Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку №19 на вул. К.Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
498 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001511-b e815245faec3412baf3ce005194c07f4
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 15:21
Очікувана вартість: 498 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку №19 на вул. К.Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку №19 на вул. К.Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, буд. №19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-001511-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822105313
Дата подання: 31 травня 2019 17:06
вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
1. Прошу надати інформацію в якому саме пункті тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції докази наявності якоїсь конкретної техніки чи УСІЄЇ техніки визначеної в підсумковій відомості ресурсів чи кошторисі.
2. Враховуючи що, будь-які документи, які мають надаватися після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції Учасника у розумінні Закону(Зазначена правова позиція була неодноразово підтвердження рішеннями АМКУ, зокрема: Рішення від 19.09.2018 № 9703 та Рішення від 01.10.2018 № 10069 та описано на веб-порталі DOZORRO - https://dozorro.org/amku-practice.), просимо надати інформацію як наявність певних відомостей у Кошторисі, який не є частиною пропозицію могла вплинути на оцінку ПРОПОЗИЦІЇ.
3. Згідно ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з листа Мінекономрозвитку наявний Відкритий реєстр – за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch в якому Замовник має можливсть самостійно перевірити ці відомості. Про наявність реєстру вказує і Замовник в додатку №3. Прошу надати інформацію на підставі якого пункту Закону Ви відхилили пропозицію учаснику по пункту з відкритим реєстром?
4. Згідно п. 10 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. У часник є юридична особа, а вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт не перевищує 20 мільйонів гривень. Прошу надати інформацію на підставі якого пункту Закону Ви відхилили пропозицію учасника за невиконання п. п. 10 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 10:59
Учаснику надано роз'яснення.
На Вашу вимогу від 31.05.2019р. повідомляємо наступне:
1. Пунктом 1 Додатку 2 (Кваліфікація) до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником «Інформаційної довідки щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг», із зазначенням у Формі 1 «виду та марки транспортних засобів».
Пунктом 22 Додатку 3 зі змінами від 03.05.2019р. (Технічне завдання) до Тендерної документації передбачено надання послуги: «Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)».
Таким чином, саме цими пунктами Тендерної документації було встановлено вимогу щодо наявності в Учасника вантажного автомобіля.
В наданій Вами у складі документів тендерної пропозиції довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (№ 616 від 03.05.2019р.) такий транспортний засіб як вантажний автомобіль взагалі відсутній, ‒ що є невідповідністю вимогам технічного завдання та кваліфікаційним вимогам.
Зазначення ж Вами у підсумковій відомості ресурсів кошторису автомобіля-самоскида лише додатково підтверджує невідповідність пропозиції кваліфікаційним вимогам.
2. Щодо другого питання Вашої вимоги хочемо зазначити наступне:
а) вимога Замовника щодо завантаження Кандидатом в Переможці протягом 24 годин з часу завершення етапу аукціону Тендерної пропозиції та Кошторисної документації – за результатами аукціону зумовлена тим, щоб, по-перше, отримати від Учасника на етапі кваліфікації письмове підтвердження його готовності надавати послуги саме за ціною, встановленою ним в процесі аукціону, а не «випадково»; по-друге, перевірити кошторисну документацію Кандидата в Переможці на відповідність вимогам Технічного завдання за складом і видами робіт (послуг), оскільки дуже часто, учасники, щоб виграти закупівлю, зменшують ціну, а тоді в кошторисі викидають певні види робіт, щоб вкластися в її остаточний розмір; по-третє, у випадку виявлення такої невідповідності Замовник вправі цілком законно відхилити пропозицію такого Учасника на підставі п. 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» ‒ за невідповідністю умовам тендерної документації;
б) Тендерна документація щодо вказаної закупівлі розроблена згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім конкретно визначених Законом документів Тендерна документація може містити вимоги щодо надання Учасниками іншої інформації, не забороненої Законом, яку Замовник вважає за необхідне отримати для правильної і правомірної кваліфікації Учасників закупівлі з метою отримати в майбутньому від Переможця торгів своєчасного, якісного і належного надання послуг (виконання робіт) за укладеним договором.
Відповідно до п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», кожен Учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації або усунення дискримінаційних, на його думку, вимог.
Однак, по даній закупівлі не було жодних звернень, в тому числі й від Вас, з питань доцільності чи недоцільності певних вимог Замовника, тому у Вас не має жодних підстав оскаржувати такі вимоги після етапу аукціону.
3. Що стосується п.3 Вимоги, то інформуємо Вас про те, що Вами неправильно трактуються норми ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема:
1) Замовник у Тендерній документації не вимагав документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Довідка для скаржника: документальне підтвердження інформації – це документ, виданий Учаснику відповідним державним органом, для пред’явлення його Замовникові торгів.
2) Додатком 3 до ТД Замовником, відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено вимогу щодо надання Учасниками «інформації в довільній формі» щодо їх відповідності нормам ст. 17. При цьому, така інформація повинна надаватись Учасником за пунктами 2-6, 8-10 ч.1 та ч.2 ст.17, крім п.1 і п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовником у цьому додатку встановлено вимоги: «у разі якщо Учасник не повинен вносити…(надавати) вищенаведену інформацію, він надає довідку в довільній формі із зазначенням законодавчих підстави неподання (невнесення) такої інформації».
3) Відхилення Вашої пропозиції відбулось не за пункт з відкритим реєстром і не за пункт про антикорупційну програму, а за відсутність інформації в довільній формі про Вашу відповідність цим пунктам.
Крім цього, відхилення Вашої тендерної пропозиції базується також на інших важливих аргументах, які зазначені у протоколі відхилення.
Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Личаківської районної адміністрації, надаючи відповідь на поставлені Вами у Вимозі (а скорше – в запиті) запитання, не вбачає порушень чинного законодавства при прийнятті рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції по закупівлі: ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку № 19 на вул. К. Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)) – UA-2019-04-17-001511-b.







