Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
Очікувана вартість
52 500 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001360-b 3213011bc98e42e1a338667264565303
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
pech_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Additional contacts: Lazarenko Inna Leonidivna
380442388017
pech_arh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 13:47
Очікувана вартість: 52 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 17 квітня 2019 17:12
Enquiries until: 03 червня 2019 17:00
Complaints submission until: до 09 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 червня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 52 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,19 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Scope of the procurement
Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500000 штуки
Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, Космічна 12а
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
CPV: 30160000-8
Період постачання: по 26 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 16:15
Тендерна документація_Картки безконтактні_2019_1.pdf
06 червня 2019 15:41
Зміни 126- зм.pdf
05 червня 2019 18:01
проект договору-Картки52млн. .pdf
05 червня 2019 17:40
оголошення укр..pdf
05 червня 2019 17:40
Оголошення анг.pdf
17 квітня 2019 17:15
Технічні вимоги_Картки безконтактні_2019_1 (Додаток 4).pdf
06 червня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 16:15
Тендерна документація_Картки безконтактні_2019_1.pdf
06 червня 2019 15:40
Тендерна документація_Картки безконтактні_2019_1.pdf
05 червня 2019 18:01
Тендерна документація_Картки безконтактні_.pdf
28 травня 2019 10:50
Тендерна документація_Картки безконтактні_.pdf
17 квітня 2019 17:15
Тендерна документація_Картки безконтактні_2019_1.pdf
06 червня 2019 15:41
Зміни 126- зм.pdf
06 червня 2019 14:59
Зміни 126- зм.pdf
06 червня 2019 14:53
ЗміниТДКартки52млн.pdf
05 червня 2019 18:00
ЗміниТДКартки52млн.pdf
28 травня 2019 10:50
Зміни до тд.pdf
05 червня 2019 18:01
проект договору-Картки52млн. .pdf
17 квітня 2019 17:15
проект договору.pdf
05 червня 2019 17:40
оголошення укр..pdf
28 травня 2019 10:50
Оголошення.pdf
17 квітня 2019 17:14
Оголошення.pdf
05 червня 2019 17:40
Оголошення анг.pdf
28 травня 2019 10:50
Invitation.pdf
17 квітня 2019 17:14
Invitation.pdf
17 квітня 2019 17:15
Технічні вимоги_Картки безконтактні_2019_1 (Додаток 4).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-001360-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 18 квітня 2019 17:56
Вимога щодо уточнень по даній закупівлі
Доброго дня!
Наше підприємство планує взяти участь у даній закупівлі.
Згідно тендерної документації Розділ 3 п. 1. Учасник після проведенного аукціону протягом 48 годин має подати зразки Товару « -гарантійним листом Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць»
Тож просимо Вас надати інформацію стосовно того де, коли і як можна ознайомитися зі зразком предмета закупівлі для подальшого виготовлення зразків, аджде для того, щоб зразки були надані, нам як виробнику, потрібно знати не лише технічні характеристики картки, але й мати візуальне уявлення про те, як виглядає дана картка та що собою уявляє данний продукт.
Також, просимо помідомити додаткові телефони, по яким можна зв'язатись з технічними спеціалістами Вашої установи для проведення консультацій та уточнень стосовно данної тендерної закупівлі. Телефони які вказані в оголошенні та тендерній документації : (044) 238-80-17 та (044) 238-80- 50 на протязі дня не відповідають .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2019 13:52
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:щодо взірців товару, то мова іде про надання будь- яких взірців карток, які Ваше підприємство виробляло раніше і які відповідають технічним вимогам закупівлі. Наприклад, карта в повнокольоровому виконанні (4+4) з нанесеним захисним покриттям під - яким скривається довільний текст; картка з штрих кодом тощо. Звертаємо Вашу увагу: до проведення аукціону та підписання договору за його результатами Законом України "Про публічні закупівлі" будь-які контакти між Замовником та Учасником допускаються виключно через систему закупівель в режимі "запитання" - "відповідь"
Номер вимоги: UA-2019-04-17-001360-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 26 квітня 2019 11:51
Щодо дискримінаційних вимог
У п.6 Розділу 3 вимагається надання Учасником такого документу як «сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток».
Дана вимога є незаконною та суперечить принципам здійснення публічних закупівель, викладених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже встановлює дискримінаційні вимоги до учасників та штучно істотно знижує кількість учасників у ній. Так як магнітні картки, які є предметом закупівлі не є банківськими картками та не являються платіжними засобами, їх виготовлення можливе на підприємствах, які не мають вищезазначених сертифікатів. Просимо видалити з тендерної документації дану вимогу, створивши тим самим умови для добросовісної конкуренції учасників, так як виключення дискримінаційних умов призведе також до економії бюджетних коштів у даній закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2019 18:25
Доброго дня !
В тендерній документації замовника вказано:

Пункт 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3:

«Учасник, для підтвердження можливості дотримання стандартів безпеки при виробництві та персоналізації карток з вбудованими чіпами, у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи подаються в сканованому з оригіналу виді в PDF-форматі в кольоровому зображенні)».

Таким чином, Учасник повинен надати:

1) Або сертифікат про дотримання вимог стандарту PCI СР (Документ №1);

2) Або інші документи – довідку в довільній формі з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (Документи №2).

Отже, Документи №2 необхідно надавати тільки у випадку неподання Документу №1.

Технічні вимоги до закупівлі встановлюються саме Замовником, відповідно до потреб Замовника, а не потенційними учасниками закупівлі виходячи з їхніх можливостей. Предмет закупівлі визначається замовником самостійно – це виключна компетенція Тендерного комітету Замовника.

В майбутньому у Замовника виникне потреба у використанні цих карток як платіжного інструменту, в т.ч. в інфраструктурі міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, що вимагає дотримання згаданого вище стандарту безпеки.

Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-001360-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 26 квітня 2019 14:11
Щодо дискримінаційних вимог
Абзацом 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога, що Учасник, для підтвердження можливості дотримання стандартів безпеки при виробництві та персоналізації карток з вбудованими чіпами, у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи подаються в сканованому з оригіналу виді в PDF-форматі в кольоровому зображенні).

Вважаємо, що дана вимога, що встановлена Замовником, є дискримінаційною, такою, що не відповідає предмету процедури закупівлі, обмежує конкуренцію та не дозволяє багатьом потенційним Учасникам процедури закупівлі стати переможцями та бути стороною у договорі закупівлі.

Стандарт PCI СР розроблений Радою зі стандартів та безпеки індустрії платіжних карток (Payment Card Industry Security Standards Council, PCI SSC), організацією, яка була заснована міжнародними платіжними системами Visa, MasterCard, American Express, JCB и Discover для дотримання виробниками платіжних карток, які в подальшому використовуватимуться у цих платіжних системах.

Відповідний стандарт використовується тільки стосовно платіжних карток, які передбачають використання платіжних систем Visa, MasterCard, American Express, JCB и Discover, та не можуть застосовуватися до інших не платіжних карток.

Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є магнітні картки, а саме, картки безконтактні Mifare Plus SE 1K та/або Mifare Plus S 2K, персоналізовані та ініціалізовані кодом ініціалізації. Технічні характеристики, які встановлені Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, не передбачають використання платіжних систем Visa, MasterCard, American Express, JCB и Discover такими картками, а сам предмет закупівлі - картки безконтактні Mifare Plus SE 1K та Mifare Plus S 2K, не передбачає користування вищевказаними платіжними системами.

Виходячи з того, що предметом даної закупівлі не є платіжні картки, а тому, встановлення вимоги щодо надання документів про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток, а саме, сертифікатів відповідності, авторизаційних листів, інших документів, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток є необґрунтованими.

Враховуючи вищевикладене вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, оскільки вона протирічить принципам здійснення закупівлі, визначених статтями 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже є юридичні особи, які в змозі запропонувати продукцію, яка є предметом закупівлі, що відповідатиме технічним характеристикам на більш вигідних умовах та виконати поставку якісно і своєчасно.

Вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги щодо надання документального підтвердження дотримання вимог стандарту PCI СР та документів, які підтверджують партнерські стосунки учасника з VISA або Mastercard, що містяться у пункті 6 розділі 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2019 18:23
Доброго дня!! В тендерній документації замовника вказано:

Пункт 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3:

«Учасник, для підтвердження можливості дотримання стандартів безпеки при виробництві та персоналізації карток з вбудованими чіпами, у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи подаються в сканованому з оригіналу виді в PDF-форматі в кольоровому зображенні)».

Таким чином, Учасник повинен надати:

1) Або сертифікат про дотримання вимог стандарту PCI СР (Документ №1);

2) Або інші документи – довідку в довільній формі з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (Документи №2).

Отже, Документи №2 необхідно надавати тільки у випадку неподання Документу №1.

Технічні вимоги до закупівлі встановлюються саме Замовником, відповідно до потреб Замовника, а не потенційними учасниками закупівлі виходячи з їхніх можливостей. Предмет закупівлі визначається замовником самостійно – це виключна компетенція Тендерного комітету Замовника.

В майбутньому у Замовника виникне потреба у використанні цих карток як платіжного інструменту, в т.ч. в інфраструктурі міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, що вимагає дотримання згаданого вище стандарту безпеки.


В тендерній документації замовника вказано:

Пункт 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3:

«Учасник, для підтвердження можливості дотримання стандартів безпеки при виробництві та персоналізації карток з вбудованими чіпами, у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат, або інші документи, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (документи подаються в сканованому з оригіналу виді в PDF-форматі в кольоровому зображенні)».

Таким чином, Учасник повинен надати:

1) Або сертифікат про дотримання вимог стандарту PCI СР (Документ №1);

2) Або інші документи – довідку в довільній формі з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, повинен надати документи про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток (Документи №2).

Отже, Документи №2 необхідно надавати тільки у випадку неподання Документу №1.

Технічні вимоги до закупівлі встановлюються саме Замовником, відповідно до потреб Замовника, а не потенційними учасниками закупівлі виходячи з їхніх можливостей. Предмет закупівлі визначається замовником самостійно – це виключна компетенція Тендерного комітету Замовника.

В майбутньому у Замовника виникне потреба у використанні цих карток як платіжного інструменту, в т.ч. в інфраструктурі міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, що вимагає дотримання згаданого вище стандарту безпеки.

Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-17-001360-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 11 травня 2019 15:56
Скарга на дискримінаційні вимоги встановлені тендерною документацією державної закупівлі "Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки"
Скарга на дискримінаційні вимоги встановлені тендерною документацією державної закупівлі "Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 14:42
Рішення від 14.05.2019 № 5878+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 14:42
Рішення від 28.05.2019 № 6772.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМК зміни внесенні 6.06.2019
Дата виконання рішення замовником: 13 червня 2019 15:33

Документи подані скаржником

11 травня 2019 15:56
Скарга.pdf
11 травня 2019 15:56
visa-rules-public.pdf
11 травня 2019 15:56
mastercard-rules.pdf
11 травня 2019 15:56
New_VBM_Acq_Merchant_62714_v5.pdf
11 травня 2019 15:56
Doc_№9384.txt
13 травня 2019 09:58
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

24 травня 2019 16:05
Servey_PS-2018.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-04-17-001360-b3213011bc98e42e1a338667264565303
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Компанія Спекл" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 липня 2019 11:34
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2019 16:28
Електронний підпис
13 червня 2019 16:21
Технічні вимоги.PDF
13 червня 2019 16:21
Дипломи Полятикін.pdf
04 червня 2019 12:05
Електронний підпис
20 травня 2019 13:02
Електронний підпис
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Шевченко.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Чужик.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Фокін.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Полятикін.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Олійник.PDF
20 травня 2019 12:58
Банківська гарантія.rar
20 травня 2019 12:58
Технічні вимоги.PDF
20 травня 2019 12:58
Договір оренди.pdf
20 травня 2019 12:58
Диплом Фокін Денис.pdf
20 травня 2019 12:58
Диплом Полятикін.pdf
20 травня 2019 12:58
Диплом Олійник Юрій.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 13:35
Електронний підпис
13 червня 2019 13:26
Статут.zip
13 червня 2019 13:26
Опис.zip
13 червня 2019 13:26
Лицензия.zip
13 червня 2019 13:26
Довіреність.zip
13 червня 2019 13:26
Витяг з наказу.zip
13 червня 2019 13:26
UA-2019-04-17-001360-b.7z
13 червня 2019 13:26
Ф2 1 кв 2019.pdf
13 червня 2019 13:26
технічні вимоги.pdf
13 червня 2019 13:26
Статут от 21.12.18.pdf
13 червня 2019 13:26
протокол.pdf
13 червня 2019 13:26
наказ.pdf
13 червня 2019 13:26
Лист-згода_Шурига.pdf
13 червня 2019 13:26
Лист-згода_Куклєв.pdf
13 червня 2019 13:26
Лист-згода_Кольпета.pdf
13 червня 2019 13:26
Лист-згода_Григоренко.pdf
13 червня 2019 13:26
Лист_відгук_ГІОЦ.PDF
13 червня 2019 13:26
Лист_відгук_Альфа.PDF
13 червня 2019 13:26
Договір_ГІОЦ_4489.pdf
13 червня 2019 13:26
Договір_Альфа №17817.pdf
13 червня 2019 13:26
диплом Шурига.pdf
13 червня 2019 13:26
диплом Мелашич.pdf
13 червня 2019 13:26
диплом Григоренко.pdf
13 червня 2019 13:26
Баланс 1 кв 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Спекл"

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл" Документи

Публічні документи

13 червня 2019 16:28
Електронний підпис
13 червня 2019 16:21
Технічні вимоги.PDF
13 червня 2019 16:21
Дипломи Полятикін.pdf
04 червня 2019 12:05
Електронний підпис
20 травня 2019 13:02
Електронний підпис
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Шевченко.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Чужик.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Фокін.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Полятикін.PDF
20 травня 2019 12:58
Лист-згода Олійник.PDF
20 травня 2019 12:58
Банківська гарантія.rar
20 травня 2019 12:58
Технічні вимоги.PDF
20 травня 2019 12:58
Договір оренди.pdf
20 травня 2019 12:58
Диплом Фокін Денис.pdf
20 травня 2019 12:58
Диплом Полятикін.pdf
20 травня 2019 12:58
Диплом Олійник Юрій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Спекл"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2019 14:04
Коментар щодо відміни: Згідно з п.5 ч.1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.