Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютери, ноутбуки, системні блоки
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-04-17-002788-a a0a609de6df749a983e738f558b4d869
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Олена Михайлівна

+380577002008 tender@oblrada.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 24283333
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Ковальова Олена Михайлівна
+380577002008
tender@oblrada.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 22:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 15:12
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
комп’ютери, ноутбуки, системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує Постачальнику кожну прийняту партію Товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 22:29
Інформація_Комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 квітня 2019 09:16
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні характеристики та комплектність предмета закупівлі наведені у пункті 8. «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Інформації для проведення закупівлі з використанням електронної системи. Товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає предмету закупівлі, не розглядаються.
2. Фізичні особи - підприємці можуть приймати участь в закупівлі. Ціна, запропонована учасником, розглядається як остаточна
вимоги щодо якості товару
Дата подання: 22 квітня 2019 12:22
Дата відповіді: 22 квітня 2019 19:53
Шановний замовник! У вимогах до предмета закупівлі немає вимог щодо підтвердження якості товару вимогам технічних регламентів, що діють в Україні. З метою запобігання поставки неякісного товару, просимо Замовника закупівлі, доповнити п. 8.1. «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: декларації, або єдині декларації у формі досьє - про відповідність запропонованих учасником персональних комп’ютерів (системних блоків) та ноутбуків вимогам Технічних регламентів: - з електромагнітної сумісності обладнання (у відповідності до постанови КМУ від 16.12.2015р. №1077); - низьковольтного електричного обладнання (у відповідності до постанови КМУ від 16.12.2015р. №1067).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за надані у Вашому запитанні уточнення щодо підтвердження якості товару саме вимогам технічних регламентів, що діють в Україні.
Звертаємо Вашу увагу на п. 8.1. «Інші вимоги до предмета закупівлі», оприлюдненої 17.04.2019 Інформації для проведення закупівлі з використанням електронної системи, який вже містить загальні вимоги щодо якості товару, що передбачені чинним законодавством України. Зокрема зазначено, що постачання Товару Учасником Замовнику здійснюється, згідно умов Договору. Також п. 5 р.11 Інформації передбачено подання учасником листа-згоди з істотними умовами, які будуть включені до договору про закупівлю.
В свою чергу у Додатку 2 до Інформації наведено вимоги щодо якості товару, які зазначені у п.п. 3.5, 4.2, 4.3 Проекту договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 138 900,00
UAH з ПДВ
138 900,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Висоцький Владислав Сергійович 158 082,06
UAH з ПДВ
154 999,68
UAH з ПДВ
Документи
Мошна Юрій Леонідович 173 170,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Солті» 179 991,00
UAH з ПДВ
157 491,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 20:23
Електронний підпис
24 квітня 2019 20:20
технічна документація.pdf
24 квітня 2019 20:10
проект договору.pdf
24 квітня 2019 20:10
витяг ПДВ_копія.pdf
24 квітня 2019 20:10
копія статуту.pdf
24 квітня 2019 20:10
Витяг_29.03.19_копія.pdf
24 квітня 2019 20:10
копія Виписка з ЄДР.pdf
24 квітня 2019 20:10
Відгук Бучач.pdf
24 квітня 2019 20:10
Ізюм відгук.pdf
24 квітня 2019 20:10
дипломи працівників.pdf
24 квітня 2019 20:10
11345397_пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 16:05
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 21:22
паспорт стр 1_3
24 квітня 2019 21:22
паспорт 10_11
24 квітня 2019 21:22
паспорт 8_9
24 квітня 2019 21:22
паспорт 6_7
24 квітня 2019 21:22
паспорт 4_5
24 квітня 2019 21:22
код Мошна ЮЛ
24 квітня 2019 21:22
Единый 2 стр
24 квітня 2019 21:22
рн_фонд
24 квітня 2019 21:22
коды3
24 квітня 2019 21:22
рн_биолек
24 квітня 2019 21:22
проп4
24 квітня 2019 21:22
рн_обл
24 квітня 2019 21:22
проп3
24 квітня 2019 21:22
проп2
24 квітня 2019 21:22
коды2
24 квітня 2019 21:22
проп1
24 квітня 2019 21:22
Единый 1стр
24 квітня 2019 21:22
коды1
24 квітня 2019 21:22
згода
24 квітня 2019 21:22
достовир
24 квітня 2019 21:22
довидка_оригин
24 квітня 2019 21:22
довидка_квал
24 квітня 2019 21:22
довидка_аналог
24 квітня 2019 21:22
довидка
24 квітня 2019 21:22
Выписка стр2 ЦВ
24 квітня 2019 21:22
гарант
24 квітня 2019 21:22
Выписка стр1 ЦВ
24 квітня 2019 21:22
Scan_Мошна

Публічні документи

24 квітня 2019 17:27
Свідоцтво_ПДВ.pdf
24 квітня 2019 14:53
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:46
Статут_Солті.pdf
24 квітня 2019 14:46
Св_во_ПДВ.pdf
24 квітня 2019 14:46
проект_договору.pdf
24 квітня 2019 14:46
КП.pdf
24 квітня 2019 14:46
Довідка_про_товар.pdf
24 квітня 2019 14:46
довідка_про_аналог_дог.pdf
24 квітня 2019 14:46
Довідка_ЖуковОП.pdf
24 квітня 2019 14:46
Виписка_Солті.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

фізична особа-підприємець Висоцький Владислав Сергійович

Мошна Юрій Леонідович

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Солті»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 138 900,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 16:49

Документи

26 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:44
Протокол №25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
138 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:44
Протокол №25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 11:51
договір ПК.pdf укладений
21 травня 2019 11:45