Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
1 248 500,00 UAH
UA-2019-04-18-000031-a f3d61fff849b4e5c9185d8d30f43482b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Печериця

+380617573299 vasrvo@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42031633
Місцезнаходження: 71601, Україна , Запорізька обл., Василівський р-н, м. Василівка, бульвар Центральний, буд. 6 А
Контактна особа: Наталя Миколаївна Печериця
+380617573299
vasrvo@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 08:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 14:52
Очікувана вартість: 1 248 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 248,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
227 тони
Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71601, Україна, Запорізька область, Василівський р-н, за адресою підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 08:37
Тендерна документація вугілля_2019.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-18-000031-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 24 травня 2019 19:05
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 23:12
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність подальшої потреби
Дата: 12 червня 2019 18:18
рішення від 24.05.2019 № 6839+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 23:12
рішення від 13.06.2019 № 7765.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 22:20

Документи подані скаржником

24 травня 2019 19:01
Платіжка 152.pdf
24 травня 2019 19:01
Рішення від 01.03.2018 № 1859.pdf

Документи Органу Оскарження

14 червня 2019 22:20
рішення від 13.06.2019 № 7765.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-15-000006 ● 1414c3472a854d0d9b477a6ac43d02c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

15.11.2019 № 207

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.11.2019 № 207


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

UA-2019-04-18-000031-а, Комунальна установа «Сервісний центр закладів освіти» Василівської районної ради Запорізької області, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо надання заперечень за результатами моніторингу повідомляємо, відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ДСТУ 7146:2010, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля,відповідно до класифікаторів, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля/діапазон фракцій) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид (тип) вугілля від іншого. Це означає, що застосування поняття «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або брендом, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови, якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад. Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, при визначенні предмету закупівлі відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають технічним вимогам експлуатації котлів замовника. Замовником торгів не порушено жодних прав потенційних учасників торгів. Вітчизняні, іноземні учасники всіх форм власності мають право брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля.

2019-11-26 21:24:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 860 330,00
UAH з ПДВ
860 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 1 248 500,00
UAH з ПДВ
1 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Євровугілля 1 243 960,00
UAH з ПДВ
1 239 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 1 243 960,00
UAH з ПДВ
1 243 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 19:25
Електронний підпис
03 травня 2019 19:24
4. Додаток 2.rar
03 травня 2019 19:24
7. Інші документи.rar
03 травня 2019 19:24
6. Додаток 4.rar
03 травня 2019 19:24
2. Банківська гарантія.rar
03 травня 2019 19:24
5. Додаток 3.rar
03 травня 2019 19:24
3. Додаток 1.rar
03 травня 2019 19:24
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

04 травня 2019 22:13
Електронний підпис
04 травня 2019 22:12
Платежное поручение.pdf
04 травня 2019 22:12
Рішення .pdf
04 травня 2019 22:12
наказ про призначення .pdf
04 травня 2019 22:11
витяг ПДВ.pdf
04 травня 2019 22:11
ДСТУ 7146.pdf
04 травня 2019 22:11
технічна специфікація.pdf
04 травня 2019 22:11
Пояснення АКРА-М.pdf
04 травня 2019 22:11
ТК-92 ДГК 50-100 (2).pdf
04 травня 2019 22:11
довідки ст17.pdf
04 травня 2019 22:11
додаток 3- ст.17.pdf
04 травня 2019 22:11
накази на працівників .pdf
04 травня 2019 22:11
Договір ваги.pdf
04 травня 2019 22:11
договір транспорт .pdf
04 травня 2019 22:11
договір приміщення.pdf
04 травня 2019 22:11
довідки ст.16.pdf
04 травня 2019 22:11
довідка лиценції.pdf
04 травня 2019 22:11
довідка ціна.pdf
04 травня 2019 22:11
довідка ПДВ.pdf
04 травня 2019 22:11
реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 08:19
Електронний підпис
17 травня 2019 08:17
пропозиція
17 травня 2019 08:17
Довідка п.2ч.1 ст.17 ЗУ
17 травня 2019 08:17
довідка з ДФС
17 травня 2019 08:17
довідка з МВС
05 травня 2019 09:23
Електронний підпис
03 травня 2019 15:40
Гарантія.rar
03 травня 2019 15:40
Технічна частина.pdf
03 травня 2019 15:40
Комерційна частина 2.pdf
03 травня 2019 15:40
Комерційна частина 1.pdf

Публічні документи

04 травня 2019 18:39
Файл - 9.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 8.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 6.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 5.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 4.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 3.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 2.pdf
04 травня 2019 18:39
Файл - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"

ПП Євровугілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Відхилено 860 330,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"
#40283877
Відхилено 1 135 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:24
ПП Євровугілля
#39940107
Переможець 1 239 420,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:26

Документи

14 травня 2019 16:22
Електронний підпис

Документи

14 травня 2019 16:24
Електронний підпис

Документи

14 травня 2019 16:26
Електронний підпис
14 травня 2019 16:25
ПНУД Євровугілля.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Євровугілля
#39940107
1 239 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 16:26
Електронний підпис
14 травня 2019 16:25
ПНУД Євровугілля.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 08:30
Угода ДГ (50-100) 20%.pdf зміни до договору
21 січня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:52
002 (1).jpg зміни до договору
02 січня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 14:56
ДУ № 1.jpg зміни до договору
27 червня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 16:22
001.jpg укладений
24 червня 2019 16:21
002.jpg укладений
24 червня 2019 16:21
003.jpg укладений
24 червня 2019 16:21
004.jpg укладений
24 червня 2019 16:21
005.jpg укладений
24 червня 2019 16:21
006.jpg укладений
24 червня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: № 110
Договір:
Номер додаткової угоди: № 110/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Продовження дії договору до 31.03.2020
Номер договору про закупівлю: № 110
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість договору збільшується на 247 884 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: № 110
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 239 420,00
UAH