Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вата мінеральна
Очікувана вартість
1 637 310,24 UAH
UA-2019-04-18-000283-a c93852098e414c32a2477d390bc33ed9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:46
Очікувана вартість: 1 637 310,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 186,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


вата мінеральна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1996 м.кв.
Вата мінеральна 80мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4375 м.кв.
Вата мінеральна 100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 18:49
Зміни до тендеру_2698_30.05.2019.doc
30 травня 2019 18:49
2698 ТД вата мінеральна_нова редакція_30.05.2019.docx
18 квітня 2019 09:50
Додаток №9.docx
30 травня 2019 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 18:49
Зміни до тендеру_2698_30.05.2019.doc
30 травня 2019 18:49
2698 ТД вата мінеральна_нова редакція_30.05.2019.docx
18 квітня 2019 09:50
2698 ТД вата мінеральна.docx
18 квітня 2019 09:50
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога привести Додаток 2 тендерної документації у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 19 квітня 2019 16:33
Дата відповіді: 31 травня 2019 08:45
В Додатку №2 тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Конструкційних матеріалів (вата мінеральна), затвердженої рішенням тендерного комітету Філії "ЦЗВ" АТ "Укрзалізниця" "17" квітня 2019 р., який називається: Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону, за номером по порядку 6 зазначається вимога Замовника надати документ, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Складається в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Звертаємо увагу Замовника на те, що Статті 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вимог щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У зв’язку з чим, вимагаємо привести текст тендерної документації у відповідність до Закону, та видалити вимогу щодо надання цього документу у Додатку 2, тим паче, що подібний документ також вимагається п.2.4 Додатку 1 цієї ж документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога передбачена ст.22 п.2 п.п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Надайте роз'яснення
Дата подання: 19 квітня 2019 16:43
Дата відповіді: 31 травня 2019 08:47
Шановний комітет! Відповідно до умов Додатку 4 тендерної документації, у колонці 12 вказується вид транспорту (залізничним транспортом загального призначення або автотранспортом). Під таблицею Додатку №3 зазначаються умови поставки – автомобільним або залізничним транспортом на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) (для товарів, що поставляються в межах України) або DАР (постачання в пункт) (для товарів, що поставляються з-за кордону) пункт призначення – відділ матеріальних ресурсів м. Фастів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», Київська обл., м. Фастів, вул. Шевченка, 48, (відповідно до вимог “ІНКОТЕРМС” ред. 2010р.). Надайте, будь ласка, роз'яснення, чи має право учасник зазначити під таблицею у Додатку №3 лише автомобільний транспорт, якщо також зазначає лише його при заповненні Додатку №4? Чи не буде це розцінюватися як помилка, яка вплине на відхилення пропозиції учасника? Адже, в умовах поставки не відведено окремої рисочки для зазначення обраного транспорту, а якщо в Додатку 3 залишити як є, обидва види, а в Додатку 4 обрати один, то надана учасником інформація буде суперечити одна одній. Заздалегідь, дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право зазначити під таблицею у Додатку №3 лише автомобільний транспорт.
Вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності законодавству, та не створювати дискримінацію, прибравши особливі переваги з перелічених чотирьох властивостей
Дата подання: 22 квітня 2019 17:52
Дата відповіді: 31 травня 2019 08:48
В додатку А технічних характеристик у п.1.3 зазначені Механічні та фізичні властивості, серед яких: - коефіцієнт теплопровідності λ не вище 0,047 Вт/(м К). Необхідно вибирати такий матеріал, в якого цей показник найменший; - температура застосування, при гарантованому збереженні первинних характеристик – від мінус 60 С до плюс 250 С. Температурний інтервал робочих температур утеплювача повинен перекривати експлуатаційний температурний інтервал пасажирського і тягового рухомого складу, який відповідає вимогам ГОСТ 15150. Перевага надається утеплювачу у якого верхнє значення робочої температури більше; - номінальна питома вага (густина) в межах від 60 кг/м3 до 75 кг/м3. Перевага надається утеплювачам з меншою густиною в межах інтервалу; - стисливість не вище 20 %. Перевага надається утеплювачам з меншою стисливістю. Шановний Замовнику, для чого ви зазначаєте конкретні показники властивостей, або їх межі, а потім пишете, яким ви надаєте перевагу? Це є дискримінацією, адже якщо показник знаходиться в зазначеній вами межі, але у конкурента він найменший, то перевага буде надана йому, а це вже створення нерівних умов. Вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності законодавству, та не створювати дискримінацію, прибравши особливі переваги з перелічених чотирьох властивостей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Прохання внести зміни та передбачити витяг з ТУ
Дата подання: 22 квітня 2019 17:56
Дата відповіді: 31 травня 2019 08:49
Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю «Вата мінеральна», які проводяться Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» згідно оголошення UA-2019-04-18-000283-a. Продукція, яку ми плануємо запропонувати, виготовляється по ТУ. Замовником торгів, в Додатку №1 тендерної документації, у п.2.1 вимагається від учасника надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. В свою чергу, виробником в технічних умовах на продукцію також зазначається її рецептура, яка в свою чергу є комерційною таємницею виробника, у відповідності до Стаття 505 Цивільного кодексу України та Статті 36 Господарського кодексу України. Зважаючи на зазначене, з метою захисту комерційної таємниці виробника продукції та керуючись Ст. 505 Цивільного кодексу України та Ст. 36 Господарського кодексу України, звертаємось до Замовника торгів - Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» з проханням щодо внесення наступних змін до тексту тендерної документації та якісних характеристик предмета закупівлі, в п.2.1 Додатку №1 тендерної документації в наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, необхідно надати повну скановану копію ТУ або скановану копію окремих розділів (витяг) ТУ на виготовлення даної продукції. Витяг з ТУ повинен містити наступні частини: - титульний лист; - окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції; - розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Просимо передбачити в тендерній документації Декларацію техрегламенту
Дата подання: 22 квітня 2019 18:06
Дата відповіді: 31 травня 2019 08:53
Ми є виробником мінеральної вати. Ознайомившись з вимогами тендерної документації в частині «Документів щодо підтвердження відповідності» Додатку 1, звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації. Документацією визначено перелік документів на продукцію, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам. Однак замість усіх перелічених документів маємо можливість надати Декларацію відповідності вимогам Технічного регламенту, яка також підтверджує відповідність продукції, але відсутня у вашому переліку документів. Таким чином, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, та зазначити як альтернативу сертифікату відповідності - декларацію відповідності вимогам Технічного регламенту, яка видається органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, щодо підтвердження відповідності продукції, надання і іншого документа, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ" 1 630 761,00
UAH з ПДВ
1 630 761,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБ ГРУП" 1 634 173,50
UAH з ПДВ
1 634 173,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 07:02
СТ 17 +.pdf
06 червня 2019 19:15
ПП промпостач 1.2к.pdf
06 червня 2019 19:15
Ліцензія СМАРТ.pdf.(2).P7S
06 червня 2019 19:15
Ліцензія СМАРТ.pdf.(1).P7S
06 червня 2019 19:15
Ліцензія СМАРТ.pdf
06 червня 2019 19:15
5198 договор.pdf.(2).P7S
06 червня 2019 19:15
5198 договор.pdf.(1).P7S
06 червня 2019 19:15
5198 договор.pdf
06 червня 2019 19:15
Загал_нi_документи.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
Загал_нi_документи (1).pdf
06 червня 2019 19:15
ЦУО 39.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
умови договору.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
ТЕНД ПРЕДЛ.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
СТ 17.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
СТ 17 +.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
сравн таблица.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
сравн таблица.pdf (1).p7s
06 червня 2019 19:15
Реквизиты +.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
представник.PDF.p7s
06 червня 2019 19:15
ПП промпостач 1.2к (1).pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
Плити марки (2).pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
Пидстав дод 10.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
паспорт.PDF.p7s
06 червня 2019 19:15
захист довкілля.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
захист довкілля 1.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
аналогич. договор.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
9_Серт соотв ПОЖАР.pdf.p7s
06 червня 2019 19:15
8_скан_исо_ОБИО.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
4.1_ДСТУ 4049-2001 с печатью.pdf
06 червня 2019 19:14
3.1_Акт Обстеження.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
12_лист-погодження ЦО.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
11_санитары скан.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
10_протокол Пожар 3.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
10_протокол пожар 1.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
10_ Протокол ПОЖАР 2.pdf.p7s
06 червня 2019 19:14
ЦУО 39.pdf
06 червня 2019 19:14
умови договору.pdf
06 червня 2019 19:14
ТЕНД ПРЕДЛ.pdf
06 червня 2019 19:14
СТ 17.pdf
06 червня 2019 19:14
СТ 17 +.pdf
06 червня 2019 19:14
сравн таблица.pdf
06 червня 2019 19:14
Реквизиты +.pdf
06 червня 2019 19:14
представник.PDF
06 червня 2019 19:14
ПП промпостач 1.2к (1).pdf
06 червня 2019 19:14
Плити марки (2).pdf
06 червня 2019 19:14
Пидстав дод 10.pdf
06 червня 2019 19:14
паспорт.PDF
06 червня 2019 19:14
захист довкілля.pdf
06 червня 2019 19:14
захист довкілля 1.pdf
06 червня 2019 19:14
аналогич. договор.pdf
06 червня 2019 19:14
9_Серт соотв ПОЖАР.pdf
06 червня 2019 19:14
8_скан_исо_ОБИО.pdf
06 червня 2019 19:14
3.1_Акт Обстеження.pdf
06 червня 2019 19:14
12_лист-погодження ЦО.pdf
06 червня 2019 19:14
11_санитары скан.pdf
06 червня 2019 19:14
10_протокол Пожар 3.pdf
06 червня 2019 19:14
10_протокол пожар 1.pdf
06 червня 2019 19:14
10_ Протокол ПОЖАР 2.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 07:32
9_Серт соотв ПОЖАР.pdf
07 червня 2019 07:32
8_скан_исо_ОБИО.pdf
07 червня 2019 07:32
5.1_Паспорт 100.pdf
07 червня 2019 07:32
5_Паспорт 80.pdf
07 червня 2019 07:32
11_санитары скан.pdf
07 червня 2019 07:32
10_протокол Пожар 3.pdf
07 червня 2019 07:32
10_протокол пожар 1.pdf
07 червня 2019 07:32
10_ Протокол ПОЖАР 2.pdf
07 червня 2019 07:32
3.1_Акт Обстеження.pdf
07 червня 2019 07:32
1_соответствия скан.PDF
07 червня 2019 07:32
Наказ_Директор.PDF
07 червня 2019 07:32
Протокол.PDF
07 червня 2019 07:32
Витяг (1).PDF
07 червня 2019 07:32
Справка ЕДРПОУ.PDF
07 червня 2019 07:32
Свидетельство НДС (1).PDF
07 червня 2019 07:32
ЦП Тендер 06.06.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "АБ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ"
#38061274
Переможець 1 630 761,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:25

Документи

19 червня 2019 16:25
Електронний підпис
19 червня 2019 16:25
Протокол 2698.pdf
19 червня 2019 16:25
Намір 2698.pdf
10 червня 2019 17:00
Електронний підпис
10 червня 2019 17:00
0283.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄГУ ПРОМПОСТАЧ"
#38061274
1 630 761,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 16:25
Електронний підпис
19 червня 2019 16:25
Протокол 2698.pdf
19 червня 2019 16:25
Намір 2698.pdf
10 червня 2019 17:00
Електронний підпис
10 червня 2019 17:00
0283.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:58
ЦЗВ-02-02019-01.pdf укладений
01 квітня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:06
ЦЗВ-02-02019-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 17:02
ЦЗВ-02-02019-01.pdf укладений
08 липня 2019 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-02019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 934 721,60
UAH (в тому числі ПДВ 322 453,60 UAH)