Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автогрейдер (ДК 021:2015 43220000-1 – «Грейдери та планувальники»)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-04-17-002389-a d879a26fbf044bdfb33e4b80897babb5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кух

+380505536584 ukb44200@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42059224
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53
Контактна особа: Світлана Кух
+380505536584
ukb44200@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43220000-1: Грейдери та планувальники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автогрейдер (ДК 021:2015 43220000-1 – «Грейдери та планувальники»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, смт Любешів, вул. Незалежності, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2019
ДК 021:2015: 43220000-1 — Грейдери та планувальники

Тендерна документація

17 квітня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:39
Тендерна документація Автогрейдер.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-07-000036 ● 54f34e0f8451462491afda3b37c69bb9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.05.2019 № 15-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 07.05.2019 №15-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-17-002389-a від 17.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ"
#32670703
Переможець 2 495 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 16:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 16:45
Договір (1).pdf укладений
17 квітня 2019 16:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Автогрейдер (ДК 021:2015 43220000-1 – «Грейдери та планувальники») 1 штука 2 495 000,00
UAH з ПДВ