Голова тендерного комітету О.Е. Пригода
Номер вимоги: UA-2019-04-17-001511-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ 101", Код ЄДРПОУ:35760286
Дата подання: 10 червня 2019 12:21
невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Пунктом 2 Розділу І Додатку 6 до Тендерної документації на закупівлю послуг : « ДБН А. 2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку №19 на вул. К Левицького у м.Львові ( за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45260000-7 ( Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» передбачено, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, в обов’язковому порядку протягом 24 годин з часу завершення етапу аукціону завантажує в електронну систему процедури закупівлі кошторисну документацію для перевірки Замовником, складену відповідно до результатів аукціону. У випадку невідповідності кошторисної документації умовам закупівлі, пропозиція такого учасника відхиляється.

ФОП Новіцьким І.П. 31.05.2019 року завантажено в ЦБС Prozorro кошторисну документація, з урахуванням ціни тендерної пропозиції, встановленої Системою за результатами аукціону, яка не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам Технічного задання ( Додаток 5 до Тендерної документації) .
Так, згідно Технічного завдання ( Додаток 5 до Тендерної документації) передбачено «Улаштування покриття з профільної оцинкованої сталі» площею 475 м.кв.. Кандидатом у переможці ФОП Новіцьким І.П. надано кошторисну документацію з розрахунками щодо «Улаштування покриття з профільної оцикованої сталі « площею 468 м.кв., що не відповідає умовам закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Новіцького І.П. не відповідає умовам тендерної документації і згідно вимог п.3 Розділу 5 Тендерної документації має бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 11:30
На Вашу вимогу від 10.06.2019р. повідомляємо наступне:

1. В Позиції технічного завдання (п.10) щодо улаштування покриття з профільної оцинкованої сталі, площею 475 м.кв. було передбачено улаштування покриття з урахуванням необхідності нарощення схилу покрівлі за рахунок ширини жолоба (не враховуючи позиції 11 ТЗ).
Проаналізувавши кошторисну документацію ФОП Новіцького І.П., враховуючи те, що ФОП Новіцьким І.П. в відомостях ресурсів кошторисної документації збільшено розхід сталі на влаштування нарощених жолобів, зроблено висновок про відповідність кошторисної документації вимогам технічного завдання, в тому числі і загальній площі, визначеній у п.10 Техзавдання.
Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Личаківської районної адміністрації, не вбачає порушень чинного законодавства при прийнятті рішення щодо визнання ФОП Новіцького І.П. переможцем торгів по закупівлі: ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку № 19 на вул. К. Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)).







