Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 00:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 13:50 |
Очікувана вартість: | 3 179 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 897,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 14:37 |
перелік змін Герцена.doc | |
24 квітня 2019 14:37 |
додаток 6 | |
24 квітня 2019 14:37 |
Тендерна Документація | |
18 квітня 2019 00:07 |
Додаток 4 |
24 квітня 2019 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2019 14:37 |
перелік змін Герцена.doc
|
|||
24 квітня 2019 14:37 |
додаток 6
|
|||
24 квітня 2019 14:37 |
Тендерна Документація
|
|||
18 квітня 2019 00:07 |
Додаток 4
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Скасувати необгрунтовану чинними нормативними документами та будівельними нормами вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетону від виробника до об’єкту Замовника, яка згідно тенедерної документації не повинна перевищувати 20 км.
2. Скасувати незаконну вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з капітального ремонту доріг лише на території м. Нікополя та надання відгуку про виконання аналогічних договорів лише від балансоутривувача доріг м. Нікополя.
Дані вимоги тендерної документації грубо порушують вимоги права Учасників торгів та Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Задовольнити скаргу Учасника в частині п.2, змінивши та виклавши в новій редакції тендерну документацію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000017 ● 2c9844a3d54b4eadacec21ccb540696d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 11:54 |
31.05.2019 №104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2019№ 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
UA-2019-04-18-000001-с 18.04.2019 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-03 12:03:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000001-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно протоколу засідання тендерного комітету Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради від 06.05.2019 №158/19 тендерна пропозиція ТОВ «Дніпробудгруп-21» була відхилена через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме, не надано документів, що підтверджують повноваження директора.
Згідно з пунктом 8 додатку 3 тендерної документації учасник надає документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу), згідно п.9 - паспорт особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу).
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Дніпробудгруп-21» встановлено, що учасником надано копію протоколу загальних зборів учасників ТОВ «СПК Енергобудмонтаж» від 05.05.2014 №5, копію наказу від 06.05.2014 №3 згідно з яким на посаду директора ТОВ «СПК Енергобудмонтаж» призначено Яшукова Ігоря Анатолійовича з 06.05.2014.
В подальшому, у зв’язку з виробничою необхідністю, Яшуков І.А., який володіє 100% Статутного капіталу товариства вирішив змінити назву ТОВ «СПК Енергобудмонтаж» на ТОВ «Дніпробудгруп-21», що підтверджується копією протоколу загальних зборів учасників від 29.08.2016 №9.
Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які є у вільному доступі за посиланням /usr.minjust.gov.ua/ Яшуков І.А. є керівником та підписантом ТОВ «Дніпробудгруп-21».
Також, учасником ТОВ «Дніпробудгруп-21» надано копію паспорта Яшкова І.А.
Чому Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Дніпробудгруп-21» ?
2. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону про закупівлі після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Чому Замовник недотримався строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-04 13:14:46
Пояснення з власної ініціативи
замовником було відмінено рішення про визначення перемоця. протокол засідання ТК додається
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-04 14:03:30
Пояснення з власної ініціативи
Замовником скасовано рішення про визначення переможця
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунены/, закупывля выдмынена
2019-06-12 11:18:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником недотримано строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду, що суперечить вимогам частини 4 статті 28 Закону про закупівлі.)
Оскарження в суді
Опис: | зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель – відсутні. |
Дата публікації: | 12 червня 2019 |
Документи:
19 листопада 2019 10:29
|
Електронний підпис |
12 червня 2019 15:08
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" #36439658 |
Відхилено |
3 100 139,68
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 18:21
|
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ #38709793 |
Очікує рішення |
3 170 724,28
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 13:17
|
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ #38709793 |
Рішення скасоване |
3 170 724,28
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 13:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 червня 2019 17:23 |
Коментар щодо відміни: | Допущено помилки, виправлення яких не можливе без відміни закупівлі |
04 червня 2019 17:23
|
повідомлення про рішення |