Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп’ютери, ноутбуки, системні блоки
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-04-17-002788-a ● a0a609de6df749a983e738f558b4d869
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 24283333 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64 |
Контактна особа: |
Ковальова Олена Михайлівна +380577002008 tender@oblrada.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 22:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 15:12 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
комп’ютери, ноутбуки, системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Постачальнику кожну прийняту партію Товару на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 22:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 22:29 |
Інформація_Комп.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 квітня 2019 09:16
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Технічні характеристики та комплектність предмета закупівлі наведені у пункті 8. «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Інформації для проведення закупівлі з використанням електронної системи. Товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає предмету закупівлі, не розглядаються.
2. Фізичні особи - підприємці можуть приймати участь в закупівлі. Ціна, запропонована учасником, розглядається як остаточна
2. Фізичні особи - підприємці можуть приймати участь в закупівлі. Ціна, запропонована учасником, розглядається як остаточна
вимоги щодо якості товару
Дата подання: 22 квітня 2019 12:22
Дата відповіді: 22 квітня 2019 19:53
Шановний замовник! У вимогах до предмета закупівлі немає вимог щодо підтвердження якості товару вимогам технічних регламентів, що діють в Україні. З метою запобігання поставки неякісного товару, просимо Замовника закупівлі, доповнити п. 8.1. «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: декларації, або єдині декларації у формі досьє - про відповідність запропонованих учасником персональних комп’ютерів (системних блоків) та ноутбуків вимогам Технічних регламентів: - з електромагнітної сумісності обладнання (у відповідності до постанови КМУ від 16.12.2015р. №1077); - низьковольтного електричного обладнання (у відповідності до постанови КМУ від 16.12.2015р. №1067).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за надані у Вашому запитанні уточнення щодо підтвердження якості товару саме вимогам технічних регламентів, що діють в Україні.
Звертаємо Вашу увагу на п. 8.1. «Інші вимоги до предмета закупівлі», оприлюдненої 17.04.2019 Інформації для проведення закупівлі з використанням електронної системи, який вже містить загальні вимоги щодо якості товару, що передбачені чинним законодавством України. Зокрема зазначено, що постачання Товару Учасником Замовнику здійснюється, згідно умов Договору. Також п. 5 р.11 Інформації передбачено подання учасником листа-згоди з істотними умовами, які будуть включені до договору про закупівлю.
В свою чергу у Додатку 2 до Інформації наведено вимоги щодо якості товару, які зазначені у п.п. 3.5, 4.2, 4.3 Проекту договору.
Звертаємо Вашу увагу на п. 8.1. «Інші вимоги до предмета закупівлі», оприлюдненої 17.04.2019 Інформації для проведення закупівлі з використанням електронної системи, який вже містить загальні вимоги щодо якості товару, що передбачені чинним законодавством України. Зокрема зазначено, що постачання Товару Учасником Замовнику здійснюється, згідно умов Договору. Також п. 5 р.11 Інформації передбачено подання учасником листа-згоди з істотними умовами, які будуть включені до договору про закупівлю.
В свою чергу у Додатку 2 до Інформації наведено вимоги щодо якості товару, які зазначені у п.п. 3.5, 4.2, 4.3 Проекту договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
138 900,00
UAH з ПДВ
|
138 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Висоцький Владислав Сергійович |
158 082,06
UAH з ПДВ
|
154 999,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мошна Юрій Леонідович |
173 170,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Солті» |
179 991,00
UAH з ПДВ
|
157 491,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
138 900,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 11:51
|
договір ПК.pdf | укладений |
21 травня 2019 11:45
|