Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000303-b c2214eae33204ec7aaa12483afa5db14
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсянікова Юлія Сергіївна

+380574472509 krgrcrl_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02002701
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград, вулиця Шиндлера 87
Контактна особа: Овсянікова Юлія Сергіївна
+380574472509
krgrcrl_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, м.Красноград, вул. Шиндлера 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 11:41
МФУ зміни2.docx
25 квітня 2019 11:41
Технічні вимоги МФУ зі змінами2.docx
19 квітня 2019 14:19
МФУ зміни.docx
19 квітня 2019 14:19
Технічні вимоги МФУ зі змінами.docx
18 квітня 2019 10:39
Проект договору МФУ.docx
18 квітня 2019 10:39
Технічні вимоги МФУ.docx
18 квітня 2019 10:39
Тендерна документація МФУ.docx
25 квітня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 11:41
МФУ зміни2.docx
25 квітня 2019 11:41
Технічні вимоги МФУ зі змінами2.docx
19 квітня 2019 14:19
МФУ зміни.docx
19 квітня 2019 14:19
Технічні вимоги МФУ зі змінами.docx
18 квітня 2019 10:39
Проект договору МФУ.docx
18 квітня 2019 10:39
Технічні вимоги МФУ.docx
18 квітня 2019 10:39
Тендерна документація МФУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 11:29
Дата відповіді: 19 квітня 2019 14:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1) На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відповідає технічним вимогам, зазначеним в Додатку №3 до тендерної документації для закупівлі Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0) МФУ
2)До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі. Цінова пропозиція ФОП - неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 23 квітня 2019 17:29
Дата відповіді: 24 квітня 2019 08:21
Шановний Замовнику, прошу повідомити: 1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваше питання.
1) Так
2) Так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-000303-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Quanta System", Код ЄДРПОУ:31233092
Дата подання: 19 квітня 2019 11:42
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації (Додаток 3), яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Сервісний центр
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2019 14:14
Добрий день.
Дякуємо за ваше звернення, розглянувши вашу вимогу тендерним комітетом було вирішено задовольнити та внести зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2019-04-18-000303-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 23 квітня 2019 09:22
Технічні вимоги
Доброго дня!Прошу змінити технічні умови,а саме пункт про наявність складу комп’ютерної техніки у місті Харків.Вважаємо цей пункт дискримінаційними і не обов’язковим, бо це суттєво зменшує можливості постачальників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2019 10:52
Добрий день.
Розглянувши вашу вимогу тендерний комітете вніс зміни.
Дякуємо за ваше звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФУРСОВ ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ" 253 980,00
UAH з ПДВ
253 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 10:53
Електронний підпис
06 травня 2019 10:45
Цінова пропозиція_БФП.pdf
06 травня 2019 10:45
Проект договору_.pdf
06 травня 2019 10:45
КК_Линксервис.pdf
06 травня 2019 10:45
ІД_Свидетельство.pdf
06 травня 2019 10:45
ІД_Паспорт.pdf
06 травня 2019 10:45
ІД_ІПН.pdf
06 травня 2019 10:45
ІД_Виписка.pdf
06 травня 2019 10:45
ІД_4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФУРСОВ ГЕННАДІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій