Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодко вершкове 73% жирності
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001549-b 38483113dca04a2baa627432553859c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисенко Ірина Вікторівна

0473342208 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: Борисенко Ірина Вікторівна
0473342208
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 22:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:08
Очікувана вартість: 304 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


ДК 021:2015, код 15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодко вершкове 73% жирності)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 пачка
Масло солодко вершкове 73% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 19:39
Перелік змін до тендерної документації від 02.05.2019.doc
02 травня 2019 19:39
Тендерна документація зі змінами.doc
02 травня 2019 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 19:39
Перелік змін до тендерної документації від 02.05.2019.doc
02 травня 2019 19:39
Тендерна документація зі змінами.doc
17 квітня 2019 22:59
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-17-001549-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2931607704
Дата подання: 30 травня 2019 23:51
Порушення законодавства
Порушення законодавства
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Усунення порушення прав Учасника
Дата: 03 червня 2019 14:38
рішення від 03.06.19 №7041.pdf
Дата публікації: 04 червня 2019 14:25
Рішення від 19.06.2019 № 8022.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 18:18

Документи подані скаржником

30 травня 2019 23:51
Document_USR_1005394596.docx
30 травня 2019 23:51
Скарга.pdf
30 травня 2019 23:51
платіжне доручення.pdf
30 травня 2019 23:51
Підпис.jpg

Документи Органу Оскарження

04 червня 2019 14:25
рішення від 03.06.19 №7041.pdf
20 червня 2019 18:18
Рішення від 19.06.2019 № 8022.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 240 000,00
UAH
236 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 248 160,00
UAH
239 520,00
UAH
Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА" 303 200,00
UAH
303 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 19:27
Електронний підпис
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.3.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.4.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ІН. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.6.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
КК. сан. паспорт72-79.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
КК. САН. ПАСПОРТ 21-51.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
кк. оренда майна.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
КК. САН. книжка ГУК.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
кк. відгук масло.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.7.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.1.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. САН. книжка ГУК.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.2.pdf
10 травня 2019 19:26
ІН.Паспорт + код.pdf
10 травня 2019 19:26
кк. відгук масло.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. САН. ПАСПОРТ 21-51.pdf
10 травня 2019 19:26
ІН.Паспорт + код.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ОТ. ТЕХ. СПЕЦ..pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ін. гар. лист про тару.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.8.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.1.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ін. лист про форм. ціни.pdf
10 травня 2019 19:26
г. виписка по рахунку.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.10.pdf
10 травня 2019 19:26
ОТ. ТЕХ. СПЕЦ..pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.5.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.6.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.7.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ін. лист про демпінг.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ОТ. ДЕКЛАРАЦІЯ МАСЛО 73_.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.2.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
КК. САН. ПАСПОРТ 54-11.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ін. лист про демпінг.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. САН. ПАСПОРТ 54-11.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. сан. паспорт72-79.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.9.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. лист від. 3.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.3.pdf
10 травня 2019 19:26
КК. лист від. 3.pdf
10 травня 2019 19:26
кк. оренда майна.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.2.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
ІН. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.2.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.5.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
8 КК Оренда складу.pdf
10 травня 2019 19:26
ІН.КОПІЯ ВИПИСКИ З ЄДР.pdf
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.10.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.4.pdf
10 травня 2019 19:26
2 КК. КОПІЯ СВІДОЦТВ ТЗ.pdf
10 травня 2019 19:26
8 КК Оренда складу.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.9.pdf.p7s
10 травня 2019 19:26
СТ 17 Ч.1 П.8.pdf.p7s