Голова тендерного комітету О.Е. Пригода
Розгорнути Згорнути
На Вашу вимогу від 10.06.2019р. повідомляємо наступне:

1. В Позиції технічного завдання (п.10) щодо улаштування покриття з профільної оцинкованої сталі, площею 475 м.кв. було передбачено улаштування покриття з урахуванням необхідності нарощення схилу покрівлі за рахунок ширини жолоба (не враховуючи позиції 11 ТЗ).
Проаналізувавши кошторисну документацію ФОП Новіцького І.П., враховуючи те, що ФОП Новіцьким І.П. в відомостях ресурсів кошторисної документації збільшено розхід сталі на влаштування нарощених жолобів, зроблено висновок про відповідність кошторисної документації вимогам технічного завдання, в тому числі і загальній площі, визначеній у п.10 Техзавдання.
Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Личаківської районної адміністрації, не вбачає порушень чинного законодавства при прийнятті рішення щодо визнання ФОП Новіцького І.П. переможцем торгів по закупівлі: ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку № 19 на вул. К. Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)).







Голова тендерного комітету О.Е. Пригода
Номер вимоги: UA-2019-04-17-001511-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ 101", Код ЄДРПОУ:35760286
Дата подання: 21 червня 2019 16:49
оскарження рішення тендерного комітету (протокол №43/5 від 20.06.2019)
20 червня 2019 року на засіданні тендерного комітету Личаківської районоої адміністрації Львівської міської ради 20.06.2019 року ( протокол №43/5 від 20.06.2019р) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТзОВ «ГАРАНТ 101» на закупівлю: ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку №19 на вул. К.Левицького у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
Підставою відхилення пропозиції ТзОВ «ГАРАНТ 101» є її не відповідність вимогам тендерної документації, зокрема п.4 Додатку №2 «Кваліфікаційні вимоги» в частині відсутності «Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці ( робіт, що виконуються на висоті ), видана Управлінням Держпраці України».
Той факт, що товариством у складі пропозиції надано Дозвіл №0061.16.46 від 12.02.2016р, виданий ГУ Держпраці у Львівській області на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу , та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, тендерним комітетом не прийнято до уваги з наступних причин:
« учасником – ТзОВ «ГАРАНТ 101» , всупереч вимогам тендерної документації Замовника , надано ДОЗВІЛ на виконання робіт верхолазних…. що є вузькопрофільними, різними за змістом і формою щодо робіт , визначених у Декларації, а отже, - зазначений документ Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника » ( протокол №43/5 від 20.06.2016).

Враховуючи вище вказане, ІНФОРМУЄМО :
Визначення понять
Базові терміни з питань охорони праці визначає ДСТУ 2293-99 «Охорона праці . Терміни та визначення . Основні поняття.». Існуючі визначення термінів «роботи на висоті» та «верхолазні роботи» наведені в різних нормативних правових актах з охорони праці.
Терміни «роботи на висоті» та «верхолазні роботи» визначені: «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджений наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2017 №26; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.30.01 ; НАОП 1.1.10-1.04-85 ; НПАОП 40.1-1.02-01; НПАОП 40.1-1.21-98; НПАОП 45.2-1.02-90 та інш. :
Роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і
більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у
тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на
відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і
більше (основним засобом індивідуального захисту під час виконання
робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ)
Роботи верхолазні - роботи, що виконуються на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ, підйомників і механізмів, у безопорному просторі ( з використанням промислового альпіністського спорядження) тощо ( основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ).
Таким чином, верхолазні роботи є видом робіт на висоті, більш широкопрофільними, складнішими за технологією та процедурою виконання, але повністю відповідають визначенню «роботи на висоті» за змістом та формою. Крім цього, згідно чинного законодавства до верхолазних робіт є додаткові вимоги з техніки безпеки. ( додаток 7 НПАОП 45.2-7.02-80) в порівнянні з роботами на висоті.
ТзОВ «ГАРАНТ 101» на протязі тривалого часу здійснює діяльність з поточного та капітального ремонту покрівель, які передбачають виконання робіт на висоті понад 5 метрів.
Дозвіл №0061.16.46 від 12.02.2016р. на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі висотних верхолазних робіт, був отриманий у відповідності до вимог діючого на той час чинного законодавства. Порядок видачі такого дозволу було визначено Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107 ( додаток №2 до даної Постанови). Отримання дозволу по процедурі значно складніше від декларативного інформування Управління Держпраці про намір виконувати роботи підвищеної небезпеки. Особливості отримання дозволу на виконання висотних робіт роз’яснені в листі Держпраці від 13.01.2017р. №393/1/12-ДП-17.
Кабінет Міністрів України Постановою від 07.02.2018р. №48 вніс зміни в Постанову КМУ від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», з метою оптимізації дозвільних процедур, поліпшення умов ведення бізнесу шляхом усунення зайвих обмежень у провадженні господарської діяльності. Зокрема, змінами передбачено скорочення переліку видів робіт підвищеної небезпеки, виконання яких вимагає дозволу та розширення переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Згідно вказаних змін, виконання робіт на висоті та верхолазні роботи можуть виконуватись за декларативним принципом ( на підставі Декларації.). Водночас, нова редакція Постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107, а також інші нормативні документи ( Закони України «Про охорону праці», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», інш), не зобов’язує оформлення ТзОВ «ГАРАНТ 101» декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки при наявності в товариства діючого Дозволу №0061.16.46 від 12.02.2016р. на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі висотних верхолазних робіт.

Наявність вказаного дозволу в ТзОВ «ГАРАНТ 101» повністю відповідає:
- вимогам технічного завдання ( додаток №5 до тендерної документації) з поточного ремонту покрівлі житлового будинку №19 на вул. К.Левицького у м.Львові, так як визначені види робіт є по своєму змісту та формі – верхолазними роботами ( висота будівлі понад 5 метрів від поверхні грунту; роботи необхідно виконувати безпосередньо з елементів конструкції даху та риштувань) ;
- вимогам п.4 Додатку №2 «Кваліфікаційних вимог» щодо наявності дозвільних документів з питань охорони праці.

Враховуючи той факт, що при наявності діючого дозволу ГУ Держпраці у Львівській області, чинне законодавство не зобов’язує ТзОВ «ГАРАНТ 101» отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці ( роботи що виконуються на висоті), дії тендерного комітету вважаємо такими, що суперечать п.2 ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Оцінку тендерної пропозиції ТзОВ «ГАРАНТ 101» вважаємо не об’єктивною, упередженою, а рішення тендерного комітету (протокол №43/5 від 20.06.2019р.) таким, що суперечить вимогам чинного законодавства, зокрема принципам здійснення закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Враховуючи наведене, прошу розглянути вказані аргументи та у встановленому Законом порядку, надати роз’яснення та прийняти відповідне рішення.

Крім цього інформуємо, що у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, яке на нашу думку, суперечить законодавству у сфері державних закупівель, залишаємо за собою право звернутись в орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

13 червня 2019 11:28
Відповідь 2.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ" 420 000,00
UAH з ПДВ
417 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович 449 015,00
UAH з ПДВ
419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ 101" 449 802,00
UAH з ПДВ
449 802,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧИШИН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 490 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 08:08
Кошторис завірений.zip
17 травня 2019 08:08
Кошторис.zip
15 травня 2019 10:01
Електронний підпис
15 травня 2019 09:59
Штатний розпис.pdf
15 травня 2019 09:59
Субпідряд.pdf
15 травня 2019 09:59
ст 17.pdf
15 травня 2019 09:59
Санкції.pdf
15 травня 2019 09:59
Паспот і код.pdf
15 травня 2019 09:59
Ліцензія ФОП Маньків.pdf
15 травня 2019 09:59
захист довкілля.pdf
15 травня 2019 09:59
Договори ЦПХ.pdf
15 травня 2019 09:59
демпінг.pdf
15 травня 2019 09:59
Декларація.pdf
15 травня 2019 09:59
Гарантійний лист.pdf
15 травня 2019 09:59
Витяг з ЄДР.pdf
15 травня 2019 09:59
Витяг ЄП.pdf
15 травня 2019 09:59
Виписка з ЄДР.pdf
15 травня 2019 09:59
Аналогічний договір 1.pdf
15 травня 2019 09:59
1-ДФ.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 17:40
ліцензія ГАРАНТ 101.pdf
02 травня 2019 17:40
виписка з ЄДР ГАРАНТ 101.pdf

Публічні документи

15 травня 2019 12:21
Технічне завдання.pdf
15 травня 2019 12:21
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2019 12:21
Проект договір.pdf
15 травня 2019 12:21
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович

ТОВ "ГАРАНТ 101"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧИШИН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"
#2822105313
Відхилено 417 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 19:59
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович
#2204321954
Рішення скасоване 419 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 11:32
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович
#2204321954
Відхилено 419 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 11:35
ТОВ "ГАРАНТ 101"
#35760286
Відхилено 449 802,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 14:33
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧИШИН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2370713373
Відхилено 490 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 18:05

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2019 18:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі