публічні закупівлі" ви маєте право звернутися до органу оскарження щодо прийнятих рішень Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-000480-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 17 травня 2019 15:51
ВИМОГА
переможцем було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК". Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки
1) Відповідно до п.13.1 Додаток 3 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити в електронну систему закупівель) в складі тендерної пропозиції (в файлі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) документи, що підтверджують відповідність запропонованого до поставки (передачі) товару технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим Замовником: Сканований оригінал документу про результати останнього наглядового аудиту за сертифікованою систему управління безпечністю харчових продуктів.


Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" у складі тендерної пропозиції надає Звіт за результатами проведення спеціального аудиту з розширенням сфери сертифікації системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ ВФ «Корнер-Пак» дата проведення 15.11.2018 року.

Згідно умов тендерної документації вимагалось надати документ про результати останнього наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів, а учасник ТОВ ВФ «Корнер-Пак» надав Звіт за результатами проведення спеціального аудиту з розширенням сфери сертифікації системи управління безпечністю харчових продуктів, що не відповідає умовам тендерної документації.

2) Відповідно до п.13.2 Додаток 3 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити в електронну систему закупівель) в складі тендерної пропозиції (в файлі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) документи, що підтверджують відповідність запропонованого до поставки (передачі) товару технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим Замовником:
скановані оригінали документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб та підвищення їх кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», які є відповідальними за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів.


Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" у складі тендерної пропозиції надає посвідчення за темою – «Внутрішній аудит систем управління безпечністю харчових продуктів згідно з вимогами ДСТУ ISO 22000:2007


Отже, ТОВ ВФ «КОРНЕР-ПАК» тендерна пропозиція, не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2019 14:25
Дякую за звернення. ТК переглянуто рішення.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-000480-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 20 травня 2019 18:56
Крупи, борошно
06.05.2019р. відбувся аукціон по процедурі відкриті торги, на закупівлю крупи та борошна, ідентифікатор UA-2019-04-18-000480-a, Замовником яких є ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Протоколом засіданням тендерного комітету ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" № 327-М від 13 травня 2019 року було визнано переможцем ТОВ ВФ "Корнер-ПАК". А протоколом № 409-М від 17.05.2019р. за результатами повторного розгляду була відхилена пропозиція ТОВ ВФ "Корнер-ПАК", так як, на думку Замовника, Звіт № 16-13/212/СП-02 від 12.11.2018р. за результатами проведення спеціального аудиту з розширенням сфери сертифікації системи управління безпечністю харчових продуктів, наданий ТОВ ВФ «Корнер-Пак» не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення його пропозиції, вважає, що це рішення порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необґрунтованим та дискримінаційним.
Так, згідно п.13 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати Документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме:
Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства.
Сканований оригінал документу про результати останнього наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів.
Тобто документацією вимагався документ, в якому є висновки щодо результатів наглядового аудиту. Яка повинна бути назва цього документу конкретно не вказано.
В своїй тендерній пропозиції ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" надав сканований оригінал сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та сканований оригінал документу, а саме Звіт, в якому містяться результати наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів.
Таким чином, ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" надав всі необхідні документи, які підтверджують, що підприємство розробило, впровадило та застосовує постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Якщо Замовник вважає надання Звіту № 16-13/212/СП-02 від 12.11.2018р. за результатами проведення спеціального аудиту з розширенням сфери сертифікації системи управління безпечністю харчових продуктів помилкою, то, згідно п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. В даному випадку назва документу не впливає на його зміст, а тому і на зміст пропозиції.


На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28, 30 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. ФІЛІЇ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати своє Рішення, відповідно до якого була відхилена пропозиція ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" та визнати його переможцем.

Наші вимоги мають законну підставу, подані вчасно, у відповідний відведений на це термін.
У разі незадоволення наших вимог ми залишимо свій відгук про цю закупівлю на моніторинговому порталі https://dozorro.org/ та будемо вимушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету та, відповідно до Закону України № 2265-VIII 21.12.2017р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель", до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи для проведення моніторингу всіх Ваших закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 09:01
Згідно статтей Закону України "Про публічні закупівлі" ви маєте право звернутися до органу оскарження щодо прийнятих рішень Замовника

Документи подані скаржником

14 травня 2019 11:49
Договор аренд.pdf
14 травня 2019 11:49
Договор перевозки ВТР.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 67 399,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 674,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 травня 2019 14:14
Закінчення: 06 травня 2019 14:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 кг
Крупа гречана
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
800 кг
Крупа пшенична
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 кг
Борошно пшеничне вищого гатунку
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
250 кг
Пшоно шліфоване
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 кг
Крупа ячнева
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
320 кг
Крупа кукурудзяна
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 кг
Крупа ячмінна
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
500 кг
Рис шліфований, довгий
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
250 кг
Крупа вівсяна
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" 51 888,00
UAH з ПДВ
41 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 53 183,00
UAH з ПДВ
41 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Зовнішторгресурс" 52 242,60
UAH з ПДВ
50 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 65 474,40
UAH з ПДВ
65 474,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродлогістика" 67 138,80
UAH з ПДВ
67 138,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІТУРСЕРВІС" 67 200,00
UAH з ПДВ
67 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 17:02
Цінова оновлена Лот2.pdf
03 травня 2019 19:25
Електронний підпис
03 травня 2019 19:23
Тендерна лот 2.pdf
03 травня 2019 19:22
Тендерна Лот1.pdf
03 травня 2019 19:22
ЗгодаОбробПерсДаних.pdf
03 травня 2019 19:22
Сертифікат Рис 001_2019.pdf
03 травня 2019 19:22
Сертиф Кукурузка 005.pdf
03 травня 2019 19:22
Борошно в_г 003_2019 3мл.pdf
03 травня 2019 19:22
Сертиф Гречка.jpg
03 травня 2019 19:22
ДовЗгАрифПом.pdf
03 травня 2019 19:22
Дов.достов.Інф.pdf
03 травня 2019 19:22
Дані про товар.pdf
03 травня 2019 19:22
ДовВідпДСТУ_90.pdf
03 травня 2019 19:22
ГарЛистСпецтранспорт.pdf
03 травня 2019 19:22
договір крупи.pdf
03 травня 2019 19:22
ГарЛистОплЕксп.pdf
03 травня 2019 19:21
ГаранЛистЯкості.pdf
03 травня 2019 19:21
Накл. в_ч 1493.pdf
03 травня 2019 19:21
Договір 178-18 крупи.pdf
03 травня 2019 19:21
ДовЗгОснУмДог.pdf
03 травня 2019 19:21
договір Дитяче харчув..pdf
03 травня 2019 19:21
Договір Проект.pdf
03 травня 2019 19:21
Накл.Укрпошта.pdf
03 травня 2019 19:21
27 Укрпошта.pdf
03 травня 2019 19:21
Накл Мукачево.pdf
03 травня 2019 19:21
Довідка ЩодоЗУСанкції.pdf
03 травня 2019 19:21
Накл. 8 навчЦентр.pdf
03 травня 2019 19:21
Заява до ДФС.pdf
03 травня 2019 19:21
Відгук ДніпрТерЦентр.pdf
03 травня 2019 19:21
Накл47.pdf
03 травня 2019 19:21
ГарЛистВиконУмовДод2.pdf
03 травня 2019 19:20
гречка(1) Дніпр.т-ц 2017.PDF
03 травня 2019 19:20
ДовідкаАналогДог.pdf
03 травня 2019 19:20
ВідгукРівнОблДитЛік.pdf
03 травня 2019 19:20
Накл.РівненОблДитЛік.pdf
03 травня 2019 19:20
ГарантЛист пост.16.pdf
03 травня 2019 19:20
КлСВ Dovidka_19095389340960519090.pdf
03 травня 2019 19:20
Дов ч.2 ст17.pdf
03 травня 2019 19:20
АнтикорупцПрогр.pdf
03 травня 2019 19:20
ДовВідсутнПідстав.pdf
03 травня 2019 19:20
ДовІдка На Ст17.pdf
03 травня 2019 19:20
СанКн Левкович Р.П..pdf
03 травня 2019 19:20
СанКн Клинчук А.В..pdf
03 травня 2019 19:20
СанКн Грунська Н.В..pdf
03 травня 2019 19:20
ДовідкаНаявПрацівн.pdf
03 травня 2019 19:20
СанКн Маєвський М.О..pdf
03 травня 2019 19:20
ТехПаспВантАвт Mers.pdf
03 травня 2019 19:20
ТехПаспВантАвт DAF.pdf
03 травня 2019 19:20
СанПаспортВантАвт DAF.pdf
03 травня 2019 19:20
Саноброб.Mers 22.04.-02.05pdf..pdf
03 травня 2019 19:20
Саноброб.DAF 22.04.-02.05.pdf.pdf
03 травня 2019 19:20
СанОбрАвт Дог.pdf
03 травня 2019 19:20
ДовідкаМийкаТрансЗас.pdf
03 травня 2019 19:20
ДовідкаНаявАвтЗас.pdf
03 травня 2019 19:19
ДовідкаНаявСклПрим.pdf
03 травня 2019 19:19
АктДержКомісЕкспл.pdf
03 травня 2019 19:19
КлСВ ІдКод.pdf
03 травня 2019 19:19
КлСВ Паспорт.pdf
03 травня 2019 19:19
Дов.ПовноважДирект.pdf
03 травня 2019 19:19
НаказПризнДирект.pdf
03 травня 2019 19:19
ПротокЗакЗб _2.pdf
03 травня 2019 19:19
Віконт Статут Ч2.pdf
03 травня 2019 19:19
Віконт Статут Ч1.pdf
03 травня 2019 19:19
Витяг з реєструПДВ.pdf
03 травня 2019 19:19
Витяг з ЄДР 20.03.2019.pdf
03 травня 2019 19:19
Віконт Виписка ЄДР.pdf
03 травня 2019 19:19
Реєстр.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 19:04
виписка з ЄДР (2).jpg
02 травня 2019 19:04
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

03 травня 2019 18:18
статут и витяг.pdf
03 травня 2019 18:18
сотрудники мат база.pdf
03 травня 2019 18:18
Приказ Диденко.pdf
03 травня 2019 18:18
НДС.pdf
03 травня 2019 18:18
Договор перевозки ВТР.pdf
03 травня 2019 18:18
Договор аренд.pdf
03 травня 2019 18:18
Авто Тех.паспорт.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:26
Електронний підпис
03 травня 2019 12:22
Сергієнко 30.04.pdf
03 травня 2019 12:22
Сергієнко 30.04.1 (1).pdf
03 травня 2019 12:22
20.опис процедур ХАССП.pdf
03 травня 2019 12:22
19.цінова2.pdf
03 травня 2019 12:22
18.цінова.pdf
03 травня 2019 12:22
13.технічка.pdf
03 травня 2019 12:22
12.проект (1).pdf
03 травня 2019 12:22
10. витяг квітень.pdf
03 травня 2019 12:22
9.потужність.pdf
03 травня 2019 12:22
8.навчання працівників.pdf
03 травня 2019 12:22
6.акредитація.pdf
03 травня 2019 12:22
5.ISO.pdf
03 травня 2019 12:22
4.довідки по статті 17.pdf
03 травня 2019 12:22
2. ДОВІДКИ.pdf
03 травня 2019 12:22
1. установчі.pdf
03 травня 2019 12:22
0.1реєстр.pdf
03 травня 2019 12:22
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 18:31
Електронний підпис
03 травня 2019 18:15
акти на авто.PDF
03 травня 2019 18:15
Витяг ПДФ.PDF
03 травня 2019 18:15
ПДВ.pdf
03 травня 2019 18:15
Копія Статуту.PDF
03 травня 2019 18:15
проект договору.PDF
03 травня 2019 18:15
реєстр.PDF

Публічні документи

03 травня 2019 18:32
Електронний підпис
03 травня 2019 17:53
Статут.PDF
03 травня 2019 17:53
ст17 СІТІТУР.PDF
03 травня 2019 17:53
ЄДРПОУ ст2.PDF
03 травня 2019 17:53
ЄДРПОУ ст1.PDF
03 травня 2019 17:53
Виписка ст2.PDF
03 травня 2019 17:53
Виписка ст1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВФ "ВІКОНТ"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ "Зовнішторгресурс"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "Укрпродлогістика"

ТОВ "СІТІТУРСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
Відхилено 41 397,00
UAH з ПДВ
18 травня 2019 11:36
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 41 400,00
UAH з ПДВ
18 травня 2019 11:37
ТОВ "Зовнішторгресурс"
#39110589
Відхилено 50 894,00
UAH з ПДВ
18 травня 2019 11:38
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 65 474,40
UAH з ПДВ
18 травня 2019 11:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Укрпродлогістика"
#37028530
Відхилено 67 138,80
UAH з ПДВ
18 травня 2019 11:39
ТОВ "СІТІТУРСЕРВІС"
#38635947
Відхилено 67 200,00
UAH з ПДВ
18 травня 2019 11:40

Документи

18 травня 2019 11:36
Електронний підпис
13 травня 2019 18:38
Електронний підпис

Документи

18 травня 2019 11:37
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 травня 2019 11:39
Електронний підпис

Документи

18 травня 2019 11:40
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 травня 2019 11:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі