Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшети
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001410-a 4a544b04c628480ba93dc8416f8dbc63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Петрівна Шпаченко

+380522331561
+380675208142
zakaz121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40109000
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, буд. 1
Контактна особа: Галина Петрівна Шпаченко
+380522331561,+380675208142
zakaz121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 14:31
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 14:06
ОГОЛОШЕННЯ_планшети.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 квітня 2019 10:52
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо.
Оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, модель тощо. Разом з тим, будь-який запропонований учасником варіант буде розглядатися замовником у разі, якщо технічні та якісні характеристики запропонованого учасником варіанту будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані у технічних вимогах.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Разом з тим, оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ». Учасники, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України у формі комерційної пропозиції зазначають ціну без ПДВ. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Технічні характеристики
Дата подання: 18 квітня 2019 13:23
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:16
Шановний Замовник. Чи розглядаєте ви можливість купівлі планшету 6,95" та чи не стане це приводом до відхилення пропозиції ?
Відповідь: Технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним вимогам. Згідно додатку 2 до оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель, діагональ екрану повинна бути 7.0``-8.0``.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМС СЕРВІС" 34 830,00
UAH з ПДВ
32 175,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 39 990,00
UAH з ПДВ
32 190,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 59 999,40
UAH з ПДВ
59 999,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

24 квітня 2019 14:42
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 квітня 2019 14:42
Довідка.pdf
24 квітня 2019 14:42
Анал. дог..pdf
24 квітня 2019 14:42
Довідка без печатки.pdf
24 квітня 2019 14:42
Установчі доки підп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМС СЕРВІС"

ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМС СЕРВІС"
#21470081
Переможець 32 175,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 15:50

Документи

02 травня 2019 15:50
Електронний підпис
02 травня 2019 15:35
Протокол_81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМС СЕРВІС"
#21470081
32 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 15:50
Електронний підпис
02 травня 2019 15:35
Протокол_81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 16:36
9_273_БмсСервіс.pdf укладений
10 травня 2019 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 175,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 362,50 UAH)