Публічні документи

10 травня 2019 23:08
Електронний підпис
10 травня 2019 23:07
Протокол НР.7Z.p7s
10 травня 2019 23:07
Протокол НР.7Z
10 травня 2019 23:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z.p7s
10 травня 2019 23:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 травня 2019 23:07
Лист для клієнтів.7z.p7s
10 травня 2019 23:07
Лист для клієнтів.7z
10 травня 2019 23:07
Довідка №117.7z.p7s
10 травня 2019 23:07
Довідка №117.7z
10 травня 2019 23:07
Гарантія 1330-18-117.7z.p7s
10 травня 2019 23:07
Гарантія 1330-18-117.7z
10 травня 2019 23:07
Витяг із Статуту.7z.p7s
10 травня 2019 23:07
Витяг із Статуту.7z
10 травня 2019 23:07
Банківська ліцензія.7z.p7s
10 травня 2019 23:07
Банківська ліцензія.7z
10 травня 2019 23:07
Укрсиб.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Укрсиб.pdf
10 травня 2019 23:07
Тех паспорти (к).pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Тех паспорти (к).pdf
10 травня 2019 23:07
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 23:07
Статут (к).pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Статут (к).pdf
10 травня 2019 23:07
Санітарний паспорт (о).pdf
10 травня 2019 23:07
Проект договору.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Проект договору.pdf
10 травня 2019 23:07
Приват.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Приват.pdf
10 травня 2019 23:07
Мед книжка Хоменко (к).pdf
10 травня 2019 23:07
Копія паспорту.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Копія паспорту.pdf
10 травня 2019 23:07
ІПН Лебідь.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
ІПН Лебідь.pdf
10 травня 2019 23:07
Додаток 2.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Додаток 2.pdf
10 травня 2019 23:07
Довідка про рахунки.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Довідка про рахунки.pdf
10 травня 2019 23:07
Декларація виробника.pdf
10 травня 2019 23:07
Витяг ПДВ (о).pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Витяг ПДВ (о).pdf
10 травня 2019 23:07
Виписка з ЄДР (о).pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Виписка з ЄДР (о).pdf
10 травня 2019 23:07
Банківська гарантія.zip.p7s
10 травня 2019 23:07
Банківська гарантія.zip
10 травня 2019 23:07
Альянс.pdf.p7s
10 травня 2019 23:07
Альянс.pdf
10 травня 2019 23:07
Акти дезінфекції ТЗ (к).pdf

Публічні документи

24 травня 2019 22:29
Електронний підпис
24 травня 2019 22:27
ст17.pdf
24 травня 2019 22:27
Довідка МВС.pdf
24 травня 2019 22:27
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 22:20
Електронний підпис
10 травня 2019 22:15
37. Пiдписаний_GarLIST_2189.pdf
10 травня 2019 22:15
26. Проект договору.pdf
10 травня 2019 22:15
25. Паспорт -довідка.pdf
10 травня 2019 22:15
25. Код. pdf.pdf
10 травня 2019 22:15
24. Витяг ЄП.pdf
10 травня 2019 22:15
23. Банк.pdf
10 травня 2019 22:15
23. Банк 2.pdf
10 травня 2019 22:15
10. Довідка про досвід.pdf
10 травня 2019 22:15
8. Медична книжка.pdf
10 травня 2019 22:15
7. Про працівіників.pdf
10 травня 2019 22:15
4.3. Лист відгук.pdf
10 травня 2019 22:15
2. Виписка ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ "КАП-ПРОД"

ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2931607704
Відхилено 236 000,00
UAH
20 травня 2019 17:13
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Відхилено 239 520,00
UAH
20 травня 2019 17:32
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА"
#2898407123
Переможець 303 200,00
UAH
20 травня 2019 17:35

Документи

20 травня 2019 16:56
Електронний підпис

Документи

20 травня 2019 17:31
Електронний підпис

Документи

20 травня 2019 17:34
Електронний підпис
20 травня 2019 17:33
Звіт з ЄДР (припинено)
20 травня 2019 17:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА"
#2898407123
303 200,00
UAH
Документи

Документи

20 травня 2019 17:34
Електронний підпис
20 травня 2019 17:33
Звіт з ЄДР (припинено)
20 травня 2019 17:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:45
Для ЗВІТУ про виконання договору (відкриті торги)(масло).doc укладений
25 лютого 2020 15:44
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:43
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 16:26
ДУ 4 Дог280.pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 08:51
ДУ 4 до 280 від 24.06.19 МАСЛО.PDF зміни до договору
21 січня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:43
ДУ 3 до 280 від 24.06.19 20 відсотків.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:41
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 15:09
ДУ 2 до 280 від 24.06.19 зменшення кількості.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 15:54
ДУ 1 до 280 від 24.06.19 зменшення кількості.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 09:37
Договір 280 від 24.06.2019 року.pdf укладений
24 червня 2019 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1.3., п.3.2., п. 11.1. Договору № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року , керуючись нормами Цивільного та Господарського Кодексів України, уклали дану додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару за Договором на 2000 кг по предмету: код за ДК 021:2015, код 15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодко вершкове 73 % жирності) (надалі - Товар) у зв’язку реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2019 рік, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внаслідок чого погодили внести зміни до п. 1.2. Договору 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року виклавши її у новій редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 6000 пачок. Ціна за одиницю товару: 37,90 грн/пачка з/без ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди, щодо визначення загальної кількості і ціни товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 75800 грн. 00 коп. ( сімдесят п’ять тисяч вісімсот гривень 00 коп.), у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п. 3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 227400 грн. ( двісті двадцять сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника ». 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. 227400 грн. ( двісті двадцять сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін 6000 пачок . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 1 до ДОГОВОРУ № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року "Про закупівлю товару за публічні кошти" , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1.3., п.3.2., п. 11.1. Договору № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року , керуючись нормами Цивільного та Господарського Кодексів України, уклали дану додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару за Договором на 300 /триста/ пачок по предмету: код за ДК 021:2015, код 15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодко вершкове 73 % жирності) (надалі - Товар) у зв’язку з реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2019 рік, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внаслідок чого погодили внести зміни до п. 1.2. Договору 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року виклавши її у новій редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 5700 пачок. Ціна за одиницю товару: 37,90 грн/пачка з/без ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди, щодо визначення загальної кількості і ціни товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 11370 грн. 00 коп. ( одинадцять тисяч триста сімдесят гривень 00 коп.), у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п. 3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 216030 грн. ( двісті шістнадцять тисяч триста гривень 00 копійок) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника ». 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. 216030 грн. ( двісті шістнадцять тисяч триста гривень 00 копійок) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін 5700 пачок . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 2 до ДОГОВОРУ № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року "Про закупівлю товару за публічні кошти" , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ( № 922-VIIIвід 25.12.2005 року ) Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році, доповнивши розділ 10 Договору п. 10.3. наступного змісту : «п.10.3. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ( № 922-VIIIвід 25.12.2005 року ) дію даного Договору може бути продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , в обсязі - 43206 грн.00 коп. ( сорок три тисячі двісті шість гривень 00 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі , згідно із затвердженими в установленому порядку видатками на цю мету». 2. Сторони внаслідок внесення змін /п.1 даної Додаткової угоди № 3 /, і оскільки сума по договору збільшиться на 43206 грн.00 коп. ( сорок три тисячі двісті шість гривень 00 копійок), погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 259236,00 грн. ( двісті п’ятдесят дев’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника. ». 13. Номер додаткової угоди - № 3 14. Сума договору після внесення змін. 259236,00 грн. ( двісті п’ятдесят дев’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2020 року , визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Замовника. /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 3 до ДОГОВОРУ № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року "Про закупівлю товару за публічні кошти" , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11.Зміна умов Договору відповідно до п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договору , укладеному в попередньому – 2019 році 1. Сторони у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договору , укладеному в попередньому – 2019 році , а також у зв’язку з затвердженням кошторису на 2020 рік дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару внаслідок чого погодили внести зміни до п.1.2. Розділу І Договору виклавши її у новій редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 6840 пачок. Ціна за одиницю товару: 37,90 грн/пачка з/без ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди щодо строку дії Договору внаслідок здійснення змін /п.1. даної Додаткової угоди № 4 /, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше 01.05.2019р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами. 13. Номер додаткової угоди - № 4 14. Сума договору після внесення змін. 259236,00 грн. ( двісті п’ятдесят дев’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 6840 пачок /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 4 до ДОГОВОРУ № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року "Про закупівлю товару за публічні кошти" , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причини повторного внесення даних до електронної системи - Зміни, що вносяться повторно , у зв’язку з помилково завантаженим чорновим файлом . 11.Зміна умов Договору відповідно до п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договору , укладеному в попередньому – 2019 році 1. Сторони у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договору , укладеному в попередньому – 2019 році , а також у зв’язку з затвердженням кошторису на 2020 рік дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару внаслідок чого погодили внести зміни до п.1.2. Розділу І Договору виклавши її у новій редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 6840 пачок. Ціна за одиницю товару: 37,90 грн/пачка з/без ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди щодо строку дії Договору внаслідок здійснення змін /п.1. даної Додаткової угоди № 4 /, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше 01.05.2020 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами. 13. Номер додаткової угоди - № 4 14. Сума договору після внесення змін. 259236,00 грн. ( двісті п’ятдесят дев’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 6840 пачок /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 4 до ДОГОВОРУ № 280 від 24 ЧЕРВНЯ 2019 року "Про закупівлю товару за публічні кошти" , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 травня 2020
Сума оплати за договором: 259 236,00
UAH