Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС та пов'язаних з цим послуг
Services for maintenance of main freight locomotives of the TE33AС series and related services
Services for maintenance of main freight locomotives of the TE33AС series and related services
Очікувана вартість
895 248 600,34 UAH
UA-2019-04-17-002714-a ● e776fb98208f4085a3f75f529c8836a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 895 248 600,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 266 740,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4476200 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2019 19:21 |
Enquiries until: | 11 червня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 червня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 895 248 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 266 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,70 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Послуги з сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС та пов'язаних з цим послуг
Services for maintenance of main freight locomotives of the TE33AС series and related services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС та пов’язанні з цим послуги (30 тепловозів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Послуги з сервісного обслуговування магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС та пов’язанні з цим послуги (30 тепловозів)
CPV: 50220000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2027
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 17:04 |
Зміни до тендеру_2689_12.06.2019.doc | |
12 червня 2019 17:04 |
Додаток №4_нова редакція_12.06.2019.docx | |
12 червня 2019 17:03 |
2689 ТД послуги по тепловозам_нова редакція_12.06.2019.docx |
12 червня 2019 17:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2019 17:04 |
Зміни до тендеру_2689_12.06.2019.doc
|
|||
12 червня 2019 17:04 |
Додаток №4_нова редакція_12.06.2019.docx
|
|||
12 червня 2019 17:03 |
2689 ТД послуги по тепловозам_нова редакція_12.06.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість
Дата подання: 08 травня 2019 15:25
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:19
Згідно з оголошенням про закупівлю очікувана вартість становить 895 248 600,34 грн. Будь ласка, збільште очікувану вартість, адже, на нашу думку, жоден Виконавець не зможе покрити вартість усіх матеріалів (за винятком палива та піску) при такій очікуваній вартості.
Відповідь: Очікувана вартість сформована з урахуванням проведеного аналізу європейського ринку аналогічних послуг та на підставі розрахунку очікуваних витрат на матеріально-технічне забезпечення (за винятком дизельного палива та піску) протягом 8 років, а також робочої сили.
Робоча сила та офіс
Дата подання: 08 травня 2019 18:08
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:20
Будь ласка, внесіть зміни в Проект Договору таким чином, щоб віднести до обов'язків Замовника забезпечення Виконавця робочою силою в Мелітопольському депо. Крім цього, Замовник повинен надати Виконавцю достатньо місця для зберігання матеріалів та офісне приміщення в Мелітопольському депо.
Відповідь: Умовами проекту договору передбачено можливість Виконавця самостійно або з залученням третіх осіб виконувати вказані послуги. Замовник (АТ «Укрзалізниця»), як юридична особа, не може надавати власну робочу силу для виконання послуг, які нею замовленні, а також має місце ризик перекладання відповідальності за неякісно надання послуги на Замовника.
Стосовно надання офісного та складських приміщень в Мелітопольському локомотивному депо, то умовами договору вказане передбачено
Стосовно надання офісного та складських приміщень в Мелітопольському локомотивному депо, то умовами договору вказане передбачено
Пункт 1.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:10
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:22
Будь ласка, доповніть визначення терміну "Відмова" додатковою інформацією, оскільки у поточному визначенні зношені колеса також вважатимуться "Відмовою". Будь ласка, розгляньте можливість додати у це визначення "неможливість прибуття локомотива до місця призначення".
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 1.11 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:13
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:23
Будь ласка, поясніть, чи має "Підготовчий період" разовий характер і включається у 4-місячний період одразу після підписання обома Сторонами Договору, чи його відлік починається щоразу при постановці локомотива на обслуговування у депо.
Відповідь: Підготовчий період – період часу протягом 3 (трьох) місяців з дати підписання Договору, який включає в себе проведення всіх необхідних заходів і робіт для початку Сервісного обслуговування Локомотивів в Депо та має разовий характер.
Пункт 1.13 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:15
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:27
Будь ласка, видаліть термін "Припис" з Проекту Договору. У Договорі мають бути наявні визначення термінів "невиконання" і "припинення", що дозволить Сторонам вирішувати будь-які істотні проблеми щодо відповідності умовам Договору.
Відповідь: Вказівка – обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога Замовника щодо усунення порушень вимог законодавства та/або інших внутрішніх прав Замовника з боку Виконавця.
Пункт 2.1 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:22
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:27
Будь ласка, змініть правила щодо КТГ таким чином, щоб щодо жодної з Сторін не застосовувалися штрафні санкції або заохочення за КТГ у діапазоні від 93% до 95%. Враховуючи вимоги тендерної документації, забезпечення КТГ на рівні 95% на постійній основі є неможливим.
Відповідь: Умовами договору передбачено забезпечення підтримки заданого КТГ експлуатованого Парку Локомотивів Замовника на рівні не менше 0,95 або 95%. Вказаний рівень КТГ розраховано з урахуванням проведеного аналізу технічної готовності Локомотивів та часу на проведення планового та гарантійного обслуговувань, значення рівня яких становить біля 2 % та 3 % відповідно від 100% загального часу їх роботи.
Пункт 2.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:28
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:28
Будь ласка, видаліть цей пункт. На практиці, при виконанні робіт Сторони користуються інструментами та обладнанням один одного. Буде дуже важко встановити точну вартість та вимагати відшкодування витрат у рамках такої діяльності.
Відповідь: Згідно чинного законодавства України, Замовник (АТ «Укрзалізниця») не може надавати на безоплатній основі послуги з користування його основних засобів (індивідуальне визначене майно ).
Пункт 2.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:36
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:29
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які б передбачали, що право власності на матеріали, модулі, запасні частини, вузли і агрегати переходить до Замовника після встановлення відповідного елементу на локомотив. У випадку, якщо Акт не був підписаний, для Замовника або Виконавця буде неприйнятною ситуація, при якій елементи використовуваних Замовником локомотивів перебуватимуть у власності Виконавця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Ст. 334 ЦКУ визначає момент набуття права власності за договором, а саме: з моменту передання майна. Переданням майна вважається вручення його набувачеві.
Підтвердженням моменту набуття права власності є підписання Сторонами відповідних Актів за формою, наведеною у Додатках 2/7, 2/8 до цього Договору.
"
Підтвердженням моменту набуття права власності є підписання Сторонами відповідних Актів за формою, наведеною у Додатках 2/7, 2/8 до цього Договору.
"
Пункт 2.6 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:38
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:30
Будь ласка, додайте формулювання "за взаємною згодою Сторін". Неприйнятно вносити до Договору зміни, які не були взаємно узгоджені та підписані обома Сторонами.
Відповідь: "Умови відповідають вимогам законодавства України: cт. 628 ЦКУ зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до п.57 Статуту АТ «Укрзалізниця», затвердженого постановою КМУ від 02.09.2015 № 735 (в редакції постанови КМУ від 31.10.2018 №938) до виключної компетенції загальних зборів, функції яких виконує КМУ, до виключної компетенції загальних зборів належить питання, в втому числі погодження річних бюджетів.
Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України
02.03.2015 № 205 (у редакції наказу
МЕР України від 31.07.2018 № 1070), зареєстровано в Мінюсті 19.03.2015 за №300/26745.
Підпункт 1 частини 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
"
Відповідно до п.57 Статуту АТ «Укрзалізниця», затвердженого постановою КМУ від 02.09.2015 № 735 (в редакції постанови КМУ від 31.10.2018 №938) до виключної компетенції загальних зборів, функції яких виконує КМУ, до виключної компетенції загальних зборів належить питання, в втому числі погодження річних бюджетів.
Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України
02.03.2015 № 205 (у редакції наказу
МЕР України від 31.07.2018 № 1070), зареєстровано в Мінюсті 19.03.2015 за №300/26745.
Підпункт 1 частини 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
"
Пункт 3.1.7 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:39
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:32
Будь ласка, додайте перелік нормативної документації, згаданої у цьому пункті.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 3.1.8 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:44
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:32
Будь ласка, уточніть (або підтвердьте), що термін "фахівці" у цьому пункті стосується лише технічних консультантів Виконавця, а не інших працівників депо.
Відповідь: Термін «фахівці» в цьому договорі стосується всіх працівників Виконавця.
Пункт 3.1.11 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:49
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:33
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які б передбачали, що Виконавець зберігатиме право власності на демонтовані "чорнові" матеріали для тих вузлів, які, як вважає Виконавець, є ремонтопридатними. Будь ласка, додайте наступне формулювання: "Будь-які вузли, замінені Виконавцем, є власністю Виконавця, і Виконавець має право розпоряджатися ними на власний розсуд."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами проекту договору передбачено, що Виконавець зобов’язаний передати Замовнику демонтовані модулі, запасні частини, вузли і агрегати, які були демонтовані з Локомотива, але не були використані Виконавцем у процесі тільки Позапланового обслуговування, яке виникло з вини Замовника. Під час виконання Планового та гарантійного обслуговування Виконавець має право розпоряджатися ними на власний розсуд.
Пункт 3.1.16 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:52
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:34
Будь ласка, змініть цей пункт. Виконавець не повинен нести відповідальність за жодні вимоги третіх осіб.
Відповідь: Даним пунктом передбачено, що Виконавець несе відповідальність за вимоги третіх осіб до Замовника, які виникли у зв’язку з діяльністю/бездіяльністю Виконавця.
Пункт 3.1.17 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 18:54
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:35
Будь ласка, доповніть цей пункт формулюванням, що гарантія на всі деталі та матеріали, які підпадають під відповідальність Виконавця, повинна надаватися на весь термін дії Договору незалежно від того, коли під час терміну дії Договору ці елементи були встановлені на локомотиви. Така гарантія припиняється після припинення дії Договору.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 3.1.18 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:01
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:36
Будь ласка, надайте уточнення щодо терміну "гарантійний строк". Наскільки ми розуміємо, гарантія поширюється на всі деталі локомотивів і діє протягом усього терміну дії Договору, і у випадку будь-якої несправності деталі (за яку відповідає Виконавець), вона повинна бути відремонтована або замінена без додаткових витрат Замовника. У будь-якому випадку, після припинення Договору гарантія не діятиме.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Гарантії Виконавця щодо надання послуг сервісного обслуговування передбаченні статтею 8 вказаного проекту договору. П.8.10 передбачено, що після завершення Виконавцем надання Послуг у зв’язку з закінченням строку дії або розірванням цього Договору, гарантійні зобов’язання (після проведення останнього планового обслуговування) закінчуються у строк настання наступного планового обслуговування відповідно до нормативної документації Виробника Локомотивів, після закінчення дії цього Договору
Пункт 3.1.19 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:05
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:37
Будь ласка, уточніть (або підтвердьте), що термін "фахівці" у цьому пункті стосується лише технічних консультантів Виконавця, а не інших працівників депо.
Відповідь: Термін «фахівці» в цьому договорі стосується всіх працівників Виконавця.
Пункт 3.1.21 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:05
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:38
Будь ласка, змініть "За зверненням Замовника" на "За взаємною згодою Сторін".
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 3.1.22 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:08
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:39
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, відповідно до яких Виконавець повинен надати можливість у будь-який час доби у будь-який день тижня зв'язатися за допомогою мобільного телефону з його технічними консультантами для надання технічних консультацій, якщо у цьому виникне необхідність.
Відповідь: Це обов’язок Виконавця.
Пункт 3.1.23 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:12
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:40
Будь ласка, змініть цей пункт та вилучте положення про часові рамки. Деталі повинні бути доступні таким чином, щоб дотримуватися КТГ на постійній основі.
Відповідь: Це обов’язок Виконавця утримувати незнижувальний запас запасних частин, матеріалів, тощо для своєчасного виконання сервісного обслуговування локомотивів.
Пункт 3.1.24 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:13
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:41
Будь ласка, змініть цей пункт, передбачивши надання Мобільного сервісу тільки у тих випадках, коли локомотив не може повернутися в Мелітопольське депо через механічні проблеми.
Відповідь: Визначення Мобільного сервісу (п. 1.10 договору) передбачає виконання оперативного усунення несправностей Локомотива на коліях загального користування Замовника у випадку технічної неможливості його доставки в Депо для надання відповідних Послуг.
Пункт 3.1.25 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:18
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:42
Будь ласка, уточніть, чи цей пункт означає, що Мелітопольське депо працюватиме цілодобово сім днів на тиждень, чи просто вимагає доступності технічних консультантів протягом 24 годин на добу 7 днів на тиждень при виникненні надзвичайної ситуації.
Відповідь: Персонал Виконавця повинен цілодобово гарантувати надання сервісного обслуговування локомотивів та мобільного сервісу.
Пункт 3.1.27 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:19
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:43
Будь ласка, видаліть посилання на відшкодування Виконавцем витрат на паливо-енергетичні ресурси. Також, будь ласка, змініть цей пункт і зазначте, що за відстеження споживання палива за допомогою спеціального додаткового обладнання або інших засобів відповідає Замовник, оскільки Виконавець не матиме доступу до цих даних.
Відповідь: Зобов’язання щодо обліку паливно-енергетичних ресурсів покладаються на Виконавця тільки під час виконання Планового та Позапланового обслуговування, а відшкодувати витрати Замовника на паливно-енергетичні ресурсі тільки під час Гарантійного обслуговування. Під час експлуатації Локомотивів всі витрати та облік паливно-енергетичних ресурсів покладаються на Замовника.
Пункт 3.1.28 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:21
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:44
Будь ласка, уточніть, чи стосується цей пункт ручних інструментів, які зберігаються на локомотиві, чи спеціальних інструментів, які використовуються при технічному обслуговуванні локомотива, але зберігаються в сервісному центрі.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 3.1.30 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:23
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:45
Будь ласка, видаліть цей пункт, оскільки відповідальність за комплектуюче обладнання та інструменти, які зберігаються на локомотиві та належать Замовнику, повинен нести Замовник.
Відповідь: Виконавець на час проведення сервісного обслуговування несе відповідальність за локомотив.
Пункт 3.1.35 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:24
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:46
Будь ласка, уточніть значення словосполучення "Брати участь", що вживається у цьому пункті. Що передбачатиме така "участь"?
Відповідь: Виконавець, за умови належного повідомлення, буде сприяти (надавати в повному обсязі необхідну інформацію) Замовникові в рамках діючого договору під час проведення перевірок контролюючими органами державної влади України.
Пункт 3.1.36 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:25
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:47
Будь ласка, уточніть значення терміну "Своєчасно".
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 3.1.37 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:26
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:49
Будь ласка, змініть цей пункт наступним чином: "Забезпечувати за власний рахунок митне оформлення матеріалів, запасних частин, обладнання та комплектуючих, необхідних для здійснення послуг Сервісного обслуговування за цим Договором, а також здійснення відповідних митних платежів та податків згідно з пунктом 6.2 цього Договору".
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Пункт 3.1.38 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:27
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:50
Будь ласка, надайте докладну інформацію про необхідну фіксацію та встановлені правила Замовника.
Відповідь: Виконавець повинен забезпечити ведення обліку перебування власних фахівців і/або третіх осіб на території Депо відповідно до встановлених правил – Порядку організації перепускного режиму Мелітопольського локомотивного депо.
Пункт 3.1.39 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:28
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:50
Будь ласка, змініть цей пункт таким чином, щоб весь процес збирання, зберігання та належного відвантаження і утилізації всіх небезпечних відходів був відповідальністю Замовника.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Пункт 3.2.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:32
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:51
Наскільки ми розуміємо, під «зовнішнім підрядником» мається на увазі залучене на підставі договору підприємство, яка надаватиме Виконавцю персонал для робіт в Мелітопольському депо. Тобто, «зовнішній підрядник» не включає жодного з сотень існуючих міжнародних постачальників, з якими укладено договори на постачання деталей, матеріалів та послуг з ремонту. Будь ласка, уточніть, чи правильно ми зрозуміли цей термін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зовнішній підрядник це юридична або фізична особа (підприємець), яка залучається до виконання вказаного договору Виконавцем
Пункт 3.2.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:37
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:52
Будь ласка, змініть цей пункт таким чином, щоб вилучити вимогу про складання Акту.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 3.2.8 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:39
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:53
Будь ласка, змініть цей пункт, передбачивши необхідність "попереднього погодження" лише у випадку фізичного встановлення обладнання на локомотив.
Відповідь: Вказані Локомотиві отримання в платне користування Замовником відповідно до умов договору фінансового лізингу, яким передбачена така вимога
Пункт 4.2.1 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:40
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:54
Будь ласка, уточніть значення терміну "своєчасно".
Відповідь: Під терміном «своєчасно» мається на увазі відповідно до умов вказаного договору.
Пункт 4.2.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:44
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:55
Будь ласка, змініть цей пункт наступним чином: "Залучати фахівців (експертів) третіх осіб, що мають у своєму штаті працівників, які володіють необхідними знаннями і досвідом, для встановлення причин виникнення Відмов Локомотивів, з урахуванням того, що остаточне встановлення причин виникнення Відмов Локомотивів здійснюється виключно Виконавцем".
Відповідь: Тільки третя, не зацікавлена та незаангажована особа, може встановити дійсні причини виникнення відмов локомотивів.
Пункт 4.2.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:49
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:56
Будь ласка, змініть цей пункт, усунувши можливість розірвання Договору через прив'язку до виконання Виконавцем своїх зобов'язань. Будь ласка, змініть цей пункт та зазначте, що Замовник та Виконавець можуть розірвати Договір лише у випадку невиконання (істотного порушення), визначення якого буде наведене в остаточній редакції Договору.
Відповідь: Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Пункт 4.2.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:51
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:57
Будь ласка, видаліть термін "Припис" з Проекту Договору. У Договорі мають бути наявні визначення термінів "невиконання" і "припинення", що дозволить Сторонам вирішувати будь-які істотні проблеми щодо відповідності умовам Договору.
Відповідь: Припис на вказівку.
Інші умови договору відповідають вимогами законодавства України. Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Щодо термінового зв’язку має на увазі найкоротший термін – the shortest term
Інші умови договору відповідають вимогами законодавства України. Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Щодо термінового зв’язку має на увазі найкоротший термін – the shortest term
Пункт 4.2.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:53
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:58
Ми погоджуємося з тим, що якщо через дії Виконавця безпеку працівників буде поставлено під загрозу, таку ситуацію слід негайно виправити. Будь ласка, включіть формулювання щодо процесу термінового зв'язку між Сторонами з метою ліквідації небезпечної ситуації в найкоротший строк.
Відповідь: "Припис на вказівку.
Інші умови договору відповідають вимогами законодавства України. Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Щодо термінового зв’язку має на увазі найкоротший термін – the shortest term
"
Інші умови договору відповідають вимогами законодавства України. Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Щодо термінового зв’язку має на увазі найкоротший термін – the shortest term
"
Пункт 4.2.8 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:55
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:59
Будь ласка, видаліть цей пункт. У ході звичайної діяльності обидві Сторони переміщують деталі та матеріали в Депо та навколо нього. Буде дуже важко відстежити та визначити обсяг відшкодування такої діяльності.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 5.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:56
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:00
Будь ласка, поясніть, чи має "Підготовчий період" разовий характер і включається у 4-місячний період одразу після підписання обома Сторонами Договору, чи його відлік починається щоразу при постановці локомотива на обслуговування у депо.
Відповідь: Підготовчий період – період часу протягом 3 (трьох) місяців з дати підписання Договору, який включає в себе проведення всіх необхідних заходів і робіт для початку Сервісного обслуговування Локомотивів в Депо та має разовий характер.
Пункт 5.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:57
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:01
Будь ласка, видаліть посилання на будь-який розрахунок відшкодування, пов'язаний зі станом Депо. Між цими двома питаннями не повинно бути жодного зв'язку.
Відповідь: Згідно з чинним законодавством України, Замовник (АТ «Укрзалізниця») не може надавати на безоплатній основі послуги з користування його основних засобів (індивідуальне визначене майно).
Пункти 5.5 і 5.6 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 19:59
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:01
Будь ласка, надайте конкретну фіксовану суму, яка щомісяця стягуватиметься Замовником за використання Депо (інструменти, обладнання, комунальні послуги, приміщення для зберігання, офісні приміщення тощо) для всіх цілей.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 5.10 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:00
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:02
Будь ласка, змініть цей пункт таким чином, щоб весь процес збирання, зберігання та належного відвантаження і утилізації всіх небезпечних відходів був відповідальністю Замовника.
Відповідь: Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому змість кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Пункт 5.13 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:01
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:03
Будь ласка, вилучіть з цього пункту фразу "(але не більше однієї доби)".
Відповідь: Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому змість кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Пункт 5.14 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:02
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:05
Будь ласка, поясніть, чи може "Те" бути визначене як будь-який час, що не входить до "Тпо", "Тг" чи "Та"?
Будь ласка, наведіть приклади, коли вважатиметься, що локомотив перебуває в "Ta".
Відповідь: До часу коли локомотив перебуває на інших адміністративних операціях (Та) можуть бути такі випадки: очікування робочої сили Виконавця, очікування запасних частин та матеріалів, тощо.
Пункт 5.14 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:03
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:06
Враховуючи той факт, що Виконавець не може самостійно встановити тривалість часу, витраченого на переміщення локомотива з місця, де сталася Відмова, до Депо, будь ласка, обмежте час переміщення максимум 24 годинами.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 5.14 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:05
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:07
Будь ласка, додайте формулювання, яке б дозволяло Виконавцю встановлювати на локомотиви обладнання (наприклад, модеми стільникового зв'язку), яке б давало Сторонам можливість швидко і точно визначити час і місце Відмови локомотива.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 5.15 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:06
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:07
Будь ласка, залиште звітний період тривалістю один місяць, але змініть часовий інтервал для розрахунку штрафних санкцій на 6-місячні періоди, оскільки з відносно невеликим локомотивним парком з 30 локомотивів КТГ за визначенням буде мінливим при вимірюванні протягом 30 днів.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 5.17 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:12
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:08
Будь ласка, змініть цей пункт і зазначте, що обидві Сторони повинні вести облік щодо КТГ, і що звірка таких даних здійснюватиметься протягом одного тижня після закінчення кожного місяця.
Відповідь: Виконавець може самостійно вести облік КТГ не в залежності від дій Замовника.
Пункт 5.18 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:14
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:09
Будь ласка, викладіть цей пункт в наступній редакції: "Супровідні документи, що стосуються цього Договору: рахунки-фактури, документи за договором, пропозиції, кошторисні розцінки та інші комерційні документи надаються українською мовою". Ми не маємо можливості забезпечити надання товаросупровідних і технічних документів українською мовою.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункти 6.2 та 6.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:19
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:10
Будь ласка, вкажіть договірну ціну з урахуванням та без урахування ПДВ, оскільки Виконавцю будуть потрібні ці дані у зв'язку з рахунками-фактурами і платежами.
Будь ласка, дозвольте включити вартість Гарантійного обслуговування в кошторисні розцінки Виконавця, оскільки Гарантійне обслуговування буде основною частиною ціни послуг Виконавця.
Будь ласка, додайте наступне формулювання: "Виконавець несе відповідальність за сплату всіх податків юридичних і фізичних осіб, які розраховуються на основі чистого доходу від виконання або оплати робіт за цим Договором («Податки Виконавця»). Замовник несе відповідальність за сплату всіх податків, мита, зборів або інших платежів будь-якого характеру (включаючи, але не обмежуючись цим, податок на споживання, податок на валові надходження, імпортне мито, податок на майно, податок з продажів, гербовий збір, податки на оборот, використання або на додану вартість, а також будь-які та всі пов'язані з ними утримання, недоїмки, штрафи, надбавки до податку, проценти або нарахування, встановлені будь-яким державним органом для Виконавця або Замовника або його субпідрядників) у зв'язку з Договором або виконанням чи оплатою робіт за Договором, крім Податків Виконавця («Податки Замовника»).
Ціна Договору не включає суму будь-яких Податків Виконавця.
Якщо Замовник здійснює вирахування або утримання Податків Замовника, Замовник зобов'язаний сплатити додаткові суми для того, щоб Виконавець отримав повну ціну Договору без зменшення на суму Податків Замовника. Протягом одного місяця з моменту здійснення оплати Замовник повинен надати Виконавцеві офіційні квитанції на вирахувані або утримані податки, видані відповідним державним органом".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 6.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:23
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:11
Будь ласка, поясніть, як компенсуватимуться витрати, якщо пробіг локомотива перевищуватиме 620 км / день.
Відповідь: Розрахунок максимального середньодобового лінійного пробігу Локомотива було зроблено на основі статистичних даних Замовника щодо експлуатаційних показників роботи локомотивів та встановлено, що середньодобовий лінійний пробіг Локомотива не перевищує вказаного показника (620 км/день).
Пункт 6.6 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:25
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:12
Будь ласка, змініть цей пункт та додайте можливість включити вартість Гарантійного обслуговування в кошторисні розцінки Виконавця, оскільки Гарантійне обслуговування буде основною частиною ціни послуги Виконавця.
Будь ласка, поясніть, як компенсуватимуться витрати, якщо пробіг локомотива перевищуватиме 620 км / день.
Будь ласка, зробіть так, щоб діапазон мін / макс показників співвідносився з фактичним пробігом. Враховуючи, що поточні показники місячного пробігу для цього типу локомотивів ближче до 13 000 км, більш відповідним може бути діапазон від 11 500 (мін) до 14 500 км.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Гарантійне обслуговування настає в наслідок вини Виконавця та не може бути включено до вартості послуг.
Пункт 6.7 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:26
Дата відповіді: 13 червня 2019 12:13
Будь ласка, змініть цей пункт та дозвольте включити вартість Гарантійного обслуговування в кошторисні розцінки Виконавця, оскільки Гарантійне обслуговування буде основною частиною ціни послуг Виконавця.
Відповідь: Гарантійне обслуговування настає в наслідок вини Виконавця та не може бути включено до вартості послуг.
Пункт 6.9.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:27
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:22
Будь ласка, змініть цей пункт та передбачте можливість здійснення щомісячних платежів на основі офіційного курсу валюти (встановленого НБУ на кожну дату рахунку-фактури) країни витрат Виконавця і можливість враховувати річні коливання цін на основі індексів інфляції з країни витрат Виконавця.
Відповідь: Зміна офіційного курсу гривні до USD більше ніж на 5 (п’ять) % по відношенню до відповідного офіційного курсу відповідає принципам побудови Мінекономрозвитку позитивного та негативного сценаріїв розвитку економіки, відповідно до сценарних умов функціонування економіки на 2020-2022 роки. Врахування річних коливань цін на основі індексів інфляції (ІЦВ) не приймається у зв'язку з прямою залежністю між зміною ІЦВ та курсом гривні до іноземних валют, що в свою чергу призведе до завищення (задвоєння) перегляду вартості (ціни) послуги.
Пункт 6.13 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:29
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:24
Наскільки ми розуміємо, цей пункт передбачає надання Виконавцем переліку нових та відремонтованих деталей і комплектуючих із зазначенням їх ціни, яким міг би користуватися Замовник щоразу при виникненні необхідності у придбанні деталей та комплектуючих у рамках Позапланового обслуговування. Будь ласка, надайте підтвердження, що ми все зрозуміли правильно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підтверджуємо
Пункт 6.15 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:31
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:25
Будь ласка, змініть цей пункт та включіть Гарантійне обслуговування в цю плановану вартість, оскільки на Гарантійне обслуговування припадає значна частина вартості послуг Виконавця. Крім того, видаліть Позапланове обслуговування з цього розрахунку, оскільки цей фактор є абсолютно непідконтрольний Виконавцю.
Відповідь: Позапланове обслуговування не може бути видалено із загальної ціни договору, в іншому випадку кожне Позапланове обслуговування повинно виконуватись на основі окремого договору.
Пункт 6.16 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:33
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:25
Враховуючи, що 620 км / день вже на 50% перевищує поточний показник пробігу для цього типу локомотивів, будь ласка, зменште максимальний рівень пробігу та внесіть до цього пункту зміни, які дозволяють збільшення на 25% від норми / кілометр, якщо середній показник для парку локомотивів перевищує максимальний рівень.
Відповідь: При розрахунку вказаного показника Замовник ґрунтувався на власній статистичній звітності щодо експлуатаційних характеристик роботи локомотивів.
Пункт 7.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:35
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:26
Будь ласка, додайте формулювання про те, що за 30 днів до початку Договору Замовник повинен відкрити безвідкличний, з оплатою на пред'явника, підтверджений акредитив на суму вартості оплати Послуг за рік (включаючи Планове та Гарантійне обслуговування). Виконавець повинен отримувати щомісячні платежі безпосередньо від банку-емітента 1-го числа кожного місяця. Щорічно у такий акредитив у жовтні місяці вноситимуться зміни, які передбачатимуть можливість здійснення платежів у кожному наступному році.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що АТ «Укрзалізниця» залучає фінансові зобов'язання для покриття тимчасових "касових розривів" (поповнення обігових коштів), а акредитив передбачає вилученням з обороту коштів на весь термін відкриття акредитива, а також через додаткові витрати - виплати комісійних винагород банку (що не передбачено затвердженим фінансовим планом АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік).
Пункт 7.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:35
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:27
Будь ласка, видаліть цей пункт. Вбачається, що він конфліктує з іншими пунктами цієї статті.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Пункт 7.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:36
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:28
Будь ласка, внесіть до цього пункту та опису процесу загалом зміни, які б передбачали можливість щомісячного подання Виконавцем лише однієї форми. З огляду на необхідні форми, адміністрування процесу формування і виставлення рахунків буде надзвичайно обтяжливим.
Будь ласка, видаліть вимогу щодо будь-яких актів приймання, що стосуються щомісячного платежу. Акти приймання повинні використовуватися тільки для обґрунтування КТГ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Додатки до вказаного договору розроблені з метою детального опису виконання Сервісного обслуговування локомотивів та подальших підстав для оплати вказаних послуг і уникнення непорозумінь з боку Сторін вказаного договору.
Внесені зміни:
Оплата Сервісного обслуговування здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця з урахуванням раніше виплаченого авансу протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання від Виконавця повного комплекту документів (рахунків, рахунків-фактур, відповідних Актів наданих послуг з Планового, Позапланового обслуговування та інших документів, передбачених цим Договором) з урахуванням п. 7.7 цього Договору.
Умовою для оплати Сервісного обслуговування є такі факти:
• підписання Сторонами Актів за формою згідно з Додатками 2/7, 2/8 до цього Договору;
• виставлення Виконавцем рахунків і щомісячних рахунків-фактур окремо для Планового та Позапланового обслуговування та реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
"
Внесені зміни:
Оплата Сервісного обслуговування здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця з урахуванням раніше виплаченого авансу протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання від Виконавця повного комплекту документів (рахунків, рахунків-фактур, відповідних Актів наданих послуг з Планового, Позапланового обслуговування та інших документів, передбачених цим Договором) з урахуванням п. 7.7 цього Договору.
Умовою для оплати Сервісного обслуговування є такі факти:
• підписання Сторонами Актів за формою згідно з Додатками 2/7, 2/8 до цього Договору;
• виставлення Виконавцем рахунків і щомісячних рахунків-фактур окремо для Планового та Позапланового обслуговування та реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
"
Пункт 7.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:37
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:29
Будь ласка, видаліть цей пункт. Оплата повинна базуватися тільки на кількості кілометрів, пройдених кожним локомотивом. Акти приймання не повинні бути частиною процесу формування і виставлення рахунків.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 7.6 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:38
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:30
Будь ласка, поясніть, чому при щомісячних платежах звірка розрахунків відбуватиметься щоквартально.
Відповідь: Відповідно до Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» в АТ «Укрзалізниця» проміжна фінансова звітність складається щоквартально, тому не має потреба складати Акт звірки щомісячно.
Пункт 7.7 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:39
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:32
Будь ласка, внесіть до цього пункту та опису процесу загалом зміни, які б передбачали можливість щомісячного подання Виконавцем Замовнику лише однієї форми з показниками пробігу. З огляду на велику кількість необхідних форм, адміністрування процесу формування і виставлення рахунків буде надзвичайно обтяжливим.
Відповідь: Додатки до вказаного договору розроблені з метою детального опису виконання Сервісного обслуговування локомотивів та подальших підстав для оплати вказаних послуг і уникнення непорозумінь з боку Сторін вказаного договору.
Пункт 7.9 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:39
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:33
Будь ласка, внесіть зміни до цього пункту та включіть Гарантійне обслуговування і передбачте вимогу про списання коштів банком, який видає акредитив.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 7.11 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:40
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:33
Будь ласка, видаліть цей пункт якщо Виконавець є українським суб'єктом господарювання, адже він не повинен застосовуватися до договору між двома резидентами України.
Відповідь: Зазначений пункт застосовується тільки для нерезидентів.
Пункти 7.12 та 7.13 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:42
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:34
Будь ласка, поясніть, чи забороняють ці пункти в якості взаємозаліку зменшувати вартість регулярного щомісячного рахунку-фактури на суму штрафних санкцій. Зазвичай, розмір штрафів / сум до виплати узгоджується кожні 6 місяців, і будь-які штрафні санкції, належні до сплати Виконавцем Замовнику, вираховуються з наступного щомісячного рахунку.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункти 8.3, 8.4 та 8.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:43
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:35
Будь ласка, виділіть пункти 8.3, 8.4 та 8.5. Згідно з положеннями Договору, Виконавець вже погоджується замінити всі несправні вузли.
Відповідь: Дані пункти договору передбачають заміну несправних вузлів на нові, а не на відремонтовані.
Пункт 8.7 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:44
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:36
Будь ласка, видаліть цей пункт.
Відповідь: Ці витрати повинен покривати Виконавець, тому що гарантійне обслуговування настає з його вини.
Пункт 8.8 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:44
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:37
Будь ласка, видаліть цей пункт.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 8.9 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:45
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:38
Будь ласка, внесіть зміни до цього пункту та включіть вимогу, щоб гарантійні зобов'язання поширювалися на будь-які поставлені Виконавцем деталі, які були замінені під час Позапланового обслуговування, протягом усього строку дії Договору, незалежно від того, коли протягом строку дії Договору ця деталь була встановлена.
Відповідь: Цей пункт договору стосується лише гарантійних зобов’язань щодо Позапланового обслуговування.
Пункт 8.10 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:47
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:39
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які передбачають, що надання всіх пов'язаних з цим Договором Послуг буде припинено після закінчення терміну дії Договору.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 8.12 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:47
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:39
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які передбачали б обмеження відповідальності Виконавця в остаточній редакції Договору.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 8.12 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:49
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:40
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни та вкажіть, що Виконавець на свій розсуд має право надати експертний висновок, підготовлений незалежною третьою стороною.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Пункт 9.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:49
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:42
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які передбачали б обмеження відповідальності Виконавця в остаточній редакції Договору.
Відповідь: Ст. 549, 552 ЦКУ сплата неустойки (штраф, пеня) не звільняє боржника від виконання свого зобов’язання в натурі.
Пункт 9.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:50
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:43
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які передбачали б обмеження відповідальності Виконавця в остаточній редакції Договору.
Відповідь: Ст. 22 ЦКУ збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.
Ст.1166 ЦКУ майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Ст.1166 ЦКУ майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Пункт 9.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:51
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:45
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, якими підтверджується, що в остаточну редакцію Договору буде включено визначення термінів "невиконання" і "припинення", що дозволить Сторонам вирішувати будь-які істотні проблеми щодо відповідності умовам Договору.
Відповідь: Ст. 615 ЦКУ у разі порушення зобов’язання однією стороною друга сторона має право частково або у повному обсязі відмовитися від зобов’язання, встановлено договором або законом.
Одностороння відмова від зобов’язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов’язання.
Внаслідок односторонньої відмови від зобов’язання частково або в повному обсязі відповідно змінюються зобов’язання або воно припиняється.
Одностороння відмова від зобов’язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов’язання.
Внаслідок односторонньої відмови від зобов’язання частково або в повному обсязі відповідно змінюються зобов’язання або воно припиняється.
Пункт 9.5 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:52
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:47
Будь ласка, змініть цей пункт, включивши вимогу про щоденне нарахування Замовнику пені перед Виконавцем у розмірі 0,03%.
Відповідь: За приписом статті 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" та частини другої статті 343 ГК України розмір пені за прострочку платежу не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Пункт 9.6 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:53
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:48
Будь ласка, видаліть цей пункт, оскільки платіж повинен здійснюватися шляхом взаємозаліку через відповідне зменшення суми щомісячного рахунку.
Відповідь: За приписом статті 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" та частини другої статті 343 ГК України розмір пені за прострочку платежу не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Пункт 9.7 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:53
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:49
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які передбачали б обмеження відповідальності Виконавця в остаточній редакції Договору.
Відповідь: Ст. 526 ЦКУ зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства.
Ст. 22 ЦКУ збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.
Така відповідальність наступає лише у випадку, коли на Замовника накладені штрафи, пені та неустойки, пов'язані з діяльністю Виконавця (дією або бездіяльністю) і виникли з вини Виконавця, у розмірі сплачених штрафних санкцій.
Ст. 231 ГКУ законом щодо окремих видів зобов’язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
Ст. 22 ЦКУ збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.
Така відповідальність наступає лише у випадку, коли на Замовника накладені штрафи, пені та неустойки, пов'язані з діяльністю Виконавця (дією або бездіяльністю) і виникли з вини Виконавця, у розмірі сплачених штрафних санкцій.
Ст. 231 ГКУ законом щодо окремих видів зобов’язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
Пункт 9.8 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:54
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:51
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, які передбачали б обмеження відповідальності Виконавця в остаточній редакції Договору.
Відповідь: Ст.1166 ЦКУ майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Пункт 9.9 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:55
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:52
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, якими підтверджується, що в остаточну редакцію Договору буде включено визначення термінів "невиконання" і "припинення" (і відповідні фінансові засоби правового захисту), що дозволить Сторонам вирішувати будь-які істотні проблеми щодо відповідності умовам Договору.
Відповідь: "Ст. 526 ЦКУ зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства.
ч Ст. 653 ЦКУ якщо договір розірваний у зв’язку з істотними порушеннями договору однією із сторін, друга сторона може вимагати відшкодування збитків, завданих розірванням договору.
"
ч Ст. 653 ЦКУ якщо договір розірваний у зв’язку з істотними порушеннями договору однією із сторін, друга сторона може вимагати відшкодування збитків, завданих розірванням договору.
"
Пункт 9.10 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:56
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:53
Будь ласка, видаліть цей пункт.
Відповідь: Вказані штрафи застосовані для запобігання не добросовісних дій з боку Виконавця.
Пункт 9.11 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:57
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:54
Будь ласка, включіть формулювання, що неспроможність протягом 3-денного періоду вимірюється як +/- 36 годин від запланованої дати прибуття такого локомотива в Депо.
Додайте до виключень інциденти, які не можуть бути підтверджені працівниками Виконавця (також відомі як "несправностей не знайдено").
Відповідь: Незважаючи на вищевикладене, Послуги за цим Договором не включатимуть, а Виконавець не нестиме відповідальності за будь-які перевірки, тестування, технічне обслуговування, ремонт, збитки, дефекти або заміну матеріалів, проведення яких стало необхідним внаслідок будь-чого з нижчевикладеного:
- будь-якої неспроможності Замовника надати Локомотив для Планового обслуговування протягом +/- 36 (тридцяти шести) годин від запланованої дати прибуття такого локомотива в Депо;
- у разі настання будь-яких аварій, нещасних випадків, крадіжки, вандалізму, саботажу або інших випадків втрат у відношенні до Локомотива, крім випадків, які викликані неналежним виконанням Послуг з боку Виконавця за цим Договором;
- будь-якої зміни у законодавчих вимогах або у правилах Замовника, які вимагають додаткових перевірок, тестування, технічного обслуговування або інших робіт, надання яких не вимагалося за цим Договором станом на дату вступу у дію;
- будь-якої несправності, пов`язаної із складовими частинами або питаннями, які знаходяться у зоні відповідальності або зобов`язань Замовника за цим Договором;
- модифікацій або внесення змін до Локомотиву, на запит Замовника (а не запитаних іншим чином відповідно до зобов`язань Виконавця щодо Планового та Позапланового обслуговування);
- будь-якої несправності, викликаної діями або бездіяльністю Замовника або його співробітників, агентів або представників, яка складає недбалість, зловмисні дії, експлуатацію з порушенням вимог, неналежне використання (включаючи інциденти, які стали результатом стандартної реакції Локомотива за умови експлуатації, що виходять за межі встановлених обмежень), неналежне технічне обслуговування (включаючи несанкціоноване технічне обслуговування), або неспроможності діяти відповідно до інструкцій або рекомендацій Виконавця);
- будь-якої несправності, викликаної використанням Локомотива у спосіб, який відрізняється від того, для чого він був призначений або передбачений;
- будь-якого посилювання дефекту або несправності Локомотива, викликаного неспроможністю Замовника діяти щодо виявлення дефекту або несправності відповідно до його зобов`язань, встановлених цим Договором;
- будь-якої несправності з причин, які знаходяться за межами розумного контролю Виконавця, включаючи будь-які Форс-мажорні обставини.
- будь-якої неспроможності Замовника надати Локомотив для Планового обслуговування протягом +/- 36 (тридцяти шести) годин від запланованої дати прибуття такого локомотива в Депо;
- у разі настання будь-яких аварій, нещасних випадків, крадіжки, вандалізму, саботажу або інших випадків втрат у відношенні до Локомотива, крім випадків, які викликані неналежним виконанням Послуг з боку Виконавця за цим Договором;
- будь-якої зміни у законодавчих вимогах або у правилах Замовника, які вимагають додаткових перевірок, тестування, технічного обслуговування або інших робіт, надання яких не вимагалося за цим Договором станом на дату вступу у дію;
- будь-якої несправності, пов`язаної із складовими частинами або питаннями, які знаходяться у зоні відповідальності або зобов`язань Замовника за цим Договором;
- модифікацій або внесення змін до Локомотиву, на запит Замовника (а не запитаних іншим чином відповідно до зобов`язань Виконавця щодо Планового та Позапланового обслуговування);
- будь-якої несправності, викликаної діями або бездіяльністю Замовника або його співробітників, агентів або представників, яка складає недбалість, зловмисні дії, експлуатацію з порушенням вимог, неналежне використання (включаючи інциденти, які стали результатом стандартної реакції Локомотива за умови експлуатації, що виходять за межі встановлених обмежень), неналежне технічне обслуговування (включаючи несанкціоноване технічне обслуговування), або неспроможності діяти відповідно до інструкцій або рекомендацій Виконавця);
- будь-якої несправності, викликаної використанням Локомотива у спосіб, який відрізняється від того, для чого він був призначений або передбачений;
- будь-якого посилювання дефекту або несправності Локомотива, викликаного неспроможністю Замовника діяти щодо виявлення дефекту або несправності відповідно до його зобов`язань, встановлених цим Договором;
- будь-якої несправності з причин, які знаходяться за межами розумного контролю Виконавця, включаючи будь-які Форс-мажорні обставини.
Пункт 9.12 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 20:58
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:55
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, якими було б передбачено, що Виконавець повинен дотримуватися положень законодавства України щодо санкцій та неналежного використання послуг постачальників, які перебувають під санкціями.
Відповідь: "Ст. 3 Закону України «По санкції» визначені підстави та принципи застосування санкцій
ч.2 ст. 218 ГКУ учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
ч.4 ст.231 ГКУ у разі, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов’язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов’язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості послуг.
Ст.1166 ЦКУ майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
"
ч.2 ст. 218 ГКУ учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
ч.4 ст.231 ГКУ у разі, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов’язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов’язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості послуг.
Ст.1166 ЦКУ майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
"
Пункт 9.13 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:00
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:55
Будь ласка, змініть формулювання і включіть вимогу, що якщо протягом будь-якого періоду вимірювання КТГ був меншим від встановленого показника, Виконавець сплатить Замовнику 7000 грн. за локомотиво-день, коли КТГ був меншим від встановленого показника. Аналогічно, якщо Виконавцю вдається перевищити встановлений показник, йому нараховується кредит у розмірі 7000 грн. за кожен локомотиво-день перевищення встановленого показника, який можна використати виключно в рахунок оплати майбутніх штрафів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказані штрафи застосовані для запобігання не добросовісних дій з боку Виконавця.
Пункт 9.14 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:02
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:56
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, якими було б передбачено, що Виконавець лише повинен дотримуватися положень законодавства України з питань оподаткування.
Відповідь: "Ст.1166 ЦКУ майнова шкода, завдана майну юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Ст. 216 ГКУ застосування господарських санкцій повинно гарантувати захист прав і законних інтересів організацій, в тому числі відшкодування збитків учасникам господарських відносин, завданих внаслідок правопорушення та забезпечувати правопорядок у сфері господарювання.
Господарсько-правова відповідальність базується на принципах, згідно з якими потерпіла сторона має право на відшкодування збитків не залежно від того, чи є застереження про це у договорі.
Ст. 218 ГКУ підставою для господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене правопорушення у сфері господарювання.
Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
"
Ст. 216 ГКУ застосування господарських санкцій повинно гарантувати захист прав і законних інтересів організацій, в тому числі відшкодування збитків учасникам господарських відносин, завданих внаслідок правопорушення та забезпечувати правопорядок у сфері господарювання.
Господарсько-правова відповідальність базується на принципах, згідно з якими потерпіла сторона має право на відшкодування збитків не залежно від того, чи є застереження про це у договорі.
Ст. 218 ГКУ підставою для господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене правопорушення у сфері господарювання.
Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
"
Пункт 12.1 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:02
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:57
Будь ласка, уточніть, що може включати часткове невиконання.
Відповідь: "Ст. 526 ЦКУ зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства.
Що стосується часткового невиконання, то мається на увазі, що зобов’язання виконані не в повному об’ємі, а лице якась частина обов’язку (сервісного обслуговування) у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин.
"
Що стосується часткового невиконання, то мається на увазі, що зобов’язання виконані не в повному об’ємі, а лице якась частина обов’язку (сервісного обслуговування) у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин.
"
Пункт 12.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:03
Дата відповіді: 13 червня 2019 13:58
Будь ласка, змініть строк надання повідомлення на 15 днів.
Відповідь: "П’ятиденний строк достатній для повідомлення стороною іншу сторону про початок дії форс-мажорних обставин.
Вказаний строк застосовується з для запобігання не добросовісних дій з боку Виконавця.
"
Вказаний строк застосовується з для запобігання не добросовісних дій з боку Виконавця.
"
Пункт 12.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:04
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:00
Будь ласка, змініть період дії Обставин непереборної сили на 4 місяці.
Відповідь: Якщо період дії Обставин непереборної сили перевищить 4 (чотири) місяці, кожна зі Сторін в односторонньому порядку має право розірвати цей Договір, повністю або частково, без укладання додаткової угоди, шляхом направлення письмового повідомлення іншій Стороні. Договір вважається розірваним з дати отримання такого повідомлення.
Пункт 12.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:05
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:01
Будь ласка, змініть строк повернення коштів на 30 днів.
Відповідь: У разі здійснення попередньої оплати, при розірванні Договору відповідно до п. 12.3. Договору Виконавець повертає Замовнику кошти за ненадані чи частково ненадані Послуги протягом 10 (десяти) календарних днів з дня розірвання цього Договору.
Стаття 13 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:06
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:02
Будь ласка, видаліть цю статтю у повному обсязі. В остаточній редакції Договору повинні бути передбачені штрафні санкції, пов'язані з припиненням Договору у зв'язку з невиконанням будь-якою із Сторін своїх зобов'язань, внаслідок чого зникне необхідність у наданні забезпечення.
Відповідь: Ця стаття є вимогою Замовника до Виконавця.
Пункт 14.1 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:08
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:03
Будь ласка, внесіть у цей пункт зміни, якими було б передбачено, що дата набрання чинності цього Договору настає через 4 місяці після підписання Договору, а термін дії Договору закінчується у дату, через 8 років після дати набрання чинності.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Пункт 14.2 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:10
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:03
Будь ласка, змініть цей пункт та додайте неплатежі з боку Замовника як підставу суттєвого порушення і збільште період для виправлення порушення до 90 днів.
Відповідь: ст. 530 ЦКУ зобов’язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівною на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події
Пункт 14.7 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:11
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:04
Будь ласка, внесіть до цього пункту зміни, якими підтверджується, що в остаточну редакцію Договору буде включено визначення термінів "невиконання" і "припинення" (і відповідні фінансові засоби правового захисту), що дозволить Сторонам вирішувати будь-які істотні проблеми щодо відповідності умовам Договору.
Відповідь: Ст. 653 ЦКУ якщо договір розірваний у зв’язку з істотними порушеннями договору однією із сторін, друга сторона може вимагати відшкодування збитків, завданих розірванням договору.
ч.2 ст. 530 ЦКУ боржник повинен виконати обов’язок у семиденний строк від дня пред’явлення вимоги
ч.2 ст. 530 ЦКУ боржник повинен виконати обов’язок у семиденний строк від дня пред’явлення вимоги
Пункт 16.3 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:12
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:05
Будь ласка, видаліть останній абзац цього пункту. Після закінчення строку дії Договору залишаються в силі лише ті положення, які були окремо визначені як такі, що повинні залишатися в силі.
Відповідь: Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому змість кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Пункт 16.4 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:16
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:06
Будь ласка, додайте до цього пункту наступне: "Жодна із сторін цього Договору не має права ані повністю, ані частково відступити цей Договір без попередньої письмової згоди на це іншої сторони, при цьому, у наданні такої згоди не може бути безпідставно відмовлено, за умови, що будь-яка сторона цього Договору може відступити його у випадку злиття або об'єднання. Незважаючи на попереднє речення, Виконавець має право без згоди Замовника здійснити повне або часткове відступлення або новацію своїх прав і зобов'язань за цим Договором будь-яким своїм дочірнім організаціям або пов'язаним особам, або будь-якому покупцю чи іншому правонаступнику складової бізнесу Виконавця (або його частини, якої стосується цей Договір), або має право відступити будь-яку дебіторську заборгованість за цим Договором будь-якій стороні для цілей факторингу. Виконавець може наймати субпідрядників для виконання частини робіт, якщо Виконавець несе відповідальність за роботу субпідрядників".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердженого примірну ТД для процедури закупівлі – відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (лист Мінекономрозвитку від 07.02.2-17 № 3302-06/3812-06).
Пункт 16.12 Проекту Договору
Дата подання: 08 травня 2019 21:17
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:06
Будь ласка, змініть цей пункт таким чином, щоб рахунки-фактури, документи за договором, пропозиції, кошторисні розцінки та інші комерційні документи надавались українською мовою. Ми не маємо можливості забезпечити надання товаросупровідних і технічних документів українською мовою.
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити без змін
Капітальний ремонт
Дата подання: 08 травня 2019 21:18
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:07
Будь ласка, додайте пункт про те, що капітальний ремонт не включається до кошторисних розцінок, оскільки очікується, що протягом 8-річного терміну необхідності у ньому не буде. Однак, якщо внаслідок інтенсивного використання парку локомотивів все ж виникне необхідність у здійсненні капітального ремонту, він здійснюватиметься згідно з технічною специфікацією виробника Локомотивів. Питання оплати капітального ремонту обговорюються та оформлюються окремим договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Погоджено
Поділ сфер відповідальності Сторін
Дата подання: 08 травня 2019 21:21
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:07
Будь ласка, додайте до Договору додаток з викладеною у ньому таблицею, в якій були б чітко розмежовані сфери відповідальності Сторін та визначені питання, які стосуються використання матеріалів, робочої сили та матеріально-технічної бази.
Відповідь: Проект договору чітко передбачає розподіл прав та обов’язків між Виконавцем та Замовником.
Використання у сфері ядерної енергії
Дата подання: 08 травня 2019 21:23
Дата відповіді: 13 червня 2019 14:08
Будь ласка, додайте до Договору пункт щодо використання локомотивів у сфері ядерної енергії.
Відповідь: Використання локомотивів у сфері ядерної енергії регулюється Законом України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», в тому числі перевезення радіоактивних матеріалів (розді Х цього Закону).
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій